بازدید 6326

پایان ۱۹ سال زندگی مخفیانه قاتل فراری

کد خبر: ۱۰۷۹۲۵۳
تاریخ انتشار: ۰۷ مهر ۱۴۰۰ - ۲۳:۲۹ 29 September 2021

فردی که جوانی ۳۵ ساله را ۱۹ سال قبل به قتل رسانده و فراری شده بود، عاقبت در حلقه محاصره پلیس گیر افتاد و دستگیر شد.

به گزارش خراسان، فرمانده انتظامی استان کرمان در تشریح جزئیات این حادثه بیان کرد : سال ۱۳۸۱ به دنبال قتل عمد مردی ۳۵ ساله طی یک نزاع و درگیری با چاقو در ارگ جدید شهرستان بم، موضوع دستگیری قاتل که اهل یکی از روستاهای شهرستان نرماشیر بود در دستور کار پلیس قرار گرفت.

سردار"عبدالرضا ناظری"افزود: با توجه به فرار قاتل به یکی از استان های همجوار، روند تحقیقات پلیسی برای دستگیری این متهم مدت زمان زیادی طول کشید ، اما در نهایت چند روز قبل خبرهایی مبنی بر مخفی شدن این متهم در شهرستان نرماشیر در شرق کرمان به دست آمد.

وی گفت: با توجه به نامشخص بودن مخفیگاه قاتل در محدوده باغ های کشاورزی در یکی از روستاهای این شهرستان ، گروهی از نیروهای پلیس امنیت عمومی با انجام تحقیقات تخصصی مخفیگاه متهم را شناسایی کردند و او را پس از ۱۹ سال فرار دستبند زدند.

این مقام ارشد انتظامی با اشاره به این که این قاتل در بازجویی های انجام شده احتمال دستگیری اش را پس از این مدت تصور نمی کرد، گفت: هرچند که ممکن است فرد یا افراد مجرم پس از انجام جرم به هر شیوه ای به دنبال فرار از قانون باشند اما پرونده این افراد هیچ گاه بسته نخواهد ماند و به منظور احقاق حق شهروندان هرگونه جرمی با تمام توان پیگیری خواهد شد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی