بازدید 32646

واکنش به وعده زاکانی برای اهدای قطار مترو به قم

وی در خصوص ناراحتی یکی از اعضا گفت: من به عنوان یک شهروند و عضو شورا صحبت می کنم که ما در همه کارهای مهم باید مدارا و مهربانی داشته باشیم و گفت و گو کنیم.
کد خبر: ۱۰۸۶۳۲۵
تاریخ انتشار: ۱۶ آبان ۱۴۰۰ - ۱۴:۳۳ 07 November 2021

به گزارش تابناک به نقل از ایسنا، سخنگوی شورای شهر تهران بر لزوم اطلاع رسانی در خصوص خبرهای مهم از سوی شهرداری تهران تاکید کرد.

 نادعلی ظهر امروز با حضور در جمع خبرنگاران در خصوص اختلاف امروز در شورای شهر و قهر یکی از اعضا گفت: شورا یک نهاد مردم سالار است و دوستان وظیفه خود می دانند که مطالبه گر باشند. اما گاهی ممکن است حرف ها تند و تیز شود .

وی با بیان این که هر کسی روش خود را دارد تصریح کرد: چون در ابتدای کار هستیم ممکن است برخی از عدم توجیه ها باعث سوء تفاهم شود.

نادعلی در خصوص آب گرفتگی معابر نیز با بیان این که این روزها همه پای کار بوده و حتی آماده برای برف احتمالی هستند گفت: با توجه به برودت هوا شهرداری آماده برف نیز هست و در مجموع مشکل خاصی نیست.

وی در خصوص ناراحتی یکی از اعضا گفت: من به عنوان یک شهروند و عضو شورا صحبت می کنم که ما در همه کارهای مهم باید مدارا و مهربانی داشته باشیم و گفت و گو کنیم.

عضو شورای شهر تهران در خصوص قول شهردار برای اهدا دو رام قطار به قم گفت: جلسه هم اندیشی صبح امروز مربوط به آب گرفتگی بود و نشد که در این خصوص با شهردار صحبت کنیم اما باید ببینیم که اصل قول چه بوده و از مرکز ارتباطات شهرداری می خواهیم که در این مسائل مهم زودتر اطلاع رسانی کند. اما اگر بحث دادن امکانات به شهرهای دیگر باشد حتما باید مصوبه شورای شهر داشته باشد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۲۵
انتشار یافته: ۲۹
لابد چیزی در این دیدند که شهردارش کردند
آقای زاکانی فامیل بازی و قوم گرایی و بدهی به برخی صاحبان نفوذ در قم (بابت هدیه نماینده مجلس شدن) رو باید از جیب مردم پرداخت کنه؟
میگن دورغگو فراموش کار میشه
آقای زاکانی دورغ بده، عیبه، یادت که نرفته؟
با توجه به شخصیت وروحیات آقای زاکانی بسیاربجابودکه ازهمان اول ایشان به عنوان شهردارقم منصوب میشدند.
این فنر در بره بد جوری در میره. حالا هی اینو اونو بیارید غیر قانونی بذارید سر امور مهم مردم بخاطر یار گیری خودتون‌. هی بی توجهی کنید به قانون‌. هی فامیل بازی کنید. اموال مردمو چپاول کنید ببینید عاقبت این فنر چجوری در بره بزنه پک و پوز شما و کشور و مردمو دوباره صاف کنه ۵۰ سال دیگه عقب بیفتیم.
این آقا لیاقت شهداری یکی از محلات در دورافتاده ترین شهرهای کشور رو نداره.
کسانی که این آقا رو شهردار تهران کردن باید تاوان خرابکاری های این آقا رو بپردازن
وقتی معاون زاکانی درجلسه شورای شهرتهران امروزنقش مبصر کلاس رابازی کرد واقای کاشانی هم اختراص نمودتازه دارد شروع دعواهااست زاکانی مگرارث پدرش است که اموال شهرتهران رابه قم می بخشد دورام قطاربدهدبه قم باکدام مصوبه شورا ودراخرلازم است چمران بخاطر پیری وبیماری کناربکشد وپست خودرابه یک نیروی تازه نفس بسپارد
عجب اقای زاکانی
شهر قم هم شهردار دارد هم استاندار ،ایشان شهردار تهران هستند نه شهر دار قم
این زاکانی دیگه همه چیز را علنی کرده مگر میشه شهردار یه استان بخواهد به یه استان دیگر چنین بخشش بکنه
بنده به عنوان شهروند تهران راضی نیستم که امکاناتی که با پول بنده به عنوان مالیات و عوارض برای تهران خریداری شده به قم بدهند. اگر این اتفاق بیفتد من هم از این پس عوارض را به حساب شهرداری خرمشهر در خوزستان و یا شهرهای استان سیستان و بلوچستان یا استان کردستان واریز خواهم کرد. در ضمن به این هم بفهمانید که شهردار تهران است و نه شهردار قم....
ایشان از کدام جایگاهی چنین وعده هایی میدهد.ایا از شرح وظایف سازمانی ومحدوده اختیارات خود با خبر هستند؟؟؟؟
مثل اینکه آقای زاکانی دوست داره هی خودشو مطرح کنه یا خودشیفتگی داره
ای بابا،
ای وای برما مردم بی دفاع
ایشان مدیون قم هستند و هر چه دارند از قم است. ولی چرا هزینه آن را باید مردم پر ترافیک تهران پرداخت کنند ؟!!!
وقتی کسی که هیچ سابقه کار اجرایی ندارد شهردار کلان شهر تهران میشود،شما فکر میکنید بهتر از این میتواند باشد.
وزیر مسکن از برنامه های نفتی می گفت
شهردار تهران از قم سخن میگوید
در مملکت ما حکایت عبید زاکانی کم نیستند
آقا چگارش دارید. مال خودشه دوست داره بده به قم. مگه این همه سال اموال مملکت رو دادن به فلسطین و لبنان از کسی اجاره گرفتن؟
هرچی از زیان‌های قالیباف گفتند ما شنیدیم .منتظرن که زاکانی روی قالیباف را سفیدکنند . این شهر دار بدترین انتخاب قرن اخیر میباشد. اونم با زور ورانت .....
ایشون ازدیگ حلیم نذری میبخشه اگه راست میگی از خودت مایه بزار
مال باباشون که نیست، از جیب مردم حاتم طایی شدن آسان است...
چه دلیلی دارد که شهردار از جیب مردم تهران به قم کمک کند اعتبار و دارایی شهرداری تهران مال پدرش نیست که میخواهد هدیه دهد میخواهد کمک کند تشریف ببرند قم اگ بدهکار قمی ها میباشد از جیب مبارک هزینه کند
خوزستان دینش را به اسلام ادا میکند اتوبان در تهران دو طبقه میشود مترو به قم میدن آبادان گاز لوله کشی ندارد.
به خاطر همین بده بستانهای شخصی مملکت به این روز افتاده شما اگر می تونید وضع بد مترو تهران را کمی سامان بده که گاهی اوقات باید ۴ تا قطار بده تا به زور شاید بتونی سوار شی کمی خجالت بکشید بسه دیگه کمی به فکر مردم باشید و از منفعت خودتان بگذرید
بهرحال اقای زاکانی شخص بسیار دست و دل باز و بخشنده و چشم پدل سیر هستند و مال دنیا در نظر ایشان بی ارزش است . بخاطر همین منتظر بخشش های بیشتر باید باشید.
خدا آخرعاقبت همه ما مردم بدبخت رو به خیرکنه...
ایشون منو یاد اطرافیان آقای احمدینژاد میندازن..!
انشاء الله که اعضاء شورای شهر پیر و فرسوده و ارزش گرای فعلی فکری بحال این اوضاء و احوال مریض در مدیریت شهر تهران داشته باشند تا به قهقرا نرفتیم
در حد تعارفی بوده شما نشنیده بگیر
یا رب روا مدار که گدا معتبر شود
برچسب منتخب
# اسرائیل # توماج صالحی # انتخابات # روز دختر # نمایشگاه کتاب
آخرین اخبار
وب گردی