بازدید 208291
دو هزار و هشتصد و هفتمین بسته ویژه خبری «تابناک»

ادعایی درباره آینده سیاسی لاریجانی و روحانی / واکنش همتی به ادعای رییسی: آمار مهرماه مشخص می‌کند! / نگرانی بانوی نماینده از برگزاری کنسرت خوانندگان ایرانی در ترکیه

در بسته خبری امروز «تابناک» تیتر‌هایی مانند: گلایه‌ی آیت‌الله نوری همدانی از گرانی، رنج و فشار به مردم / عراق، ایران را تهدید به شکایت کرد / نماینده مجلس: باید اموال کره جنوبی در ایران را ‎بلوکه کنیم / ادعایی درباره سرطان «رستم قاسمی» و ... را می‌خوانید.
کد خبر: ۱۰۸۴۰۷۱
تاریخ انتشار: ۰۳ آبان ۱۴۰۰ - ۱۹:۱۸ 25 October 2021

بسته ویژه خبری «تابناک» هر روز سعی دارد با انتخاب تیترهایی، شما را در جریان اخباری مهم و اثرگذار قرار دهد که قطعا باید شنیده و خوانده شوند. در این بسته خبری، نگاهی به آخرین مواضع جناح‌های سیاسی و تحولات مهم داخلی انداخته می‌شود که مخاطبان با مطالعه آن به رهیافت‌های مهمی از سیر وقایع اثرگذار کشور دست خواهند یافت.

اطلاعیه قوه قضاییه درباره حکم سارق بادام هندی

مرکز رسانه قوه قضاییه در رابطه با موضوع صدور حکم ۱۰ ماه حبس و ۴۰ ضربه شلاق برای سرقت سه بسته بادام هندی اطلاعیه‌ای صادر کرد. به گزارش ایسنا، مرکز رسانه قوه قضائیه در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: «برای بررسی حکم صادره در پرونده موسوم به سرقت بادام هندی و موضوع عدم تناسب مجازات تعیین شده با جرم رخ داده، هیات ویژه ای در دادگستری استان قم تشکیل شده است. رییس کل دادگستری استان قم به محض اطلاع از صدور حکم ۱۰ ماه حبس تعزیری و چهل ضربه شلاق برای فردی که بادام هندی را از مغازه ای به سرقت برده است، دستور تشکیل هیات ویژه ای را داده تا مساله را از جنبه های مختلف بررسی نمایند. با توجه به ابعاد مختلف پرونده و اینکه فرد مذکور در سال ۹۸ نیز به جرم سرقت، محکومیت یک سال حبس را داشته که به واسطه بازگرداندن مال سرقتی اجرای حکم او تعلیق گردیده، هیاتی ویژه مامور شده موضوع را از جنبه های مختلف مورد بررسی قرار دهد. با توجه به لزوم تناسب بین جرم و مجازات و ابعاد حقوقی این پرونده هیات مذکور تلاش خواهد کرد تا از تمام ظرفیت های قانونی برای تقلیل مجازات و کمک به محکوم این پرونده استفاده شود. رییس عدلیه در طول سه ماه گذشته مکررا در خصوص لزوم توجه به تناسب احکام صادر شده با میزان جرم رخ داده نکاتی را متذکر شده اند و این مساله جزو سیاست های اصلی دوران تحول و تعالی قوه قضائیه محسوب می‌شود.»

کاهش ۳۶ درصدی ازدواج و افزایش 28 درصدی طلاق

گزارش‌های رسمی از روند افزایشی طلاق و کاهش ازدواج در ده سال گذشته حکایت دارد. مرکز آمار ایران طی گزارشی تفصیلی به بررسی وضعیت شاخص‌های کلان اقتصادی و اجتماعی از سال ۱۳۹۰ تاکنون پرداخته که در بخشی از این گزارش در سرفصل جمعیت و نیروی انسانی آماری از وضعیت ازدواج و طلاق ثبت شده در کشور از سال ۱۳۹۰ تا ۱۳۹۹ ارائه شده است. این گزارش نشان می‌دهد که نسبت طلاق به ازدواج طی این سال‌ها از ۱۶.۳ به ۳۲.۹ افزایش داشته است که روندی افزایشی طی کرده ولی در سال ۱۳۹۸ در بالاترین نقطه در این دوره یعنی ۳۳ درصد قرار می گیرد ولی در سال گذشته ۰.۱ درصد کاهش پیدا کرده است. جزئیات دیگری از این آمار نشان می‌دهد که در سال ۱۳۹۰ مجموع ازدواج ثبت شده ۸۷۴ هزار و ۷۰۲ نفر بوده که در سال ۱۳۹۹ به ۵۵۶ هزار و ۷۳۱ نفر کاهش یافته است. در این بازه زمانی روند ازدواج عمدتا کاهشی بوده اما در سال ۱۳۹۵ اندکی افزایش ازدواج ثبت شده و از حدود ۶۸۵ هزار و ۳۵۲ به ۷۰۴ هزار و ۷۱۶ نفر می‌رسد ولی در سال بعد با افت حدود ۱۰۰ هزار نفری مواجه می‌شود. براین اساس، محاسبات نشان می‌دهد که ازدواج در ایران در فاصله ۱۳۹۰ تا ۱۳۹۹، بیش از ۳۶ درصد کاهش یافته، اما در رابطه با وضعیت طلاق در کشور آمار حاکی از آن است که در سال ۱۳۹۰، ۱۴۲ هزار و ۸۴۱ نفر طلاق ثبت شده بود که در سال ۱۳۹۹ به ۱۸۳ هزار و ۱۹۳ نفر افزایش یافته است. روند تغییرات طلاق نیز عمدتا افزایشی بوده ولی در فاصله ۱۳۹۷ و ۱۳۹۸ اندکی کاهش داشته است که این روند در سال گذشته مجددا افزایشی می‌شود. بر این اساس، میزان طلاق در ایران از سال ۱۳۹۰ تا ۱۳۹۹ حدود ۲۸ درصد افزایش داشته است.

نماینده ولی فقیه در سپاه: دولت رئیسی، الهی، اسلامی و انقلابی است

حجت الاسلام والمسلمین عبدالله حاجی صادقی، نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: نباید غفلت کرد که خطر ارتجاع و بازگشت از اصل دین و انقلاب اسلامی همچنان وجود دارد. نفوذ دادن افراد و افکار غربی در مدیریتها در هر سطحی هم برنامه دشمن است و نباید گفت که در دولت الهی و اسلامی و انقلابی آقای رییسی این کار را نمی‌کنند؛ الان هم دنبال این کار هستند.

درخواست نماینده اصفهان از رئیس جمهور درباره زاینده رود

نماینده مردم اصفهان در مجلس از رییس جمهور خواست که دستور تشکیل ستاد احیای ⁧‫رودخانه زاینده رود‬⁩ را صادر کند.حجت الاسلام حسین میرزایی در صفحه شخصی خود در توییتر نوشت:«بارها با صدای رسا گفتیم که فریاد کشاورزان عزیز اصفهان را بشنوید.‏آقای رییس جمهور! دستور تشکیل ‏ستاد احیای ⁧‫رودخانه زاینده رود‬⁩ را صادر کنید. اهمیت این رودخانه حیاتی، از دریاچه ارومیه کمتر نیست! عدم اقدام، اصفهان را در معرض یک ⁧‫فرونشست عظیم‬⁩ قرار داده که نابودی اصفهان و ابنیه تاریخی آن را در پی دارد.»

کنایه روزنامه جمهوری اسلامی به مجلس درباره ماجرای جشن تولد انریکه مورا

برخی رسانه‌ها گزارش دادند که در جریان سفر مورا به تهران و دیدار با باقری‌، جشن تولدی برای نماینده اتحادیه اروپا تدارک دیده شده بود. خبری که از سوی وزارت خارجه نیز تکذیب نشد. روزنامه جمهوری اسلامی از سکوت مجلس در این باره انتقاد کرد.بیش از یک هفته از سفر انریکه مورا معاون مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا به تهران و دیدار وی با علی باقری‌ معاون سیاسی وزیر امور خارجه می‌گذرد.این اقدام اگرچه در فضای مجازی جنجال به پا کرد، نمایندگان انقلابی! مجلس که همیشه به دنبال یقه‌گیری از دکتر ظریف بخاطر دیدار و مذاکره با اروپایی‌ها بودند، این‌بار سکوت کرده و حرفی نمی‌زنند.

واکنش همتی به طرح مسأله «عدم استقراض از بانک مرکزی» توسط دولت

رئیس کل پیشین بانک مرکزی به انتشار یک توئیت به مسأله عدم استقراض دولت از بانک مرکزی واکنش نشان داد.عبدالناصر همتی رئیس کل پیشین بانک مرکزی و کاندیدای سیزدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری در واکنش به طرح موضوع «عدم استقراض از بانک مرکزی» توسط دولت، در صفحه توئیتری خود نوشت:«اعلام شد که از شهریورماه هیچگونه استقراضی از بانک مرکزی نبوده است. خوب است بدانیم تامین کسری از طریق فشار به بانکها وصندوق های آنها نیز منجر به اضافه برداشت سنگین از بانک مرکزی می شود که شده است.نتیجه، استقراض غیر مستقیم و بسط پایه پولی است. آمارهای پولی پایان مهرماه مشخص می کند!»

نگرانی بزرگ رئیس دولت اصلاحات از زبان جواد امام

فعال سیاسی اصلاح‌طلب می‌گوید سید محمد خاتمی به شدت برای کشور و وضعیت جمهوری اسلامی، آرمان‌های انقلاب و مردم نگران است.جواد امام، فعال سیاسی اصلاح‌طلب گفت: آقای خاتمی به شدت برای کشور و وضعیت جمهوری اسلامی، آرمان‌های انقلاب و مردم نگران هستند. نگران قانون اساسی‌ هستند که بخش‌های زیادی از آن نفی شده است. بیشترین دغدغه‌ی آقای خاتمی حفظ نظام، تمامیت ارضی و حقوق و کرامت مردم است. آقای خاتمی نگران وضع موجود است. بیش از اینکه بخواهند نگران جریان خاصی یا خودشان باشد، نگران آینده‌ی کشور است.وی همچنین درباره امکان سفر خاتمی به خارج از کشور مدعی شد: قطعاً محدودیت وجود دارد. این محدودیت‌ها فعالیت‌های روزانه‌ی ایشان را هم تحت تأثیر قرار داده است. رفتار و شخصیت آقای احمدی‌نژاد و نگاه حکومت به او هیچ وجه اشتراک و تناسبی با نگاه حکومت با آقای خاتمی و شخصیت ایشان ندارد. احمدی‌نژاد یک شخص است و تلاش می‌کند که دیده شود اما آقای خاتمی شخص نیست، یک اندیشه است.

واکنش بانوی نماینده به برگزاری کنسرت خوانندگان ایرانی در ترکیه

رئیس فراکسیون مناطق آزاد و ویژه اقتصادی با اشاره به افزایش خانه خریدن ایرانیان در ترکیه و برگزاری کنسرت خوانندگان ایرانی در این کشور گفت: تغییر در سیاست‌ها و توجه به مردم و خواست‌ های آنها بسیار ضروری است. معصومه پاشایی آقا بهرام در صفحه رسمی توییتر خود نوشت:«خرید حدود یازده هزار خانه در ⁧‫ترکیه‬⁩! کنسرت‌هایی که هر شبش صدها میلیارد هزینه برای ⁧‫ایران‬⁩ دارد و ‏ثروتمان به سرعت در جیب سایر کشورها سرازیر می‌شود! کمی تغییر در سیاست‌ها و توجه به مردم و خواست‌های آنها بسیار ضروری است، چرا که ایران متعلق به تمام ایرانیان هست و همه با هم باید بسازیمش!»

رئیس مرکز بررسی‌های استراتژیک ریاست جمهوری منصوب شد

آیت‌الله سیّد ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور طی حکمی محمدصادق خیاطیان را به‌عنوان رئیس مرکز بررسی‌های استراتژیک ریاست جمهوری منصوب کرد.مرکز بررسی‌های استراتژیک ریاست‌جمهوری وظیفه تدوین، صورتبندی و ترویج گفتمان رئیس‌جمهور، انجام تحقیقات درباره راهبردها و اولویت‌های ملی، تولید اندیشه و محتوای راهبردی مورد نیاز دولت در زمینه های سیاسی، علمی، اجتماعی و فرهنگی با استفاده از شبکه نخبگانی و اندیشگاهی را بر عهده دارد.محمدصادق خیاطیان در حال حاضر در سمت رئیس مرکز شرکتها و موسسات دانش بنیان معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری فعالیت می کند. وی همچنین عضویت هیات علمی دانشگاه شهید بهشتی و عضویت هیات امنا و هیات عامل صندوق نوآوری و شکوفایی را در کارنامه خود دارد.

خضریان: زنگنه و ابتکار خسارت میلیاردی به بیت‌المال زدند

سخنگوی کمیسیون اصل ۹۰ مجلس گفت: زنگنه و ابتکار با حذف تولید داخلی و واردات گسترده بنزین غیراستاندارد خسارت میلیاردی به بیت‌المال زدند.علی خضریان نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس و سخنگوی کمیسیون اصل ۹۰ مجلس شورای اسلامی در صفحه شخصی خود در توئیتر نوشت: «در نشست علنی مجلس گزارش ‎کمیسیون اصل نود درباره رسیدگی به تخلفات وزارت نفت و سازمان حفاظت محیط زیست پیرامون گزارش ناصحیح درخصوص بنزین تولیدی صنایع پتروشیمی قرائت شد. موضوعی که با ادعای آلودگی بنزین تولیدشده و بحث سرطان‌زا بودن، نگرانی‌های جدی را در سطح جامعه ایجاد کرده بود».خضریان گفت: «‏اما در همین زمان آقای ‎بیژن زنگنه و خانم ‎معصومه ابتکار با ارائه داده‌های غلط به رسانه‌ها و نیز در مکاتبات رسمی، بحث آلودگی ریفرمیت دریافتی از پتروشیمی‌ها را مطرح می‌نمایند و با حذف تولید داخلی، واردات گسترده بنزین غیراستاندارد، از طریق واسطه‌ها آغاز می‌شود!».وی تاکید کرد: «با عنایت به اینکه مدیران دستگاه اجرایی برابر ‎قانون از اعلام مطالب خلاف واقع و غیرمستند منع شده‌اند، آقای زنگنه و خانم ابتکار با نقض این تعهد شرعی، قانونی و اخلاقی باعث تشویش اذهان عمومی، اشتباه محاسباتی و خسارت میلیاردی به بیت‌المال شده و به قوه قضاییه جهت ‎مجازات معرفی شدند.»

«سعید جلیلی» به جلسه دولت دعوت شد

سعید جلیلی، عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام و از کاندیدا‌های انتخابات ریاست‌جمهوری، در جلسه ستاد هماهنگی اقتصادی دولت که شب گذشته به ریاست آیت‌الله رئیسی رئیس‌جمهور برگزار شد، حضور یافت.

ادعایی درباره آینده سیاسی لاریجانی و روحانی / استقبال عجیب و غریب از مدیر عامل بانک ملی / واکنش بانوی نماینده به برگزاری کنسرت خوانندگان ایرانی در ترکیه

ادعایی درباره سرطان «رستم قاسمی»

به دنبال انتشار خبر بستری شدن «رستم قاسمی» در بیمارستان به دلیل ابتلا به سرطان روده در شهریور ماه گذشته، تازه ترین خبرها حاکی از این است که بیماری سرطان وزیر راه و شهرسازی دولت رئیسی پیشرفته است و احتمالا وی مجبور به استعفا خواهد شد.هنوز منبعی در وزارت راه یا اطرافیان رستم قاسمی درباره این شنیده توضیحی نداده است./دیده بان ایران

ادعای خبرگزاری فارس درباره آینده سیاسی لاریجانی و روحانی

خبرگزاری فارس نزدیک به جریان اصولگرا با انتشار گزارشی تحت عنوان "روحانی و لاریجانی در مسیر اتحاد گفتمانی/ چرا اعتدال نمی‌خواهد جزئی از نظام باشد؟" درباره آینده سیاسی علی لاریجانی و حسن روحانی نوشت: یک شباهت بزرگ بین لاریجانی و روحانی این است که هر دوی اینها اکنون مسئولیت قابل توجهی در نظام جمهوری اسلامی ندارند و این بیش از پیش می‌تواند انگیزه را برای ائتلاف گفتمانی این دو شخصیت سیاسی فراهم کند. در همین راستاست که علی مطهری که در طیف سیاسی اعتدالیون تعریف می شود، اخیرا گفته است که «اگر روحانی صراحت و شجاعت بیشتری داشته باشد، می‌تواند در عالم سیاست همان نقشی را ایفا کند که اکبر هاشمی‌رفسنجانی بازی می‌کرد».فعلا اتحاد سیاسی این دو شخصیت (روحانی و لاریجانی) نمود عینی و بیرونی به خود نگرفته است ولی همه قرائن سیاسی حاکی از این است که این دو شخصیت به زودی برای تعیین تکلیف وضعیت سیاسی جریان خود رسما دور یک میز جمع شوند و اکنون در پی آن هستند که با تقویت یک دوقطبی با نظام، برای خود ماهیتی جدید تعریف کنند، فلذا مترصد آن هستند که دولت سیزدهم ماه‌های ابتدایی خود را سپری کند تا بتوانند با غیریت‌سازی با وضع موجود،‌ خود را یک آلترناتیو معرفی کرده و پایگاه اجتماعی خود و حتی اصلاح طلبان را به سمت خود جلب کنند. اتفاقاتی که در آینده بیشتر می‌توان در موردش صحبت کرد.

استقبال عجیب و غریب از مدیر عامل بانک ملی

مراسم استقبال از یک مقام نظامی نیست؛ مدیر عامل بانک ملی تشریف فرما شدند.

تعداد بازدید : 10723

 

 

نماینده ویژه آمریکا در امور ایران: پنجره دیپلماسی هرگز بسته نخواهد شد؛ اما...

نماینده ویژه دولت آمریکا در امور ایران اعلام کرد، پنجره دیپلماسی هرگز بسته نخواهد شد اما پنجره مذاکرات احیای برجام تا ابد باز نخواهد بود.به گزارش وال‌استریت ژورنال، رابرت مالی که پس از سفر به خاورمیانه و اروپا با خبرنگاران گفتگو می‌کرد، در خصوص تحولات مرتبط با برنامه هسته‌ای ایران و مذاکرات احیای برجام اظهار داشت: «همه متحدان و شرکای ما نگرانی عمیق و فزاینده‌ای درباره سرعت و جهت پیشرفت برنامه هسته‌ای ایران دارند و بی‌صبری به دلیل برگزار نشدن مذاکرات در حال افزایش است. در حال حاضر هیچ توضیح مناسبی برای اینکه چرا از سرگیری مذاکرات اینقدر به طول انجامیده است، وجود ندارد.»

وی ادامه داد: «پنجره دیپلماسی هرگز بسته نخواهد شد. ما حتی اگر در صورت لزوم گام‌های دیگری را دنبال کنیم، هم‌زمان دیپلماسی را ادامه خواهیم داد. البته این بدان معنا نیست که پنجره احیای برجام تا ابد باز خواهد ماند.»نماینده ویژه دولت آمریکا در امور ایران اضافه کرد: «ما درباره اینکه اگر ایران به مذاکرات وین بازنگردد چه کاری باید انجام دهیم، زیاد فکر کرده‌ایم. ما ایده‌هایی داریم و درباره اینکه اگر مذاکرات از سر گرفته نشود، چه کارهایی باید انجام دهیم و چه کارهایی را نباید انجام دهیم، با شرکایمان گفتگو کرده‌ایم.»این دیپلمات ارشد آمریکایی در پایان اعلام کرد: «از نظر این دولت [دولت بایدن] برجام پایان تعاملات دیپلماتیک نیست. برجام یک مسیر برای تعاملات دیپلماتیک جامع‌تر بود.»

نماینده مجلس: باید اموال کره جنوبی در ایران را ‎بلوکه کنیم

نماینده اهواز در مجلس با بیان اینکه «کره کشوری است که سعی دارد با ساختن سریال جومونگ و امثال آن خود را کشوری بزرگ جلوه دهد»، افزود: «باید برای دادن پاسخ محکم به رفتارهای کره جنوبی و همراهی وی با استکبار به رهبری آمریکا نسبت به بلوکه کردن دارایی‌های این کشور اقدام کنیم».مجتبی یوسفی گفت: باید در مقابل بلوکه کردن دارایی‌های ایران توسط کره جنوبی ما نیز به بلوکه کردن دارایی‌های این کشور اقدام کنیم.وی افزود: اگر ما پیش از این چنین رفتاری را در دستورکار خود قرار می‌دادیم، یکسری کشورهای دم دستی به خود اجازه نمی‌دادند دارایی‌های ما را بلوکه کنند و یا دست به اقدامات مشابه بزنند.عضو هیات رئیسه مجلس اظهار داشت: متأسفانه امروز می‌بینیم که کشور کره جنوبی، رفتارهای شیطنت‌آمیز در مقابل ملت ایران با این قدمت تاریخ تمدن می کند و سعی در ایجاد مزاحمت دارد.یوسفی خاطرنشان کرد: کره کشوری است که سعی دارد با ساختن سریال جومونگ و امثال آن تاریخ سازی کند و خود را کشوری بزرگ جلوه دهد. ما نیز باید برای دادن پاسخ محکم به رفتارهای کره جنوبی و همراهی وی با استکبار به رهبری آمریکا نسبت به بلوکه کردن دارایی‌های این کشور اقدام کنیم.

عراق، ایران را تهدید به شکایت کرد

وزارت منابع آب عراق اعلام کرد این کشور به خاطر سدسازی های گسترده در ایران و کاهش حق آبه عراق از سرچشمه های منابع مشترک آبی در ایران، به دادگاه لاهه شکایت خواهد برد.به گزارش رسانه های عراقی، "عون دیاب"، مشاور فنی وزارت منابع آب عراق دیروز در مصاحبه با رسانه ها ضمن اعلام این مطلب گفت:" وزارت منابع آب عراق طی نامه ای رسمی به مقامات عالی در شورای وزیران، دفتر رئیس جمهوری، دفتر رئیس مجلس و وزارت امور خارجه عراق، خواستار شکایت از ایران به دیوان بین المللی دادگستری (دادگاه لاهه) به خاطر عدم تخصیص سهم حق آبه عراق از منابع مشترک آبی شده است.عراق به شدت به منابع آبی مشترک با کشورهای همسایه یعنی ایران و ترکیه وابسته است که طبق اعلام مقامات عراقی در اثر سدسازی های گسترده در ایران و ترکیه، ورود آب به عراق به شدت کاهش یافته و این کشور را دچار خشکسالی و کمبود منابع آبی کرده است."مهدی الحمدانی"، وزیر منابع آب عراق اعلام کرده که کشورش توافقنامه ای را با ترکیه امضا کرده که در قالب آن "سهمیه عادلانه برای عراق از سرچشمه های دو رود دجله و فرات" به رسمیت شناخته شده و این توافقنامه از اوایل ماه جاری میلادی (اکتبر 2021) به مورد اجرا درآمده است.

گلایه ی آیت‌الله نوری همدانی از گرانی، رنج و فشار به مردم

آیت الله نوری همدانی تاکید کرد: متاسفانه امروز مردم از گرانی در رنج و فشار هستند و این سبب نگرانی و ناراحتی علما را فراهم نموده است، بنابراین لازم است به این مردم فداکار که در ۸ سال دفاع مقدس فداکاری کردند، توجه کرده و اسباب آسایش و رفاه نسبی آنها را فراهم کنید.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۲۵
در انتظار بررسی: ۲
انتشار یافته: ۱۱۵
دولت رئیسی، الهی، اسلامی و انقلابی است

یاد معجزه هزاره سوم افتادم.
پاسخ ها
نااشنا
| United States of America |
۱۴:۳۷ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۴
قبلا هم در مورد احمدی نزاد همین حرفها میزدند البته جوجه را اخر پاییز میشمارن
حکم ۱۰ ماه حبس و ۴۰ ضربه شلاق برای سرقت سه بسته بادام هندی.
با این حساب آنکه 6 هزار میلیارد اختلاس دارد. باید 2500 سال زندانی و 450 هزار ضربه شلاق نوش جان کند.
واقعا جای تاسف است.
هردوتا شون باطل شدن
عراق، ایران را تهدید به شکایت کرد یعنی چه!!!!! آقا بارها من گفتم بروید یک شکایتی بابت خسارت جنگ ایران و عراق در دادگاه لاهه طرح کنید...اگر فردای روزی دولت جدید عراق رفت آنطرفی بعد پشیمان میشیدها...آیندگان لعن و نفرین می کنند.. و همسایگان کشور ما بابت این بی تدبیری جری تر...
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۲۳ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۴
این عراق و این دولت صد چهره عراق هیچ گاه تغییر نخواهد کرد.بعد معلوم می شود
البته بانوی محترم نماینده مجلس ازهزینه هموطنانمان برای کنسرتهای پرهزینده خوانندگان ایرانی درارمنستان وهزینه سنگین برای مسافرت هموطنان به ارمنستان جهت واکسن کرونا اطلاع کافی کسب نکرده اند واماازخرید
خانه توسط ایرانیهادرترکیه بایدگفت که برخلاف سایرکشورها که مسکن درترکیه میخرندوهزینه آن توسط بانک مرکزی انکشورها به ترکیه انتقال پیدامیکند برای ما ازپول ایرانیهای ثروتمند مقیم خارج استفاده میشود و چه خوب میشد که اقتصادماآنقدررشدمیکردوکشورماازنظرسرمایه گذاری آنقدرقوی میشد که کشورهای همسایه مثل عراق وروسیه بحای خریدمسکن درترکیه دراینجا همچون جزیره کبش وامثالهم سرمایه گذاری میکردند ایضاًهموطنان خودمانهم نگوئیم چرامیخرند جاذبه خریدرادرکشورمان زیادکنیم بجای دافعه ان
1 == اطلاعیه قوه قضاییه درباره حکم سارق بادام هندی!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
آقا هیات و بررسی و دنگ و فنگ لازم نداره که جناب قاضی صادر کننده این حکم را برای طی یک دوره سه ماهه بازآموزی اعزام بفرمایید !
2 == کنایه روزنامه جمهوری اسلامی به مجلس درباره ماجرای جشن تولد انریکه مورا!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
آقا ایراد گیری و گیر دادن مربوط به دوران روحانی و آقای ظریف بود الان دیگه آن ممه را لولو برده از آن خبرها نیست !
3 == استقبال عجیب و غریب از مدیر عامل بانک ملی!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
تعجب نکنید از این چیزها قراره خیلی ببینیم !
4 == عراق، ایران را تهدید به شکایت کرد!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
بفرما حالا اینو چی میگید ؟ اینقدر درخواست طلب خسارات جنگی از عراق را پشت گوش بیاندازید تا وقتی موضوع گرفتار مرور زمان بشود بعد دوستان بی حیا تازه طلبکار هم می شوند !
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۴۰ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۴
شما یه دونه ای. احسنت.
نگران بودن آقای خاتمی نتیجه اش بلای حسن روحانی بود که به جان ملت ایران افتاد! اگر واقعاً نگران است و می داند که چه باید، راهکار بدهد و اگر نگران است و رفع نگرانی با افتادن قدرت به دست چپی ها رفع می شود، بگذار از نگرانی لذت ببرد.
"دولت رئیسی، الهی، اسلامی و انقلابی است" ... آدم یاد تعابیر در مورد احمدی نژاد میفته!!
واقعا شرم آوره که آدمی مثل احمدی نژاد بدون محدودیت حرف می زتد و سفر می کند و .... و افراد فرهیخته در حصر و محدودیت!!!!
پاسخ ها
ناصر
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۴۷ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۴
از کجا فرهیخته بودنشونو فهمیدی از آزاد گذاشتن
رابطه پسرها و دخترا وافزایش بی بند باری و ولنگاری
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۳:۵۰ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۵
۱۳:۴۷
چی میگی . نه واقعا چی میگی اصلا چه ربطی داشت . همینطوری میپری وسط بی ربط افشانه میکنی
اطلاعیه قوه قضاییه درباره حکم سارق بادام هندی.. .اختلاسگر با 3 هزار میلیارد داره اون سر دنیا عشق و حال می کند
من یه آگهی فروش خودرو در سایت دیوار گذاشتم. پیامک آمد با معرفی یه لینک تعرفه آن 2 هزار تومنه . رفتم دوهزار تومن رو بپردازیم دیدم یک میلیون تومن از حسابم برداشت شده. نامه رسمی بانک را با ذکر شماره حسابی که به آن واریز شده دادم. قاضی محترم نوشته به دلیل عدم کفایت ادله منع تعقیب صادر شد!. نفهمیدم مگر دلیلی محکم تر از نامه بانک مبداء و مقصد و شماره حساب هم وجود دارد
من یه آگهی فروش خودرو در سایت دیوار گذاشتم. پیامک آمد با معرفی یه لینک تعرفه آن 2 هزار تومنه . رفتم دوهزار تومن رو بپردازیم دیدم یک میلیون تومن از حسابم برداشت شده. نامه رسمی بانک را با ذکر شماره حسابی که به آن واریز شده دادم. قاضی محترم نوشته به دلیل عدم کفایت ادله منع تعقیب صادر شد!. نفهمیدم مگر دلیلی محکم تر از نامه بانک مبداء و مقصد و شماره حساب هم وجود دارد
اتفاقاً دولت احمدی نژاد هم الهی بود!! فقط زمان ایشان چند تا دکل گم شد و چند تا اختلاس جزیی اتفاق افتاد که قابلی نداشت.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۳۱ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۴
عزیزم هرچیز الهی بالاخره یک معجزه دارد دیگر . معجزه نوح کشتی بود موسی دریا میشکافت و احمدی نژاد دکل غیب میکرد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۴۸ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۴
معجزه دکل!!!!!
چرا غرامت جنگ را از این عراقی ها نمی گیرید..پر رو شده اند....
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۲۲ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۴
عرضه را ندارند. پس چرا کویت غرامتش را از صدام گرفت
ناشناس
| Moldova (Republic of) |
۱۶:۱۶ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۴
چون از سال 61 که عراق قطعنامه 598 را قبول کرد و ایران به جنگ ادامه داد، ایران و باید غرامت بده
ناشناس
| United States of America |
۱۷:۲۹ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۴
غرامت را مثل خیلی چیزهای دیگر به عراقی ها بخشیدند
علی
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۵۵ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۵
اونها پر رو نشدند. ما بی عرضه هستیم.
همونقدر که خسارت گرفتن از عراق حق ما بود. شکایت عراق از ایران بابت حق ابه هم حق عراقه. شاید عراق بتونه بدهیش رو بده. ولی ایران عمرا حق آبه عراق رو نمیده. چون سد ساخته. رو سرچشمه های کارون. هم خوزستان رو خشک کرده و هم عراق رو.
متاسفانه دولت سیزدهم نمیتونه جلوی گرانی کالاهای اساسی بگیره و شایعه حذف ارز ۴۲۰۰ تومانی بر این التهاب افزوده ولی حداقل روحانی اگه ارز گرون میفروخت حداقل کارهای اساسی گرون نمیشد، پارسال همین موقع دلار ۳۲ هزار تومان بود غالب پنیر ۷ هزار بود با آنکه دلار تا ۲۵ هزار هم رسید ولی کالاهای اساسی ۳۰۰ درصد گرون شد معلوم میشه تیم اقتصادی دولت سواد درست و حسابی نداره اصل رو رها کرده چسبیده به فرع ، ارز ترجیحی حذف بشه کشور دچار بحران میشه فکر کن مردم بخواهند نان ۲۰ هزار تومانی بخرن یعنی ۱۰ عدد نان ۲۰۰ هزار ؟؟؟! فقط نان خالی ماهی ۶ میلیون تومان هزینه برای خانواده ۵ نفری ؟؟!!
وای به حال اهواز که نماینده ای داره که نمیدونه کل اموال کره جنوبی در برابر بدهی اش پشیزی نیست
ارز ۴۲۰۰ تومانی از نان و دارو و نهادهای دامی حذف بشه ۹۰ درصد جامعه میرن زیر خط فقر فقط حدود ۶ میلیون پول نان خالی یه خانوار ۵ نفری میشه ؟؟ آیا شما میتونید به ایرانی ۳ میلیون یارانه بدین ؟؟ بدون شک خیر ، شما فقط میتونید برای نجومی بگیران تامین اعتبار کنید به کارگر و معلم که میرسه ، پول نداریم و و ... کارگر و معلم گرسنه با پنیر ۲۵ هزاری و تخم دانه ای ۲ هزار چکار کنه حالا فکر کن تخم مرغ بشه دانه ای ۶ هزار ؟؟؟
آقای باقری در بروکسل با اروپا و آمریکا اتمام حجت کنید ،
مذاکرات فرسایشی هیچ فایده برای دو طرف نداره
به امریکا گوشزد کنید که دیگه تحریم ها چون بی اثر شده میخواهید مذاکره کنید؟؟ شرط آن پرداخت ۱۰ میلیارد غرامت به خاطر ین ظلم که در حق ملت هست
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۳۲ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۴
تحریما بی اثر نشده . بدن های ما بی حس شده
خب جلیلی هم گناه داره همش در سایه بازی کنه و خوب کردید آوردینش تا جلسه بازیها را از نزدیک ببینه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۴۵ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۴
ای جان دلت سوخت براش؟
چه عجب، بالاخره یکی از علما به وضع اقتصادی و اسفناک مردم معترض شد.
مردم اینهمه مشکل دارند، اینها هم مثل قبلیها دنبال زرق و برق مدیریتی رفتن. بعضیها میخوان مدیران دولت جدید را به تشریفات عادت بدهند و یواش یواش اینها را هم آلوده کنند
اگر حکمش جنجالی نمی‌شد، الآن شلاق خورده بود و در زندان؟
»نماینده مجلس: باید اموال کره جنوبی در ایران را ‎بلوکه کنیم«
خوب ازشون چی داریم؟ فکر کنم فقط عکس سوسانو داریم
جناب صادقی! از ویژگی های دولت ، نظامی رو فراموش کردید
خانم پاشایی! رفاه و آسایش و آسودگی خاطر را برای مردم در کشور معدن سرمایه ایران فراهم کنید تا مردم به اجبار به کشور ترکیه و سایر کشورها مهاجرت نکنند!
بنده خداها فکر کردند مدیر عامل بانک هم شخص نظامی است. فعلا که دولت ۸۰ درصدش شده نظامی.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۴۷ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۴
:)) جو گیر شدن
ای کاش قبض هزینه ی صحبتها واقدامات خیلی ها در خانه ی خودشان می رفت ، خیلی از حجم وشعارها وآرزوهای دست نیافتنی کم می شد .
حجت الاسلام والمسلمین عبدالله حاجی صادقی
این شعارها را هم به تمام دولتها بستید
...
کاش جرایم همه سردمدار و وابستگان و نورچشمی ها راهم به. اساس همین بسته بادام هندی تعیین کنند
با سلام و احترام ، خواهشمندم پیغام بنده رو بعنوان یکی از مشترکین قدیمی تابناک به گوش آقای همتی برسانید. " آقای همتی یکی از عوامل اصلی فلاکت ملت شخص جنابعالی هستید، شما با تصمیمات غلط در کاهش دستوری سود بانکی، دخالت در نحوه محاسبات سود بانکی و عدم تناسب نرخ تورم با سود باعث زیان ما ملت شدید ، و من بعنوان یک مسلمان هر روز لعنت میکنم. اگر این مملکت با شما مماشات نمی کرد الان باید مجازات می شدید. چرا با کمال وقاحت همچنان اظهار نظر میکنید.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۳۱ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۵
شما بعنوان یک مسلمان وقتت را برای لعنت کردن تلف نکن. اگر قرار بود با لعنت کردن شما اتفاقی افتد تا حالا نصف کشورهای دنیا ویران شده بودند
زاینده رود احیا بشه که برنج بکارید وسط بیابون
آبیاری قطره‌ای دولت میده هر کی میخواد بسم الله الرحمن الرحیم
درخواست بده
الان انجام بدید نصف هزینه سال آینده رو داره
همان گلی‌که‌در دولت قبلی‌ در خصوص‌سفارت‌عربستان صورت‌گرفت اجازه بدهید‌روابط برقرار بشه‌بعد با کره درگیر بشویم
تهدید عراق مبنی بر شکایت از ایران به بهانه حقابه باید مسئولان ما را خواب بیدار کند که چرا علیرغم گذشت32 ساله از پایان جنگ تحمیلی و با توجه به مقصردانستن عراق به آغاز جنگ، هنوز هیچ اقدام عملی از اخذ خسارت جنگی که بعضا تا 1000 میلیارد تخمین زده شد، انجام ندادند. و علیرغم اینکه در این جنگ تحمیلی حدود یک میلیون جانباز، آزاده و خانواده شهید به نوعی آسیب دیدند، درخواست غرامت نشد. عدم مطالبه غرامت از طرف مسئولین هیچ توجیهی ندارد و آنها مدیون این خانواده ها و مردم کشور ما هستند.
آیا کافی نیست.... تاکی باید چوب اندیشه ی خاتمی رابخوریم عقل کل.....
متاسفانه، متاثرانه هیچ چیز در ایران سر جای خودش نیست فقط منتظر خبرهای خوشی نباشید که عواقب کارهای گذشته کم کم نمود خواهد کرد .
ما قراردادی با عراق نداریم . خودمون به اب نیازمندیم و سالهاست در خشکسالی هستیم . عراقی ها اول خسارت جنگ تحمیلی به ما رو که چند صد میلیارد دلاره تصفیه کنن بعد افاضه کنن.
هنوز پنج سال نشده داع ش رو با کمک ایران سرنگون کرید.
خواهشاً ۸ سال پدر ما را در آوردید یک مدت ساکت شوید ببینیم چه می شود اگر بدتر شد آنوقت حرف بزنید شما که وقتی بنزین گران شد شنبه فهمیدید حالا غیب گو شدید آن موقع که بیچاره کردید مردم را حالا می خواهند یک روزنه امید پیدا کنند می خواهید این روزنه را هم ببندید شما ها بروید
جزیره کیش را منطقه آزاد و توریستی اعلام کنید که همه چیز آن شبیه جهان آزاد باشد بعد خواهید دید میلیاردها دلار که به ترکیه سرازیر می شود در کشور می ماند و مردم ایران هیچ جایی برای سرگرمی و تفریح نمی روند در ضمن اسپانسر خوانندگان لوس آنجلسی که در ترکیه کنسرت برگزار می کنند از همین فرزندان نورچشمی ها هستند که از این راه کلی پول به جیب می زنند.
نماینده مردم اصفهان در مجلس از رییس جمهور خواست که دستور تشکیل ستاد احیای ⁧‫رودخانه زاینده رود‬⁩ را صادر کند!!!!!!
یعنی احیای زاینده رود منتظر دستور رییس جمهور است؟
مسخره نیست این درخواست؟
کره جنوبی در ایران چی داره که بلوکه کنید؟
آقای خاتمی اگر نگران مردم بود از حسن روحانی حمایت نمی‌کردند
اندیشه ....خود گویید خود خندید
امان از غرور
آنی ور آنی نایم.
ایکاش مسئولین به توئیت بانوی نماینده توجه کنند و فکری بيانديشند که اینگونه سرمایه‌های کشور به خارج انتقال پیدا نکند. هنوز بعد ۴۳ سال از انقلاب یک میزگرد که چرا اینطور سرمایه‌های کشور خارج می‌شود وجود نداشته است. افسوس
دنیا چاره ای جز احترام به ایران هسته ای رو نداره
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۳:۵۵ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۵
همانطور که به کره شمالی احترام گذاشتند
علی
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۰۰ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۵
اره. احترام میذارن به ما.
بدون احترامش البته
باید مراقب این عراقی ها بود ممکن است اینها هم برای ایران مانند اردوغان و علیف نقشه بکشند باید مملکت خود را آباد کنیم و بر قدرت نظامی و اقتصادی ایران بیفزاییم که اقوام ایرانی هوس زندگی و پیوستن به کشوری دیگر را از سر بیرون کنند رفاه باید در داخل مرزهای کشور گسترش یابد نه فقر
اقای همتی درامد دولت رئیسی از دولت شما بیشتر حسادت نکنید نفت هم از سی به هشتادپنج رسید و با چینهممبادلات خیلی بیشتر و بهتر شد
واقعا‌ ترکیه‌ داره‌ از‌ شرایط‌ بلبشوی منطقه‌ همه جوری‌ سود‌ میبره‌ !
وقتی‌ که هنرمند‌ ما فرصت‌ اجرای کنسرت و هنرنمایی‌ در کشورش نداشته باشه‌ و مردمانی‌ زیادی خواستار‌ بهره مندی از هنرش‌ باشند ایت میشه‌ که‌ پولدارها‌ میتونند‌ بروند‌ در ترکیه‌ کار هنرمند وطنی خودشونو ببینتد‌ ولی‌ پول مملکت خودمونو برند‌ در ترکیه خرج کنند‌ و هزاران‌ شغل‌ براشون فراهم‌ کنند‌ .
هویت لاریجانی از این جا آشکار می‌شود که لاریجانی هنوز در خط روحانی است کسی که سفره مردم ایران را کوچک کرد وبه مردم از هر نظر خیانت کرد وآقای همتی در حدی نیستی که از آقای رئیسی انتقاد کنی
چند نکته برای درنگ و اندیشیدن:
دولت آقای رییسی هم صداقت خود را با بازی الفاظ نشان داد. قرض گرفتن از دیگر بانک و خالی کردن صندوق آنها کماکان همان اثر قرض گرفتن از بانک مرکزی را دارد. زیرا ضامن همه بانک ها , بانک مرکزی است و در صورت خالی شدن صندوق بانک, این بانک مرکزی است که تامین مالی می کند.
اما شما آقای نماینده اهواز, این گفته شما نشان دهنده نبود درک ژرف از روابطه بین المللی است. جهان بر مبنای رابطه استوار است. نباید از نظر دور داشتن که افکاری این چنینی, جز ایزوله و محدود شدن مردم ایران و گسترش فقر دستآوردی داشته باشد. افکاری این چنینی سبب شده است که کشور هر روز از نخبگان و اندیشمندان خود خالی تر شود.
اما آقای سعید جلیلی, افکار شما در مناظره ها به خوبی نشان داد که جهان بینی بسیار محدودی در باره روابط جهانی دارید. لذا لطفا این اندیشه ها را تسری ندهید. بکوشید و بیشتر مطالعه در تاریخ جهان, ایران و روابطه بین الملل و نظام جهانی درست داشته باشید. به ریشه های پیشرفت ملت ها بپردازید و در آنها تعمق کنید تا شاید روزی بفهمید که با اندیشه های کوته نگرانه, نمی توان یک کشور را اداره کرد.
میانه روهای نسبتا عاقلی بودن فقط یکم زیادی با غرب مدارا میکردن و پیرو افکار بازرگان بودن که در کشور ما جواب نمیده چون ایران نفتو گاز داره و مهمتر ازینها اسلامیه پس غربیها بدون زور به ما چیزی نمیدن یا حتی شرقیهای خسیس
همتی تو از اقتصاد چه میدانیلقمه ای نان که میخوری مدیون محافظ بودنت به شهید رجایی است و مدرک تحصیلییت را هم در سایه آن از دانشگاهها گرفتی تو باید محاکمه شوی بعلت گندی که به اقتصاد کشور زدی الان شدی صاحب نظر خجالت بکش که نمی کشی.
این مردم دیگر به پدر خودشان هم اهمیت نمیدن چه رسد به ورشکستگان سیاسی مثل روحانی و لاریجانی.
استقبال عجیب و غریب از مدیر عامل بانک ملی
آدم چندشش میشه اینا رو میبینه. واقعا آدم نمیدونه توی این مملکت باید بخنده یا گریه کنه.
این خانم معصومه پاشایی آقا بهرام اگر خیلی مردم دوست هست این چادر را در بیاره و با مانتو به مجلس بره.
اقای خاتمی لازم نیست دلسوزی کنند سیاستهای غلط و حمایتهای ناروا ایشان از شخصی بنام روحانی گویای بی تدبیری ایشان است
فرزند آوری در ایران یک جنایت است . هیچ مرد و زنی نباید تا وقتی مطمئن نشدند که میتوانند شرائط رفاهی لازم را برای یک انسان دیگر فراهم کنند نباید بچه دار شوند .
با تشکر از آقای نوری همدانی
نگران نباشید رستم کابینه تا لحظه آخر در پستش خواهد ماند. تجربه ی 42 ساله مقامات ثابت کرده که استعفا جایگاهی ندارد.
جناب آقای نماینده کره در ایران سرمایه گذاری نکرده بخاطر تحریمها و اموال چندانی ندارد مانند کشورهای همه کشورهای دیگر. که شما بخواهید بلوکه اش کنید.
از وقتی روحانی رفته
هیچ چیز جز واکسن عوض نشده
ولی دوستانی که تریبون دارند نه بد می گن نه می گن مردم تحت فشار هستند نه...
اگر هم مشکلی هست مشکل خود مردمه
مشکل ارز نداریم
جشن تولد گرفتن برای خارجی ها طبیعیه و باید باشه
نفوذی ندارم
...
تخم مرغ اگه گرون شده و دو برابر شده خوب طبیعیه
بقیه چیزها هم همینطور
فقط روحانی مشکل مردم بود که خدا رو شکر حل شد و رفت!
شما اول بببین کره جنوبی اموالی ایران داره یا نه؟ فقط مواظب باشید کاری نکنید که بعدا هزینه بیشتری بدهید. خوب فکر کنید.
درود بر ما که خسارات جنگ را نگرفتیم ، تا حالا عراق ازمون خسارت آب بگبره
اقای همدانی مشکل را حل کرد نگران نباشید
این‌همه خبر خوش آخه یک جا
محکومیت دزد بادام هندی
جشن تولد نماینده اروپا
حضور رئیس دولت سایه در نشست هیات دولت
سان دیدن رئیس بانک ملی
اظهار نگرانی از افزایش قیمت‌ها
........
خواستم به نماینده ولی فقیه در سپاه پیشنهاد کنم خیلی ذوق زده نشودولی از قدیم گفته اند جوجه را آخر پاییز می شمرند لطفا یه احمدی نژاد دیگه درست نکنید
خانم نماینده ثروت مملکت جور دیگه ای از مملکت خارج میشه نه با بلیط کنسرت
(کنایه روزنامه جمهوری اسلامی به مجلس درباره ماجرای جشن تولد انریکه مورا)

اقای مسیح مهاجری :
باسلام

قرار نیست تمام بار مسئولیت افشاگری و شفاف سازی بر گردن نمایندگان محترم انقلابی مجلس
یاشبکه های خبری وتحلیلی سیمای ج.ا.ا باشد

پس وظیفه سنگین که شهدای و انقلاب برگردن نهاده را فقط یک تن باید نمایندگان مجلس انقلابی و سیمای محترم بر دوش بکشد

شماهم کمی صبر انقلابی داشته باشید شاید مصلحت امده تا کمی استراحت کند
باور کنیم جنس جلیلی اصل و ناب است . خدا حفضشان کند بسیار مرد شریف ،سالم ، متعهد و پر تلاشی می باشد.
از این جنس ادم ها آروزیم است .
با سلام:
این ملت شریف چهل و سه سال است که فداکاری کرده اند نه فقط 8 سال ،هشت سال جان خد را در راه میهن فدا کرده اند
همتی ساکت!
به اندازه کافی آشوب و نگرانی به پا کرده ای!!!!
چرا شخصی که سرطان دارد گذاشتید وزیر ؟؟؟مگر تن سالم و جوارح سالم نباید داشته باشند ؟همش باند بازیه.. .الان این قاسمی که مشکل دارد نمیتونه کار کنه باید استعافغا دهد دوباره یکی دیگه معرفی بشه مجلس مدتی بررسی کنه بعد رای اعتماد بدهد وووووو اینا همه یعنی خسارت ...چرا گام اول را کج بر میدارید؟؟
در واقع میخوان از روحانی و لاریجانی به عنوان هواکش استفاده کنن و به خیال خودشون اصلاح طلبان اصلی رو مثل خاتمی کلا کمرنگ کنند
امروز برای من روز جالبی بود فقط در همین صفحه و اخبار منتشره در همین صفحه سایت تابناک دارای نکات جالبی بود که گفتم یکبار دیگه مرور کنیم بد نیست تا متوجه شویم ایران و ایرانی در چه مرتبه ایی هستند شاید ذهن های بتنی باز شوند...؟؟؟!!!اطلاعیه قوه قضائیه برای دزدیدن سه بسته بادام هندی لطفاً دقت فرمایید.1- دستور تشکیل هیات ویژه برای بررسی جنبه های مختلف مسئله 2- توجه به ابعاد مختلف پرونده 3- هیات مذکور تلاش خواهند کرد از تمام ظرفیتهای قانونی استفاده کنند برای کمک به فرد مجرم گمان کنم فهمیدید چرا ما 15 میلیون پرونده در این قوه داریم !!!!؟؟؟؟؟
دومین خبر واقعاً مسترت بخش کاهش 36 درصدی ازدواج و افزایش 28 درصدی طلاق است در کشور جمهوری اسلامی ایران به به بهتر از این نمیشود مگه نه و چرا !!!؟؟؟؟
سومین خبر خرید 11 هزار واحد در ترکیه توسط ایرانیان عزیز که چی خود تفسیر کنید بهتر است و البته اجرای کنسترهای چند هزار نفره در این کشور که مردم برای شادی هزینه میکنند و سرمایه های میلیلاردی ایران را به کشور همسایه تقدیم میکنند.چرا خود بهتر میدانید.
چهرمین خبر گفته نماینده ولی فقیه در سپاه است که مترسم از اینکه این صحبت هم چند سال دیگه مشکل ایجاد کند البته همه ملت ایران آرزو دارند این دولت بهترین دولت باشد انشااله که گفته اند دولت رئیسی الهی ، اسلامی و انقلابی است . امید واریم
همین چهار تا خبر را داشته باشید تا آینده .
اميدواريم در پاسخ به شكايت 500 هزار نفر از مردم ، روحاني و لاريجاني عادلانه محاكمه و مجازات شوند.

اينها بدنبال قانوني كردن و اجراي لوايح استعماري هستند. اگر اين لوايح اجرا شوند تمام استقلال سياسي كشور به يك حق راي تنزل خواهد يافت.

بايد مشخص شود آيا رابطه ايي بين فساد سه هزار ميليارد توماني و ديگر مفاسد بزرگ و برجام وجود دارد يا خير؟

چندنفر كساني كه در فساد سه هزار ميلياردي متهم بودند در تصويب برجام نقش داشتند و پس از برجام پرونده آنها راكد شد يا در جريان است؟
آقای نماینده اگر راست می گویی و میلیاردها دلار به ایرا ضرر زده شده خوب اقدام قانونی انجام بده و با مدارک به قوه قضائیه معرفی کن(زنگنه و ابتکار را)و اگر نه تو به مراتب خیلی از آنها بدتری چون دار قبح خلاف را از بین مبری
دولت رئیسی، الهی، اسلامی و انقلابی است
درمورد احمدی نژاد هم افسانه های گفتید و شعرها سرودید ولی..................
مدیر عامل بانک ملی باید از خودش خجالت بکشد. آخر این چه استقبالی است. مگر فرمانده انتظامی است. عشق مدیریت و ریاست بعضی ها را از خود بیخود کرده است.
دولت الهی انقلابی؟؟؟ جل الخالق
مردم که فقر بیفتن برای حفظ سمت و حقوق اندک هر کاری میکنن این استقبال ها که چیزی نیست
آقای روحانی شجاعت نخواهد داشت زیرا نقطه ضعف زیاد دارد ازجمله برادرش . انشاءالله محاکمه هم خواهد شد. وضعیت آقای لاریجانی هم که معلوم است و رد صلاحیت شد یعنی نقطه ضعف دارد .
اگه یه امار از هزینه کرد ایرانیا از انقلاب تا الان برا رفتن به یه کنسرت خارج از کشور صادر بشه قطع به یقین همه شوک میشیم اخه این چه قانون ایه که بواسطش ما کشورای دور و اطرافمون رو اباد و پولدار کردیم از دبی بگیر تا انتالیا و استامبول الان کشورای حوضه قفقاز اگه کسر بودجه بیارن یه کنسرت میزارن ایرانیا هجوم میبرن به کشورشون !!!خواننده ایرانی تماشاچی ایرانی کشور برگزار کننده خارجی!! اخه ندانم کاری تا کی
نماینده مجلس: باید اموال کره جنوبی در ایران را ‎بلوکه کنیم.
-
بسیاری از کشورهای دنیا از منابع کشور ایران استفاده میکنند و مردم ایران به شدت در تنگنا هستند!
مدیریت یعنی این.
اطلاعیه قوه قضاییه درباره حکم سارق بادام هندی
-
حکمش با حکم "سعید مرتضوی" قابل مقایسه است و همچنین با اندکی چشم پوشی با حکم "اکبر طبری" !
یعنی تخلفات در حد دزدیدن سه بسته بادام هندی بوده است!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۲۰ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۵
دقت کنید همچین احکامی فقط در شهر قم و مشهد صادر می شود
و ایضا جرم و جنایت در این شهرها بیشتر است
چه شکار بزرگی ... دزد بادام زمینی بدام افتاد ... مبارزه با فساد از بهترین امور است .. خصوصا در خصوص بادام زمینی ... کاش دلارهای دزدیده شده هم به اندازه بادام زمینی ارزش داشت . ان شاالله پاداشی برای عزیزان گیرنده در نظر گرفته شود
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۵۰ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۴
بادام هندی
قیمتش خیلی بالاتره
به جز واکسن، هیچ تحولی در هیچ جایی از دولت ندیدیم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۵۱ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۴
اونم کار دولت نبوده دستور منع ورود برداشته شد وارد شد
از اجرا کنندگان کنسرت دعوت بکنید بیایند در ایران کنسذت بگذارند ثروت کشور بیرون نروددچرا جیب کشور ترکیه را پر میکنید لااکراه فی دین قران چی میگه مثل قران عمل کنید یک عده دلش میخواهد همیشه در کنسرت خوانندگان ایرانی باشند حالا خواننده چه مرد باشه چه زن تفاوتی نداره
شما ها که دنبال شکایت از اعضا دولت سابق هستید چند ماهی صبر کنید تا نتیجه کار دولت فعلی را ببینید
شکایت عراق از ایران !
چرا ما عراق رو از فروپاشی و تشکیل حکومت داعشی نجات دادیم؟
راستی از اون هزار میلیارد دلار خسارت جنگ تحمیلی که عراق محکوم به پرداختش به ایران شد چه خبر ؟نکنه مذاکره کنندگان زمان بوش همچون عهدنامه های گلستان و ترکمنچای که سواحل شرقی دریای سیاه رو به روس ها بخشیدند اینا هم بخشیدند ! هشت سال جنگ خانمان‌سوز ، ویرانگر ، هشت سال عقب ماندگی ، هشت سال کشتار و بمباران مردم ایران ، هشت سال ترس و دلهره کودکان آینده ساز در زمان رشدشان ، و....
اینهمه هزینه های فوق سنگین از زندگی مردم ایران برای عراق ، آخرشم بیشتر بازار عراق برای اردوغان و محمد زاید و در آینده محمد سلمان ، و هیچ دستاوردی برای ایران نه جاده ای نه تونلی نه کریدوری امن تا مدیترانه برای ترانزیت اختصاصی ایران .
بهتره ایران هم بخاطر عدم مهار ریزگردها شکایتی کند.
و
حاله های نور چرا تموم نمیشن
باید دست و پای این سارق بادام هندی را که از گرسنگی دزدی کرده است را قطع می کردند تا عبرتی باشد برای هزاران دزد چند هزار میلیاردی!!!!!!!!!!
۴۲ سال خاندان لاریجانی مدیر بودند خوردند و بردند بس نیست مملکت قحط الرجال است یا اینکه این خاندان شق القمر کرده بقیه نمی توانند
فقط د دولت خاتمی اسلامی و انقلابی بود وبس.
درود بر خاتمی محبوب قلبها.
اینها نیامده شروع کرده اند ....
شما که نظرات مخالفو پاک میکنید این نهایت امانتداری وبا ایمانی هست چرا از نظرات منتقد می ترسید .ملت فقط به خاطر همیت یک نکته .آزادی بیان .انقلاب کردن وگر نه مردم که کافر نبودن الان مسلمانشان کرده باشن به خدا اعتقاد مردم خیلی هم کمتر شده
جناب حجت الاسلام حاجی صادقی! دولت رعیسی دولت بزرگ، معصوم و و امامزاده ای نیز هست.
جهت اطلاع دوستمون ، قرارداد 598 در سال 61 صادر نشده!
بسته ویژه خبری
برچسب منتخب
# غزه # ماه رمضان # عید نوروز # کاظم صدیقی # دعای روز هشتم رمضان # دعای سال تحویل
وب گردی