بازدید 5969

شایعات گرانی بنزین از کجاست؟

عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی، گفت: هیچ بحث و موضوعی درباره افزایش نرخ بنزین و گازوئیل در کمیسیون انرژی انجام نشده و هیچ برنامه‌ای هم در این رابطه در کمیسیون وجود ندارد که بخواهد بررسی شود.
کد خبر: ۱۰۸۴۴۳۵
تاریخ انتشار: ۰۵ آبان ۱۴۰۰ - ۱۷:۰۰ 27 October 2021

به گزارش تابناک، هادی بیگی‌نژاد عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی، با اشاره به شایعاتی در فضای مجازی مبنی بر افزایش نرخ بنزین، اظهار داشت: هیچ طرح یا لایحه از سوی دولت برای افزایش قیمت‌های حامل‌های انرژی در مجلس مطرح نیست.

وی در همین راستا افزود: هیچ بحث و موضوعی درباره افزایش نرخ بنزین و گازوئیل در کمیسیون انرژی انجام نشده و هیچ برنامه‌ای هم در این رابطه در کمیسیون وجود ندارد که بخواهد بررسی شود.

عضو کمیسیون انرژی مجلس با بیان اینکه معمولا برنامه‌های هفتگی کمیسیون‌ها برای 3 هفته آینده چاپ و منتشر می‌شود که هیچ برنامه‌ای در رابطه با افزایش نرخ حامل‌های انرژی در آنها وجود ندارد، ادامه داد: از طرف دولت هم هیچ لایحه‌ای در این رابطه به مجلس و به تبع آن کمیسیون انرژی به عنوان کمیسیون تخصصی ارجاع نشده است.

بیگی‌نژاد بیان کرد: عده‌ای با اهدافی از جمله برهم زدن آرامش جامعه چنین شایعاتی را مطرح می‌کنند که موجب نگرانی مردم می‌شود اما باید گفت مردم نگران نباشند چنین موضوعی وجود ندارد.

به گزارش تسنیم، مصطفی نخعی سخنگوی کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی نیز عنوان کرده بود که به هیچ عنوان بحث گران کردن حامل های انرژی شامل بنزین و نفت و گاز مطرح نیست.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۵
انتشار یافته: ۱۳
گرونی بنزین باعث مشکلات بمراتب بدتر از ۹۸ خواهد شد چون عده بسیاری از مردم بخاطر کرونا و تحریمها بیکار و فقیر شده اند و من خودم بسباری از دوستانم بیکارشده اند و میشنوم که کارشان بعضا به طلاق کشیده.اینکار فقط بتعث آشوب خواهد شد
شایعات مومن الان دوروزه بنزین ۳۰۰۰ تومانی میفروشید گرانی یعنی چی در ضمن این رو باور دارم که دولتها همیشه تهدیدها رو تبدیل به فرصت میکنند البته از جیب مردم اگه اینطوری نبود وسط قیمت رو میگرفتید اونوقت حرف شما درست بود
جواب سوال خیلی ساده هست. از رفتارهای قبلی مسئولین با مردم
معمولا همیشه این شایعات مقدمه گرانی های واقعی است تا جامعه را از نظر روانی آماده کنند. تو این چهل و سه سال گذشته آنقدر مار خورده ایم که افعی شده ایم. تو را به خدا ادای بیگناه ها را برایمان در نیاورید!!!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۱۳ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۵
مواظب باش ديگران را نيش نزني!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۱۹ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۵
تو این مدت مار نخوردیم بلکه مار نیشمان زده و حالا طناب
سیاه و سفید را هم مار میبینیم
خدا بخواد باید منتظر باشیم که از این خبر های بد بشنویم
اگه حرفی از افزایش نرخ بنزین نیست لزومی نداره که چیزی بیان بشه تا مردم روی بنزین وانرژی تمرکز کنند
وقتی مسئولین راستگو نیستند و به هیچ حرف و قولشان نمی شود اعتماد کرد به مردم حق بدهید که از هر حادثه ای بد برداشت کنند و وحشت گرانی داشته باشند !
شب دراز است !
از اصلاح طلبا
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۵۶ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۵
حرف مفت نزن من سررشته ندارم ولی بت میگم دروغ میگی
شایعات کاملا معلومه به زودی به حقیقت خواهد پیوست
اقای نخعی مگه شماچیکاره هستید؟ تو که نباید تصمیم بگیری تصمیم را یک جای دیگر میگیرند روسای قوا مصوب میکنند دولت اجرا میکند مجلس کیلویی چند؟
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل