بازدید 87323
دو هزار و هشتصد و چهل و چهارمین بسته ویژه خبری «تابناک»

نامه هشدار آمیز توکلی به سران قوا/ مگر ما عبد و عبید فیفا هستیم که زنان را به ورزشگاه راه دهیم / روایتی از جلسه غیرعلنی مجلس با دولت؛ نادران از رئیسی انتقاد کرد / آذر منصوری: نمایندگان حاضرند دختران ۱۳ ساله خود را به عقد مردان درآورند؟

در بسته خبری امروز «تابناک» تیتر‌هایی مانند خطیب‌زاده: هیچ‌گاه حضور نظامی در یمن نداشتیم / نوباوه: موقع تصویب برجام گریه می‌کردیم / حمایت عباسی از تیم مذاکره کننده: باقری کنی به تنهایی یک لشکر است / انور قرقاش: هیأت اماراتی به زودی به ایران سفر می‌کند / بازداشت عضو جنجالی فدراسیون فوتبال بعد از جشن تولدش! و ... را می‌خوانید.
کد خبر: ۱۰۹۰۸۱۵
تاریخ انتشار: ۱۰ آذر ۱۴۰۰ - ۱۹:۰۳ 01 December 2021

بسته ویژه خبری «تابناک» هر روز سعی دارد با انتخاب تیترهایی، شما را در جریان اخباری مهم و اثرگذار قرار دهد که قطعا باید شنیده و خوانده شوند. در این بسته خبری، نگاهی به آخرین مواضع جناح‌های سیاسی و تحولات مهم داخلی انداخته می‌شود که مخاطبان با مطالعه آن به رهیافت‌های مهمی از سیر وقایع اثرگذار کشور دست خواهند یافت.

طلاب و روحانیون را به مدارس بیاورید

روزنامه کیهان نوشت: اکنون نیاز به حضور جدی و میدانی و نه رفع تکلیفی نهادی فعال و پویا همچون امور تربیتی در مدارس شدیداً احساس می‌شود و همان‌طور که وزیر محترم در جلسه رای اعتماد این وعده را دادند باید این موضوع به عنوان یکی از محوری‌ترین برنامه‌های آموزش و پرورش در ایام پیش روی باشد. در این خصوص، یکی از راهکارهایی که پیش از این هم ارائه کردیم، استفاده از انبوه روحانیون و طلاب جوان برادر و خواهر مومن و با اخلاق است.

شریعتمداری: اینکه آقای باقری کنی خانم‌ها را مستقیم نگاه نمی‌کند، نشانه تعهد و نجابت ایشان است

حسین شریعتمداری با انتشار مطلبی  با تیتر «نجابت است یا نقطه ‌ضعف؟!» به گزارش اخیر روزنامه شرق واکنش نشان داد و نوشت: روزنامه شرق در گزارشی با تیتر «باقری‌کنی در آزمون وین» به توصیف شخصیت آقای علی باقری، معاون سیاسی وزارت امور خارجه و مسئول تیم مذاکرات هسته‌ای کشورمان در دولت جدید پرداخته است. شرق در بخشی از گزارش خود می‌نویسد: «علی باقری میانه خوبی با رسانه‌ها نداشته و به نظر می‌رسد ویژگی‌های شخصی او موجب این رفتار می‌شود. خصوصیات اخلاقی و رفتاری‌اش شبیه جوانان مذهبی دهه ۵۰ و ۶۰ است؛ مردانی که خانم‌ها را مستقیم نگاه نمی‌کنند و حتی در جلسه کاری آنها را خواهر صدا می‌کنند. اگرچه برای شناخت شخصیت یک فرد این مصادیق اصلا کافی نیست، می‌توان تا حدودی متوجه نوع برخورد افراد شد و احتمال داد که این جنس رفتار در طرف مقابل می‌تواند فضای بسته‌ای ایجاد کند.»! آیا این توصیف از آقای باقری که «خصوصیات اخلاقی و رفتاری‌اش شبیه جوانان مذهبی دهه ۵۰ و ۶۰ است» و اینکه « خانم‌ها را مستقیم نگاه نمی‌کند و حتی در جلسه کاری آنها را خواهر صدا می‌کند » اشاره به ویژگی‌ها و خصوصیات یک فرد متعهد و معتقد به «اسلام» و «انقلاب» نیست؟ آیا مدعیان اصلاحات که روزنامه شرق یکی از اصلی‌ترین تریبون آنهاست، با اسلام و انقلاب مشکل دارند؟! و یا «پاکدامنی» و «نجابت» را برای دیپلمات‌ها برنمی‌تابند؟! آیا مسئولانی را شایسته می‌دانند که اسلام و انقلاب و نجابت و حیا را ترک گفته باشند؟! اگر اینگونه نیست، چرا به اسلامی و انقلابی بودن دکتر باقری‌کنی اعتراض می‌کنند و آراستگی ایشان به پاکدامنی و نجابت را «نقطه ضعف» می‌دانند؟!

خروج حدود ١٧ هزار ایرانی از مرز زمینی برای حضور در «جمعه سیاه» ترکیه

هفته گذشته بلک فرایدی یا همان جمعه سیاه که فرصتی برای خرید با تخفیف‌های چند ده درصدی است با استقبال عجیب ایرانی‌ها از مراکز خرید ترکیه مواجه شد به طوری که هزاران ایرانی از مرز‌های زمینی برای خرید در این ایام ویژه خود را به مقاصد مختلف رساندند که گویا پرازدحام‌ترین و پرطرفدارترین مقصد برای ایرانی‌ها مراکز تجاری وان در ترکیه بوده و جمعیت قابل توجهی از ایرانی‌ها از مرز رازی خود را به مراکز خرید وان رساندند. روح الله لطیفی، سخنگوی گمرک ایران در گفتگو با ایلنا درباره ورود و خروج مسافران ایرانی از مرز‌های ایران به ترکیه در هفته گذشته اظهار داشت:‌از سه مرز مشترک ایران و ترکیه از جمله مرز‌های سرو، بازرگان و رازی امکان ورود و خروج مسافر وجود دارد که معمولا از دو مرز بازرگان و رازی تردد مسافر رایج‌تر است. وی گفت: در بازه زمانی یازده روزه از ۲۷ آبان ماه تا ۸ آذر ماه ۱۶ هزار و ۷۵۹ نفر ایرانی از مرز‌های زمینی وارد ترکیه شدند که در همین ایام ۱۶ هزار و ۶۲۹ تن به کشور برگشتند. لطیفی ادامه داد: عمده جمعیت برگشتی در سه روز ۶، ۷ و ۸ آذر ماه به کشور برگشتند که در این ایام ۶۰۲۳ تن از مرز رازی، ۶۱۵ تن از مرز سرو و ۱۲۹۶ تن از مرز بازرگان به کشور برگشتند.

مگر ما عبد و عبید فیفا هستیم که زنان را به ورزشگاه راه دهیم

فرشته روح‌افزا پژوهشگر حوزه زنان گفت: ما با ورزش زنان و حضور آنها در عرصه‌های بین‌المللی مخالفتی نداریم ولی با نمادهایی که بخواهد این ورزش را از شکل سالم خود خارج و به نمادهای جنسیتی تبدیل کند، مساله داریم. الان کشورهای دیگر هم الگو گرفتند و زنان محجبه به راحتی در بازی‌های بین‌المللی حضور دارند. اصلا دلیلی ندارد که چون زنی حجاب دارد نتواند در ورزش‌های بین‌المللی شرکت کند. مگر اینکه هرچه نسخه می‌پیچند را قبول کنیم و بپذیریم و در واقع مثل زن غربی زندگی کنیم. اما سبک زندگی ایرانی اسلامی حضور زنان در ورزشگاه‌ها را نمی‌پذیرد برای اینکه تعدی به زنان می‌شود. وقتی ما نمی‌توانیم جمعیتی را که حضور پیدا کنند یا حتی بازیکنانی را که حضور پیدا می‌کنند کنترل کنیم چگونه می‌توانیم حرمت زنان را حفظ کنیم؟ آیا به خاطر فحاشی‌های زیادی که هست یک بار صدای ورزشگاه‌ها را در پخش‌های تلویزیونی باز کردند؟ اصلا می‌توان پخش کرد؟ حالا ما می‌خواهیم در این فضای آلوده زنان را وارد کنیم تا یک حق مضاعفی از زنان با این تصمیم کاسته شود؟ سؤال اینجاست که چرا زنان دوست ندارند در ورزشگاه‌هایی که هم جنس خودشان بازی می‌کنند حضور داشته باشند و ورزش را ببینند؟ چرا حضور زنان کمرنگ است؟ برای چه فضای پرتنش اختلاط زن و مرد را داوطلب می‌شویم! مگر ما عبد و عبید فیفا هستیم.

ملی پوش پناهنده شده به ایران برگشت

آرش آقایی ملی‌پوش جودوی ایران که به کشور آذربایجان پناهنده شده بود به ایران بازگشت.آقایی نزدیک به دو سال برای تیم ملی جودو کشور آذربایجان مسابقه داده بود.این ورزشکار سرانجام صبح امروز چهارشنبه دهم آذرماه با حضور در فدراسیون جودو و دیداری که با آرش میراسماعیلی رئیس فدراسیون جودو داشت، تصمیم گرفت تا از این پس زیر پرچم کشورمان و برای تیم ملی جودو مسابقه دهد./خبرآنلاین

تهران تنها ۹۰ روز آب شرب دارد

خشکسالی که بعد از جنوب کشور به اصفهان و مرکز رسیده بود حالا تهران را هم دچار مشکل کرده و معاون سابق دفتر برنامه‌ریزی آبفای وزارت نیرو می‌گوید تهران تنها ۹۰ روز آب شرب دارد.فهمی، کارشناس آب و معاون سابق دفتر برنامه‌ریزی آبفای وزارت نیرو: اگر خشکسالی ادامه داشته باشد و ایران بارش نداشته باشد، آب تهران تنها کفاف ۹۰ روز این استان را می‌دهد.ورودی سدهای تهران ۳۸۴ میلیون متر مکعب ذخیره آبی دارند که از این مقدار همه آن برای تهران نیست.میزان اعلام شده تنها برای مصرف آب شرب شهروندان است و نه مصارف کشاورزی و صنایع. کشاورزان و صنایع از آب زیرزمینی، آب خود را تامین می‌کنند./تجارت نیوز

بازداشت عضو جنجالی فدراسیون فوتبال بعد از جشن تولدش!

عضو فدراسیون فوتبال به علت فعالیت های شخصی و اقتصادی خود از سوی وزارت اطلاعات بازداشت شده است.او که از حدود دو هفته قبل به این سمت در فدراسیون فوتبال حاضر نشده، روز هشتم آذر و بعد از جشن تولد در شرکتش دستگیر شده است. چندین ماه قبل هم شایعاتی در ارتباط با دستگیری او به علت برخی از فعالیت های اقتصادی در خارج از حوزه فوتبال وجود داشت.ف.ق (همسر عضو فدراسیون) مالک شرکت اقتصادی هم توسط نیروهای وزارت اطلاعات جمهوری اسلامی ایران دستگیر شده‌ است.این دو، مدیریت شبکه بازاریابی مرتبط با رمز ارز "کینگ مانی" را برعهده داشته اند که از چندین هفته قبل اعتراضاتی از سوی مردم در مقابل این شرکت صورت گرفته بود. حتی طی هفته‌های گذشته گروهی از مالباختگان در مقابل فدراسیون فوتبال هم تحصن داشته‌اند./ جماران

آذر منصوری: نمایندگان مجلس حاضرند دختران ۱۳ ساله خود را به عقد مردان درآورند؟

در پی اظهارات دیروز حسن نوروزی، نماینده مجلس، در مورد منع اطلاق کودک-همسر برای دختران ۱۳ ساله‌ای که به ازدواج در می‌آیند، یک فعال سیاسی زن این پرسش را از نمایندگان مجلس طرح کرد که آیا حاضر هستند دختران ۱۳ ساله خود را به عقد مردان در آورند.آذر منصوری، فعال سیاسی اصلاح‌طلب در توئیتر ضمن انتقاد تلویحی نسبت به اظهارات حسن نوروزی درباره بالغ دانستن کودکان ۱۳ و ۱۴ ساله و آمادگی آنان برای ازدواج نوشت: از کدام بلوغ صحبت می کنید و بر مبنای آن ازدواج دختران ۱۳ ساله را مصداق کودک همسری نمی دانید؟

خضریان: پیگیری کردیم، عموم خانوارهای ایرانی علاقه دارند حداقل ۳ فرزند داشته باشند

خضریان، نماینده مجلس با اشاره به طرح تعالی جمعیت گفت:این طرح در مجلس با کارشناسی و بررسی‌های مختلفی انجام شد و از آنجایی که بر اساس پیگیری و کارشناسی علاقه مندی عموم خانوارهای ایرانی به داشتن حداقل ۳ فرزند است اما به دلیل مسائل معیشتی و مشکلات اقتصادی این علاقه مندی نادیده گرفته شده، ما موظف بودیم این الگو را در نظر بگیریم./ایسنا

انور قرقاش: هیأت اماراتی به زودی به ایران سفر می‌کند

یک مقام ارشد اماراتی سه شنبه شب به وقت تهران در گفت‌و‌گو با یک خبرگزاری انگلیسی گفت که قرار است یک هیات اماراتی برای بهبود روابط تا چندی دیگر به تهران سفر کند.«انور قرقاش» مشاور مشاور دیپلماتیک رئیس دولت امارات عربی متحده در گفت‌وگو با خبرگزاری «رویترز» مدعی شد که بابت فعالیت‌های منطقه‌ای ایران نگرانی دارد.این مقام اماراتی افزود که گفت‌وگو و همکاری اقتصادی را بخشی از اقدامات اعتماد ساز با ایران می‌داند، اما این‌ها زمان می‌برند. قرقاش گفت، حتی اگر مذاکرات هسته‌ای ایران به نتیجه مثبتی برسد، همه نگرانی‌ها در مورد سیاست‌های ایران برطرف نخواهد شد.انور قرقاش از تلاش امارات برای بهبود روابط با تهران خبر داد و گفت که قرار است یک هیات از این کشور به ایران سفر کند. انور قرقاش در خصوص زمان سفر این هیات گفت: «هر چه زودتر بهتر».وی افزود:«ایرانی‌ها بهبود روابط با کشورهای جنوب خلیج (فارس) را به رسمیت شناخته‌اند. ما این موضوع را مثبت ارزیابی می کنیم.» مشاور دیپلماتیک رئیس دولت امارات اخیرا در ارتباط با روابط امارات و ایران گفته بود که ابوظبی گام‌هایی برای کاهش تنش‌ها با ایران برداشته است.

دلیل به تاخیر افتادن سفر رییسی به لرستان

سفر آیت الله سید ابراهیم رئیسی، رییس جمهوری به لرستان به دلیل همزمانی با بررسی لایحه بودجه ۱۴۰۱ به تعویق افتاد.به دلیل ضرورت بررسی لایحه بودجه ۱۴۰۱ به صورت فشرده و جلسات برنامه‌ریزی شده برای این موضوع که در هفته جاری تا عصر روز پنج شنبه دیده شده است، سفر رییس جمهوری به لرستان به تعویق افتاد. نخستین جلسه فوق العاده دولت برای بررسی لایحه بودجه سال ۱۴۰۱ کل کشور صبح امروز به ریاست آیت الله سید ابراهیم رئیسی رییس جمهوری برگزار شد.دولت برای بررسی تبصره های بودجه سال آینده امروز و روزهای چهارشنبه و پنجشنبه در نوبت صبح و عصر جلسه خواهد داشت تا در زمان مقرر این لایحه تدوین و به مجلس شورای اسلامی تقدیم شود.

حمایت عباسی از تیم مذاکره کننده: باقری کنی به تنهایی یک لشکر است

نماینده مردم کازرون درخصوص حواشی تعداد نفرات هیات ایرانی مستقر شده در وین با بیان اینکه "آقای دکتر باقری کنی را یک نفره یک لشکر می‌دانم" افزود: اگر نفرات مطلع و کارشناس همراه تیم مذاکره کننده باشند، خیلی خوب است؛ البته به این شرط که نخواهند مدت زیادی در هتل کوبورگ وین اقامت کنند، نباید از ازدیاد نفرات مذاکره کنندگان ایران در وین وحشت کرده و فکر کنیم هزینه سازی است زیرا اگر یک نفر هم در تیم باشد و بتواند کمک فکری لازم را بدهد و یک جمله‌ای را تصحیح کند آن مهم و ضروری است.

نوباوه: موقع تصویب برجام گریه می‌کردیم

نماینده مجلس گفت: موقع تصویب برجام در مجلس گریه می‌کردیم، تصویب برجام ۱۷ دقیقه هم نشد.

روایتی از جلسه غیرعلنی مجلس با دولت؛ نادران از رئیسی انتقاد کرد

در جلسه امروز دولت و مجلس سه تن از اعضای کابینه و چهار نفر از روسای کمیسیون ها، طی سخنانی به بیان دیدگاه دیدگاه و نظرات پرداختند. برخی شنیده ها از انتقادهای تند نادران از رئیسی خبر می دهد.در جریان نشست مشترک امروز میان مجلس و دولت که به مناسبت دهم آذرماه و روز مجلس برگزار شد؛ در بخش غیرعلنی این جلسه به ترتیب محمد مخبر معاون اول رئیس جمهور، سید مسعود میرکاظمی رئیس سازمان برنامه و بودجه، جواد اوجی وزیر نفت به نمایندگی از دولت و فریدون حسنوند رئیس کمیسیون انرژی، محمدرضا پورابراهیمی رئیس کمیسیون اقتصادی، سید شمس الدین حسینی رئیس کمیسیون ویژه جهش تولید و الیاس نادران رئیس کمیسیون تلفیق بودجه سال ۱۴۰۰ به نمایندگی از بهارستان به سخنرانی و طرح دیدگاه و نظرات پرداختند. شنیده‌های خبرنگار ایلنا از انتقادات جدی و شدیداللحن الیاس نادران خطاب به دولت حکایت دارد./ایلنا

ادعایی در مورد متهمان پرونده کرسنت

رئیس کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس گفت:متهمان پرونده کرسنت به دنبال جو سازی و فرار رو به جلو هستند، اما این اقدامات نمی‌تواند دستاویزی برای فرار از محاکمه شود.موسی غضنفرآبادی رئیس کمیسیون قضائی و حقوقی مجلس درباره عملکرد دولت سیزدهم گفت: ظرف مدت کوتاهی که دولت سیزدهم روی کار آمده است، گشایش‌هایی در همه موضوعات ایجاد شد که این روند ادامه دارد.وی با بیان اینکه دشمن به دنبال ایجاد تفرقه در کشور است، اظهار داشت: کینه دیرینه دشمنان ملت ایران همچنان ادامه دارد. با مذاکرات مخالف نیستیم اما به طرف غربی اعتماد نداریم. برای جلب اعتماد مردم باید غربی‌ها ابتدا تحریم‌ها را بردارند و بعد پای میز مذاکره بنشینند.رئیس کمیسیون قضائی و حقوقی مجلس در خصوص پرونده کرسنت نیز، گفت: این پرونده در قوه قضائیه در حال بررسی است. طبق اطلاعاتی که به دست ما رسیده در این پرونده تخلفاتی به وقوع پیوسته که کوچک یا بزرگ بودن آن را باید قوه قضائیه تشخیص دهد.غضنفرآبادی با اشاره به جوسازی‌های زنگنه مبنی بر حضور در صدا و سیما برای دفاع از کرسنت، تصریح کرد: دادگاه فرصت مناسبی است که متهمان در مقابل قاضی و محکمه پاسخگوی عملکرد خود باشند.

حزب کارگزاران به دنبال تشکیل «دولت در سایه»

در نشست این هفته شورای مرکزی حزب کارگزاران سازندگی ایران تجدید ساختار تشکیلات در دستور قرار گرفت. همچنین پیشنهاد تشکیل «دولت در سایه» مطرح و جلسه این هفته شورای مرکزی حزب به ریاست محسن هاشمی برگزار شد. در این نشست، اعضای کمیته پشتیبانی حزب از سوی امیر اقتناعی دبیر کمیته پیشنهاد شد و از سوی شورای مرکزی رأی اعتماد گرفت.ولی‌الله افخمی دبیر کمیته اقتصادی حزب نیز گزارشی از فعالیت‌های این کمیته در دوره پیشین ارائه کرد.تجدید ساختار حزب از دیگر دستورهای این جلسه شورای مرکزی بود که پس از بحث و بررسی، کمیته تشکیلات موظف شد تا جلسه آتی، پیشنهاد چارت جدید حزب را مطابق با ملاحظات و سیاست‌های شورای مرکزی جهت تصویب به این شورا ارائه کند.همچنین درباره سازوکارهای ارتباط ارگان رسانه‌ای کارگزاران سازندگی ایران با بخش‌های مختلف حزب بحث و گفت‌وگو صورت گرفت.در بخش دیگری از این جلسه، شورای مرکزی نسبت به اعتراضات در شهر اصفهان و حواشی آن ابراز نگرانی و مسئولان امر را به توجه به مطالبات مردم تا پیش از بدل شدن به بحران‌های شدید و پیچیده دعوت کردند.اعضای شورای مرکزی طرح صیانت را نیز بحران‌آفرین و غیرکارشناسانه دانستند که تغییرات جزئی در آن از تبعات عمیق اقتصادی و اجتماعی طرح نخواهد کاست.تشکیل «دولت در سایه» بر اساس مصوبه کمیته سیاسی از جمله پیشنهادهای اعضای شورای مرکزی حزب کارگزاران سازندگی ایران برای نقد عملکرد قوا بود.

خطیب‌زاده: هیچ‌گاه حضور نظامی در یمن نداشتیم

«سعید خطیب‌زاده» سخنگوی وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران امروز (چهارشنبه) دهم آذر ماه خبر منتشر شده در خصوص حمله ائتلاف خودخوانده به رهبری عربستان سعودی به یمن و ادعای هدف قرار دادن به اصطلاح یک مقر سری متعلق به کارشناسان سپاه پاسداران در صنعا را بی پایه خواند.وی هرگونه ارتباط نظامی جمهوری اسلامی ایران با یمن را تکذیب کرد.سخنگوی وزارت امور خارجه افزود: این گونه ادعاهای بی اساس در راستای منحرف کردن افکار عمومی ملت‌های منطقه و جهان از جنایات‌های کشورهای متجاوز مطرح می‌شوند.خطیب‌زاده با بیان این‌که جمهوری اسلامی ایران هیچ‌گاه حضور نظامی در یمن نداشته است که مورد هدف متجاوزان قرار گیرد، تصریح کرد: این گونه اظهارات بی پایه، واقعیت یمن را در خطای راهبرد نظامی متجاوزان تغییر نخواهد داد.

نامه هشدار آمیز توکلی به سران قوا درباره کنار گذاشتن ارز ۴۲۰۰ تومانی

احمد توکلی عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با ارسال نامه‌ای هشدارآمیز به روسای قوای سه گانه، کنار گذاشتن ارز ۴۲۰۰ تومانی را با تصمیمات اتخاذ شده فعلی بحران زا دانست و برای آن تبعاتی را متصور شد. در بخشی از این نامه آمده است:کنار گذاشتن ارز ۴۲۰۰ تومانی را با تصمیمات فعلی بحران زاست. تصمیم دولت برای کنار گذاشتن ارز ۴۲۰۰ تومانی برای واردات کالا‌های اساسی جز گندم، دارو و تجهیزات پزشکی به ترتیبی که قرار است انجام شود، تبعات سنگینی دارد که ممکن است بحران بر بحران اقتصادی بیفزاید. آیا ما باید، مانند دولت پیشین به اسم مداخله برای اصلاح قیمت، علاوه بر فروش تمام ارز‌های تأمین‌شده، ۶۵ میلیارد دلار از ذخایر بانک مرکزی را در بازار به باد بدهیم؟ دولت پیشین دو تجربه شکست‌خورده بحران ۱۳۷۴ و ۱۳۹۰ را پیش روی داشت و دیده بود که این روش بی‌نتیجه است، ولی عبرت. نگرفت حالا ما سه تجربه را می‌بینیم، چون دولت نمی‌تواند با بازار متلاطم صعودی همراهی کند، به سرعت دونرخی حاکم می‌شود: قیمت دولتی و قیمت بازار آزاد و در نتیجه حذف رانت در کار نخواهد بود. انتظارات و قیمت‌ها نیز با بالاترین قیمت بازار آزاد همراهی می‌کنند. دولت برای ارزیابی آثار تورمی این تصمیم، فقط اثر مستقیم و غیرمستقیم حذف ارز ۴۲۰۰ تومانی را محاسبه نموده و اثر انتظار تورمی را که بسیار مهم‌تر است، نادیده گرفته است.

 

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۳۷
در انتظار بررسی: ۲۴
انتشار یافته: ۱۳۰
با تنها 90 روز آب شربی که تهران دارد اینهمه برای ازدیاد جمعیت تلاش میکنید ؟ مشکلات بیکاری و معیشتی و روانی و اعتیاد و .... بماند . دریغ از سر سوزنی درایت و خجالت!
پاسخ ها
ناشناس
| Netherlands |
۱۳:۳۷ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۱
مشتری مواد مخدر کم شده!!!!!!
نعمت
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۰۵ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۱
سیاه نمایی نکن اگر یک.هفته هر روز کیهان بخونی مثل من متوجه میشی دنیا چه خبره و دیگر خیال بافی نمیکنی و آب به آسیاب بان دشمن نمیپاشی
پس خودت رو تسلیم کن تا اعدام شوی
خانم فرشته شما مطمین هستید طرف خانم ها هستید یا ضد خانم ها . شما در انجا هستید تا راه کار را پیدا کنید نه که کلان صورت مساله را پاک کنید
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۱۶ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۱
ایشان هوادار جیب خویش است
درست نقطه مخالف کسانی که هرگز به ورزشگاه پا نگذاشتند اما از حق دیگران برای تماشای تیم مورد علاقه شان دفاع می کنند
کیهان خودت خدای بردن آبرو و تهمت و بعضی مواقع حتی تو صدا و سیما الفاظ زشت هستی ، درس اخلاق نده
اینها نماینده مردم هستند ؟
فعلا که زور دستشان است و می تازند
امان از وقتی که این فنر فشرده رها شود
خیر خانم روح‌افزا! شما عبد و عبید نیستید قَدَر قدرت هستید. بتازید تا وقت هست.
چطوره که کلاً مدارس را به طلاب تحویل بدهید و اموزش و پرورش هم مرخص!!!
حسن نوروزی : بالغ دانستن کودکان ۱۳ و ۱۴ ساله و آمادگی آنان برای ازدواج
این فرد بگه تا حالا چندتا از دختران خود را با این سن و سال فروخته است ؟
شما از طرف خودت حرف بزن که نمیدونی فیفا چیه...
وظیفتونه به قانون احترام بزارید...
پاسخ ها
ك
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۵۵ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۱
سواي ا زمنافع شخصيش ؛ فكر ميكني اصلا اين طرف ميفهمه؟
بله حاضرند می توانند که با هم عوض کنند در اینصورت داماد همدیگر هم خواهند شد مجلس هم یکدست تر می شود
غضنفرآبادی با اشاره به جوسازی‌های زنگنه مبنی بر حضور در صدا و سیما برای دفاع از کرسنت، تصریح کرد: دادگاه فرصت مناسبی است که متهمان در مقابل قاضی و محکمه پاسخگوی عملکرد خود باشند.) کسی جو سازی نکرده صدا و سیما همراه با جلیلی دعوتش کرد بعدش هم ترسید چون جلیلی هم برای بحث دو نفره جا زد ( و البته امثال شما هم ترسیدند ) از دعوتش منصرف شد یک کم جرات داشته باشید تا دلائلش را برای مردم بازگو کند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۴۰ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۱
جلیلی و احمدی نزاد ۱۴ سال پیش جلوی اجرای قرار داد کرسنت را گرفتند

الف ) مبلع ۹ میلیارد دلار را بابت گاز سیری نگرفتیم

ب) مبلع ۱۸ میلیارد دلار بعنوان جریمه باید بپردازیم

ج ) کل گاز را در مشعلها سوزاندیم و هوا رفت و هیچ

د ) تازه جلیلی و دوستانش بخاط داشتن تریبون یکطرفه صدا و سیمای میلی طلبکار هستند !!!!!؟

در هر کجای جهان بود مردم توسط احزاب و رسانه مردمی و ازاد در جریان قرار می گرفتند

و حتما مقصران اصلی دادگاهی و بشدت مجازات و بقیه عمرشان را در زندان باید سر میکردند
مساله عبد و عبيد بودن نيست!مساله اجراي قوانين فيفاست.همانگونه در كشور هم مردم بايد به قوانين احترام گذاشته و به آن تمكين كنند حتي اگر آنرا قبول نداشته باشند!البته اگر به قانون گردن ننهيم تاوان آنرا بايد بدهيم در اين خصوص هم مي توانيد آن را قبول نكنيد و زنان را به ورزشگاه راه ندهيد و مجازاتش را بپذيريد!
نوباوه: موقع تصویب برجام گریه می‌کردیم
نماینده مجلس گفت: موقع تصویب برجام در مجلس گریه می‌کردیم، تصویب برجام ۱۷ دقیقه هم نشد.جناب نوباوه گریه شماازسر اینکه روحانی پیروز شود بود نه ازسردلسوزی برای کشوروملت حال بنده بعنوان یک ایرانی ازشما چندسوال دارم
1-نبابرفرمایش شما مجلس17دقیقه ای برجام را مصوب کرد قبول حالا مجمع تشخیص وشورای نگهبان که ازهمفکران هستند چرا 5دقیقه ای تصویبیه مجلس را تصویب کردند؟
2-اقای نوباوه مگر اقای ظریف هردوره مذاکره به تهران بازنمی گشت ونقطه نظرات رهبری وسران قوارادریافت نمیکرد؟ اگر برجام بندهایی مشکل داشت چرارسران ایستادگی نکردند؟
3-اقای نوباوه قطعا برجام ظریف به نفع ایران بود اگر ایران امتیاز داد چه لزومی داشت امریکا از برجام خارج شودواسرائیل از خروج امریکا ابراز خوشحالی کند؟
4-جناب نوباوه ایا زمان جلیلی وباقری کنی که سه بار ایران رادراستانه جنگ قراردادند و8بار پرونده ایران به شورای حکام وشورای امنیت برده شد ایا انموقع گریه کردی یا پایکوبی؟
5- اقای نوباوه وقتی مذاکرع غلط جلیلی وباقری کنی موجب شد اموال ایران وپولهای ایران درامریکا ودیگر کشورها بلوکه شود ایا ازاین بابت حس گریه هم به شما دست داد؟
6- اقای نوباوه تمام حرفهای شمادرست ظریف وروحانی خائن شماکه فهمیدید برجام به ضرر ایران تمام شد وپشت تریبون اعلام میکردید اگر امریکا ازبرجام را پاره کند مابرجام را اتیش میزنیم پس چرااتیش نزدید/؟
7-مگر تا دیروز قبل انتخابات وتازمانی که روحانی برمسند بود مگر همین شماها افرطی نمیگفتید برجام مرده بدنیا اومده کشوروما به برجام برنمیگردیمحالا چی شده از ذوق مذاکره 50نفر به همراه باقری کنی فرستادید چرا/؟
8-اقا نوباوه مگر شماها درانتخابات مجلس وریاست جمهوری نمیگفتید مشکلات کشور ومعیشت مردم 20درصدان به تحریم ربط دارد 80درصد ان به مدیریت ضعیف دولت روحانی برمیگردد وبا انتخاب نماینده جهادی وانقلابی ورئیس جمهور ال وبل رای بدهید تا ما مشکلات شماهارا حل کنیم جال بفرمائید الان نزدیک 2سال شماها برمسند بهارستان تکیه زدید ایا برای معیشت بد اقتصادی ومعیشت مردم شده گریه کنید؟ ایا قدمی برای کنترل تورم وگرانی بردارید؟ اشک شمافقط درباره برجام از چشمهای نازتان بیرون میریزد؟ بفرمائید دستاورد 4ماهه رئیسی بجز اینکه رب گوجه را بیش از120درصد افزایش قیمت یعنی رب گوجه 13هزارتومنی شده 31هزارتومن تخم مرغ زمان روحانی42تومن بوده شده60تومن پنیر درزمان روحانی 12تومن بوده شده 22تومن لبنیات مثل ماست درزمانی روحانیزیر11تومن بوده الان شده بالای 16تومن برنج شمال درزمان روحانی 25تومن بود به یومن ورود رئیسی شده 60تومن درشمال میوه جات ولوازم یدکی بماند میشه بفرمائید نمایندگان انقلابی وجهادی ورئیس جمهوری که اومد عدالت دردولت را برقرارکند وبا فساددردولت مبارزه کند بجز انتصابات فامیلی ودامادی دستاوردی داشتید؟
.........
مگر ما عبد و عبید فیفا هستیم که زنان را به ورزشگاه راه دهیم) حالا ورزشگاهها بد !! موتور سواری و دوچرخه سواری خانمها چه مشکلی داره ؟!! ترک موتور بشینن عیب نداره اما خودشون اگه راننده باشند کفره ؟!! چرا اینجا از زنان حمایت نمی کنی ؟!
منم به عنوان یه مادر دوست دارم حداقل ۲ فرزند داشته باشبم ولی ۶ ماه مونده به تمدید رهن خونه همش تو استرس و نگرانی هستم با اسن هزینه و تورم نمی شه مایحتاج اصلی زنده موندن تهیه کرد چه برسه بخوام فرزندی داشته باشم نمی دونم مسولین تا کی شعار خواهند داد واقعا مشکلات جامعه درک نمی کنند اینا چطور مسول شدن وقتی از مردم بی خبرن
تا زمانی که عضو فیفا هستید باید طبق مقررات فیفا عمل کنید،
اونایی که می گن انسان 13 ساله بچه هست و نباید ازدواج کنه، تو این سن بچشه ی خودشون بره دوست بشه با نامحرم راضین؟
مگه چه عیبی داره ازدواج تو این سن؟ افلا تعقلون
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۴۰ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۱
تو بیست سالگی با سه تا بچه برمی گرده خونه
خانم روح افزا
اصل موضوع اینه که رفتار مردم به قهقرا رفته
آیا رفتار مردم در کوچه و خیابان خوبه که حالا گیر دادید به ورزشگاه ها
بگید دنبال بهانه هستید
وگرنه به جای حذف صورت مسئله باید دنبال تصحیح این رفتارها باشید
بانوان ما در کوچه و خیابان هم امنیت ندارند
شما نه عبد و عبید فیفا هستید و نه ولی و قیم مردم و بهتره برای خود شیرینی هم اظهار نظر نکنی چون برات تبعات داره
پاسخ ها
ك
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۵۸ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۱
احسنت
گریه ایشون شاید به علت ترس از پایین آمدن قیمت دلار و طلا و ملک بوده
اقای غضنفرآبادی میشه سه تا از گشایشهای ملموس و محسوس برای مردم را نام ببرید؟
مطمئنید که در ایران زندگی میکنید؟
و اما کرسنت یک مناظره تلوزیونی با حضور زنگنه و جلیلی بر گذار کنید تا سیه روی شود هرکه در او غش باشد
خانم فرشته روح افزار مگر بانوان ایرانی عبد و عبید شما هستند که از طرف آنها حرف بزنید؟؟؟؟ بیش از ۴۰ میلیون بانوی ایرانی خودشان زنده و عاقل و بالغ هستند و نیازی به وکیل وصی ندارند.همه پرسی برگزار کنید تا ببینید حرف بانوان ایرانی چیست و امثال شما حق ندارید از سوی بانوان ایران حرف بزنید نه شما نه کس دیگری.
باید دخترهای سیزده ساله نمایندگان‌رو به عقد در بیارن تا متوجه لشن
بیژن نوباوه ، اگر مخالف برجام بودی پس چرا تائید کردی ؟
اصلا" چرا گریه کردی ؟ نا سلامتی اسم خودت را مرد گذاشتی خوب مثل یک مرد با آن مخالفت می کردی !
کیهان بعد از ۴۰ سال نتونسته وابستگیش به شرکت اپل آمریکا رو رفع کنه، لازم نکرده برای نسل جوون نسخه بپیچه.
اگه بالغن بهشون حق رای بدین، حق خروج از کشور و ازدواج بدون اذن پدر بدین.
ما مردمم وقتی شماها نماینده شدین گریه می‌کردیم.
کسی که نمی‌تونه با جنس مخالف مذاکره کنه، نمی‌تونه از منافع ملی در برابر بیگانگان دفاع کنه. یعنی اگه اونا تصمیم بگیرن همه‌ی نماینده‌هاشون زن باشن، ما باید تو مذاکره تسلیم شیم که یه وقت سر نامحرمی به گناه نیفتیم؟
اقای نوباوه از فقر و نداری مردم و خم شدن در سطل های زباله اشک به چشمانتان نمی اید؟
۱-آقای باقری این نوع رفتارها قدیمی شده،باید انسان بود.
۲-مگه ما مثل بقیه کشورها آدمیم که زنها بیان استادیو،.
مگر ما عبد و عبید فیفا هستیم که زنان را به ورزشگاه راه دهیم
خدایا شر این افراد را از سر ما کم بفرما
البته دختران مسئولین و وزرا و نمایندگان مجلس و ... در آمریکا و اروپا و کانادا و استرالیا و جمیع کشورهای استکباری زندگی می کنند و پیشنهاد کودک همسری را فقط برای مردم ایران می دهند.
واقعا متاسفم برای خانم فرشته روح‌افزا با این طرز تفکر جنسیتی ایشان ..میدانید چرا در ورزشگاه اینچنین بعضا کلمات سخیف بکار برده میشوند دقیقا چون خانمها در ورزشگاه نیستند وجو مردانه است اینرا بدانید اگر خانمها در ورزشگاهها حضور داشته باشند دیگر این کلمات ناثواب را قطعا نخواهید شنید چون مردان ما اینقد شعور ومردانگی دارند که در حضور بانوان از این دست کلمات استفاده نکنند ومسلما فرهنگ سازی خواهد شد
حرف توکلی ، منصوری، خضریان روحانیان و آموزش و باقری و مذاکرات و کلا خبرها نشان از این دارد که حالا حالاها بدبختی و بیچارگی بر کشور و مردم حاکم خواهد بود و چاره ای در کار نیست
با سلام .قيمت ارز افزايش داشته ولي در تابناك خبري از آن نيست.انتصاب معاون اقتصادي تاثيري در اين امر دارد؟
جناب اقای توکلی سران سه قوه اگردرایت داشتند که وضعیت مردم را به اوج فلاکت نمیرسانند شما درنامه خود راجع به حذف ارز4200به کسانی هشدار داده اید که انها نبوغ خودشان را درابان 98 باگران کردن بنزین و ... به اثبات رسانده بودند
خدایا شکر که جنازه متعفن برجام برای اصولگرایان با ارزش شو
دیگه موشک پراتی نمیشه
دیگه گروگان گیری نمیشه
دیگه علم الهدی از برجام بد نمیگه
دیگه سردار قلم به انریکا حمله نمیکنه
تام کاتن میگه ما برجام رو پاره میکنیم باقری همچنان دنبال مذاکره هست ؟؟؟؟
تیم مذاکره دنبال راه حل دوم میگرده
جناب غضنفر آبادی بفرمایید دادگاه زنگنه علنی باشه تا مردمم در جریان قرار بگیرن. من تعجبم زنگنه که فرمودین اینهمه در پرونده کرسنت تخلف کرده چطوری دوباره بعد از دولت اصلاحات از مجالس اصولگرا رای گرفت و وزیر نفت شد؟ چطور نهادهای امنیتی و اطلاعاتی تاییدش کردن؟ از 8 سال وزارت دولت روحانی فقط 4 سالش در مجلس دهم بود که اعتقاد دارم مجلس دهم متل نهم اصولگرا بود. حداقل دو سال آخرش با مجلس انقلابی خودتون بود چرا استیضاح و برکنارش نکردین این وزیر متخلف رو؟ حتی دو سال آخر وزارتش در دولت اصلاحات هم همزمان بود با مجلس اصولگرای هفتم. چرا برکنارش نکردن؟ همه ی اینا دلیل میشه بر اینکه مشکلش حاد نیست برا همین جرات نکردن اجازه بدن بیاد برنامه جهان آرای شبکه افق.
"آذر منصوری: نمایندگان مجلس حاضرند دختران ۱۳ ساله خود را به عقد مردان درآورند؟"
بهتر است آقای نوروزی بفرمایند که اگر دختر دارند در چند سالگی ایشان را به نکاح در آورده اند؟
باید به حوزه ای که آقایان را تربیت کرده احسنت گفت که توانایی تحلیل ساده ترین مسایل اسلام را هم ندارند.
نماینده های مجلس از چه کسانی امار گرفتن که دوست داشتن ۳ تا فرزند داشته باشند.
خانم روح افزا چرا شجاعانه همین حرفها را رسما به فیفا ابلاغ نمیکند؟ متاسفانه همه میخواهند فقط شعار بدهند و نمایش اجرا کنند
خیل انبوه روحانیون و طلاب جوان !
این خیل انبوه از کجا تامین مالی میشوند ؟
به داد مازندران و گیلان برسید , اجازه تغییر کاربری زمین های کشاورزی و جنگلی بطور کل باید ممنوع شود !
تاراج زمین های کشاورزی در مازندران!
تاراج زمین های کشاورزی در مازندران!
ایسنا/مازندران این روزها زمین های کشاورزی مازندران تبدیل به ویلاهایی شده که پایتخت نشینان در آن تعطیلات خود را سپری می کنند اما چرا کشاورز مازنی مهم ترین سرمایه خود را به تاراج گذاشته و دست از کشت و زرع کشیده است؟

کیانوش لکورج در گفت وگو با ایسنا، با بیان اینکه مسئله کمیابی زمین به عنوان مهم ترین عامل تولید از گذشته مورد توجه اقتصاد دانان بوده است، اظهار کرد: در تمامی نظام های اقتصادی همانند نظام سرمایه داری، تاکید زیادی روی مالکیت خصوصی زمین شده است.
وی افزود: زمین به دلیل محدودیت منابع تجدید پذیر همانند محصولات کشاورزی، جنگل ومنابع طبیعی که در آن وجود دارد و تفاوت هایی در دل زمین که هست جزو منابع نامتنجانس است که آن را به لحاظ جغرافیایی متمایز می کند .
این استاد دانشگاه حوزه اقتصاد با اشاره به اینکه امروزه برای زمین کاربری های مختلفی از جمله کاربری کشاورزی، مسکونی، صنعتی، تجاری و عمومی تعریف می شود، عنوان کرد: با افزایش جمعیت، کاربری زمین تعاریف خاص خود را پیدا می کند و با افزایش روزافزون جمعیت و تقاضای بسیار زیاد جامعه برای این نوع کاربری ها در بخش های مختلف اقتصاد ، از سویی باعث محدودیت عرضه زمین و از سوی دیگر باعث افزایش تقاضای سوداگری برای زمین می شود.
لکورج کمیابی و محدودیت زمین را از مهم ترین دلایل سوداگری زمین در مازندران دانست و گفت: در این استان از آنجائیکه کشاورزان عمدتا از درآمد کافی برخوردار نیستند ،وقتی نتوانند از زمین کشاورزی خود مایحتاج روزمره را تامین کنند اولین و آسان ترین کاری که انجام می دهند این است که بعد از خشک کردن و قلع و قمع زمین کشاورزی و باغی خود شروع به قطعه بندی و فروش زمین می کنند.
وی تصریح کرد: یکی از مشکلات مازندران این است که مالکیت های زمین یا همان کاربری زمین با تعویض و تغییر مالکیت عوض می شود یعنی کشاورزی که پنج هکتار زمین داشت وقتی از دار دنیا می رود زمین به وراث می رسد و به قطعات کوچک تقسیم می شود و از آنجائیکه برای وراث کار کشاورزی به صرفه نیست به بهانه سوداگری، زمین را در معرض فروش می گذارند.
وی یادآور شد: آنچه مسلم است اینکه هیچ جای ایران مثل زمین گیلان و مازندران حاصلخیز نیست زیرا باران و آفتاب کافی در اختیار کشاورز هست و بر اساس این شرایط می توان گفت کلکسیونی از محصولات مختلف در مازندران وجود دارد.
عضو هیت علمی دانشگاه آزاد اسلامی چالوس با بیان اینکه متاسفانه قصه تلخ تغییرغیر مجاز کاربری های اراضی مازندران پایان ندارد، گفت: این مهم به وسوسه های سوداگری به بهانه ورود مسافرو گردشگر به یک امر متداول و عادی تبدیل شده است و کسی برای جلوگیری از آن وجود ندارد.
لکورج تشکیل ستاد بحران ویژه برای برخورد با عوامل تغییر کاربری غیر مجاز در سطح استان و حتی در سطح کشور را عنوان نخستین راهکار دانست و ادامه داد: فرونشست زمین در مناطق مختلف کویری کشور موجب ایجاد گودال های عمیق در این نقاط کویری همانند اصفهان شده است که اینها باعث می شود آنهایی که امکانات بهتری به لحاظ مالی دارند به نقاط خوش آب و هواتر از جمله مازندران حجوم بیاورند و اقدام به خرید زمین و ملک کنند.
وی خاطر نشان کرد: این افراد به بهانه توریسم ، مهاجرت و آباد کردن یک منطقه و یا داشتن خانه دوم، زمین های مختلف را از چنگ کشاورزان در می آورند و تبدیل به ابنیه ،راه ، مراکز تجاری و تفریحی می کنند .
این دکترای اقتصاد به وضعیت اسفناک کلاردشت و تبدیل آن به ویلا و ساختمان اشاره کرد و متذکر شد: این ویلاهای شیک غالبا خالی از سکنه هستند و این افراد صرفا برای داشتن خانه دوم، باعث بالا رفتن تغییرات اکوسیستمی این منطقه و باعث گرانی بیش از اندازه اراضی و ابنیه در این مناطق شده اند.
لکورج یادآور شد: شاید کشاورزان از این بالا رفتن قیمت زمینشان خوشحال شوند در صورتی که این موضوع برای نسل آینده و تولید کشاورزی آسیب زا و مخرب است.
وی با تاکید بر اینکه امنیت غذایی در سطح استان بسیار مهم است، گفت: حفظ اراضی به عنوان یک ضرورت باید مورد توجه همگان قرار گیرد و به یک فرهنگ عمومی تبدیل شود در غیر اینصورت موفقیتی حاصل نمی شود.
عضو هیئت علمی دانشگاه آزاد اسلامی چالوس تاکید کرد: دستگاههای مختلف اعم از منابع طبیعی و کشاورزی که متولی اصلی بحث کشاورزی هستند ، مقامات سیاسی استان و کشور و دستگاههای قضایی می توانند از دادن هرگونه خدمات به قانون شکنان جلوگیری کنند.
لکورج با تاکید بر ضروت حمایت جدی دولت از بخش کشاورزی و کشاورزان ، ابراز کرد: نمایندگان مردم در مجلس در زمینه بیمه محصولات کشاورزی و خرید تضمینی محصولات کشاورزی پیگیری مستمر داشته باشند،همچنین با دادن یارانه به بخش تولید و صنایع تبدیلی و فرصت برای صادرات این محصولات به بخش کشاورزی کمک کنند تا کشاورزان مجبور به فروش زمین خود نشوند.
وی گفت: بخش کشاورزی بخش محوری است که نه تنها در حد شعار بلکه باید در بین مردم و کشاورزان نهادینه شود .
بنده دست آقای شریعتنداری را می بوسم ای کاش ایشان رئیس جمهور شده بودند
پاسخ ها
علی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۴۲ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۱
هر روز برو موسسه کیهان دستبوسی برادر حسین ولی این آرزوت رو با خودت به گور خواهی برد
سرکار خانم آذر منصوری سخت نگیرد جناب نوروزی باز شوخی کرده اند.
متاسفانه فدراسیون جودو با اخبار وارونه همه رو بازی داده زیرا اولا آرش آقایی هیچگاه جودوکار مطرحی نبوده است ثانیا در تیم ملی آذربایجان عضویت نداشته است ثالثا اگر عضو تیم ملی آذربایجان بوده طبق مقررات فدراسیون جهانی سه سال باید صبر کند تا با پرچم کشور دیگری وارد رقابتهای بین المللی شود !
این‌ خانم‌ نماینده‌ از کی تا الان‌ مالک الرقاب‌ زتات‌ شده‌ که امر میکنه‌ که ما راه نمیدهیم‌ ما راه میدهیم‌ ما این می کنیم‌ ما ات می کنیم‌ ؟!!!
پررویی‌ هم حدی داره‌ باقلا و قمع‌ داوطلبین‌ فرصت‌ ورود‌ به مجلس را میدا کرده اید‌ بیشتر‌ از کوپنت‌ حرف می زنی‌ ؟!!
شماها اول ان را انجام بدهید تا دیگران هم باور کنند اقایان مجلسی و مقاماتی که این راباور دارند لطف کنند دخترانشان را در سیزده سالگی شوهربدهند در غیر این صورت این حرف پوچ و بی ارزش است که حتی خودتان قبول ندارید قبل ازحرف زدن کمی درون دهانتان بچرخانید بعد بدهید بیرون.....
این حاج حسین حرف حسابش چیه؟تا حالا حرف و عملی به نفع کشور زده و انجام داده؟
نه ملت ایران عبد وعببد شما هستند ببخشید ملکه !!!
خضریان: پیگیری کردیم، عموم خانوارهای ایرانی علاقه دارند حداقل ۳ فرزند داشته باشند؟؟؟؟؟
این یک دروغ محضه !!!!!مگر اینکه حقوق یک نفر بالای 30 میلیون تومان باشه و گرنه چطوری پیگیری کردی !!!!
بیشتر جوانهای مجرد را نگاه کن هنوز ازدواج برایشان رویا شده چه برسه به بچه !!!!!
خضریان: پیگیری کردیم، عموم خانوارهای ایرانی علاقه دارند حداقل ۳ فرزند داشته باشند؟؟؟؟؟
این یک دروغ محضه !!!!!مگر اینکه حقوق یک نفر بالای 30 میلیون تومان باشه و گرنه چطوری پیگیری کردی !!!!
بیشتر جوانهای مجرد را نگاه کن هنوز ازدواج برایشان رویا شده چه برسه به بچه !!!!!
1- ببخشید ، وقتی مردم میشناسنش ، جلوی شرکتش و فدراسیون تجمع کردن ، دیگه کار اطلاعاتیش چی بوده !
2- یعنی یکی تو اون دولت نمی دونست برنامه بررسی بودجه دارن ؟ که برنامه سفر لرستان گذاشته بودن ؟ باز هم گوش های ما رو مخملی فرض کردید ؟؟
روز مجلس.روز جلسه غیر علنی.روز بدون شفافیت
اقای عباسی یه لطف کنه عملکرد خودشونو در کمیسیون انرژی بگن .نمیخواد درمورد هیئت مذاکره کننده خدمتگذار ملت صحبت کنن
درموردنامه آقای توکلی بابت عوارض حذف ارز۴۲۰۰ تومانی یادضرب المثل معروف افتادم که میگویدآش آنقدرشورشدکه خان هم فهمید هرچندهنوز خیلی دست اندرکاریانفهمیده اند یانمی خواهندبفهمندویامنافعشان درآنستکه خود رابه نفهمی بزنند
تیم مذاکره! تیم مذاکره!! وصولگرایی یعنی همین!
به اون بگید که مردان ایرانی هم ناموس پرستند هم حرمت زنان را نگه میدارند.حالا تو کجا بزرگ شدی که اینطوری از مردها واهمه داری،خدا عالمه.چرا هنوز کوچکترین مسائل تو ایران حل نشده.مگه قبل از انقلاب خانمها استادیوم میرفتند کسی بی احترامی میکرد که الان بخواد بکنه
درتائیدفرمایش آقای عباسی بایدگفت که هیئت محترم ایرانی زیادعجله ای دراتمام کارهاوبرگشت ندارندچون ماوشما هم اگرهتلی به این لوکسی دراتریش که جای خوددارد حتی در ازبکستان وارمنستان وافغانستانهم وجودداشت وراهمان میدادند وخرج مان راهم دیگران میدادند دربرگشت هرگز عجله نمیکردیم و به این زودیهادل نمیکندیم بخصوص که آب وهوای آتریش هم اروپائی وخوب است پس مااصلاًنگران نیستیم شماهم خودش راناراحت نکن
مورد داشتیم روی درب اتاقش نوشته بود با وضو‌ وارد شوید و چفیه هم می پوشید سر از کازینو های کانادا دراورد.
کجای کاری خانم‌ منصوری! هستند کسانی که دختر پنج شش ساله را می فروشند ازدواج که جای خود دارد.
ولی عبد و عبید مردم هستی .
اول به خانم روح افزا:
در همین شرایط حاکم بر ورزشگاهها، نظام به کودکان 5 و 6 ساله اجازه حضور در ورزشگاه را میدهد و ضرر و خطری متوجه ایشان نیست ولی همین فضا برای زن 55 ساله نامناسب است و موجب هتک حرمت اوست؟ آیا شما بلوغ فکری و عقلیِ پسر بچه 5 ساله را از یک زن 55 ساله بیشتر میدانید یا اینکه به دلیلی دیگر، مراجع دینی و قانونی، اجازه ی حضور پسر بچه 5ساله در ورزشگاه را صادر کرده اند و برای زن 55 ساله ممنوعیت قائلند؟ (نکته: تصور نمی کنم که برای دخترکان کم سن و سال نیز، مانعی برای حضور در ورزشگاه باشد و ظاهرا از سنی به بعد فضای ورزشگاه، باعث هتک حرمت ایشان می شود و این شرایط تا پایان عمر ایشان، به جز برای زنانی خاص در مواقعی خاص، پابرجا می ماند)
دوم به آقای نوباوه: آن جایی که مردان بزرگ در آن گریه می کنند ، مجالس عزاست و نه مجلس شورا !!! شما که متوجه بودید چه فاجعه ای در جریان است باید گریبان چاک می کردید. وقتی شما یقین داشتید که مجلس دارد خارج از روال و قانون رفتار می کند، باید مقابلش می ایستادید و جان و آبرویتان را برای مردمی که به شما رأی داده بودند هزینه می کردید. ریز ریز اشک ریختن شما برای مردم چه فایده دارد؟
به خاطر فحاشی خانم ها را از ورزشگاه ها منع کنیم ؟
یعنی به خاطر اشتباه یک عده ، عده ی دیگری مجازات و محروم شوند .
به خاطر افزایش زورگیری خرید گوشی را ممنوع کنیم .

خانم روح افزا اگر دنبال سبک زندگی اسلامی هستید در پست و مقام چه میکنید؟؟ بروید خانه و طبق نظر و عقیده خودتان زندگی کنید . حداقل خودتان به حرف های بی سر و ته خودتان احترام گذاشته و به آن عمل کنید
پس الان فهمیدم چرا استاد شریعتمداری از دکتر ظریف متنفر بود.
نگو به اشتون و موگرینی با لبخند نگاه میکرده
آخه اینها که نشد پاکدامنی ؟ کسی که نماینده یک دولته هنوز نتونسته فکرش را نسبت به زن از حالت مادی خارج کنه . چرا به یک انسان نمیتونه نگاه کنه ؟ این فکر اساسش ایراد داره خود این کار مشکلی نداره مثلا آدم چای بلد نباشه درست کنه مشکل بزرگی نیست ولی این طرف نمیتونه آشپز باشه و نمیتونیم ما بگیم خوب حالا چای را ولش کن ….
خانم روح افزا ؛
هر وقت به اجبار خواستن زنان رو
به ورزشگاه ببرن، شما نرو!!
انقدر هم از طرف مردم ایران و سبک زندگی
مردم ایران حرف نزن. تهش بگید به نظر من فلان.
ماهم هروقت خواستیم نظرتون رو
بدونیم، خبر میدیم
کاش فیفا به جای پافشاری برای ورود زنان به ورزشگاه روی برابر بودن حقوق زن و مرد در همه زمینه ها در ایران دست میگذاشت
یا فوتبال در کشور تعطیل میشد یا زنان به حقوقشون می رسیدند!!!!
هر کدوم اتفاق می افتاد بد نبود!!!
"عموم خانوارهای ایرانی علاقه دارند حداقل ۳ فرزند داشته باشند" از کجا پیگیری کردید شما؟
گویا حضور نمایندگان منتخب شورای نگهبان در ورزشگاهی که زنان لخت و پتی حضور دارند اشکالی ندارد. اینجا که مادرید نیست و زنان لخت پتی نیستند قانون بگذارید فقط زنان و نمایندگان منتخب شورای نگهبان حق دارند وارد ورزشگاه شوند.
ملی پوش پناهنده شده به ایران برگشت(سرش به سنگ خورد؟)

تهران تنها ۹۰ روز آب شرب دارد(شکر خدا)

خضریان: پیگیری کردیم، عموم خانوارهای ایرانی علاقه دارند حداقل ۳ فرزند داشته باشند(خواب دیدی خیر باشذ جمعه نشده هنوز)

نوباوه: موقع تصویب برجام گریه می‌کردیم(دستمال همراه داشتید یا نه؟)

نامه هشدار آمیز توکلی به سران قوا درباره کنار گذاشتن ارز ۴۲۰۰ تومانی
فرشته روح افزا شد پژوهشگر؟!!!! با این چرندیاتش!!!
آفرین به فرشته روح‌افزا که به حق سخن گفت. واقعا در دیپلماسی ورزشی در حد صفر هستیم. چرا نباید بتوانیم در حالیکه مسلمانان در رتبه دوم جمعیت دنیا هستند ولی نتوانند عقاید و احکام خود را بر قوانین ورزشی جهان حاکم نمایند. و موظف باشند طبق آنچه غیر مسلمانان می گویند عمل نمایند.
جناب خضریان وقتی از کارشناسی حرف می زنید مرغ پخته خنده اش می گیرد ؟!!
لطفا برای مدارس سالن ورزشی بسازید بچه های مردم در سرما ورزش می کنند
جناب شریعتمداری،
فرمایش شما متین به اینکه جناب دکتر باقری کنی دیپلمات بسیار محترم و نجیب هستند.
این از آقای دکتر باقری کنی.
آیا این نجابت رو به هر فردی که خانم هارو مستقیم نگاه نکنه منتسب میکنید؟ یعنی نجابت به نگاه نکردن مستقیم به خانم هاست؟ اونوقت این همه آدم در دنیا خانم هارو مستقیم نگاه می‌کنند نانجیب هستند؟
اگر کسی مستقیم نگاه نکرد و غیر مستقیم رصد کرد باز هم نجیبه؟ لطفا تکلیف این افراد رو هم مشخص بفرمایید تا خیال همه راحت بشه.
با فرمایش شما اگر یک نفر آدم نانجیب و در خال صحبت با یک خانم موقتا بهش نگاه نکنه میشه “ نجیب” حالا تا بعد صحبت بازهم بره دنبال نانجیب بودن خودش.
فرض کنید یک خانم از یک آقایی آدرس میپرسه، یا باید موقتاً نانجیب بشه و یا آدرس رو به در و دیوار بده یا بگه خانم شرمنده ام من آدم نجیبی هستم .
شریعتمداری: اینکه آقای باقری کنی خانم‌ها را مستقیم نگاه نمی‌کند، نشانه تعهد و نجابت ایشان است


من به متن شرق انتقاد دارم. نباید این نوع رفتار را نشانه ی بلد نبودن تعامل با دیگران بدانیم.
ولی جناب شریعتی ! صرفا داشتن این رفتار نمی تواند نشانه ی این باشد که فرد متعهد و معتقد به «اسلام» و «انقلاب» است . فقط می تواند نشانه ی حیا باشد. البته با فرض این که نباید تهمت ریا به افراد متشرع بزنیم :)
جناب غضنفر آبادی اگردادگاهها بهترین فرصت برای دفاع متهمان در برابر قاضی هستند پس چرا صداسیما به خود اجازه می دهد یک طرفه به قاضی برود و زنگنه را محکوم کند؟ واگر محکمه صدا سیما قابل قبول است پس باید صدا سیما فرصت مشابه به زنگنه هم بدهد !!
جناب غضنفر آبادی اگردادگاهها بهترین فرصت برای دفاع متهمان در برابر قاضی هستند پس چرا صداسیما به خود اجازه می دهد یک طرفه به قاضی برود و زنگنه را محکوم کند؟ واگر محکمه صدا سیما قابل قبول است پس باید صدا سیما فرصت مشابه به زنگنه هم بدهد !!
واقعا وقتی این اظهار فضایل و نظرات مدیران این مملکت رو میخونه به این نتیجه میرسه که دیگه واقعا امیدی نیست.
۳ تا بچه خوبه
ولی ما خودمان عقلمان به کارمان می رسد
لازم نیست شما وسایل جلوگیری را از بازار جمع کنید تا ما ناخواسته داری ۳ فرزند بشیم
الان حدود ۱۵ میلیون جوان تحصیل کرده دختر و پسر داریم
وقتی مت بتوانیم در این خیل عظین کار پیدا کنم و پس اندازی داشته باشم به شرطی که بتوانم با حقوقم خانه ای اجا ه کنم حتما ازدواج می کنم
و اگر حقوقن پس از کسر مخارج زندکی و بخصوص کرایه خانه اًافه امدن حتما بچه هم می اورن
الته نه ۳ تا
اول یکی می اورم اگر از پس خرج و مخارجش بر امدم بعدی را هم می اورم
پس خواهشا شما بجای اراءه طرح به مجلس جهت محدود کردن وسایل جلوگیری که باعث ازدیاد ایدز در کشور می شود فعلا به فکر ایجاد رونق اقتصادی و کار برای ما جوانان باش تا دیر نشده ازدواج کنیم
در ضمن دارن به سن یاءسکی می رسم
پس لطفا عجله کنید
در اخر اون برجام را که پاره کزدید پی گیری کنید مجددا امضا نشه
نجابت، یک چیز درونی و باطنی است نه ظاهری. نجابت در ذهن می گذرد نه در چشم. آنانکه چشم از زن بر نمی دارند و یا اصلا به زن نگاه نمی کنند هر دو نشان از آشوب و درون دارند....
همه این حرف ها مزخرف است! اصلا تحریک شدن چه اشکالی دارد؟ نشان از سلامت جسم و روان می دهد. مهم این است که برخلاف حیوان بر رفتار تسلط داشت.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۵۸ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۱
بسیار عالی. ممنون
سرکارخانم روح افزا .ما عبد و عبید فیفا نیستیم ما کلا تو دنیا خودمختاریم و هر کاری خودمان بخواهد میکنیم قوانین و اصول سازمانها هم کاغذ پاره ای بیش نیست
خانم پژوهشگر ما عبد و عبید فیفا نیستیم بلکه عضو آن هستیم و باید مقررات آن رو رعایت کنیم .اگر خوشمان نمیاید میتوانیم از آن خارج شویم .
با سلام واحترام
خانم فرشته روح‌افزا پژوهشگر محترم : آیا نظرات واقعی بانوان کشورت برای شما اهمیت دارد یاخیر،اگر دارد، بدانید که آنها خواهان حضور درورزشگاهها هستند و این را یک حق از دست رفته میدانند. واما مسئله صحبت های ناجور در ورزشگاهها هم به اعتقاد همه باحضور بانوان در ورزشگاهها خودبخود رفع خواهد شد.مانند همه جهان. بنابراین جای تعجب والبته تاسف است که شما از خواست بانوان کشورت دفاع نمی کنید که هیچ،باآن مخالفت می کنید،البته احتمالا برای حفظ منافع شخصی وحزبی است.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۲۶ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۱
آقای سید رضا درود بر شما
همه اون جوشی که درباره حواشی ورزشگاه می نند مگه توی خیابون یا هر گوشه دیگه شهرها نیست؟ مثلا در یک اتفاق و درگیری ساده در پیش چشم زن و بچه مردم چه کلماتی که رد و بدل نمیشه .... کاملا مشخصه که فقط بهانه ای برای ایجاد محدودیت برای بانوان هست
ولی مهم نیست براتون که دخترای سیزده ساله دوست پسر دارند دوما مگه کشور ملت مجبور کرده
خانم آذر منصوری
همان دختر 13 ساله اگر در خیابان با دوست پسرش قدم بزند
و گشت ارشاد از آنها بپرسد باهم چه نسبتی دارید، همین شماها فریاد می زنید
وای به حقوق اجتماعی جوانان تعرض شد. وای به حریم خصوصی افراد جسارت شد!
الان هیچ کدام از دختران زیر سن قانونی با پسرها دوست نیستند؟
اگر نمیدانید سری به مدارس بزنید
چرا آنجا صدایی از طرفداران حقوق کودکان بلند نمی شود؟
مساله شما ازدواج است
شما با ازدواج مشکل دارید
اگر ازدواج باشد فساد کاهش می یابد
شما رابطه بی ضابطه با دختران را حق آنها میدانید ولی همین رابطه را در چهارچوب ازدواج ظلم میدانید
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۰۰ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۱
شما مطمينی بعد از ازدواج خیانتی صورت نمی گیره؟ برو دم دادگستری تا ببینی چه خیره
مسئولین دنبال هر موضوع بی ارزشی هستند بجز اقتصاد و تورم که موضوع مهم جامعه است.

به وضعیت اقتصادی توجه کنید.
ست و گربه و ورزش و این موضوعات را بگذارید بعد کاهش قیمتها و با ارزش شدن پول ملی اگر سواد کار دارید.
جناب نوباوه اشک هاتون رو نگهدارید تا ببینیم دوستانتان چه خواهند کرد!!!!!
جناب نوروزی، میدانید چند نفر از دختران مسئولین به تنهایی (بدون فرد محرم) در خارج از ایران، مجرد، بدون حجاب زندگی میکنند
برخی از همین دختران با قانون شما در زندان هستند (برای حجاب)
ازدواج پیش کش
اقای معاون سابق دفتر برنامه‌ریزی آبفای وزارت نیرو میشود شما گزارش بدهید که این همه باران در ایران می بارد کدام طرح جمع اوری اب را اجرا کردید
اقای معاون سابق دفتر برنامه‌ریزی آبفای وزارت نیرو میشود شما گزارش بدهید که این همه باران در ایران می بارد کدام طرح جمع اوری اب را اجرا کردید
راه یابی خانم ها به استادیوم ها و ورزشگاه ها را به شدت محکوم می کنیم و بر باعث و بانیان این عمل شنیع و پرخطر لعنت و نفرین ابدی می فرستیم .تمام
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۳۸ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۱
طنز با مزه ایست ولی اگر بهت مثبت بدم برخی که نفهمیده اند طنز است فکر میکنند این حرف درست است.
اگر ادعای جامعه اسلامی دارید چه معنی دارد که عده زیادی در ورزشگاه فحش دهند،‌و چگونه مرد و زن این جامعه نمی توانند تصمیم بگیرند که جایی بروند یا نروند؟ اگر واقعا فکر کنند به صلاحشان نیست پس نمی روند.... به نظر از اسلامی بودن فقط ظاهرش را می خواهید و نه باطن آن را
حمایت عباسی از تیم مذاکره کننده: باقری کنی به تنهایی یک لشکر است!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
جناب آقای عباسی ارزش فرمانده موقعی که لشکر برمیگرده مشخص می شود ! خدا را شکر که جناب عباسی نگفتند آقای باقری به تنهای یک ملت است !
خانم محترم الان در خیابان و فضای عمومی دیگر به زنان تعدی نمی شود.؟؟احتمالا چشم بینا ندارید و یا مثل کبک سرتان را زیر برف کردید.مثلا در ورزشگاه چه اتفاقی مد نظرتان است که احتمال وقوع آن وجود دارد و شئون اسلامی زنان زیر سوال می رود.
خانم کارنشناس کسی نمی خواد خانمهارو بزور به ورزشگاهها ببرد. اگر اینکار نامناسب باشد خود خانمها قدرت تشخیص دارند که کجا بروند و کجا نروند شما قیم نشو.
خانمی که هیچ اطلاعی از روابط فیفا با کشورها ندارد مگر مجبور است نسنجیده در مورد پیروی از فیفا نظر بدهد؟!!!
این خانم پژوهشگر بفرماید دقیقا چگونه در پژوهشهایش به این نتیجه رسیده که خانمها نباید به ورزشگاهها بروند؟؟ و چرا فکر می کند نظرش را باید همه خانمها بپذرند؟
خدارو شکر که نمایندگانی که بخاطر تصویب برجام گریه می کردند حالا چشم بصیرت پیدا کرده و از آن حماین می کنند.
کیهان اصلا کاری نداره که باقری کنی چکار میکنه فقط دربست تایید میکنه!
یادمون باشه اگر ارز 4200 کنار گذاشته نشد رئیس بانک مرکزی باید محاکمه بشه مثل قبلی!
آقای نوباوه توضیح بدهد که الان چرا از کسانی که برای احیای برجام رفتن انتقاد نمی کنه و دیگه گریش نمی گیره؟!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۰۲ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۱
اشکش تموم شده
بعضی از نماینده ها منتظرند یک پیامک بهشون برسه و تکلیفشون رو روشن کنه که گریه کنند یا نه! از خودشون هم نمی پرسند که چرا اون موقع گریه کردیم و حالا نمی کنیم؟! حتما پیامک اینجوری بوده!!
عجیبه که در موضوع کرسنت تبلیغات گسنرده منفی میشه ولی حاضر نیستند اجازه بدهند افراد متهم در تلویزیون حاضر شوند و پاسخ دهند!!
غضنفری اسم ببره ببینیم این گشایشهایی که دولت در همه موضوعات انجام داده چیه؟؟ گرانی مرغ، تخم مرغ، لبنیات و ...؟؟
بپرسید توی این چندماهه تو کار کی گشایش شده؟؟؟ شاید منظورش نماینده هاست؟
استفاده انبوه از طلاب بله به ما معلم ها میرسه که من دارم توی مدرسه در کنار هنر اموز بودن کار استادکار هم انجام میدم و انقدر کمبود معلم داریم که سرباز معلم و معلم بازنشسته رو برگردوندیم تازه حقوق معلم حق تدیس رو چهار ماه ندادن طرف هم خوب وسط سال ول کرده رفته اسنپ واستاده بازم بریم انبوه طلاب بیاریم
من به عنوان یک معلم اینو بگم حضور ده طلبه در یک مدسه هیچ تاثیری بر روی دانش اموزان نداره و فقط دانش اموزان گارد بیشتری نسبت به جامعه روحانیون پیدا میکنن ما تجربه زنگ نماز اجباری رو داریم که دانش اموز بدون وضو داخل نماز شرکت میکنه یا بعد شروع نماز بعد صف اول خودشون میشینن باگوشی کار میکنن
اولیا دانش اموز با منی که بچش سوادش رو از من یاد میگیره من نباشم تحصیل بچش زمین میمونه میگه مفت خور و ... دیگه خودت حساب کن به روحانی مدرسه چی میگن .
اینکار همونقدر اثر داره معلم دین زندگی هدیه اسمان و... روی دانش اموز اثر داره
همین الان اولیا بابت وجود همچین درسهای ناراضی هستن
هر بار یک عده را آویزان بودجه عمومی کنید بعد داد و بیداد کنید که کسری بودجه داریم
خانم روح افزا این حرف شما منو بیاد خبری انداخت که تو امریکا یه پدر بدخترش تجاوز کرده علت رو پرسیدن گفته بود چون تحریک شدم بهش تجاوز کردم اخه این چه استدلایه؟!! اگه حرف شما درست هم باشه اقایان رو باید محروم کرد هر چند گناه چن نفر رو نباید بحساب یه جمع گذاشت
ما به لشکر احتیاج نداریم به یک فرمانده لشکر زبده نیازمندیم
مگر ما عبد و عبید فیفا هستیم که زنان را به ورزشگاه راه دهیم
رفتار ما دراینگونه موارد بزدلانه منافقانه است .بهتراست مثل ایشان سیاست رسمی کشور عزتمندانه و صریح باشد
مگر ما عبد و عبید فیفا هستیم که زنان را به ورزشگاه راه دهیم
نخیر خودتو نوناراحت نکنید شما فقط عبد وعبید همسرتون هستید وبس
شما بنده فیفا نیستید ولی اگر می خواهید عضو آن باقی بمانید باید به قوانین آن احترام بگذارید و در آینده هم آنرا اگر توانستید اصلاح کنید.
ولی من نمی دانم حضور زنان برای تماشای یک بازی چرا مشکل دارد.
مشکل اینها با ورود زنان به ورزشگاه چیه. چرا تنها کشور مشکل دار جهان در تمام زمینه ها هستیم . از قیمت تخم مرغ گرفته تا مسایل دیگر. مسئولین سطح درکشان از تمام سیاستمداران دنیا بالاتر است و ما مردم قدر آنها را نمی‌دانیم .
آقای شبنامه! همون مساجد که در اختیارشون هست برای هفت پشتمون بسه. خواهشا دست از سر مدارس بردارید
نمایندگان حاضر نیستند دختر ۱۳ ساله خود را شوهر دهند ولی حاضرند دختر ۱۳ ساله مردم‌ را به عقد خود در اورند.
از کدام بلوغ صحبت می کنید و بر مبنای آن ازدواج دختران ۱۳ ساله را مصداق کودک همسری نمی دانید؟

نه که نمیدانم!
اصولا چرا که نه؟
بستگی به این داره که داماد چقدر «پولِ عروس» میدهد.
بسته ویژه خبری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر