بازدید 5402
۴

آیا آرامستان جدید در تهران ایجاد می‌شود؟

عضو شورای اسلامی شهر تهران در مورد ایجاد آرامستان جدید در شهر تهران توضیحاتی داد.
کد خبر: ۱۰۸۶۰۲۵
تاریخ انتشار: ۱۵ آبان ۱۴۰۰ - ۰۹:۴۴ 06 November 2021

به گزارش «تابناک» به نقل از میزان، مهدی بابایی، عضو شورای اسلامی شهر تهران، در مورد ایجاد آرامستان جدید در شهر تهران گفت: مطالعاتی صورت گرفته است در مورد اینکه آرامستان‌های جدید در شرق و غرب تهران که با ظرفیت مناسب ایجاد شود، اما تملکی در این زمینه صورت نگرفته و منتظر هستیم شهرداری تهران محل‌های انتخاب شده را به شورای اسلامی شهر تهران اعلام کند تا اقدامات لازم در این زمینه صورت بگیرد.

وی افزود: بودجه یا برنامه‌ای در برنامه پنج ساله سوم برای تملک دیده نشده است و از ظرفیت بهشت زهرا (س) استفاده می‌شود، باید از ظرفیت قبرهای بالای ۳۰ سال استفاده شود.

عضو شورای اسلامی شهر تهران گفت: مدیریت بهشت زهرا (س) اعلام کرده است تا دوسال آینده در شرایط بحرانی ظرفیت کافی را داردو مدیریت شهری نیز در حال بررسی محل‌های جدید ایجاد آرامستان‌ها است؛ ایجاد قبرستان‌های جدید در اطراف شهر تهران یکی از نکاتی است که می‌تواند کمک شایانی به کاهش سفر در شهر تهران انجام دهد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۴
این که شده
قبرستانها آباد شد..!
سبک زندگی اسلامی ایرانی ایجاب میکند که اگر نگوییم در هر محله حداقل در هر منطقه یک گورستان باید احداث گردد جمع کردن گورستانهای محلی و انتقال آنها به بهشت زهرا یک خطای بزرگ بوده است همانگونه که پارکها و مساجد از الزامات محلات هستند گورستانها هم از اینگونه الزامات میباشند
مستر بابایی عزیز ده ساله که اعلام می شود بهشت زهرا برای دو سال دیگر ظرفیت دارد
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار