بازدید 5549

بیانیه انصار‌الله درباره تحولات افغانستان، لبنان و سوریه

جنبش انصارالله یمن امروز شنبه درباره تحولات افغانستان، سوریه و لبنان بیانیه‌ای صادر کرد. این گروه از دستگاه‌های مسئول در کابل خواسته است قاتلان حملات تروریستی به مساجد در افغانستان را تحت پیگرد قرار دهند.
کد خبر: ۱۰۸۲۴۲۴
تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۴۰۰ - ۱۸:۵۴ 16 October 2021
به گزارش تابناک به نقل از ایرنا به نقل از شبکه تلویزیونی «روسیا الیوم»، جنبش انصار الله یمن در بیانیه دفتر سیاسی خود حملات تروریستی اخیر به مساجد افغانستان را که گروه تروریستی داعش آن را برعهده گرفت، محکوم کرد و این حملات را "جنایت وحشیانه عناصر تکفیری دست پروده آمریکا دانست که واشنگتن آن‌ها را برای خدمت به خواسته‌ها و اجرای اهداف خود در افغانستان باقی گذاشته است".

این بیانیه از نهاد‌های افغانستان خواست تا "قاتلان را تحت پیگرد قرار داده و قصاص عادلانه را در حق آن‌ها اجرا کنند".

دفتر سیاسی جنبش انصار الله همچنین بر ضرورت حفاظت لازم از نمازگزاران در مساجد و انجام اقدامات پیشگیرانه به منظور جلوگیری از اجرای حملات جدید علیه آن‌ها تاکید کرد.

دفتر سیاسی انصار الله یمن در بخشی دیگری از این بیانیه به آخرین تحولات بیروت پایتخت لبنان پرداخت که روز پنجشنبه شاهد تیراندازی به تظاهرات مسالمت آمیز مردم معترض به روند پیگیری پرونده انفجار بیروت و اقدامات «طارق بیطار» قاضی این پرونده در این رابطه بود.

در بیانیه جنبش انصارالله یمن آمده است: ما حمله جنایتکارانه علیه تظاهرکنندگان مسالمت جو در روز پنجشنبه در لبنان را محکوم می‌کنیم که باعث شهادت و زخمی شدن شماری از آن‌ها شد. ما این حمله را یک اقدام جنایتکارانه و محکوم شده می‌دانیم که ثبات و صلح داخلی این کشور را هدف داده و بدنبال سوق دادن لبنان به فتنه‌ای داخلی است که آمریکا و اسرائیل در تلاش برای آن هستند.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر