بازدید 46414
دو هزار و هشتصد و هشتمین بسته ویژه خبری «تابناک»

روز «اختلال» چگونه گذشت؟ / شرط استقبال جبهه مقاومت از طالبان به روایت خرازی / کنایه حداد عادل به دعایی در مورد چاپ کتاب‌های مهاجرانی / خودتان را اذیت نکنید؛ ما به انتصاب ‎‌های فامیلی عادت کرده‌ایم

در بسته خبری امروز «تابناک» تیتر‌هایی مانند: انتقاد تند عباس عبدی از استخدام‌های رانتی / انگلیس: درخصوص ایران همه گزینه‌ها روی میز است / نماینده مجلس: کسانی که فیلترشکن می‌فروشند، مجرمند / ماجرای اولین دیدار رئیس دولت اصلاحات با هاشمی رفسنجانی / انتقاد شدید یک نماینده از حکم سارق بادام زمینی و ... را می‌خوانید.
کد خبر: ۱۰۸۴۲۸۲
تاریخ انتشار: ۰۴ آبان ۱۴۰۰ - ۱۹:۲۸ 26 October 2021

بسته ویژه خبری «تابناک» هر روز سعی دارد با انتخاب تیترهایی، شما را در جریان اخباری مهم و اثرگذار قرار دهد که قطعا باید شنیده و خوانده شوند. در این بسته خبری، نگاهی به آخرین مواضع جناح‌های سیاسی و تحولات مهم داخلی انداخته می‌شود که مخاطبان با مطالعه آن به رهیافت‌های مهمی از سیر وقایع اثرگذار کشور دست خواهند یافت.

سخنگوی شورای شهر می گوید داماد زاکانی «چشم و گوش» شهردار تهران شده است

سخنگوی شورای شهر تهران در یادداشتی درباره حکم انتصاب جدید شهردار تهران نوشت: اینکه تهران باید *کلانشهر الگوی جهان اسلام* شود، جز با تحول در بستر فناوری اطلاعات میسر نیست. نادعلی افزود: شهرداری تهران سازمان بزرگی است که کل عملیات مدیریت اجرایی، خدمات رسانی، نظارت، بازرسی، ارزیابی نیاز به اشراف لحظه‌ای در یک بستر امن مبتنی بر IT و هوشمندسازی حداکثری دارد.وی اضافه کرد: حوزه هوشمندسازی و فناوری اطلاعات به لحاظ حساسیت امنیتی و ارتباطی، حکم چشم و گوش شهردار را دارد؛ لذا علاوه بر فعالیت‌های مشخص اجرایی همکاران شهرداری در سازمان فاوا، معاونتها، سازمان‌ها و شرکتها، نیازمند یک مرکز مسئولیت مشخص و متمرکز کنار دست شخص شهردار بود که هم متخصص این حوزه و هم ۱۰۰درصد مورد اعتماد و اطمینان باشد تا این حوزه را از جانب شخص شهردار راهبری کند.سخنگوی شورای شهر تهران تصریح کرد: لذا آقای زاکانی از آقای حسین حیدری که هم متخصص و با تجربه در این حوزه است و هم کاملا مورد اعتماد، دعوت کرده است که این مسئولیت را به نیابت از خودش بپذیرد و چشم و گوش شهردار در این حوزه و عملا دستیار و بازرس ویژه او در تحقق هوشمندسازی تهران باشد.

آقای نادعلی ادامه داد: البته به جهت حساسیتی که زاکانی همواره نسبت به تعارض منافع داشته و دارد و به دلیل قرابتی که هست قرار گذاشته که حیدری هیچ گونه رابطه استخدامی با شهرداری و هیچ رقم دریافتی از شهرداری تهران نداشته باشد و البته حیدری هم آنقدر سوابق حرفه‌ای در بخش خصوصی دارد که نیازمند ارتباط استخدامی و مالی با شهرداری نیست.سخنگوی شورا نوشت: به نظر می‌رسد اصرار زاکانی بر اعلام این موضوع و صدور حکم علنی در زمینه‌ای محدود و مشخص برای حیدری هم بر این اساس است که اولا ضرورت اعتماد کامل در این حوزه بوده و ثانیا کسی گمان نکند نزدیکان او قرار است در هر زمینه‌ای دخالت کنند و ثالثا همه چیز باید برای مردم عزیز، شفاف بیان و تبیین شود.

هک بیلبوردهای تبلیغاتی در برخی شهرهای ایران

خبرگزاری مهر نوشت:تعدادی از تابلوهای شهری در برخی شهرها از جمله کرج و اصفهان و همچنین تابلوهای جایگاه‌های سوخت امروز به دلیل هک شدن سراسری مطالبی را منتشر کرد.مدیرکل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری اصفهان: در حال بررسی این موضوع در اصفهان هستیم

خودتان را اذیت نکنید؛ ما به انتصاب‎‌های فامیلی عادت کرده‌ایم

مصطفی داننده در عصر ایران نوشت: شهردار تهران طی حکمی، دامادش حسین حیدری را به عنوان مشاور و دستیار ویژه شهردار در حوزه هوشمندسازی، فناوری‌های نوین و نوآوری شهری منصوب کرد.شاید آقای زاکانی فراموش کرده باشند اما به لطف زندگی در عصری که شبکه‌های اجتماعی اجازه نمی‌‎دهند، آدم‌ها فراموشکار باشند، ما فراموش نکرده‌ایم که جنابتان در مناظره سوم با سینه‌ای ستبر از روی کاغذ خواندید که: «گردش مدیران را جابجا نمی‌کنیم و شایستگان را به جای آنها می‌گذاریم، بستگان و فامیل خودمان را سرکار نمی‌آوریم.» آن حرف‌ها را باور کنیم یا این انتصاب را؟ البته دیوار حاشا بلند است. همانطور که سخنگوی شورای شهر تهران درباره این انتصاب گفته است: «آقای زاکانی از آقای حسین حیدری که هم متخصص و با تجربه در این حوزه است و هم کاملا مورد اعتماد، دعوت کرده که این مسئولیت را به نیابت از خودش بپذیرد و چشم و گوش شهردار در این حوزه و عملا دستیار و بازرس ویژه او در تحقق هوشمندسازی تهران باشد.» می‌بیند چقدر راحت می‌شود یک انتصاب را توجیه کرد. حالا اگر همین انتصاب در دولت یا شهرداری که در اختیار رقیب بود انجام می‌شد، الان همین ماست‌مالی کنندگان فریاد وااسلاما سر می‌دادند که گوش فلک را کر می‌کرد.

سیاسیون عزیز از هر دو جریان بدانند که ما دیگر به انتصاب‌های فامیلی شما عادت کرده‌ایم و واقعا لازم نیست هرگاه پای انتخابات به وسط می‌آید، شما از شایستگی حرف بزنید و بگویید وقتی ما سرکار می‌آییم، در خانه‌ی فامیل را قفل می‌زنیم که از خانه بیرون نیاید؛ چه برسد به اینکه به آنها پست بدهیم! اما وقتی همین که از روی پل گذشتید، کار خود را انجام دهید و انتصاب‌های فامیلی را رونق دهید.تا وقتی که قانون مشخصی در مورد انتصاب‌های فامیلی توسط مجلس به تصویب نرسید، داستان همین است. چه اشکالی دارد که دولت در لایحه‌ای یا پارلمان در طرحی، این قانون را مطرح کنند که هرکسی در هر جایگاه مسئولیتی قرار گرفت، حق ندارد حکمی حتی به عنوان مشاور برای اقوام درجه یک، دو و سه بزند. کار به جایی رسیده است که آشنایان و دوستان یک چهره سیاسی منتظر رسیدن او به قدرت هستند و حتی نامبرده را تشویق به پذیرش مسئولیت می‌کنند تا از این آرد برای خود نان درست کنند.شاید اگر قانونی داشتیم که همه می‌دانستند اگر پدر همسرشان یا عمو و خاله‌شان مسئولیتی بگیرد، هیچ آبی برای آنها گرم نشود، این همه بر آتش مسئولیت گرفتن نمی‌دمند.همین الان بسیاری از آنهایی که وارد عرصه انتخابات شورای شهر و مجلس می‌شوند به خاطر هُل‌هایی که است اقوام می‌دهند، وگرنه خیلی‌ها حاضر نیستند وارد این داستان‌ها شوند.

شلوغی پمپ بنزین ها به دلیل اختلال در فروش بنزین

 

روز «اختلال» چگونه گذشت؟ /  شرط استقبال جبهه مقاومت از طالبان به روایت خرازی / کنایه حداد عادل به دعایی در مورد چاپ کتاب های مهاجرانی

آمریکا: راه مذاکره با ایران برای همیشه باز نیست

جیک سالیوان، مشاور امنیت ملی آمریکا: درب مذاکره با ایران برای همیشه باز نخواهد ماند و ما به دنبال یک موضع بین المللی واحد هستیم.همه گزینه ها را در تعامل با برنامه هسته ای ایران حفظ می‌کنیم و معتقدیم هنوز فرصت برای حل مشکل به صورت دیپلماتیک وجود دارد.

ادعایی درباره پُست گرفتن داماد زاکانی در شهرداری تهران

زاکانی، دامادش را به عنوان مشاور و دستیار ویژه خود منصوب کرد.طی حکمی از سوی شهردار تهران، حسین حیدری (داماد زاکانی) به عنوان مشاور و دستیار ویژه شهردار در حوزه هوشمندسازی، فناوری‌های نوین و نوآوری شهری منصوب شد.

روز «اختلال» چگونه گذشت؟ /  شرط استقبال جبهه مقاومت از طالبان به روایت خرازی / کنایه حداد عادل به دعایی در مورد چاپ کتاب های مهاجرانی

 

افشای استخدام رانتی ۶۰ نماینده ادوار مجلس در وزارت نفت

نماینده مردم قم در مجلس از استخدام رانتی ۶۰ نماینده مجلس در وزارت نفت توسط زنگنه خبر داد. احمد امیرآبادی فراهانی، نائب رئیس مجلس شورای اسلامی، با اشاره به اینکه آقای زنگنه در در دو دوره مسئولیتش در دولت‌های آقایان خاتمی و روحانی، ۶۰ نفر از نمایندگان را در وزارت نفت استخدام کرد، گفت: او تنها در دوره قبل, ۲۵ نماینده و از سال ۱۳۹۲ تا سال ۱۴۰۰ هم که دوباره وزیر شد، ۳۵ نماینده را به وزارت نفت برده است. وی افزود: یکی از نمایندگان در قرارداد نفتی با خارجی‌ها، از این قرارداد ایراد گرفت و با من شروع به دعوا کرد و پس از اینکه در دوره بعدی مجلس رای نیاورد، بلافاصله هیات مدیره یکی از شرکت‌های نفتی شد؛ بنابراین، دعوای او به خاطر آن مساله بود. امیرآبادی اضافه کرد: در ده  دوره گذشته مجلس، ۸ هزار نفر به ایران خودرو توسط نمایندگان مجلس معرفی شدند و فقط یک نماینده به تنهایی، ۳۰۰ نفر را معرفی کرد.

واکنش طالبان به بیانات رهبر انقلاب درباره افغانستان

سخنگوی وزارت خارجه طالبان با اشاره به اظهارات روز یکشنبه مقام معظم رهبری درباره وحدت مسلمانان از این سخنان استقبال کرد. «عبدالقهار بلخی» سخنگوی وزارت خارجه طالبان اظهار داشت که از سخنان رهبر جمهوری اسلامی ایران آیت‌ الله خامنه‌ای پیرامون ضرورت وحدت اسلامی بین اهل سنت و اهل تشیع در افغانستان استقبال می‌کنیم.بلخی افزود: افغانستان از طریق اتحاد به استقلال دست یافته و انشاءالله با اتحاد، توطئه‌های نفاق‌افکنانه را نیز با وحدت خنثی می‌کند.محمد نعیم، سخنگوی دفتر سیاسی طالبان نیز با انتشار پیامی در توئیتر نوشت: طالبان از سخنان آیت‌الله خامنه‌ای، رهبر جمهوری اسلامی ایران، که خواستار وحدت بیشتر میان سنی‌ها و شیعیان در افغانستان شده‌ است، استقبال می‌کند. ان‌شاءالله توطئه دشمنان برای از بین بردن وحدت میان شیعه و سنی خنثی خواهد شد.

جواد امام: بگذارید عرقتان خشک شود، بعد انتصاب‌های فامیلی را شروع کنید

یک فعال سیاسی اصلاح‌طلب عنوان کرد: مشاهده می‌کنیم که افراد فاقد تخصص و تجربه را صرف اینکه در باند و جریان و از اقوامشان هستند در پستی می گذارند، این افراد تا توجیه شوند، هزینه دیگری را تحمیل می‌کنند. قبلا همین افراد مخالف انتساب‌های فامیلی بودند و به دیگران برچست هزار و یک فامیل می‌زدند. دوستان بگذارید عرقتان خشک شود بعد انتصاب‌های فامیلی را شروع کنید؛ این‌ها به دنبال منافع گروهی و جناحی هستند و بقای خود را در بقای سیستم نمی‌بینند و فقط به فکر بقای خود هستند، در حالی که با سرمایه‌های کشور نباید به عنوان غنائم جنگی برخورد کرد.

انتقاد شدید یک نماینده از حکم سارق بادام زمینی

یک عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی از حکم دادگاهی برای سارق بادام زمینی انتقاد کرد.محمود احمدی بیغش در مطلبی در صفحه توییتر خود، با اشاره به حکم ۱۰ ماه حبس و ۴۰ ضربه شلاق برای سرقت سه بسته بادام هندی، عدالت قوه قضاییه را مخدوش خواند.وی گفت: شمشیر قوه قضاییه برای ضعفا و پابرهنگان بسیار تند، برنده ‌و قاطع است؛ اما در برابر گردن کلفتان مفت خور و گستاخ، حتی نای بیرون آمدن از غلاف را ندارد.نماینده شازند در مجلس شورای اسلامی برای بیان این ادعای خود، به حکم ۱۰ ماه حبس و ۴۰ ضربه شلاق برای سه بسته بادام هندی اشاره و آن را با حکم ۱۰ سال حبس تعزیری ولی الله سیف و ۸ سال حبس تعزیری احمد عراقچی مقایسه کرد که به گفته او، میلیاردها دلار اختلال و اختلاس کرده اند.

به گزارش ایسنا، بعد از انتشار حکم دادگاه فردی برای سرقت سه بسته بادام زمینی، مرکز رسانه قوه قضاییه با صدور اطلاعیه ای از تشکیل هیات ویژه ای در دادگستری استان قم خبر داد و اعلام کرد، با توجه به ابعاد مختلف پرونده و اینکه فرد مذکور در سال ۹۸ نیز به جرم سرقت، محکومیت یک سال حبس را داشته که به واسطه بازگرداندن مال سرقتی اجرای حکم او تعلیق گردیده، هیاتی ویژه مامور شده، موضوع را از جنبه های مختلف مورد بررسی قرار دهد.با توجه به لزوم تناسب بین جرم و مجازات و ابعاد حقوقی این پرونده هیات مذکور تلاش خواهد کرد تا از تمام ظرفیت های قانونی برای تقلیل مجازات و کمک به محکوم این پرونده استفاده شود.

کنایه حداد عادل به دعایی در مورد چاپ کتاب های مهاجرانی

سیدمحمود دعایی، سرپرست مؤسسه اطلاعات و نماینده شش دوره ابتدایی مجلس شورای اسلامی در مصاحبه ای از مخالفت ها برای چاپ آثار مهاجرانی گفت و ادامه داد: آقای حدادعادل به من گفت امیدوارم از چاپ نوشته‌های عطا پشیمان نشوی.دعایی در قسمتی از مصاحبه با روزنامه شرق گفت:آقای حدادعادل به من گفت امیدوارم از چاپ نوشته‌های عطا پشیمان نشوی. همچنان گرایش فکری این‌چنینی وجود دارد. وقتی ما این کار را شروع کرده بودیم، کیهان نقدی نوشت که روزنامه اطلاعات بی‌سروصدا عطا مهاجرانی را مطرح می‌کند و عطا هم در سایت خودش نقدی نوشت که وقتی صفحه اول اسم و عکس می‌گذارند که بی‌سروصدا نیست.

شرط استقبال جبهه مقاومت از طالبان به روایت خرازی

رئیس شورای راهبردی روابط خارجی با بیان اینکه رفتار گذشته طالبان در کشتار اقوام مختلف افغانی و تجاوز آن‌ها به کنسولگری جمهوری اسلامی ایران در مزار شریف و به شهادت رساندن دیپلمات‌های ایرانی به‌رغم اطمینانی که هم رهبران آن‌ها و هم دولت پاکستان به مسئولان ایرانی داده بودند، هیچ‌گاه از خاطره مردم افغانستان و ایرانیان که عزیزان خود را از دست دادند، فراموش‌شدنی نیست، گفت: اگر طالبان در دوران حاکمیت خود بر افغانستان نشان دهد، با تشکیل دولتی فراگیر حقوق اقوام و اقلیت‌های مختلف افغانی را تأمین خواهد کرد، استقلال کشور را حفظ و به قدرت‌های بیگانه اجازه حضور و نفوذ در کشور را نخواهد داد، در آن صورت با استقبال جبهه مقاومت اسلامی روبه رو خواهد شد.

واکنش وزیر کشور به قطعی سامانه سوخت؛ بنزین گران نمی شود

وزیر کشور در واکنش به قطعی سامانه سوخت گفت: هیچ برنامه ای برای گرانی بنزین وجود ندارد و اختلال در ارائه خدمات در برخی از پمپ‌های بنزین به زودی رفع می شود.احمد وحیدی اظهار کرد: اختلال در ارائه خدمات در برخی از پمپ‌های بنزین ناشی از یک اشکال فنی و سامانه ای است و به زودی رفع می شود. وزیر کشور با تأکید بر اینکه هیچ برنامه ای برای گرانی بنزین وجود ندارد، گفت: مردم هیچ نگرانی نداشته باشند.

ماجرای اولین دیدار رئیس دولت اصلاحات با هاشمی رفسنجانی

سیدمحمود دعایی، از اعضای مجمع روحانیون مبارز و سرپرست مؤسسه اطلاعات و نماینده شش دوره ابتدایی مجلس شورای اسلامی جزئیاتی از اولین آشنایی خاتمی با هاشمی رفسنجانی را بازگو کرد.در بخشی از مصاحبه دعایی با شرق آمده استطلاب وقتی عمامه می‌گذارند جشنی می‌‌گیرند، حالا در سالنی در مدرسه یا در مسجد انجام می‌شود؛ اما کرمانی‌ها در منزل آقای رفسنجانی این مراسم را می‌گرفتند. آقای رفسنجانی از متمکنین حوزوی بود، هم خاندان خودش و هم همسرش، متمکن بودند، منزل شخصی بزرگ و سالن آبرومندی داشت. طلاب کرمانی زمان عمامه‌گذاری در منزل ایشان جشن می‌گرفتند و گاهی شیرینی و میوه و شام می‌دادند. عمامه‌گذاری من قرار بود منزل آقای هاشمی باشد. معمولا کسانی که عمامه می‌گذارند، استادان و همشهریان و دوستان خاص‌شان را دعوت می‌کنند. من آقای خاتمی را دعوت کردم. همچنین جلال‌الدین فارسی آن زمان از تهران می‌آمد و می‌رفت و مطرح بود و آقای باهنر، مرحوم مرتضی حائری، مرحوم فکور و طلاب دیگر را دعوت کردم. آقای خاتمی در مصاحبه‌ای گفته بود، اولین بار آقای رفسنجانی را در مراسم عمامه‌گذاری فلانی دیدم.

نماینده مجلس: کسانی که فیلترشکن می‌فروشند، مجرمند

رئیس کمیسیون ویژه بررسی طرح حمایت از حقوق کاربران و خدمات پایه‌ کاربردی در رابطه با جرم انگاری فیلترینگ گفت: همانطور که معتاد، مجرم نیست و پخش‌کننده‌ موادمخدر مجرم است، کاربرانی که از فیلترشکن استفاده می‌کنند مجرم نیستند و کسانی که فیلترشکن‌ها را می‌فروشند، مجرم‌اند.رضا تقی‌پور در میزگرد اتحادیه انجمن اسلامی دانشجویان مستقل، در ابتدای جلسه پرسش و پاسخ دانشجویان، خاطر نشان کرد: طرحی که به نام صیانت از کاربران فضای مجازی می‌شناسیم؛ هم‌اکنون، حمایت از حقوق کاربران و خدمات پایه‌ی کاربردی نام دارد.تقی‌پور در پاسخ به پرسش‌های دانشجویان گفت: سابقه‌ این طرح به سال نود و هفت یعنی مجلس دهم برمی‌گردد که متاسفانه به دلیل فرایند طولانی فضای‌ مجلس و ارجای‌ بررسی اوّلیه به مرکز پژوهش‌ها، نهایت با اصلاحات مرکز پژوهش‌ها در مرداد نود و هفت یعنی مجلس یازدهم، مطرح شد و به نظر مرکز پژوهش ها یا کمیسیون فرهنگی نسخه ۲۶/۴/۱۴۰۰ در کمیسیون مشترک مورد بررسی قرار خواهد گرفت.وی افزود: مبحث نمایندگی، در ۱۳/۳/۱۳۹۶ در مصوبه شورای عالی فضای مجازی در رابطه با ساماندهی پیام‌رسان‌ها، گفته شده است و هرپیام‌رسانی که بیش از سیصد هزار عضو دارد، باید نمایندگی خودش را در کشور ثبت کند و این چیز عجیبی نیست.رئیس کمیسیون ویژه بررسی طرح حمایت از حقوق کاربران و خدمات پایه‌ی کاربردی گفت: فعالیت پیام‌رسان‌های خارجی در قلمرو کشور باید تابع یکسری قوانین باشد که همه‌ کشورها این قوانین را دارند وهمین مورد می‌تواند ضرورت طرح قوانین باشد، زیرا در مطالبه چیزی که از قبل بیان نشده است، معذوریم.

انگلیس: درخصوص ایران همه گزینه‌ها روی میز است

وزیر خارجه انگلیس در هم‌نوایی با مقام‌های آمریکایی، در اظهاراتی مدعی شد: اگر ایران به طور معناداری در مذاکرات (وین) شرکت نکند، در رویکرد خود تجدیدنظر خواهیم کرد. همه گزینه‌ها روی میز است. به گزارش «یاهو نیوز»، لیز تراس پس از این ادعا، در پاسخ به نمایندگان مجلس عوام انگلیس، چشم‌انداز تحریم‌های بیشتر علیه ایران را مطرح کرد. «جیمز کلورلی» معاون وزیر خارجه انگلیس هم گفت که برنامه هسته‌ای ایران تاکنون «هیچ‌وقت پیشرفته‌تر» از این نبوده و «امروز نگران‌کننده‌تر از همیشه است.»

«امیر حسین مرادی» از محکومین آبان ۹۸ آزاد شد

امیرحسین مرادی که در جریان اغتشاشات آبان ۹۸ دستگیر و به اتهام زورگیری با سلاح به اعدام محکوم شده بود، از زندان آزاد شد.بابک پاک‌نیا، وکیل امیرحسین مرادی گفت: امیرحسین مرادی از مدتی قبل به دلیل بیماری در بیمارستان بستری بود. وضعیت خاص او و همچنین روند مثبتی که پرونده داشت، مسئولان قضائی را بر این داشت که با آزادی امیرحسین مرادی موافقت کنند.وی ادامه داد: باید تشکر ویژه‌ای از حجت‌الاسلام محسنی‌اژه‌ای، رئیس قوه قضائیه و نیز مسعود ستایشی، قائم مقام رئیس کل دادگستری تهران داشته باشم که کمک شایانی در روند آزادی امیرحسین مرادی داشتند.وی افزود: با مساعدت مسئولان قضایی، نامه آزادی امیرحسین مرادی از دادگاه به زندان و از زندان هم به بیمارستان محل درمان وی ارسال شده و از این پس امیرحسین مرادی بعد از ترخیص از بیمارستان در یکی دو روز آینده، زندگی را در کنار خانواده خود ادامه خواهد داد و به زندان باز نخواهد گشت. پاک‌نیا ادامه داد: روند پرونده امیرحسین مرادی، سعید تمجیدی و محمد رجبی به خوبی طی می‌شود. مرادی خوشبختانه از زندان آزاد شد و احتمال می‌دهم تا دو سه ماه آینده دو متهم دیگر پرونده هم از زندان آزاد شوند. گفتنی است؛ امیرحسین مرادی، سعید تمجیدی و محمد رجبی در جریان اغتشاشات آبان ۹۸ دستگیر و پس از آن به جرم مشارکت در سرقت مسلحانه مقرون به آزار در شب و خروج غیرقانونی از کشور اعتراف و به اعدام محکوم شدند.

علت اختلال در پمپ بنزین‌ ها از زبان رئیس کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها

رئیس کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها با بیان اینکه امنیت سامانه کارت سوخت باید حفظ شود، گفت: عدم رعایت اصول پدافند غیرعامل، علت بروز چنین مشکلاتی است.محمدصالح جوکار در گفتگو در خصوص اختلال در سامانه هوشمند سوخت گفت: احتمالا علت اختلال ایجاد شده، حمله سایبری است.رئیس کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها با بیان اینکه امنیت سامانه کارت سوخت باید حفظ شود، گفت: عدم رعایت اصول پدافند غیرعامل، علت بروز چنین مشکلاتی است.از ساعت ۱۱ صبح امروز (سه‌شنبه) در جایگاه‌های سوخت سراسر کشور اختلالی در سامانه هوشمند سوخت به وجود آمد که به گفته مسئولان، اختلالات فنی و نرم افزاری است.

انتقاد تند عباس عبدی از استخدام‌های رانتی

عباس عبدی در توئیتی نوشت: در عرصه عمومی، دختران را به فرزندآوری توصیه می کنند، ولی پشت صحنه آن‌ها را استخدام می کنند.

 

روز «اختلال» چگونه گذشت؟ /  شرط استقبال جبهه مقاومت از طالبان به روایت خرازی / کنایه حداد عادل به دعایی در مورد چاپ کتاب های مهاجرانی

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۲۴
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۱۰۶
خیلی جالبه آقایون نگفتن که بنزین 1500 تومانی بزنین، گفتن بنزین 3000 تومانی بزنین. این یعنی قائل شدن احترام و شعور برای مردم. واقعا متاسفم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۴۵ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۵
تاوان اشتباه و اختلال در سامانه را مردم باید بدهند.
اون کسی که مسوول سیستم های امنیتی دستگاه ها هست و چنین بار مالی سنگینی روی دوش مردم می گذارد باز هم به کارش ادامه می دهد.
ناشناس
| Canada |
۱۶:۳۵ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۵
بله متاسفانه. اینجا و تو کانادا تا حالا چندین بار پیش اومده که به یه پمپ بنزین رفتم و اون پمپ بنزین اعلام کرده (تابلو زده) که بنزین معمولی ندارن اما بنزین سوپر دارن و اگه کسی دوست داشت می تونه بنزین سوپر بزنه اما با قیمت بنزین معمولی!!!! به این میگن مدیریت
اقای زاکانی ابنبار به قول خودت توجیه نجومی برای حکم دامادت مانند تحصیل دخترت در خارج از کشور
جالب اینجاست که آقای رئیسی اومد که بساط این فامیل بازی و رانت را جمع کنه ، متآسفانه از هر دوره ایی بدتر شد
اگر یک همچنین فامیل بازی تو امریکا اتفاق می افتا تا یکماه تیتر خبر تلوزیون ایران بود،
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۴۷ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۵
خیلی ساده هستی که بعد از این همه دوره انتخابات به وعده های نامزدها اعتماد می کنی.
فرقی هم ندارد دکتر روحانی یا دکتر رییسی یا دکتر محمود احمدی نژاد یا ...
چرا انقدر عجله ؟ خوب صبر میکردید بعد از طرح صیانت فامیلاتون رو استخدام میکردید که اینطور صداش درنیاد!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۳۶ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۵
دیگه الحمد الله چیزی برای قائم کردن ندارند!! و به مرحله رسیدن که نیازی به پاسخگویی نمیبینند
"کنایه حداد عادل به دعایی در مورد چاپ کتاب های مهاجرانی"
سوال آیا ایشان همان آقای دعایی که در سال 57- 58 گفتند اینقدر خانه خالی در تهران هست که اگر همه بیایند باز هم خانه خو اهد وسیل آدمیان سرازیر شد. همانی که ازخانه (یعنی اتاقی) پیرزنی می گفتند که در وسط آن چاهی بود؟
شرم یعنی چه؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۳۹ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۵
شرم!!!! سالها پیش به حراج گذاشته شد
شرم یعنی چه؟
آخه مواجهه خاتمی و هاشمی برای اولین بار، چه ارزش خبری دارد؟!!!!
خودی ها چقدر همدیگر ا انتقاد می‌کنند این سریال های تکراری دلگیر و خسته کننده شده برای تنوع هم شده نمایشی جدید اجرا کنید
از من گفتن! تا دیروز چرا حمله سایبری در پمپ بنزین ها صورت نمی گرفت اما امروز که پرونده زنگنه و خانم ابتکار به دادگاه رفت این حملات آغاز شد؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
انسان سالمی باشه چه اشکال داره داماد زاکانی باشه .
نه اینکه روحانی سلطان باند بازی و معاملات پشت پرده نبود .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۴۰ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۵
پس تفاوتی بین روحانی و دولت انقلابی رییسی وجود نداره فقط اسماشون
اندر حکایت استخدام نمایندگان در شرکت ملی نفت
در اسرع وقت باید کلیه نمایندگانی که بناحق به استخدام شرکت خصوصی نفت زنگنه درآمده اند اخراج و حقوق غیر قانونی و غیر شرعی را که گرفته اند با دو برابر جریمه پس بدهند. قراردادی ها چه گناهی داشته اند که باید ده سال منتظر استخدام بمانند؟
اگر مشکل پمپ بنزین ها صرفا حمله سایبری بوده و دولت واقعا قصد گران کردن بنزین را ندارد پس حضور اینهمه پلیس در جایگاههای پمپ بنزین به چه منظور است؟ در آبان ۹۸ هم پلیس تقریبا در تمام جایگاهها حضور داشت
آقای رییسی شما ۸۰۰ هزار میلیارد پول بخاطر خانه های لوکس گرفتید و داری بخاطر ۳۰ هزار با اعصاب و روان معلمان بازی میکنید ،، شما به اندازه بودجه ۸ سال آموزش و پرورش فقط از یه قلم خانه های لوکس به جیب زدین ، بابابرجام میخاین چکار ، هنوز امریکا پول کم آورد بیاد از شما بگیره ؟؟
پاسخ ها
بیطرف
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۰۵ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۵
با همین سطح سواد و دقت نظر انتظار حقوق بیست میلیونی دارید معلم عزیز؟ هشتصد هزار تومان نه هشتصد هزار میلیارد!!!! در ضمن تمام مملکت طلق ابوی معلمین پاره وقت نصف سال تعطیل نیست که هر جا پولی بود تقسیم شود بین شما عزیزان دایم التعطیل و دایم الطلبکار
"آقای نادعلی ادامه داد: البته به جهت حساسیتی که زاکانی همواره نسبت به تعارض منافع داشته و دارد و به دلیل قرابتی که هست قرار گذاشته که حیدری هیچگونه رابطه استخدامی با شهرداری و هیچ رقم دریافتی از شهرداری تهران نداشته باشد و البته حیدری هم آنقدر سوابق حرفه‌ای در بخش خصوصی دارد که نیازمند ارتباط استخدامی و مالی با شهرداری نیست"عجب استدلال محکمی، معنی و مفهوم این جمله این است که شاه داماد در چند سال گذشته با برخورداری از رانت های گوناگون اینقدر بارشو بسته که تا آخر عمر نیاز مالی ندارد، یا اینکه شازده قرار است از این به بعد مجانی کارکند،
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۴۵ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۵
خدا بده برکت!!!! که زندگی دوستان به سبب رفتار نیکشان بسیار پر برکت شده!! واصلا نامه گذاری واکسن برکت هم به همین خاطر بود
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۱۳ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۵
نخیر آقا شازده مجانی کار نمیکند. پروژه ها را به دوستان و فامیلهای خودی و انقلابی واگذار میکند پس چه نیازی به حقوق چندرغاز
گزینه های روی میز ، باز اراجیف انریکا و انگلیس خبیث شروع شد ، ای کاش میشد انتقام استعمارگری این روباه پیر رو گرفت
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۱۸ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۵
دعوای زرگریه
زاکانی به گفته های خود در مناظرات انتخاباتی رجوع کن و خجالت بکش. شایسته سالاری و عدم بکارگیری اقوام و نزدیکان خود و ... مشابه این حرف ها...
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۴۷ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۵
خجالت!!! چقدر ساده ای عزیزم
این کشور تا کی باید تاوان امثال زاکانی ها که غیر از خرابکاری و رانت و مجیز گویی کار دیگری بلد نیستند را بدهند؟
رسانه که تو باشی مملکت باید هم این افتضاح باشه، ویران کردید ویران
دارن آستانه تحمل مردم را محک می زنن برای گران کردن بنزین ، هیچ هک مکی در کار نبوده . چرا بنزین آزاد می تونستین بفروشین ؟ اگر هک است چرا برای سهمیه است و چرا برای گرانفروشی نیست ؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۲۰ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۶
اگه بروز مشکل واقعیت داشته باشه هک نبوده معلوم نیست خودشون چه اشتباهی کردند گندش رو علنی نکردند
ادعایی درباره پُست گرفتن داماد زاکانی در شهرداری تهران!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
این پست که چیزی نیست منتظر قرارداد نجومی باصطلاح IT شهرداری تهران با شرکت شاه داماد باشید ! که هوش از کله اتان می پراند ! زاکانی را دست کم گرفته اید !
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۵۰ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۵
یک ترانه ای سابقا مرحوم ویگن می‌خواند به اسم شاه داماد فکر میکنم در وصف ایشان خوانده باشد
همیشه قانون برای مردم بوده و نه برای خودی ها
امیر حسین مرادی دانشجوی نخبه بود که به دلیل اعتراض دستگیر شد
در سازمان شهرداریها و دهیاریهای کل کشور هم یکشبه داماد آقای نجار رئیس مدیریت بحران کشور را استخدام کردند
شما که میگید خودتان را ناراحت نکند زمان نجفی و دوستان اصلاح طلبتو کجا بود نه مدرکشون ربطی به شهرداری داشت نه کار میکردن شما کجا بودید
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۳۵ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۵
اشتباه مثبت دادم حداقل اصلاح طلبها انققققدر ادعا نداشتن . اصولگراها که فقط خدای ادعان
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۴۱ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۵
شما خوب ما بد چرا دارید راه روحانیی رو میرید
آقای زاکانی چه در دریافت مدرک پزشکی چه هئیت علمی شدن در بهترین دانشگاه ایران چه گرفتن پست شهرداری و انتصاب دامادش مصداق بارز فساد هست
نه از حوزه علمیه ها صدای در میاد نه از آتش به اختیارها ، نه از تریبونهای
همیشه هم ادعا میکنیم که پیرو امام حسینیم، اما دریغ از یه صدای آزادگی.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۵۴ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۵
جدی نگیر آقا!! این حرفا فقط برای ما بدبخت بیچارهها است
با توجه به اخبار بنظر میرسه آقای رییسی نه تنها از عهده حل مشکلات کشور برنمی‌آید بلکه بعنوان کمک خلبان قصد داره هواپیما را به کوه بزنه و با موضوع جنگ همه مشکلات را لاپوشانی کنه
دیگه همه به این فامیل بازی ها عادت کردن و اگه دولتی بیاد و این فامیل بازی رو نکنه مردم تعجب میکنن مگه میشه ایرانی باشی یه شغل و پست مهم گیرت بیاد فک و فامیلا تو به زور جا ندی تو اون سیستم
کشته این شفافیت اقای زاکانی هستم.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۵۵ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۵
دلبری آقای زاکانی همه را کشته
اقای مصطفی داننده! چرا سیاه نمایی می کنید؟ اقای زاکانی هر چی گشته کسی رو‌ با نبوغ دامادش پیدا نکرده. البته داماد ایشان اگر نبوغ نداشت با خانواده زاکانی وصلت نمی کرد.
به زاکانی از ابتدا هم اعتمادی نداشتم

حالا با ان مناطره و ادعاهای پوچ مبنی بر عدم استفاده از فامیل

و نهبه ان بخشنامه ای که صادر کرد و هنوز مهرش خشک نشده

ماه دامادشان را استخدام کرد و شد چشم و گوش اش !!!!

جل الخالق
از اصولگرابان چه انتظاری بیش از این میشه داشت
حقوق در مقابل رانتی که از بقل این پستها در می آید صفر است جناب ناد علی.
شفافیت زاکانی نابودم کرد.
داماد جناب زاکانی حقوق نمیگیرن از هوا ارتزاق میکنن شایدم رانت به زحقوق کارمندی
انتصاب های فامیلی در این دولت هیچ فرقی با قبل نداشت

حیف شد
ما در مورد این دولت اشتباه فکر کرده بودیم
پاسخ ها
ناشناس
| Netherlands |
۱۵:۳۸ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۵
ما که می دونستیم چی می شه به همین دلیل رای ندادیم
. اقای حیدری داماد زاکانی اگر حقوق نمی گیرد و جز ء ابواب جمعی شهرداری محسوب نمی شود ورود ایشان و دسترسی به اسناد شهرداری و چشم گوش بودن ایشان خلاف مقررات اداری است و هرچه زودتر باید از ورودش جلوگیری بعمل اید. و حرف شما و عمل زاکانی نیزخلاف است .
داماد داریم تا داماد!
داماد روحانی بد، بد.
داماد زاکانی خوب، خوب.
پاسخ ها
ناشناس
| Romania |
۲۰:۳۵ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۵
گل سر سبدشون هم داماد علم الهدی هست
جنگ جدید تکنولوژی جدید
می دانم که سانسور می کنید ولی به عنوان یک هموطن که قلبش برای ایران اسلامی می تپد می نویسم.در حالیکه تأمین حداقل های زندگی مانند نان و آب .خودرومناسب.مسکن مناسب.ازدواج برای اکثر هموطنان تبدیل به رؤیا شده.درحالیکه اکثرنخبه های ممتاز دانشگاه ها راننده اسنپ شده اند و تن به مشاغلی داده اند که بدون تحصیل و با 3 کلاس سواد هم می توانستند در آن حرفه مشغول به کارشوند.عده ای خود شیفته ومتوهم به صرف اینکه وابسته به جناح خاصی هستند به خود اجازه می دهند تا هر بلایی که خواستند سر این مملکت بیاورند.تو .مردم گرچه ساکت هستند ولی دلی پرخون دارند.
جناب حداد عادل بدانند ، که نوبت ایشان هم روزی به پایان خواهد رسید

و کسان دیگری به ایشان طعنه خواهند زد !!!
شاید دامادش مستقیم ازشهرداری حقوق نگیرد ولی پدرخانم عزیزش نمیگذارد وقت دامادش الکی تلف شود ازهمه مهمتر یک رزومه عالی برای دامادش میشود تا برای نمایندگی و..... شرکت کند بله اقای زاکانی انقلابی زیرکی هست البته نه برای ملت برای خودش وداماد عزیزش میهواهد رزومه عالی برای دامادش جور کند
این اختلال نه حمله سایبری بود ونه هیچی دیگه بخاطر کسری بودجه یکروز رااینجوری دست تو جیب ملت کردتا یک روز را با فروختن بنزین ازاد پولی برای مهمانان خارجی هفته وحدت تامین کند
ماجرای انتخاب فامیلی سر پستهای مدیریتی گفتید یا خدمت سربازی افتادم
توی دوران آموزشی که سخت ترین دوران سربازی است
یادمه ۴ گروهان بود اول و دوم و سوم و ...چهارم ...
همیشه این سوال بود برام که چرا گروهان ۴ آموزش نظامی نمی بینند اغلب جواب درجه دارها این بود که اونها معاف از رزم بودند
بعد تقسیم با یکی از سربازهای گروهان چهار
افتادیم یگان
اون تعریف میکرد و میگفت گروهان چهار یعنی سفارشی ها
تمام فک و فامیل درجه دارها و سرهنگها و نماینده مجلس شورای شهر و پسر فلان تاجر پسر فلان برج ساز مشهور و...
اصلا غیر از این چیزی وجود نداشت اسمش هم بود معاف از رزم
ما عادت داریم مسئولان محترم شما کار خودتونو انجام بدین
به حرف ما بدبخت بیچاره ها توجه نکنید ما چند روزی خودمونو پاره میکنیم بعدش خسته میشیم سرتون سلامت
جناب زاکانی کاملاً شفاف دامادشان را استخدام کردند تا تهران کلانشهر الگوی جهان اسلام شود. چه احترامی هم به دامادش گذاشته.
فعلا که طالبان گردن زدن هارا شروع کرده .
دختران را از تحصیل و ورزش باز میدارد و اجازه کار نمیدهد .
به نظرتان دولت فراگیر تشکیل میدهند؟؟ به نظرت به همه برابری میدهند؟؟؟
پس خبر بیلبورد ها هم درست بود . عجب
مدیر پدافند غیر عامل کشور باید برکنار شود .ایشان فقط حرف میزند و آمار نادرست میدهد
پاسخ ها
ناشناس
| France |
۱۲:۵۲ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۷
و ‌‌بودجه میبلعد!
چقدر زاکانی این کاندیدای سوپر پوششی گستاخ است !
انگلیس تهدیدنکن کسی اینجابرای توتره هم خردنمی کند
اعتماد به قول زاکانی در مناطره های انتخاباتی

و حتی دادن بخشنامه کتبی او برای عدم استخدام بستگان

حتی بصورت بدون حقوق ، قطعا اشتباه و سهل انگاری بوده
است
1. گفته كه دامادش از شهرداري ريالي پول نميگيره .
2. پروژه هوشمندسازي شهر تهران بودجه ش از شهرداري تهران تامين ميشه
3. داماد زاکانی هم دستمزد مشاوره رو از پروژه ميگيره
میگفت: وقتی میگی خیالت راحت، من هفت ستون بدنم میلرزه
حالا شده حکایت این کلمه مجلس....، دولت .....، اینا دارن مفهوم کلمات رو هم تغییر میدن
ادبیات هم بازیچه دستشون شده
چقدر یک مسئول میتواند درمحضر مردم دروغ بگوید ویگ دولت را متهم به انتصابات فامیلی کند وخودش اینکار زشت را انجام دهد مردم باید چنین مسئولانی را رسوا کنند.
برای مقابله با اینجور اختلالها ، سازمان پدافند غیر عامل با این تشکیلات عریض و طویل به درد چه وقتی میخوره پس؟
آقای امیرآبادی دربرنامه مذکور سخنانی خلاف واقع بر علیه کارکنان صنعت نفت بیان کردند که برای اثبات گفته های خود پیشنهاد می دهم مستندات خود را بر مبنای مستنداد دستگاه های نظارتی ارائه دهند نه بر مبنای احساسات و ... خودشان و دقیقا برای یک بار هم که شده مشخص کنند کارکنان صنعت نفت در شرایط مشابه از نظر دریافتی در رتبه چندم سازمان ها و نهادها قرار دارند
چه مطالبی منتشر شده است هک بیلبورد دیگه چگونه است
منظورتون کنایه دعایی به حداد عادل بوده؟!
از همه نظر الگوییم دیگه زیاده خواه نباشید
8 آبان ، روز پدافند غیر عامل مبارکباد !!!
کشور با بحران مواجه است یعنی مشکلات نه تنها در حال حل شدن نیستند بلکه هر روز بر حجم شان افزوده می گردد .
همه چیز باید برای مردم عزیز شفاف باشد!!!!! میشه بگید این مردم کیه که مسئولین ایرانی در حرف اینقدر قربون صدقش میرن؟ دیدنیه؟ اهل کجاست؟ مرد هست یا زن؟
نماینده محترم شهر قم. نگران نباشید اسم شما هم به لیست نمایندگان در نوبت استخدام وزارت نفت اضافه شد. اینقدر جوش نزنید.
بابا زاکانی یکسال حکم داده نه مادامالعمر و صاحب و ولی همه امور باشد !!!!!!!!!!!!!
البته داماد آقای زاکانی بصورت رایگان و در راه رضای خدآ(پدر زن) این پست را قبول کرده و حتما زندگی ایشان کاملا تامین و ثروت ارث پدر برای گذران زندگی (فقیرانه و درس خواندن در اروپا)را استفاده می کنند! چشم شورای شهر روشن!
اگر به کسی حقوق ندهند بازخواست هم نمی شود پس کسی را مامور کار کنید که حقوق بگیرد و پاسخگو باشد.البته اگر زورتان به جناب شهدار می رسد!
رنگ و رخساره خبر میدهد از سر وجود .
آقای حیدری داماد شهردار چه سنی دارد نه مدعی شوند دارای سابقه است و سوابق تحصیلی و تجربی ایشان که فرموده اند بسیار است حلاصه چند ماه یا سال است در براورد سن ایشان را هم در نظر بگیرید از از 5 سالگی تجربه را شروع شکرده که در این سن بشود نابغه.
اسنودن قبل از حمله سایبری یه چیزایی می گفت!
زاکانی امان از دست و زبان شما از طرفی که با دل شما یکی نیست.
وزیر کشوری که نمیدونه سر سامانه سوخت چه اتفاقی افتاده مثل رئیس دولتی هست که جمعه ها خبر بهش میرسید

خواهش میکنم ما مردم را ... فرض نکنید
خدا کند دیگر ادعای اصول کرایه کنندگان این گونه از آب در نیاید
84 لیسانس گرفته بعد هم فوق لیسانس و بعد هم دکترا در رشته جامعه شناسی سیاس
این رشته مناسبتی با شغل شهرداری و سمت ابلاغی ندارد و خود شهردار هم که پرشمس خوانده با این رئیس و ان مشاور خدا برسد به داد شهروندان تهرانی .
ردیفی هم بارای مادر زن و خواهر زن و خواهر و برادر های داماد و عروس پیداکنند مشکل شهر تهران حل میشود. از ثدیم گفته انر یک خانواده آباد بهتر از شهر حراب است . حوش بحال داماد خوشبخت
آقای زاکانی ! مگه یه دهه شصتی چقدر تجربه و سابقه در اداره امور شهر بزرگی مثل تهران رو داره که با این عجله و بدون بررسی موارد مشابه اونو منصوب کردین ؟
حالا جالب است توجيه كنندگان چه صغري و كبري چيده اند براي فاميل بازي شهردار ام القراي اسلام و ديگران .؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
آقای امیرآبادی چند دوره نماینده مجلسی؟

میدانم که دوره سوم مجلس را سپری می کنی

متعجب هستیم چرا دوره های قبل این فسادها را رو نکردی؟؟!!!
حالاکه انتصابات فامیلی و استخدام های سفارشی رسانه ای شد با ید دید برخورد مسئولین با این موضوع چگونه خواهد بود کاشکی آقای رییسی یه بخشنامه میداد برای ممنوعیت انتصابات فامیلی و استخدام های بدون ضابطه الان وزیر جهادکشاورزی سه تا برادر خانم هاشون رو آوردن توی وزارت جهادکشاورزی تا کل دولت رو فکوفامیل های وزرا و نمایندگان مجلس پر نکردن باید یه اقدام اساسی بشه الان تا صدای کسی در بیاد میگن مجلس قبلی هم همین طور بوده اصلا نماینده مجلس برای همین جور کارا سرو دست میشکونه که نماینده بشه وگرنه برای چی انقدر تلاش میکنه که نماینده بشه اموالشون که بررسی نشه منصوبینشون به راحتی استخدام بشن یا پست بگیرن .هزاران امکانات دیگه خوب همین میشه که برای نماینده مجلس شدن اینهمه تلاش میکنند تازه این گروه ادعای خدمتگزاری رو از قبلی ها که تقریبا تماما کاسب بودن بیشتر دارند .این از استخدامای نمایندگان مجلس وفرزندان وبستگانشون اون از شهردار وداماد گرامی اون از وزیر وبرادر خانمهاشون اون از قاضی ومجازات سه بسته بادام هندی اخه چرا هر روز یه اتفاق بد چرا یه روز یه اتفاق خوب تو زندگی ما نمی افته که لااقل یه کمی امیدوار بشیم چرا مثل سایر کشورها که یه مسئول دولتی یه تخلفی می کنه نمیاد از مردم عذرخواهی کنه و از مقامش استعفاء بده یا یکی ایشون رو مواخذه کنه خوب تا وقتی این تابو(ممنوعیت بازخواست مسئولین)شکسته نشه وکسی پاسخگوی عملکردش نباشه همینه که هست خدا به داد مردم برسه .
همین فامیل بازیها کمر مملکت را شکست
یعنی این مشاورهای سازمان ما رو کشتند!! چه پولهای مفتی که نمیگیرند. بذار دکتر زاکانی حکم شهرداریتان خشک بشه بعد بزن واسه دامادت. ایشان اینقدر شایسته هستند بگذارید در همان شرکتهای خصوصی کارشان را انجام دهند.
کسانی که با قوانینشون مردم رو وادار به خرید فیلترشکن می‌کنن چطور؟
جناب چشم و گوش شایستگی هم دارن؟
کسی که در خانه شیشه ای نشسته به خانه دیگران سنگ نمی اندازد
انتصاب فایل در شهرداری تهران طبق مصوبات شورای شهر تهران ممنوع است. احساس طلبکاری از کشور؛ خود برتر بینی فراقانونی و احساس امنیت از تعقیب قضایی موجب این فساد ها میشود.
بنزين ١٤٠٠٠ توماني كذب محض است بنزين فقط ١٣٩٠٠ تومان !
چطور یکی به اعدام محکوم میشه بعد آزاد میشه یعنی اینقدر تفاوت حکم؟ یعنی اینقدر کشکی حکم اعدام صادر میشه؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۵۲ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۷
فکر کردی صد هزار و بیشتر از آن را که خلخالی ملعون اعدام کرد مستحق اعدام بودند؟ بسیاری از آنها حتی مستحق یک روز زندان هم نبودند.
این حمله سایبری کار خودتون است
میخواهید اجرای طرح فاجعه بار صیانت را توجیه کنید
بنزین راهم شوخی شوخی گرون کردید رفت
بهش میگن: جنگ زرگری!
ماجرای پمپ‌بنزین‌ها کار خودتون ‌است میخواهید طرح صیانت را توجیه کنید و بنزین را هم گرون کردین کسی چیزی نتونست بگه!!!
بسته ویژه خبری
برچسب منتخب
# غزه # ماه رمضان # عید نوروز # کاظم صدیقی # دعای روز هشتم رمضان # دعای سال تحویل
وب گردی