بازدید 8489

تولید سریال تلویزیونی «جشن سربرون»

بیش از ۹۰ درصد تصویر برداری مجموعه تلویزیونی «جشن سربرون» که از حدود ۲ سال پیش آغاز شده، به پایان رسیده است.
کد خبر: ۱۰۸۲۹۸۶
تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۴۰۰ - ۰۸:۲۴ 19 October 2021

به گزارش «تابناک» به نقل از خبرگزاری صدا و سیما، کیلومتر‌ها دورتر از پایتخت، در دل دره‌های کهن و کوه‌های سرسخت، ایل فرضی با نام «پوسان» قصه‌هایی از بیش از یک قرن پیش جنوب ایران دارد.

مجتبی راعی کارگردان سریال "جشن سربرون" می‌گوید: در میان عشایر وقتی که بافت قالی تمام می‌شود و می‌خواهند آن را از دار قالی جدا کنند، آن روز، روز بسیار مهمی است و جشن می‌گیرند و وقتی که سر قالی راکه به دار قالی آویزان شده است می‌برند، قالی رها می‌شود که عشایر به آن جشن سربرون می‌گویند که این می‌تواند کنایه‌ای هم از قهرمان‌های داستان باشد.

در این سریال، تلاش برای وصلتی بین ۲ قوم، بستر روایت برهه‌ای حساس از تاریخ ایران زمین می‌شود. سریالی که هم از عشق و ایثار می‌گوید و هم از مردمانی که تا پای وطن به میان می‌آید، قهرمانانی تمام عیار می‌شوند.

تصویر برداری این مجموعه تلویزیونی از حدود ۲ سال پیش آغاز شده و حالا بیش از ۹۰ درصد آن به پایان رسیده است.

از ارتفاعات جاده امامزاده داود تا چادر‌های تابستانی ایلاتی که در جنوب شرقی تهران برپا شده است و ده‌ها لوکیشن دیگر، میزبان مجموعه نمایشی هستند که قرار است در ۳۰ قسمت مهمان رسانه ملی شود.

با مرور کتاب تاریخ کشور عزیزمان ایران، رشادت‌ها و جانفشانی‌های بسیاری می‌بینیم، قصه مقاومت قهرمانانی که ایثارشان سبب شده است پرچم کشورمان همواره برافرشته بماند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی