بازدید 6112
۱
همزمان با هفته دفاع مقدس در شرکت مهندسی و تامین قطعات ایران خودرو

برگزاری مراسم گرامی‌داشت یادواره ۱۴ هزار شهید حوزه کارگری

با همت حوزه بسیج کارگری استان تهران و گروه صنعتی ایران‌خودرو، چهل و یکمین سالگرد هفته دفاع مقدس در شرکت ساپکو برگزار شد.
کد خبر: ۱۰۷۸۰۰۶
تاریخ انتشار: ۰۱ مهر ۱۴۰۰ - ۱۲:۴۹ 23 September 2021

به گزارش «تابناک» همزمان با گرامی‌داشت چهل و یکمین سالگرد دفاع مقدس، آیین گرامی‌داشت یاد و خاطره ۱۴هزار شهید گلگون کفن حوزه کارگری با حضور خانواده‌های معزز شهدا و سرداران سرافراز دفاع مقدس، در شرکت ساپکو برگزار شد.
در این مراسم، سردار رعیتی‌فرد، رییس بسیج کارگران و کارخانجات کشور، جنگ اقتصادی امروز را ادامه جنگ هشت ساله کشور دانست و اظهار کرد: جنگ تحمیلی جنگی نابرابر بود که کشور ما را در برابر ۵۲ کشور دنیا و در شرایط بسیار بد اقتصادی و نظامی قرار داد، اما با همدلی و رهبری داهیانه حضرت امام خمینی (ره) و رشادت‌های یکایک رزمندگان غیور اسلام دستاوردهای ارزشمندی را برای نظام جمهوری اسلامی به ارمغان آورد. امروز نیز کشور ما در شرایط دشوار تحریم ایادی بیگانگان، جنگ نابرابر دیگری را تجربه می‌کند و این جنگ در عرصه‌های تولید و اقتصاد ادامه دارد.
سردار رعیتی فرد، افزود: مقام معظم رهبری با درایت و هوشمندی، اقتصاد مقاومتی را چراغ راه ما قرار داده‌اند و گروه صنعتی ایران‌خودرو با تاسی از فرمایشات معظم‌له، در این جنگ نابرابر اقتصادی توانست در عرصه‌های مختلف تولید و خودکفایی، ادامه دهنده راه شهدای دفاع مقدس باشد.
سردار عروج از فرماندهان ارشد جنگ‌های چریکی در دوره دفاع مقدس و مشاور فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نیز در این مراسم، راه شهدای انقلاب اسلامی و جنگ تحمیلی را، راه شهدای کربلا دانست و مهم‌ترین عامل پیروزی‌های سربازان دفاع مقدس را همدلی و مروت حسینی مطرح کرد.
وی وجه مشترک سربازان دفاع مقدس کشور ایران را در جنگ تحمیلی، اعتقاد به ولایت فقیه، همدلی مردم و برخورداری از شور حسینی دانست.
گفتنی است، آیین بزرگداشت یادواره ۱۴ هزار شهید حوزه کارگری، توسط بسیج کارگری گروه صنعتی ایران‌خودرو و حوزه بسیج کارگری استان تهران با تشییع نمادین پیکر شهید گمنام و مداحی و مرثیه‌سرایی حاج مرتضی طاهری در فضایی معنوی در شرکت ساپکو برگزار و از خانواده شهیدان باقیانی، حسین جانی و هاشمی که شهدای افتخار آفرین جنگ هشت ساله تحمیلی در راه آرمان‌های امام راحل و دفاع مقدس بودند، تجلیل شد.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
سلام علیکم .بسیار کار خوب و عالی.چون هرآنچه که داریم مدیون شهدا هستیم و بنا به فرمایش رهبر انقلابزنده نگه داشتن یاد شهدا کمتراز خود شهادت نیست.
اما در دولت سیزدهم انتظار داریم مسولین محترم وزارت کار غدغه رهبری نسبت به امنیت شغلی و توجه به قشر کارگر و احقاق حقوق قنونی کارگران خصوصا در شرکتها و بخشهای خصوصی اهتمام نمایند چرا که احقاق حق کارگران با شادی روح شهدای کارگری خواهد شد.
برچسب منتخب
# غزه # ماه رمضان # عید نوروز # کاظم صدیقی # دعای روز هشتم رمضان # دعای سال تحویل
آخرین اخبار
وب گردی