بازدید 34465
دو هزار و پانصد و نودمین بسته ویژه خبری «تابناک»

جریان اصلاحات دچار سکته راهبردی شده است / هشدار مسجدي به زوار ايراني درباره کردستان عراق / واکنش برادر رئيس دولت اصلاحات به درخواست محاکمه روحاني / امام جمعه یاسوج: از هر خانواده‌ای دو فرزند متولد شود

در بسته خبری امروز «تابناک» تیتر‌هایی مانند مقام آمريکايي: بلينکن برنامه‌اي براي ديدار با اميرعبداللهيان در نيويورک ندارد / حکيمي‌پور: بعيد است اصلاح‌طلبان در اين دولت مورد مشورت قرار گيرند/رئيسي: عنوان طلبگي را ترجيح مي‌دهم / هشدار فريد زکريا درباره سياست خارجي بايدن در قبال ايران و ... را می‌خوانید.
کد خبر: ۱۰۷۶۷۹۵
تاریخ انتشار: ۲۶ شهريور ۱۴۰۰ - ۲۱:۱۷ 17 September 2021

بسته ویژه خبری «تابناک» هر روز سعی دارد با انتخاب تیترهایی، شما را در جریان اخباری مهم و اثرگذار قرار دهد که قطعا باید شنیده و خوانده شوند. در این بسته خبری، نگاهی به آخرین مواضع جناح‌های سیاسی و تحولات مهم داخلی انداخته می‌شود که مخاطبان با مطالعه آن به رهیافت‌های مهمی از سیر وقایع اثرگذار کشور دست خواهند یافت.

جریان اصلاحات دچار سکته راهبردی شده است

محمدعلی وکیلی، نماینده اصلاح‌طلب مجلس دهم و مدیر مسئول روزنامه ابتکار:اگر عارف و خاتمی هم در انتخابات ۱۴۰۰ می‌آمدند، ما شانس پیروزی نداشتیم.جریان اصلاحات دچار یک سکته راهبردی شده و بال راست و چپ آن آسیب دیده است.رئیسی با همان صداقت و مردمی بودن در جایگاه ریاست جمهوری ظاهر شده، اما در تشکیل کابینه بهتر می‌توانست عمل کند. امتیاز دولت کنونی این است که کابینه را از احزاب سیاسی نچیده است. اخلاقی نیست که بنشینیم و منتظر زمین خوردن رقیب باشیم. در «پساجمهوری اسلامی» هیچ بهشتی وجود ندارد که قرار باشد آلترناتیو آن، حجاریان یا احمدی‌نژاد باشند.در «پساجمهوری اسلامی» جهنمی هست که افغانستانِ امروز در مقایسه با آن بهشت است.سال ۹۶ به جهانگیری گفتیم به دولت نرو؛ گوش نکرد و بعدا ابراز ندامت کرد. مرحوم هاشمی در روزهای آخر عمرشان نسبت به آقای روحانی پشیمان بودند./برنامه تلویزیونی دستخط

امام جمعه یاسوج: از هر خانواده‌ای دو فرزند متولد شود

سید نصیر حسینی امام جمعه یاسوج: رشد جمعیت کشور به سمت صفر شدن حرکت می کند و تنها راه حفظ جمعیت این است که از هر خانواده ای دو فرزند متولد شود. در روایات وقتی زن باردار می شود مانند مجاهدی است که با شمشیر خود در حال مجاهدت است. اگر خواهان حفظ اسلام و مکتب تشیع هستیم، باید فرزند آوری بیشتر شود و جمعیت افزایش یابد. مسئولان باید شرایط افزایش جمعیت را مهیا کنند./ایرنا

واکنش برادر رئيس دولت اصلاحات به درخواست محاکمه روحاني

محمدرضا خاتمي گفت: از محاکمه نترسيم، به شرطي که عادلانه و علني باشد.وي در کلاب هاوس گفت: چه اشکالي دارد، در يک محاکمه علني دادگاه برگزار شود و آقاي روحاني بتواند حرفهايش را بزند؟! اين، اتفاق خوبي است؛ اگر همه کساني که مانند آقاي روحاني در مسئوليت بوده اند در دادگاه حضور يابند.

آقايان رئيسي و اژه اي روز اول تلفن ها را برداشتند و با اصلاح طلبان تماس گرفتند.تمام اشخاصي که مي دانم نظراتشان را گفتند، اما به اين نظرات بي توجهي مي شود.جلسات آقاي خاتمي با حزب موتلفه در دوران راست جمهوري، بيشتر از جبهه مشارکت بود.براي آقاي رئيسي آرزوي موفقيت مي کنيم.

ظاهرا قانوني که آقاي جعفري دولت آبادي «شخصا» درباره محدوديت هاي آقاي خاتمي ابلاغ کردند هنوز باقي است.بايد دوران کرونا تمام شود تا بدانيم محدوديت رفت و آمدها در مورد ايشان هنوز باقي است يا خير؟!

پزشکيان: با لجبازي با دنيا نمي توان مملکت اداره کرد

نماينده مردم تبريز در مجلس در رابطه با سرنوشت قانون اقدام راهبردي مجلس پس از توافق ميان تهران و آژانس بيان کرد: شوراي امنيت بايد تصميم نهايي و کلان را براساس مصلحت مملکت اخذ کند، با لجبازي با دنيا نمي توان مملکت اداره کرد وقتي در سطح کلان نظام به تفاهم برسند، نمايندگان هم از قانون خود کوتاه خواهند آمد.«مسعود پزشکيان»، نماينده مردم تبريز در مجلس، در گفت و گو با برنا در رابطه با "بيانيه ايران و آژانس بين المللي انرژي اتمي" گفت: حاکميت براي کسب موفقيت بايد مشکلات خود را با دنيا و کشورهاي منطقه حل کند، در غير اين صورت امکان رفع مشکلات وجود ندارد. متاسفانه مخالفت هايي که با دولت روحاني در مسئله مذاکرات و همکاري ايران و آژانس صورت گرفت يک رقابت سياسي بود و مصلحت مملکت در آن ناديده گرفته شد. بايد خيلي زودتر از اين مشکلات کشور را حل مي کرديم. او در ادامه گفت: در دولت روحاني عده اي نمي خواستند رقيب شان به مصالحه برسد، اکنون موافقند و در صدد مصالحه برآمدند. خيلي خوب است اين کار را انجام دهند ولي حتما انجام دهند. بايد کاري کرد تا مشکلات ارتباطي، اقتصادي و گفت و گو با دنيا را حل کنيم، وگرنه اوضاع مملکت روز به روز بدتر خواهد شد. بايد با دنيا و منطقه و خودمان مسائل را حل کنيم ما با خودمان هم مشکل داريم. نمي شود با همه دعوا کنيم و بعد بگوييم مشکل اشتغال را چگونه مي توان حل کرد، نمي شود سرمايه گذار داخلي را فراري داد و بعد بگوييم چگونه مي توان سرمايه گذار جذب کرد تناقض دارد، شدني نيست.

هشدار فريد زکريا درباره سياست خارجي بايدن در قبال ايران

فريد زکريا، تحليلگر برجسته آمريکايي و مجري شبکه «سي‌ان‌ان» هشدار داد، سياست خارجي جو بايدن و دولت او از ايران تا کوبا، تکرار سياست خارجي دونالد ترامپ بوده است.يک تحليلگر آمريکايي و چهره شناخته شده رسانه‌اي در اين کشور با هشدار درباره شباهت مواضع جو بايدن دموکرات با دونالد ترامپ جمهوري‌خواه، خواستار تغيير سياست خارجي رئيس‌جمهور کنوني آمريکا در قبال ايران و ديگر کشورهاي جهان شد.فريد زکريا در يادداشتي براي روزنامه واشنگتن پست هشدار داد: «آيا بايدن دارد سياست خارجي ترامپ را عادي سازي مي‌کند؟»او نوشت: «هفته آينده در تاريخ ۲۱ سپتامبر (۳۰ شهريور)، رئيس جمهور بايدن اولين سخنراني خود را در مجمع عمومي سازمان ملل متحد انجام مي‌دهد. اين سخنراني در برهه مهمي از دوران رياست جمهوري بايدن ايراد مي‌شود و تأثير ويژه‌اي بر نگاه به رياست جمهوري او در خارج از کشور خواهد داشت. بسياري از ناظران خارجي پس از تقريباً هشت ماه مشاهده سياست‌ها، لفاظي‌ها و بحران‌ها شگفت‌زده و حتي شوکه شده‌اند چرا که دريافتند سياست خارجي بايدن در يک منطقه تا منطقه‌‎اي ديگر، تداوم وفاداري به سياست خارجي دونالد ترامپ و نفي باراک اوباما است».

اين مجري شبکه سي‌ان‌ان ادامه داد: « برخي از اين نااميدي، نتيجه روش ناگهاني و يکجانبه‌اي است که بايدن نيروهاي آمريکايي را از افغانستان خارج کرد. يک ديپلمات آلماني به من گفت که به نظر وي، "دولت ترامپ با برلين بيشتر از (دولت بايدن) مشورت کرده بود". برخي اقدامات خاص هم وجود دارد؛ مانند قرارداد زيردريايي، که خشم فرانسوي‌ها را برانگيخته است» .به نوشته او، ««اما نگراني‌هاي فزاينده از اين وقايع تک سريالي فراتر مي‌رود. يک ديپلمات ارشد اروپايي اعلام کرد که در برخورد با واشنگتن در مورد همه چيز، از واکسن گرفته تا محدوديت‌هاي سفر، منطق سياست‌هاي بايدن صرفنظر از لفاظي‌هايش، همان "اولويت اول آمريکا"(سياست و شعار دونالد ترامپ) بوده است. يک سياستمدار کانادايي مي‌گويد که در صورت پيروي از آن، طرح‌هاي "آمريکايي بخريد" بايدن بيشتر از طرح (اولويت اول آمريکا) ترامپ حمايتگرايانه است. با وجود انتقاد مکرر از تعرفه‌هاي ترامپ، بايدن تقريباً همه آن را حفظ کرده است.»

حکيمي‌پور: بعيد است اصلاح‌طلبان در اين دولت مورد مشورت قرار گيرند

دبيرکل حزب اراده ملت تاکيد کرد: جريان اصلاحات تا به شيوه درست خودش را در ترازوي نقد قرار ندهد، مشکل خواهد داشت و بايد خودش را سروسامان دهد.احمدحکيمي‌پور در گفت‌وگو با ايلنا، در پاسخ به اين که با توجه اين‌که دولت سيزدهم رسماً آغاز به کار کرده است، حال اين مسئله مطرح مي‌شود جريان اصلاحات که هميشه منافع ملي برايش ارجحيت داشته چه کمکي مي‌تواند به دولت کند و آيا مي‌تواند طرف مشورت قرار گيرد، گفت: اصلاح‌طلبان کشورشان را دوست دارند و هر کمکي هم بتوانند براي حل مشکلات و معضلات موجود انجام خواهند داد.دبيرکل حزب اراده ملت خاطرنشان کرد: اين دولت از يک جريان سياسي خاصي مي‌آيد و برنامه‌ها و اهدافي را براي اداره کشور اعلام کرده است. همچنين وعده‌هايي را در زمان رقابت‌هاي انتخاباتي مطرح کرد که امروز همگان به هر حال دوست دارند اين وعده‌هاي اعلام شده عملي شود و ما هم در جريان اصلاحات بجد دوست داريم که چنين اتفاقي رخ دهد، اما اين که از اصلاح‌طلبان کمک بخواهند که نمي‌دانم تا اين لحظه اتفاق افتاده است يا خير، طبيعتاً اگر دولت و دولتمردان انتظاري داشته باشند و کمک و مشورتي بخواهند مسلماً اصلاح‌طلبان دريغ نمي‌کنند چرا که مملکت براي همه مردم ايران است.

هشدار مسجدي به زوار ايراني درباره کردستان عراق

سفير ايران در بغداد به زوار ايراني توصيه کرد که از منطقه کردستان عراق وارد بغداد، نجف و کربلا نشوند و افزود: همه زوار ايراني بايد از طريق هوايي وارد عراق شوند، ولي براي بازگشت مي‌توانند از مرز مهران به کشور بازگردند.«ايرج مسجدي» سفير جمهوري اسلامي ايران در بغداد در گفت‌وگويي عنوان کرد که همه زوار ايراني بايد از طريق هوايي و با هواپيما وارد عراق شوند و افزود: اين براساس توافقي است که انجام شده و اين نظر قطعي دولت عراق است و ما هم مجبور شديم اين را بپذيريم.وي در عين حال يادآور شد: البته زائران براي برگشت از عراق، اگر بخواهند از راه زميني برگردند مي‌توانند صرفا از مرز مهران به جمهوري اسلامي ايران بازگردند.مسجدي که با خبرگزاري صدا و سيما گفت‌وگو مي‌کرد، همچنين به زوار ايراني توصيه کرد که براي ورود به عراق از طريق مرزهاي منطقه کردستان عراق اقدام نکنند و اضافه کرد: زائران به هيچ وجه از مرزهاي اقليم کردستان براي زيارت وارد عراق نشوند، چون ورود از اقليم طبق قانون عراق فقط مختص منطقه اقليم کردستان است و زوار اجازه ندارند از اقليم وارد مناطق جنوبي و شهرهاي نجف و کربلا شوند و اين از نظر قانون عراق يک تخلف محسوب مي‌شود و اگر زائري اين اقدام را انجام دهد ممکن است با برخورد سيستم‌هاي امنيتي و انتظامي اين کشور مواجه شود.سفير ايران در بغداد بيان کرد: هموطنان ايراني مي‌توانند به اقليم کردستان عراق و سياحت و سفر به اين منطقه بروند و مشکلي ندارند، ولي ورود به اقليم کردستان مجوزي براي ورود به بغداد و نجف و کربلا و زيارت نيست.

