بازدید 4449

گسترش محدودیت های کرونایی در نیوزیلند

نیوزیلند در میان تعداد انگشت شمار از کشورهایی بود که موارد ابتلا به کووید۱۹ را در سال گذشته میلادی (۲۰۲۰) به صفر رساند.
کد خبر: ۱۰۷۹۹۰۷
تاریخ انتشار: ۱۱ مهر ۱۴۰۰ - ۱۷:۰۷ 03 October 2021

 

به گزارش تابناک به نقل از ایسنا، شیوع گسترده سویه مسری دلتا در سایر نقاط نیوزیلند علاوه بر شهر اوکلند، باعث گسترش محدودیت های کرونایی به دیگر نواحی این کشور شد.

با گسترش شیوع سویه دلتای کروناویروس در دیگر نواحی نیوزیلند علاوه بر شهر اوکلند، جاسیندا آردرن، نخست وزیر این کشور محدودیت های کرونایی را در دیگر مناطق که شاهد شیوع گسترده این ویروس بوده اند، اعمال کرد.

بر اساس گزارش ها، ۳۲ مورد جدید ابتلا به کووید۱۹ امروز (یکشنبه) در اوکلند، بزرگترین شهر این کشور که از اواسط ماه اوت میلادی در محدودیت های کرونایی به سر میبرد و دو مورد جدید ابتلا به این ویروس در منطقه وایکاتو واقع در ۱۴۷ کیلومتری جنوب اوکلند، به ثبت رسیده است.

آردرن امروز اعلام کرد که بخش هایی از منطقه وایکاتو به مدت پنج روز در محدودیت های کرونایی به سر خواهند برد.

نیوزیلند در میان تعداد انگشت شمار از کشورهایی بود که موارد ابتلا به کووید۱۹ را در سال گذشته میلادی (۲۰۲۰) به صفر رساند و تا آخرین موج شیوع این بیماری در ماه اوت میلادی در سال جاری بدون هیچگونه مورد ابتلا به این ویروس باقی ماند.

به گفته آردرن، محدودیت های سختگیرانه کرونایی در نیوزیلند زمانی پایان می یابند که ۹۰ درصد از افراد واجد شرایط در این کشور به طور کامل واکسینه شده باشند و این در حالیست ‌که هم اکنون تنها ۴۶ درصد از جمعیت این کشور واکسینه شده اند.

همچنین کریس هیپکینز، مسوول ستاد مقابله با کووید۱۹ در نیوزیلند امروز اعلام کرد که واکسیناسیون کامل برای شهروندان غیر نیوزیلندی که از یک نوامبر سال جاری (ماه آینده میلادی) وارد این کشور می شوند، الزامی خواهد بود.

به گزارش روزنامه گاردین، شرکت هواپیمایی ایر نیوزیلند نیز امروز اعلام کرد که مسافران پروازهای بین المللی این شرکت هواپیمایی ملزم به واکسینه شدن کامل در برابر کووید۱۹ خواهند بود.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار