بازدید 33951

توصیه کمال خرازی به مقامات جمهوری آذربایجان

کمال خرازی اظهار کرد: بدون شک رژیم صهیونیستی بدون توقع در آذربایجان لانه نکرده است و هدف‌های شومی را در سر می‌پروراند که آتش جنگ را در منطقه به دلیل اشتباه استراتژیک دولت فعلی شعله‌ور نماید.
کد خبر: ۱۰۸۰۲۲۴
تاریخ انتشار: ۱۳ مهر ۱۴۰۰ - ۱۴:۴۳ 05 October 2021

به گزارش تابناک به نقل از ایسنا، رئیس شورای راهبردی روابط خارجی گفت: توسل به بیگانگان برای تأمین امنیت یک کشور راه‌حل منطقی و معقولی نیست؛ زیرا با توجه به انگیزه، اهداف نامشروع و منافع آن‌ها می‌تواند به رقابت نظامی در منطقه، آسیب‌رسانی و حتی ویرانی کشور میزبان بیانجامد. علاوه بر این هرچه نقش نیرو‌های بیگانه افزایش یابد وابستگی کشور پذیرنده بدان عمیق‌تر می‌گردد.

سید کمال خرازی اظهار کرد: کدام کشور را در منطقه می‌توان یافت که توانسته باشد با حضور نیرو‌های بیگانه در خاکش قدرت نظامی خود را آن‌قدر تقویت کند که دیگر نیازی به نیرو‌های بیگانه نداشته باشد. اگر جمهوری اسلامی امروز یک قدرت بلامنازع منطقه است به دلیل اتکای به خود و عدم وابستگی به نیرو‌های بیگانه است.

خرازی ادامه داد: ما آزادسازی اراضی آذربایجان که به مدت ۳۰ سال در اشغال بود را می‌ستاییم، البته از ابتدا توصیه ما به حیدر علی‌اف، رئیس‌جمهور فقید آذربایجان این بود که با همکاری‌های لجستیک و آموزشی ایران به تقویت نیرو‌های مسلح کشور بپردازد و اراضی اشغال‌شده را به دست نیرو‌های خود آزاد سازد که متأسفانه از سوی وی پذیرفته نشد و نتیجه آن اتکای بیشتر آذربایجان به قدرت‌های بیگانه و توسل به نیرو‌های خارجی گردید.

وی در پایان گفت: بدون شک رژیم صهیونیستی بدون توقع در آذربایجان لانه نکرده است و هدف‌های شومی را در سر می‌پروراند که آتش جنگ را در منطقه به دلیل اشتباه استراتژیک دولت فعلی شعله‌ور نماید و این فاجعه‌ای مصیبت‌بار خواهد بود. توصیه ما به مقامات جمهوری آذربایجان این است که توهم خرید امنیت از طریق توسل به نیرو‌های بیگانه را از سر بیرون کنند و بر مردم خود متکی باشند. کشور آذربایجان مردم مبارز و قهرمانی دارد که قادر به حفظ امنیت کشورشان به دست خویش هستند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۲
در انتظار بررسی: ۱۱
انتشار یافته: ۱۴
کل توصیه هایی که از طرف همه مقامات کشورمون به کشور آذربایجان میشه خلاصه اش اینه که دام رژیم صهیونیستی نیفته
دیگه این توصیه ها نیاز به تیتر خبری شدن نداره
تو دیگه کی هستی
آره کار خوبی می کنین توصیه و سفارش شمابایدیکنی مثل انبیاوپیغمبران ۴۳ سال سفارش توصیه وصیت همه راکردین کار عالی و قشنگی می کنین
ایشون مثلا وزیر خارجه بوده !!
خرازی
مردی که هرگز نخندید
این عکس واقعی است !؟!؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
بشین بابا
ما کاری به این حرفا نداریم ما خاک خودمون رو پس میخایم، اون الهام علیل اف باید بزودی خاک کشورمون رو به مردم اذرباییجان خودمون تقدیم کنه
آنقدر توسط اشخاص مختلف داخلی، اظهارنظر و دخالت کنیم که فرصت دست دشمنان بدیم و موجب اختلاف دو کشوری بشیم که بیشترین اشتراکات را باهم دارند.
آخه اول خود حیدرعلی اف بشما مگه نگفت کل آذربایجان مال شما،فقط حفظش کنید،وجنابتان وکسای دیگه توجه نکردید.
داشتن ارتباط خوب با ارمنستان یعنی داشتن یک ارتش قدرتمند ، کسانیکه ژنرال باغرامیان کسی که باعث شکست هیتلر در مقابل شوروی شد بشناسند میدونند که در قدیم ایران همیشه از ارمنستان به عنوان یه حامی در مقابل غرب استفاده می‌کرده
ما مردم ایران وآذربایجنان قادریم دست ترکیه و اسراییل از وطنمان آذربایجان را کم کنیم وآنرا از اشغال نو عثمانی سنی و یهود دربیاریم تا تبریز هست و آذربایجان هست نو عثمانی گری جایی در آذربایجان ندارند
شما نمیخواد برا کشور دیگه تعیین تکلیف کنی شما کشور خودت رو ببین بعد حرف بزن
درود‌برشماجناب‌تقای‌دکتر‌خرازی‌حرف‌حساب‌فرمودید
خودت می دونی آقای خرازی شما از اول در جنگ آذربایجان و ارمنستان اشغالگر در کنار ارمنستان اشغالگر بودید وله آن کشور کمک تسلیحاتی و نظامی می کردید پس شما نگران هیچ نباشید آذربایجان مستقل و ارتش قوی دارد.
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست