بازدید 5079

سربازان غایب نمی‌توانند از امریه استفاده کنند

سربازان امریه یا مامور به کار در سازمان‌های دولتی بر اساس اصل ۱۴۷ قانون اساسی در امور تولیدی، پژوهشی، تحقیقی و مانند آن، کمبود کارکنان ادارات دولتی را پر می‌کنند
کد خبر: ۱۰۷۸۰۰۸
تاریخ انتشار: ۰۱ مهر ۱۴۰۰ - ۱۳:۲۸ 23 September 2021

به گزارش تابناک به نقل از ایرنا، رییس اداره سرمایه انسانی سرباز ستادکل نیروهای مسلح گفت: سربازان غایب نمی‌توانند از امریه استفاده کنند؛ و هیچ تفاوتی در نحوه آموزش و اعزام و همچنین مدت خدمت سربازان امریه و عادی نیست.

امیر غلامرضا رحیمی‌پور در گفت و گویی درباره شرایط جذب سربازان امریه در سازمان های دولتی افزود: سربازان امریه یا مامور به کار در سازمان‌های دولتی بر اساس اصل ۱۴۷ قانون اساسی در امور تولیدی، پژوهشی، تحقیقی و مانند آن، کمبود کارکنان ادارات دولتی را پر می‌کنند و دستگاه‌هایی که نیازمند خدمت این نوع سربازان هستند می‌توانند درخواست استفاده از سربازان امریه را ارائه کنند.

وی با بیان این که شرایط سربازان درخواستی وزارت خانه‌ها بسته به نیاز آن دستگاه متفاوت است گفت: مشمولان امریه دار قبل از گرفتن برگه اعزام، باید وارد سایت‌های معتبر وزارتخانه‌ها شده و از شرایط آن وزارتخانه آگاه شوند. پس حداقل از ۴۵ روز قبل از اعزام برای گرفتن امریه اقدام کنند.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# غزه # ماه رمضان # عید نوروز # کاظم صدیقی # دعای روز هشتم رمضان # دعای سال تحویل
وب گردی