بازدید 19469
۹

آخرین آمار کرونا در ایران تا دوازدهم آبان/ مجموع واکسن‌های تزریق شده از ۹۰ میلیون دوز گذشت

در ۲۴ ساعت اخیر، شمار واکسن‌های تزریق شده از ۹۰ میلیون و ۶۸ هزار دوز گذشت، در حالی که آزمایش بیش از ۱۰ هزار تن دیگر مثبت شد تا به شمار مبتلایان «کووید-۱۹» اضافه شوند؛ مبتلایانی که بسیاری شان بهبود یافته و مرخص شده‌اند، ولی هنوز برخی شان بستری هستند و حال ۳۷۸۹ تن از ایشان وخیم است.
کد خبر: ۱۰۸۵۶۱۴
تاریخ انتشار: ۱۲ آبان ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۲ 03 November 2021
تابناک اجتماعیتاکنون ۵۳ میلیون و ۳۱۰ هزار و ۴۵۶ دوز اول و ۳۶ میلیون و ۶۵۵ هزار و ۵۴۳ دوز دوم واکسن کرونا در کشورمان تزریق شده و همچنین ۱۰۲ هزار و ۸۶۶ نفر دوز سوم را دریافت کرده‌اند؛ تزریق مجموعا ۹۰ میلیون و ۶۸ هزار و ۸۶۵ دوز واکسن در ایران که ۸۰۳ هزار و ۶۵۴ دوز از آن‌ها در شبانه روز اخیر تزریق شده است.

به گزارش «تابناک»؛ بر پایه اطلاعیه مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت، از ظهر دیروز تا ظهر امروز و بر اساس معیار‌های قطعی تشخیصی، ۱۰ هزار و ۳۶۳ بیمار جدید مبتلا به کووید ۱۹ در کشور شناسایی شده و از این بیماران، ۱۳۵۳ مورد بستری شدند. با احتساب این افراد، مجموع آمار مبتلایان قطعی در کشورمان به ۵ میلیون و ۹۵۴ هزار و ۹۶۲ تن رسید.

در ۲۴ ساعت اخیر، ۱۴۷ تن از مبتلایان جانشان را از دست داده‌اند؛ بنابراین، تا ظهر امروز، متاسفانه آمار جان‌باختگان این بیماری در کشورمان به ۱۲۶ هزار و ۷۶۳ تن رسیده است، در حالی که تا به امروز خوشبختانه ۵ میلیون و ۵۴۷ هزار و ۳۴۹ تن از بیماران بهبود یافته‌اند.

همچنین ۳۷۸۹ تن از بیماران در وضعیت شدید این بیماری قرار دارند و همچنین تاکنون ۳۵ میلیون و ۸۳۴ هزار و ۸۱۷ آزمایش تشخیص کووید ۱۹ در کشور انجام شده است.

در حال حاضر ۲۹ شهر کشور در وضعیت قرمز، ۱۱۲ شهر در وضعیت نارنجی، ۲۲۱ شهر در وضعیت زرد و ۸۶ شهر در وضعیت آبی قرار دارند. همچنین بر پایه آمار‌های ۲۴ ساعت اخیر، «نرخ مرگ» در کشورمان ۲.۲ درصد است و به همین تناسب، «نرخ بهبود» ۹۷.۸ درصد؛ وضعیتی تقریبا مشابه میانگین جهانی.

 
 
برای مشاهده آخرین و به روزترین آمار مبتلایان، جان باختگان و بهبود یافتگان ویروس کرونا و همچنین اطلاع از «نرخ مرگ» و «نرخ بهبود» در کشورمان و جهان، اینجا را کلیک کنید.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۹
کلا چرا؟
آقای مخبر یکی از آن افرادی که نقش پر رنگی در این وضعی که به وجود آمده دارد شمایید!! به مردم قول تولید واکسن دادید وبه قول خودتان عمل نکردید الان چند صدهزار کشته روی دست مردم مانده بعد حال معلوم شده اصلا شما وارد کننده واکسن هستید!؟ چه جوابی برای ملت دارید!؟
طبق آمار رسمی که در سایت های جهانی آمده است ایران در دوز اول واکسن دو درصد از آمریکا پیشی گرفته است.
یعنی در ایران 68درصد دوز اول واکسن را زده اند
و در آمریکا 66 درصد دوز اول واکسن را زده اند
و در روسیه تنها 38 درصد دوز اول را زدند
این جور که معلوم است اینها تصور کرده اند که هنوز وسایل ضبط صدا وتصویر اختراع نشده ویا روی این که مردم حافظه کوتاه مدت دارند حساب باز کرده اند!! الان می‌خواهند با مقصر جلوه دادن روحانی این افتضاح را جمع کنند و سرپوشی بر روی تمام این اتفاقات بگذارند!! فقط این را بگوییم که هنوز زمان زیادی از مخالفت با واردات واکسن نگذشته و مردم به خوبی همه چیز را به خاطر دارند و همچنین با یک جستجوی ساده روی اینترنت کلیپهای این مخالفت‌ها در دسترس همه قرار دارد در یک همچین زمانه ای براحتی نمی‌توان از مسئولیت کاری که کرده اید فرار کنید!!
143 نفر دیگر فدای جاه طلبی یک سری افراد نالایق شدند!!
واقعا با شیوه مدیریت کرونا فقط گورستانها آباد شد!
آمار فوتی ها هم دیگه اعلام نمی کنند که بگن همه چیز اوکیه؟
باز کنید راه را تا کرونا برسد
مدارس و دانشگاهها باید در و پنجره ها رو باز کنن و لباس زیاد بپوشند
آقا شاید یکی نداشت و خجالت کشید که با لباس پاره و کهنه پیش دوستاش بشینه، وضع ملت که غیر این نیست.
فاصله ۱/۵ متر نهایتا کلاسی ۷-۸ نفر
وقتی مدارس دولتی کلاساشون بین ۳۰- ۴۰ نفر هست تکلیف چیه، پس یه راه میمونه باید دستورالعملها رو بی خیال شین و با جون مردم بازی کنین.
دولت قبل درباره فوتی ها و مبتلایان مدارس می گفت این بیرون از مدرسه مبتلا شده!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۵۱ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۲
تنها چیزی که اهمیت ندارد من وشما هستیم
برچسب منتخب
# نمایشگاه کتاب # صادق زیباکلام # سیل # خداداد افشاریان # سد قیز قلعه سی
وب گردی