بازدید 8868
۲
کوین اسپیسی نقره داغ شد

جریمه ۳۱ میلیون دلاری برای بازیگر متهم به آزار جنسی

اسپیسی از سال ۲۰۱۷ تاکنون با چندین اتهام آزارجنسی روبرو شده اما همه آنها را رد کرده است.
کد خبر: ۱۰۸۹۳۷۶
تاریخ انتشار: ۰۲ آذر ۱۴۰۰ - ۱۳:۰۴ 23 November 2021

به گزارش تابناک، کوین اسپیسی، بازیگر سرشناس هالیوود که سه سال پیش یکی از بزرگترین نام‌ها در میان مردان متهم به آزارجنسی در صنعت سینمای آمریکا بود، باید ۳۱ میلیون دلار غرامت به استودیو تهیه‌کننده مجموعه خانه پوشالی، تولید نتفلیکس، پرداخت کند.

به گزارش بی بی سی، اسپیسی پس از علنی شدن اتهامات آزارجنسی او در محیط کار، از این پروژه اخراج شد و سپس در جریان یک میانجی‌گری میان او و استودیو تهیه سریال خانه پوشالی، مقرر شد که این مبلغ را به عنوان ضرر و زیان بپردازد.


حکم ناشی از این میانجی‌گری که سال گذشته مشخص شده بود تاکنون محرمانه نگه داشته بود اما اکنون با مراجعه وکلای استودیوی ام‌آر‌سی برای دریافت این مبلغ از کوین اسپیسی، جزییاتش برملا شده است.

اسپیسی از سال ۲۰۱۷ تاکنون با چندین اتهام آزارجنسی روبرو شده اما همه آنها را رد کرده است.

او که ۶۲ سال دارد، نقش اول مجموعه خانه پوشالی را داشت اما پس از آن که به آزارجنسی همکاران خود و ایجاد فضایی «مسموم» در محیط کار متهم شد و این نقش را از دست داد. او متهم است که کارمندان جوان را بدون اجازه آنها لمس می‌کرده و نامحترمانه سخن می‌گفته است.

با این حال، اتهام‌های اصلی او همزمان با پرونده هاروی واینستاین، غول تهیه‌کنندگی هالیوود و شکل‌گیری جنبش من‌ـ‌هم از سوی زنان صنعت سینمای آمریکا بالا گرفت و منجر به متوقف شدن همکاری او با پروژه خانه پوشالی شد.

از آن زمان تاکنون کوین اسپیسی خود را دور از رسانه‌ها و هیاهوهای معمول اطراف بازیگران آمریکایی نگه داشته است.

استودیو ام‌آر‌سی و نتفلیکس اسپیسی را پس از بالاگرفتن این اتهام‌ها اخراج کردند اما مدعی ضرر و زیان هم شدند چرا که تهیه سری جدید خانه پوشالی را شروع کرده بودند و با کنار گذاشته شدن کوین اسپسی میلیون‌ها دلار خسارت دیدند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۳
انتشار یافته: ۲
وقتی خودشون اخراجش کردند چرا باید خسارت بده؟
با سلام
ای خاک بر سرت با این سن و سال خجالت نمیکشی ، جوونیات چه گرگی بودی؟
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار