بازدید 7473
۲

الکاظمی: عاملان جنایت اخیر را می‌شناسیم

مصطفی الکاظمی نخست وزیر عراق به حادثه سوء قصد به جان خود اشاره کرد و گفت: دولت کسانی را که جنایت روز گذشته را انجام دادند به خوبی می‌شناسد و به زودی آنان را معرفی خواهد کرد.
کد خبر: ۱۰۸۶۴۰۷
تاریخ انتشار: ۱۷ آبان ۱۴۰۰ - ۰۴:۱۴ 08 November 2021
به گزارش تابناک به نقل از ایرنا، به گزارش شبکه خبری سومریه نیوز، وی در نشست فوق العاده شورای وزیران عراق افزود: خانه من شب گذشته هدف حمله مستقیم پهیاد‌ها قرار گرفت. این عملیات بزدلانه شایسته قهرمانان نیست و بیانگر خواست و اراده عراقی‌ها نمی‌باشد.

الکاظمی گفت: کشور ما با چالش‌های زیادی روبه رواست که زائیده امروز و محصول این دولت نیست. ما توانستیم بحران‌های اقتصادی و بهداشتی را حل و از بحران فروپاشی قیمت نفت و سیاست‌های اشتباه دولت‌های پیشین عبور کنیم.

نخست وزیر عراق ادامه داد که ما موفق شدیم خواست ملت و تظاهرکنندگان درباره انتخابات زود هنگام را برآورده کنیم و تمامی آنچه را کمیسیون انتخابات خواسته بود، فراهم سازیم.

وی یادآورشد که نتایج انتخابات، شکایات و اعتراض‌ها در صلاحیت دولت نیست بلکه وظیفه ما تامین مالی و امنیتی برای برگزاری انتخابات است.

نخست وزیر عراق گفت: کسانی در صدد ضربه زدن به امنیت عراق هستند.

الکاظمی گفت: کسانی را که مرتکب جنایت دیروز شدند تحت پیگرد قرار خواهیم داد. ما آن‌ها را به خوبی می‌شناسیم و آنان را افشا خواهیم کرد.

محل سکونت نخست وزیر عراق در منطقه سبز بغداد بامداد روز یکشنبه هدف حمله پهپاد انفجاری قرار گرفت که الکاظمی از این عملیات ترور جان سالم بدر برد.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۳
انتشار یافته: ۲
ما هم عاملین شهادت سردار سلیمانی را خووووب می شناسیم جناب الکاظمی!!!!
الكاظمي :اين عمليات بزدلانه شايسته قهرمانان نيست ، وبيان

گر خواست وأراده عراقي ها نمي باشد .
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر