بازدید 48817
دو هزار و هفتصد و ششمین بسته ویژه خبری «تابناک»

کامنت «محمد بنا» در پست اینستاگرام سایت رهبر انقلاب / داوری: نظام از احمدی نژاد عبور کرده است / پشت پرده خبرسازی و موج تخریبی علیه رضایی

در بسته خبری امروز «تابناک» تیتر‌هایی مانند: آخرین وضعیت بقایی و مشایی از زبان سخنگوی قوه قضائیه / توییت کنایه آمیز عباس عبدی به مسئولان کشور / جزئیات دیدار عمران خان با سرلشکر باقری و ... را می‌خوانید.
کد خبر: ۱۰۸۱۹۳۷
تاریخ انتشار: ۲۱ مهر ۱۴۰۰ - ۱۹:۳۱ 13 October 2021

بسته ویژه خبری «تابناک» هر روز سعی دارد با انتخاب تیترهایی، شما را در جریان اخباری مهم و اثرگذار قرار دهد که قطعا باید شنیده و خوانده شوند. در این بسته خبری، نگاهی به آخرین مواضع جناح‌های سیاسی و تحولات مهم داخلی انداخته می‌شود که مخاطبان با مطالعه آن به رهیافت‌های مهمی از سیر وقایع اثرگذار کشور دست خواهند یافت.

سانسور سنگین صداوسیما باعث لغو کامل پخش سریال «قبله عالم» شد

پخش سریال کمدی-فانتزی «قبله‌عالم» به دلیل آنچه از سوی پلتفرم پخش کننده «ممیزی‌های فراوان» و «احترام به مخاطبان» عنوان شده است، متوقف می‌شود. روابط عمومی فیلیمو با اعلام خبر بالا، درباره این تصمیم توضیح داد: «سریال قبله عالم از روز نخستِ پخش تا به امروز در فرایند تولید و ممیزی دچار چالش‌های فراوان شد، به‌گونه‌ای که پیوستگی خود را از دست داد و بخش عمده‌ای از هر قسمت سریال حذف شد؛ بنابراین فیلیمو تصمیم گرفت قسمت هفتم قبله عالم، قسمت پایانی آن باشد و پخش آن کامل متوقف شود. لازم است تاکید کنیم هیچ سازمان، نهاد قضایی و یا ارگان امنیتی حکم به توقیف این سریال نداده است و فیلیمو درخصوص تحلیل‌ها، تفسیرها و حاشیه‌هایی که پیرامون کیفیت و یا محتوی این سریال در فضاهای مختلف -به درست یا غلط- ایجاد شده قضاوتی ندارد. این تصمیم صرفا در پی کاهش جدی زمان موثر هر قسمت و حجم بالای اصلاحات نهادهای ناظر اتخاذ شده است. متاسفانه نوع مواجهه با حساسیت های ایجاد شده پیرامون سریال قبله عالم، مصداق بارز این ضرب المثل است که «به‌ جای کلاه، سر آورده شد»؛ آن‌قدری که دیگر جانی در سریال باقی نمانده است. علیرغم ضرر مالی فیلیمو، به احترام وقت و هزینه‌ای که شما مخاطبان برای دیدن سریال‌های فیلیمو اختصاص داده‌اید، سریال‌هایی که در برنامه پخش ماه‌های آینده قرار داشتند، از مهر و آبان پخش و اطلاع‌رسانی خواهند شد.»

واکنش دادگستری به ماجرای شلیک به زنان در خیابان‌های اصفهان

در پی انتشار گزارشی در یکی از روزنامه‌ها با عنوان «شلیک به زنان در خیابان‌های اصفهان» محمدرضا حبیبی رئیس کل دادگستری استان اصفهان در واکنش به این موضوع، اطلاعات منتشر شده را نادقیق دانست و ضمن تکذیب صدمه به پنج نفر در این ماجرا، اظهار کرد: واقعیت موضوع و پرونده به نحوی که منتشر شده، نبوده است. به گزارش مرکز رسانه قوه قضاییه، وی در رابطه با جزییات این ماجرا گفت: پس از تشکیل پرونده‌ای در این زمینه، متهم به سرعت بازداشت و در تحقیقات صورت گرفته اعتیاد این فرد به مواد مخدر صنعتی تائید و مشخص می‌شود وی با استفاده از سلاح ساچمه‌ای به تیراندازی به سه خانم اقدام کرده است. رئیس کل دادگستری استان اصفهان ادامه داد: در جریان رسیدگی به این پرونده، فقط یک نفر از آن‌ سه نفر به پزشکی قانونی مراجعه می‌کند و طبق نظر پزشکی قانونی جراحت وارده به این فرد از نوع جراحت دامیه و جزئی بوده است. وی در ادامه ضمن تکذیب ادعاها در مورد آزاد شدن متهم حادثه بعد از چندین روز گفت: متهم قریب به دو ماه بازداشت موقت بوده و تحقیقات مفصل و کاملی در این زمینه صورت می‌گیرد و پس از تکمیل تحقیقات و رفع ابهامات پرونده، به موجب قانون قرار وی به وثیقه تبدیل و با قرار تامین کیفری مناسب آزاد می‌شود. رئیس کل دادگستری استان اصفهان با تاکید بر اینکه پرونده مسیر قانونی خود را طی می‌کند، گفت: دستگاه قضایی با قاطعیت و دقت تا صدور حکم به این پرونده رسیدگی می‌کند. حبیبی در پایان از رسانه‌ها خواست در انتشار اخبار دقت کافی را مورد توجه قرار دهند و تا موجبات نگرانی افراد جامعه فراهم نشود.

لاریجانی از مسئولیت در راهبری پرونده چین استعفا داد

روزنامه فرهیختگان نوشت: مذاکرات تهران و پکن به معاون اول رئیس‌جمهور واگذار شده است. علی لاریجانی رئیس پیشین مجلس شورای اسلامی و مجری توافقنامه ۲۵ ساله ایران و چین طبق شنیده‌ها با روی کارآمدن دولت سیزدهم از سمت خود در راهبری این توافقنامه استعفا داده تا پیگیری فرآیندهای مربوط به این سند راهبردی ۲۵ ساله به دست تیم دولت و معاون اول رئیس‌جمهور سپرده شود. سنگ بنای قرارداد راهبردی ۲۵ ساله ایران و چین به سفر سال ۹۴ شی جینگ پی به ایران بازمی‌گردد. در این سفر ضمن انعقاد ۱۷ سند همکاری میان دو کشور مقرر شد، طرفین پیگیر انعقاد قراردادی استراتژیک و طولانی‌مدت باشند.

وزیر سابق ارتباطات با قرار تامین کیفری آزاد شده

سخنگوی قوه قضاییه در پاسخ به سوالی در خصوص آخرین وضعیت شکایت تعدادی از شهروندان در اهواز و مدعی العموم از آذری جهرمی وزیر سابق ارتباطات اظهار داشت: در خصوص این فرد، با شکایت جمعی از مردم و چند دستگاه اجرایی به اتهام نشر اکاذیب با قصد تشویش اذهان عمومی، استنکاف از دستور قضایی و استنکاف از اجرای اوامر حکومتی مقامات قانونی، پرونده‌ای در دادسرای فرهنگ و رسانه تشکیل شده است. خداییان گفت: این فرد احضار و تفهیم اتهام و با قرار تامین کیفری آزاد شده است. در آن مرحله، آخرین دفاع از این فرد اخذ نشده بود. بعد از آن، مجددا شکایت دیگری به دادسرا واصل شد و پرونده در جریان رسیدگی است.

برای صدور گواهینامه موتورسواری بانوان منع قانونی داریم / امکان اصلاح قانون وجود دارد

رئیس پلیس راهور کشور گفت: برای صدور گواهینامه موتورسواری بانوان منع قانونی داریم، ولی امکان اصلاح این قانون با بررسی‌های کارشناسی وجود دارد. به نقل از روابط عمومی فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی، سردار کمال هادیان‌فر رئیس پلیس راهور کشور در مراسم گرامیداشت هفته ناجا در پاسخ به سوالی درباره صدور گواهینامه رانندگی موتور برای بانوان گفت: برای صدور گواهینامه موتورسواری در این بخش به این دلیل که در متن قانون فقط کلمه آقایان آمده، منع قانونی داریم. رئیس پلیس راهور ایران افزود: البته این موضوع را می‌توان با پیگیری فدراسیون موتورسواری و وزارت ورزش و ارائه پیشنهاد به دولت و بررسی آن در کمیسیون‌های کارشناسی مرتبط بررسی کرد و در صورت تایید و اصلاح قانون، این امکان برای بانوان نیز فراهم شود.

علت مرگ شاهین ناصری «مسمومیت دارویی» اعلام شد

ذبیح الله خداییان این موضوع را در نشست خبری روز چهارشنبه ۲۱ مهرماه خود اعلام کرده است. در این نشست، سخنگوی قوه قضاییه در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه آیا علت فوت شاهین ناصری مشخص شده است گفت: اخیرا پزشکی قانونی نظر خود را اعلام کرده و علت مرگ این فرد مسمومیت دارویی بوده است. اول مهرماه امسال روابط عمومی اداره کل زندان‌های استان تهران اعلام کرده بود: بنا بر گزارش بهداری ندامتگاه، با توجه به شرایط اورژانسی بیمار [شاهین ناصری]، فورا در محل بهداری ندامتگاه، عملیات احیاء (ماساژ قلبی، تنفس مصنوعی و تزریق اپی نرفین و فیکس IV Line) به مدت ۴۵ دقیقه انجام می‌گیرد که علی رغم تلاش‌های فراوان کادر درمان، زندانی مورد اشاره فوت می‌کند. در این اطلاعیه تاکید شده بود علت تامه فوت شاهین ناصری در پزشکی قانونی در دست بررسی است و متعاقبا اعلام خواهد شد.

 

کامنت «محمد بنا» در پست اینستاگرام سایت رهبر انقلاب

«محمد بنا» سرمربی تیم کشتی فرنگی ایران در پست اینستاگرام سایت رهبر معظم انقلاب کامنت گذاشت و نوشت: همه‌مان سرباز وطنیم.

داوری: نظام از احمدی نژاد عبور کرده است / پشت پرده خبرسازی و موج تخریبی علیه رضایی / کامنت «محمد بنا» در پست اینستاگرام سایت رهبر انقلاب

 

 

واکنش قطر به گفت‌وگوهای ایران و عربستان

وزیر خارجه قطر ضمن حمایت از گفت وگوهای ایرانی و سعودی تاکید کرد که کشورهای عضور شورای همکاری خلیج(فارس) باید با ایران در تماس باشند.به گزارش الجزیره، محمد بن عبدالرحمن آل ثانی، وزیر خارجه قطر تاکید کرد: شاهد تحرکات مثبتی بین ایران و عربستان هستیم و ما آن ها را به این امر تشویق می کنیم.وی گفت که کشورهای عضو شورای همکاری خلیج (فارس) باید به دور از هر گونه دخالتی با ایران ارتباط داشته باشند.بن عبدالرحمن درخصوص توافق هسته ای نیز خاطرنشان کرد: بازگشت به توافق هسته ای به سود ماست و برای تحقق این امر حمایت های مطلوب را تقدیم خواهیم کرد.بر اساس این گزارش، فیصل بن فرحان، وزیر خارجه سعودی اخیرا اعلام کرده که کشورش در 21 سپتامبر دور چهارم مذاکرات خود با ایران را برگزار کرده، اما این مذاکرات همچنان در مرحله مقدماتی است.

برکنار شده دولت روحانی در کابینه سیزدهم پُست گرفت

گزینه پیشنهادی وزیر راه مدیرعامل راه آهن شد.در جلسه امروز هیات دولت، سیدمیعاد صالحی به پیشنهاد وزارت راه و شهرسازی و تصویب هیات وزیران، به عنوان مدیرعامل شرکت راه آهن جمهوری اسلامی ایران تعیین شد.سید میعاد صالحی، در دولت روحانی از مدیریت صندوق بازنشستگی کشوری برکنار شده بود.

امیری فر: احمدی نژاد ممنوع‌الخروج بود

مشاور فرهنگی نهاد ریاست جمهوری در دولت دهم گفت: در چند سفر قبلی که می‌خواستند از کشور خارج شوند، ممنوع‌الخروج بودند و اجازه خروج از کشور را پیدا نکرده بودند؛ اما اینکه امروز دوستان چرا استثنا قائل شدند و به آقای احمدی نژاد اجازه دادند تا از کشور خارج شود، بی اطلاعم.

آذربایجان دو راننده کامیون ایرانی را آزاد کرد

خبرگزاری بلومبرگ گزارش داد که یک روز بعد از گفت‌وگوی تلفنی وزیران خارجه جمهوری آذربایجان و ایران، باکو راننده‌های ایرانی را آزاد کرده است. وبگاه شبکه خبری «بلومبرگ» می‌نویسد جمهوری آذربایجان دو زندانی ایران را آزاد کرد که این نشان می‌دهد دو کشور هم‌مرز به منظور جلوگیری از درگیری‌های احتمالی بر سر مسیرهای مهم ترانزیتی و حضور اسرائیل در منطقه، در تلاش برای کاهش تنش‌ها هستند. این خبر یک روز بعد از گفت‌وگوی تلفنی «حسین امیرعبداللهیان»، وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران با «جیحون بایراموف»، وزیر امور خارجه جمهوری آذربایجان گزارش شده است.این نخستین تلاش مستقیم برای کاستن از تنش‌هایی بود که از دو هفته پیش آغاز شد. در بیانیه‌ای از وزارت خارجه جمهوری آذربایجان که روز چهارشنبه منتشر شده آمده است: «طرف‌ها خاطرنشان کردند لفاظی‌های مضر اخیر تناسبی با سطح روابط دوستانه میان دو کشور ندارند و بر ضرورت حل و فصل تمامی اختلافات از طریق گفت‌وگو تأکید کردند.»

پشت پرده خبرسازی و موج تخریبی علیه رضایی

رسانه ها و جریانات معاند خارجی و برخی رسانه های داخلی، با اهداف خاصی مثل ایجاد حاشیه برای دولت و تیم اقتصادی، علیه محسن رضایی معاون اقتصادی رییس‌جمهوری خبرسازی کردند.در حالی که محسن رضایی معاون اقتصادی رئیس جمهور، در هفته‌های گذشته هیچ گونه موضع‌گیری پیرامون موضوعات مختلف نداشته، در ساعات اخیر خبرسازی‌هایی در برخی رسانه ها و فضای مجازی علیه وی انجام شده است.در عجیب‌ترین خبرسازی با تیتر «تهدید بی سابقه یهودیان ایران توسط محسن رضایی» آمده است که در آن رضایی تهدید کرده «اگر اسراییل دست از پا خطا کند رفتار نظام با ۱۰ هزار یهودی در ایران متفاوت خواهد بود و آن‌ها را مجازات می‌کند». این خبر جعلی بدون توجه به صحت و سقم آن بلافاصله با استقبال و پوشش گسترده رسانه‌ها و فعالان طرفدار رژیم صهیونسیتی همراه شد.در یک خبرسازی عجیب دیگر که تکمیل کننده خبر جعلی نخست بوده و توسط رسانه‌های معاند در حال انتشار است به نقل از محسن رضایی گفته شده که «تشدید بحران اقتصادی در بسیاری از مناطق دنیا باعث شده درخواست پناهندگی به ایران به شدت افزایش پیدا کند».با وجودی که محسن رضایی ضمن تماس با فرمانداران و ائمه جمعه شهرهای اندیکا در خوزستان و کوهرنگ در چهارمحال و بختیاری، به طور جدی پیگیر رسیدگی به مشکلات زلزله زدگان این دو شهر بوده، برخی رسانه‌ها هم مدعی شکل گیری موج انتقادات علیه رضایی در میان هم‌تبارانش شدند. بدون تردید این حجم از خبرسازی و تخریب توسط رسانه ها و جریانات معاند خارجی و برخی رسانه های داخلی، با اهداف خاصی همچون ایجاد حاشیه برای دولت و تیم اقتصادی آن در آغاز فعالیت آن شکل گرفته است./ایرنا

توییت کنایه آمیز عباس عبدی به مسئولان کشور

عباس عبدی در پیام توییتری نوشت: تنها دلیل محرمانه بودن ثروت مدیران کشور، فقدان اراده برای مبارزه با فساد است، والا ثروت چیست که بخواهد محرمانه باشد؟ مگر اینکه ثروت محصول گناه و فساد باشد.

داوری: نظام از احمدی نژاد عبور کرده است / پشت پرده خبرسازی و موج تخریبی علیه رضایی / کامنت «محمد بنا» در پست اینستاگرام سایت رهبر انقلاب

 

 

جزئیات دیدار عمران خان با سرلشکر باقری

نخست‌وزیر پاکستان در دیدار با سرلشکر «محمد باقری» رئیس ستاد کل نیروهای مسلح ایران، مرز پاکستان و ایران را مرز صلح و دوستی توصیف و بر اهمیت اقدامات انجام شده در راستای افزایش امنیت هر دو طرف تاکید کرد.دفتر نخست‌وزیری پاکستان در رشته توییتی در خصوص این دیدار اعلام کرد عمران خان امروز میزبان سرلشکر محمد باقری رئیس ستاد کل نیروهای مسلح ایران بود.نخست‌وزیر پاکستان ضمن ابراز خرسندی از این دیدار، گسترش تعاملات دوجانبه بین پاکستان و ایران را مورد اشاره قرار داد.

طبق اعلام دفتر عمران خان، وی ملاقات با رئیس‌جمهور رئیسی در دوشنبه در حاشیه سازمان همکاری شانگهای را که انگیزه بیشتری برای همکاری‌های دوجانبه ایجاد کرد را یادآوری کرد. او همچنین بر تعهد پاکستان برای تقویت روابط تجاری دو جانبه و افزایش همکاری‌های اقتصادی و انرژی تاکید و همچنین به توافق در زمینه ایجاد بازارهای مرزی اشاره کرد و گفت عملیاتی شدن این بازارها امرار معاش در منطقه را تسهیل می‌کند. طبق اعلام آسلام‌آباد، افتتاح دو گذرگاه مرزی بیشتر در یک سال گذشته باعث تسهیل بیشتر رفت و آمد در هر دو طرف شده است.

عمران خان در این دیدار همچنین از حمایت قاطع ایران در مناقشه جامو و کشمیر، به ویژه از سوی مقام معظم رهبری قدردانی کرد و افزود که کشمیری‌ها منتظر صدای بلند ایران در حمایت از هدف عادلانه خود هستند.نخست‌وزیر پاکستان همچنین به تشریح موضع اسلام‌آباد در خصوص آخرین تحولات در افغانستان پرداخت و تاکید کرد که پاکستان و ایران به عنوان همسایگان افغانستان در صلح و ثبات در این کشور نقش مستقیم دارند.به گفته وی، پاکستان خواستار آن بود که شاهد یک افغانستان همراه با صلح و ثبات و با اقتصادی پایدار باشد.

نخست‌وزیر پاکستان تأکید کرد که جامعه بین المللی باید به شکل مثبت در مسئله افغانستان مشارکت داشته باشد و کمک‌های بشردوستانه فوری را به این کشور ارائه کند و برای جلوگیری از فروپاشی اقتصادی آن گام‌هایی را بردارد.عمران خان در ادامه بر لزوم آزادسازی دارایی‌های افغانستان برای کمک به مردم این کشور در این شرایط حساس و به ویژه قبل از شروع زمستان تاکید کرد.این مقام ارشد پاکستانی بر اهمیت آشتی ملی و حل و فصل سیاسی فراگیر و همچنین ادامه هماهنگی نزدیک بین پاکستان و ایران از جمله در چارچوب شش کشور همسایه افغانستان که ماه گذشته ایجاد شد، تأکید کرد.او در پایان ضمن ابلاغ سلام صمیمانه خود به رئیس‌جمهور ایران، دعوت خود از آیت‌الله رئیسی برای سفر به اسلام‌آباد را مجدداً تکرار کرد.

داوری: نظام از احمدی نژاد عبور کرده است

داوری در پاسخ به سوالی مبنی بر این‌که گفته می‌شود سکوت رئیس دولت‌های نهم و دهم ناشی از این است که سهم خودش را از کابینه ابراهیم رئیسی با حضور وزرا و اعضای دولتش گرفته و برای همین است که دیگر انتقادی نمی‌کند، گفت: این تحلیل ژرونالیستی است من شما را ارجاع می‌دهم به بیانیه ۴۳ وزیر و معاون رئیس جمهور در دولت‌های نهم و دهم که در فروردین ۹۷ منتشر شد. تمام کسانی که در دولت نهم و دهم بودند و امروز در دولت آقای رئیسی مسئولیت گرفتند، حال چه مانند آقای سید محمد حسینی معاون پارلمانی شدند و یا آقای مسعود میرکاظمی که به نوعی فرمانده اقتصادی دولت شده است و مابقی افرادی که اسم برده می‌شود در کابینه سیزدهم حضور دارند. این‌ها تماماً کسانی هستند که در آن بیانیه اعلام برائت خود از آقای احمدی‌نژاد را امضا کرده‌اند.وی تاکید کرد: شرط ورود وزرا و کسانی که در دولت نهم و دهم بودند به دولت آقای رئیسی این بوده که هیچ ارتباطی با آقای احمدی‌نژاد نداشته باشند و این افراد از این فیلتر عبور کردند و تاکید شده بود که چه به لحاظ گفتمانی و چه به لحاظ سازمانی حق ندارند هیچ‌گونه همکاری با رئیس‌جمهور پیشین ایران داشته باشند و یا توصیه‌ای را از طرف ایشان اجرا و پیگیری کنند.این فعال سیاسی ادامه داد: به نظر می‌رسد نظام از آقای احمدی‌نژاد عبور کرده است و وی را یک عنصر صالح برای امور اجرایی کشور نمی‌داند و به همین دلیل افرادی که در گذشته با وی همکاری کرده‌اند، تحفظ بیشتری دارند با ایشان مرزبندی خودشان را مشخص کنند تا انگ نخورند و زیر سوال نروند و مسئولیت‌شان تحت‌الشعاع با رئیس دولت‌های نهم و دهم قرار نگیرد؛ چرا‌که آن‌ها از این منظر خودشان را آسیب‌پذیر می‌دانند و سعی می‌کنند مرزبندی پررنگ‌تری داشته باشند.

انتصابی جدید و جالب در وزارت گردشگری

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان تهران اعلام کرد: "سجاد نوروزیان" به عنوان مدیر جدید موزه فرش ایران منصوب شد.پرهام جانفشان روز سه شنبه در گفت و گو با ایرنا، اظهار امیدواری کرد که با تغییر مدیریت در این موزه بتوان شاهد افزایش تعداد بازدیدکنندگان، افزایش سمینارهای تخصصی و برنامه متنوع باشیم.به اعتقاد مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان تهران، پیشتر با توجه به بعد مکانی این محل، مولفه های مورد اشاره مهجور مانده بود.جانفشان تاکید کرد: بی تردید مدیران جوان می توانند زمینه رشد و ارتقای فضاهای فرهنگی را مورد توجه قرار دهند.مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان تهران یادآوری کرد: یکی از برنامه های مهم این نهاد مستندنگاری آثار و ثبت ملی اشیا موزه ها خواهد بود.به گزارش دیده بان ایران، سجاد نوروزیان، عضو انجمن «پیپ ایران» و معروف به چلمن سیزدهم است.روز گذشته مراسم تودیع و معارفه رئیس این موزه برگزار شده است و سجاد نوروزیان که پیش از این توسط عزت الله ضرغامی در ستاد انتخاباتی به عنوان دستیار در حوزه کسب و کار در فضای مجازی معرفی شده بود، مسئولیت موزه فرش را بر عهده گرفت.پیش از این پریسا بیضایی، پنج سال رئیس موزه فرش بود.

داوری: نظام از احمدی نژاد عبور کرده است / پشت پرده خبرسازی و موج تخریبی علیه رضایی / کامنت «محمد بنا» در پست اینستاگرام سایت رهبر انقلاب

 

داوری: نظام از احمدی نژاد عبور کرده است / پشت پرده خبرسازی و موج تخریبی علیه رضایی / کامنت «محمد بنا» در پست اینستاگرام سایت رهبر انقلاب

آخرین وضعیت بقایی و مشایی از زبان سخنگوی قوه قضائیه

سخنگوی قوه قضاییه توضیحاتی در مورد آخرین وضعیت مشایی و بقایی توضیحاتی بیان کرد.سخنگوی قوه قضاییه در پاسخ به سئوالی در خصوص آخرین وضعیت بقایی و مشایی، اظهار کرد: بقایی به دلیل اینکه مریض است و بستری بود، در مرخصی استعلاجی به سر می‌برد و این مرخصی بر اساس قانون است و در مورد تمام کسانی که در زندان هستند، اگر چنانچه لازم باشد مرخصی استعلاجی به آن‌ها داده می‌شود. خداییان عنوان کرد: در مورد مشایی که وکیل وی اعلام کرد که مهلت حبس وی تمام شده است نیز با سوالی که از دادسرای تهران داشتم، اینطور نبوده که حبس وی به اتمام رسیده باشد، بلکه این فرد بعد از اینکه به وی مرخصی داده شده بود، متاسفانه به موقع حضور پیدا نکرده بود و مدت طولانی را غیبت کرده بوده است. طبیعتا در مدتی که شخص خارج از مدت مرخصی غیبت کند، آن مدت به عنوان مرخصی محسوب نمی‌شود و باید به زندان بازگردد و آن مدت را تحمل کند و اقدامات لازم نیز در این خصوص صورت گرفته است.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱۴
در انتظار بررسی: ۲
انتشار یافته: ۳۳
لطفاً جناب آیت ا.. رییسی رییس جمهور محترم به وعده های انتخاباتیشان در رابطه با بورس عمل کنند. اکثر سهم ها به قیمت دو سال قبل برگشته اند و همه سهامداران زیان کرده اند و حقوقی ها و رانتخواران پدر سهامداران خرد را درآورده اند.
لطفاً جناب آیت ا.. رییسی رییس جمهور محترم به وعده های انتخاباتیشان در رابطه با بورس عمل کنند. اکثر سهم ها به قیمت دو سال قبل برگشته اند و همه سهامداران زیان کرده اند و حقوقی ها و رانتخواران پدر سهامداران خرد را درآورده اند.
خط فقر 30 میلیون تومان

حقوق کارگر 3 میلیون تومان

از همه نمایندگان مجلس و وزرا ورؤسای 3 قوه وجهادی ها و پایداری ها و مدافعین و سرداران قلم تشکر می کنیم.
لطفا یک نفر به شاخص سازی فیک در بورس ورود بکند. تمام سهم ها به قیمت شاخص 700 هزار رسیدن.
متاسفانه این دولت هم راه دولت قبلی رو در تامین کسری بودجه از جیب سهامداران بورسی میرود. تمام وعده ها گویا کشک بود.
با اینکه همیشه با عباس عبدی و امثال ایشان مخالف بودم ومعتقدم بسیاری از مشکلات امروز کشور محصول اقدامات نسنجیده ی این گروه است اما به شدت با این حرف وی در مورد ثروت مسولان موافقم و این بار بگویم آقایان اگر شما فساد اقتصادی را ریشه کن نکنید او شما را ریشه کن می کند
انتقاداتی به دکتر محسن رضایی دارم ولی بسیار مناسب و موفق خواهد بود در معاونت اقتصادی .
دلیل عصبانیت و تخریبها همین است.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۱۴ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۲
با وجود مخبر و میر کاظمی و وزیر اقتصاد و رییس بانک مرکزی و این مجلس حداقلی

سردار رضایی بزرگترین اشتباه زندگی سیاسی اش را کرد

بهترین کار اینست که هر چه زودتر استعفا بدهد
و متقابلا" احمدی نژاد هم ......
درود بر احمدی نژاد و یارانش ...
.. قشنگ برای ما دهه شصتی ها فقط تکرار خاطرات تلخ مدیریت کشور از 83 تا 92 هستش.یکم نسل بعد بچشند بد نیستش.
امیری فر: احمدی نژاد ممنوع‌الخروج بود ولی رفت
خوب او یک استثنا بود و هست
اینکه دارایی های مسولین حکومت جمهوری اسلامی محرمانه و افشای آن جرم محسوب میشود و با افشاکننده بصورت مجرم برخورد میشود ،خودش یک فعل حرام است که متضاد روشنگری ،و شفافیت میباشد ؟بنا به گفتهٔ آقای قالیباف که یکی از بلند پایه ترین مسول در نظام جمهوری اسلامی میباشند ،مردم ایران به دو طبقه مرفع چهار درصدیها ،و مستضعف و فقیر شده ،نود و شش درصدیها ،چرا نباید مشخص گردد که این چهار درصدیها چه کسانی هستند ؟ ،چرا؟،،،،
پشت پرده خبرسازی و موج تخریبی علیه رضایی:
پروژه خبر سازی سیاستی است که رئیس سابق مصاد اعلام کرد که: "باید خواب راحت را از نظام ایران گرفت". اگر قرار باشد که تمام اخبار بی ارزش و من در آوردی پاسخ داده شود، که همان خواست رئیس سابق مصاد محقق میشود. بهترین پاسخ گذشت زمان است تا ثابت کنند چه خبری درست است و چه خبری نادرست. "جواب ابلهان خاموشی است". "دریا با دهان سگ نجس نمیشود". اگر قرار باشد که شخصت مقامات ارشد نظام با این اخبار مخدوش شود که معنای آن این است که ما با شخصیت و روحیات مقامات کشورمان آشنا نیستیم.
خدايا خودت به مملكت ما رحم كن ! تسويه حساب سياسي ، ، لاپوشاني و ...
تصورش هم فاجعه است:پرونده ایران و چین دست مخبر با اون سابقه‌ی درخشان در توضیحات واکسن برکت
اگر اسید پاش های اصفهان به موقع دستگیر میشدند (که خدا میدونه چرا اینکار را نکردند)الان هر جرات انجام دادن این کار را نداشت .....چهار تا جوون روی پشت بام موزیک اجرا کردند ظرف دودقیقه پیدا شدند ..حالا چرا اسید پاشهای بیشرف پیدا نشدند
در تایید فرمایش آقای عباس عبدی باید گفت همین آقایون سالها دنبال اجرای قانون «از کجا آورده ای» بودن و بنام مبارزه با فساد همصدا با کیهان گلو پاره میکردن. حالا چه شد که تفتیش و افشای اموالشان ممنوع اعلام میشه. این هم از محسنات یکدست شدن مسئولان در هرسه قوه.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۲۱ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۴
ازکجا آورده ای موضوع بدی بود ؟اگر قانون میشد و مثل قانونهای دیگر صرفآ جهت رفع مسئولیت نبود که چیز خوبی میشد .
«محمد بنا» : همه‌مان سرباز وطنیم.

آفرین بر کفایت و شجاعت تو.
چطور مهدی هاشمی رو با سر و صدا از مرخصی برمی گردونین؟ جناب مشایی رو نمی تونین بیارین؟ شاید ایشونم از کشور خارج شدن خبر ندارین!
احسنت مخمد بنا همه مان سرباز وطنیم . عالی
اگر با مجریان و آمران اسید پاشی اصفهان برخود شده بود

شاید و حتما تیراندازی ساچمه ای به خانمها در انجا تکرار نمیشد .

احمدی نژاد که فعلا مزد خودش!! را با گرفتن مجوز ازادی خروج از کشور و سفر به امارات با همراهان و پذیرایی سفارت ایران‌در امارات گرفته است .!!
کاری که مجلسهای قبل نکردند مجلس انقلابی انجامش داد محرمانه و امنیتی کردن ثروت مسئوولان!!! با همین فرمون برید جلو انقلابی بود اینکارتون!!
اخه جناب میلاد صالحی مگر تجربه ریل و راه آهن را داشته که منصوب شده !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
الکی جو ندین آزربایجان فعلا قاچاقچیان در پوشش راننده رو آزاد نکرده است
احسنت بروزیران خارجه جمهوری اسلامی ایران وجمهوری آذربایجان که به کوری چشم دشمنان مشترکشان کدرورت مختصر بینابین راحل کردند اینرامیگوینددیپلماسی فعال یادمان باشد ما باهمسایگان همکیش برادروهمسایه هستیم
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۱۰:۰۵ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۳
منفی هاحکایت اززیادی دشمنان مشترک داردتادوستان
اقای عبدی اگربافساددرست وبدون تبعیض مبارزه شود
کشورمابهترین کشورهای دنیا خواهدشد ودر ضمن الگوئی
برای کشورهای اسلامی وبهترین امتیازوتبلیغ برای ازدیاد
طرفداران سیستم مدیریتی مادرجهان اسلام متاسفانه باگزارش بعضی فسادها حتی درشهرداری هم برخوردنمیشود وهیچ مقامی جوابگونیست هرچند قبول داردفسادصورت گرفته ولی بابی اعتنائی ازکنارآن میگذرند واین باعث اشاعه فسادوتشویق اختلاسگران میشود مثلاً درمنطقه یک شاهدزیاداست
توییت کنایه آمیز عباس عبدی به مسئولان کشور: عباس عبدی در پیام توییتری نوشت: تنها دلیل محرمانه بودن ثروت مدیران کشور، فقدان اراده برای مبارزه با فساد است، والا ثروت چیست که بخواهد محرمانه باشد؟ مگر اینکه ثروت محصول گناه و فساد باشد:
زمانی که صدای سازمانهایی در غرب به حمایت از مفسدین در ایران در آمد و به طرفداری از مفسدین شروع به تهمت و افترا علیه نظام زدند، آن وقت زمانی است که مبارزه واقعی با فساد در ایران شروع شده است. در غیر این صورت این مبارزه فقط در حد حرف است. در سیاست ایران موقعی کاری بدرستی انجام میشود که رسانه ها و سازمانهای معاند غربی به آن کار بستیزند و شروع به فرافکنی کنند، یعنی بر علیه این عمل نظام در ایران اعتراض حقوق بشری کنند.
در پاسخ به موضعگیری دادگستری اصفهان در تبراندازی به زنان واقعا جای تبریک دارد که اعتیاد در فرد موجب مبارزه با بدحجابی شده است. واقعا این بیشتر به یک معجزه شباهت دارد.
اقای داوری نان خور نمکدان شکن از کجا معلوم فردا هم پشت سر بقیه حرف نزنید
این قانون مصوبه این مجلس نیست مال مجلس قبلیه...کسانیکه ازانتخاب این مجلس ودولن مردمی ناراحتن لطفامثل ما۸سال خودشونونگه دارن !!! انشالله زحمات عزیزان کاری ولایق جواب میده نظرتون برمیگرده...
بسته ویژه خبری
برچسب منتخب
# غزه # ماه رمضان # عید نوروز # کاظم صدیقی # دعای روز هشتم رمضان # دعای سال تحویل
وب گردی