بازدید 7594
۱

دستگیری زن موادفروش مجهز به قمه و شوکر

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر پایتخت از دستگیری یک زن سابقه‌دار در حوزه توزیع مواد مخدر در جنوب تهران خبر داد.
کد خبر: ۱۰۷۷۶۲۰
تاریخ انتشار: ۳۰ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۲:۳۴ 21 September 2021

 

به گزارش تابناک به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، سرهنگ عبدالوهاب حسوند رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران اظهار کرد: در پی ارجاع چندین فقره شکایات و گزارش‌های مردمی مبنی بر فعالیت مجرمانه یکی از فروشندگان مواد مخدر در جنوب تهران پرونده‌ای در این باره تشکیل و تیمی از ماموران پایگاه دهم این پلیس رسیدگی به موضوع را به عهده گرفتند.

وی افزود: به دنبال این موضوع با رصد دقیق فعالیت مجرمانه متهم مشخص شد محدوده مخفیگاه نامبرده در محله‌ای در جنوب پایتخت است و به همین منظور ماموران در بررسی‌های بیشتر و دقیق‌تر منزل وی را شناسایی کردند.

سرهنگ حسنوند تصریح کرد: پس از هماهنگی با مقام قضایی و رعایت کلیه موازین شرعی و قانونی ماموران در اقدامی غافلگیرانه وارد مخفیگاه متهم شده و ضمن دستگیری وی موفق به کشف ۱۴ کیلو و ۲۷۰ گرم ماده مخدر تریاک، ۱۷ میلیون تومان وجه نقد حاصل از فروش موادمخدر، ۲ قبضه قمه، یک دستگاه شوکر و مقادیری آلات و ادوات فروش و مصرف مواد مخدر شدند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران تاکید کرد: این زن موادفروش که از توزیع‌کنندگان سابقه‌دار در جنوب پایتخت است، پس از دستگیری به مقر پلیس منتقل و ضمن انجام تحقیقات تکمیلی جهت سیر مراحل قانونی به مقام قضایی ارجاع داده شد.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۱
توزیع کننده سابقه دار یعنی چندین مرتبه دستگیر شده و رفته زندان!!! این زندان رفتن ها تاثیری ندارند و باید فکری برای مجازات های عبرت آموز و جایگزین زندان رفتن کرد، زندان رفتن نه تنها مشکلات را حل نمی کند بلکه مجرمین پس از اتمام مجازات (یا عفو) به جامعه برگشته و باندهای بزرگتر و شرورتر تشکیل می دهند.
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر