بازدید 4688

احتمال سیلاب پاییزی در فیروزکوه

معاون عمرانی فرماندار فیروزکوه از احتمال سیلاب پاییزی در این شهرستان خبر داد و گفت: مردم از تردد و اتراق در حاشیه رودخانه ها خودداری کنند.
کد خبر: ۱۰۸۰۵۸۴
تاریخ انتشار: ۱۵ مهر ۱۴۰۰ - ۱۱:۳۳ 07 October 2021

به گزارش «تابناک»، حیدر قاسم زاده در گفتگو با خبرنگار مهر، با اشاره به هشدارهای هواشناسی در خصوص بارش شدید باران در شهرستان فیروزکوه و امکان سیلابی شدن مسیل‌ها و همچنین احتمال طغیان رودخانه‌ها، از مردم خواست تا در حاشیه رودخانه‌ها و مسیل‌ها اتراق نکنند.

قاسم زاده گفت: با توجه به اعلام سازمان هواشناسی مبنی بر ناپایداری جوی و احتمال بارندگی و رگبار سیل آسا طی روز جاری پنج شنبه پانزدهم مهرماه و فردا جمعه شانزدهم مهرماه از تمام همشهریان عزیز درخواست داریم از تردد و نشستن در کنار رودخانه خودداری فرمایند تا شاهد حوادث ناگوار نباشیم.

وی در ادامه با توصیه شهروندان و مسافران به رعایت نکات ایمنی افزود: ضروری است که مسافران از تردد در جاده و اتراق در کنار رودخانه‌ها اجتناب کنند و شهروندان نیز از تردد در ساعات اوج وزش باد و یا توقف و پارک خودروها در کنار جاده‌ها، درختان، داربست‌ها و تابلوهای تبلیغاتی پرهیز نمایند.

معاون فرماندار با اشاره به فصل پاییز گفت: اقدامات پیشگیرانه و احتیاطی در خصوص بروز حوادث احتمالی در پاییز پیش بینی شده است.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
برچسب ها
برچسب منتخب
# توماج صالحی # نمایشگاه کتاب # موسسه مصاف # صادق زیباکلام # سیل
آخرین اخبار
وب گردی