بازدید 4290
۲

ارزش طلای جهانی فراتر از ۱۸۰۰ دلار

قیمت طلا در معاملات امروز، سه‌شنبه، تحت تاثیر رشد ارزش دلار در مقابل ارز‌های معتبر جهان، افت کرد، اما همچنان بالاتر از ۱٫۸۰۰ دلار باقی ماند.
کد خبر: ۱۰۸۴۲۲۰
تاریخ انتشار: ۰۴ آبان ۱۴۰۰ - ۱۲:۰۹ 26 October 2021

به گزارش تابناک به نقل از مهر، قیمت طلا در معاملات امروز، سه‌شنبه، تحت تأثیر رشد ارزش دلار در مقابل ارز‌های معتبر جهان، افت کرد، اما همچنان بالاتر از ۱٫۸۰۰ دلار باقی ماند.

قیمت خرید نقدی هر اونس طلا در بورس لندن، اسپات‌گلد، تا ساعت ۷:۰۶ به وقت تهران، ۰.۱ درصد افت کرد و به ۱٫۸۰۵.۹۶ دلار رسید.

قیمت پیش‌خرید هر اونس طلای آمریکا هم تا این لحظه بدون تغییر در ۱٫۸۰۶.۶۰ دلار باقی ماند.

نوسان اندک قیمت طلا در این روز‌ها در حالی اتفاق می‌افتد که سرمایه‌گذاران منتظر اجلاس سیاست‌گذاری جدید بانک مرکزی آمریکا در هفته جاری هستند.

قیمت اسپات‌گلد در معاملات دیشب برای لحظاتی بیش از ۱ درصد جهش کرد و به ۱٫۸۰۹.۶۶ دلار رسید که تنها ۴ دلار با بالاترین سطح ۱ ماهه که در هفته گذشته ثبت کرده بود فاصله دارد.

اما آنچه باعث شد قیمت طلا امروز پایین بیاید این بود که دلار ۰.۱ درصد تقویت شد و از پایین‌ترین سطح یک ماهه خود که دیشب به آن رسیده بود بازگشت.

رشد ارزش دلار قیمت خرید طلا را برای دارندگان ارز‌های غیر دلاری افزایش می‌دهد و تقاضا برای خرید آن را پایین می‌آورد.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
جوری تیتر می زنی که فراتر از 1800 آدم فکر می کنه که شده 18000دلار همش 2 دلار بیشتر نیست یعنی 1802دلار نموم خبرهات اینگونه است؟ یا سانسور را فقط بلدید؟
از نظر علم کیهان شناسی و فیزیک یکی از نایاب ترین مواد جهان چوب هست! چرا طلا و الماس اینقدر گران است؟
برچسب منتخب
# غزه # ماه رمضان # عید نوروز # کاظم صدیقی # دعای روز هشتم رمضان # دعای سال تحویل
وب گردی