رئيسي: عنوان طلبگي را ترجيح مي‌دهم

رئيس‌جمهور بعد از ظهر جمعه در ادامه برنامه‌هاي سفر به تاجيکستان در جمع دانشجويان و اساتيد دانشگاه ملي اين کشور حضور يافت.سيدابراهيم رئيسي در جمع دانشجويان و اساتيد دانشگاه ملي تاجيکستان اظهار کرد: منطقه ما مهد علم، فرهنگ و تمدن است. هر تحولي که متکي بر دانش نباشد اعمال سليقه محسوب شده و ماندگار نيست.او همچنين گفت: شاهد هجوم گسترده غرب به حقوق انسان‌ها و هويت فرهنگي جوامع ديگر هستيم. دانشگاه مرکز رصد فرهنگ و هويت جامعه و مقابله با هجوم به اين فرهنگ و هويت است.وي ادامه داد: بايد روابط دانشگاه‌هاي ايران و تاجيکستان بيش از پيش تقويت شود.رئيسي گفت: از اعطاي دکتراي افتخار تشکر مي‌کنم اما عنوان طلبگي را ترجيح مي‌دهم.

مقام آمريکايي: بلينکن برنامه‌اي براي ديدار با اميرعبداللهيان در نيويورک ندارد

نماينده آمريکا در سازمان ملل متحد روز جمعه تصريح کرد، وزير امور خارجه آمريکا برنامه‌اي براي ديدار با همتاي ايراني خود در نيويورک ندارد.«ليندا توماس-گرينفيلد» امروز جمعه گفت «آنتوني بلينکن»، وزير امور خارجه آمريکا برنامه‌اي براي ديدار با همتاي ايراني خود در نشست هفته آينده سران دنيا در سازمان ملل متحد در نيويورک ندارد.ليندا توماس گرينفيلد در جمع خبرنگاران گفت: «ما در وين با ايراني‌ها در تعامل بوده‌ايم و اين رايزني‌ها ادامه خواهند يافت. هيچ برنامه مستقيمي براي برگزاري ديدارهاي دوجانبه حين حضور آنها در اينجا طراحي نکرده‌ايم، ولي اين به معناي آن نيست که ارزشي براي رايزني با ايراني‌ها قائل نيستيم چون مي‌خواهيم در موضوعات مرتبط با برجام رو به جلو حرکت کنيم.»

آشنا: واکسن پيتزا نيست که بتوان آن را تلفني سفارش داد

حسام‌الدين آشنا مشاور سابق روحاني در توئيتر نوشت: ‌واکسن پيتزا نيست که بتوان آن را تلفني سفارش داد. شانگهاي يک شهر نيست که بتوان يک شبه به آن سفر کرد؛ يک پيمان دسته‌جمعي است که پذيرش در آن نياز به دو شرط عدم تحريم بين‌المللي و اجماع اعضا دارد. تلاش هشت ساله موفق براي رفع موانع عضويت در اين پيمان نشان هر چه باشد نشان غرب گرايي نيست.

توافق ايران با روسيه درباره وضعيت افغانستان

وزير امور خارجه کشورمان از توافق با روسيه براي صدور بيانيه مشترک در مورد وضعيت افغانستان خبر داد.حسين اميرعبداللهيان در صفحه شخصي خود در توئيتر از حمايت‌هاي «ولاديمير پوتين» رئيس جمهور روسيه تشکر کرد و نوشت: در حاشيه نشست سران سازمان همکاري شانگهاي، با لاوروف وزير خارجه روسيه گفتگو و از حمايت پوتين و او براي عضويت دائم جمهوري اسلامي ايران نزد سازمان همکاري شانگهاي تشکر و در مورد بيانيه صادره پيرامون وضعيت افغانستان توافق کرديم.بيست و يکمين اجلاس سران سازمان همکاري شانگهاي، امروز جمعه با حضور سران دوازده کشور عضو و ناظر از جمله حجت الاسلام سيد ابراهيم رئيسي، رئيس جمهور کشورمان در شهر دوشنبه برگزار شد.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱۶
در انتظار بررسی: ۲۳
انتشار یافته: ۵۳
نه اصلاحطلبم نه اصولگرا

اما اصلاحطلبان واقعا به مردم خیانت کردند
از اصولگراها بیشتر از این انتظار نداریم .
ظاهر و باطن اصولگراها همین است ولی اصلاحطلبان همه را معطل کردند و فریب دادند
شعار دادن هنر نیست
برای مردم کار کنید
ما هم میتوانیم پشت تریبون های نماز جمعه حرفهای قشنگ بزنیم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۰۱ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۷
من خیلی قشنگ حرف میزنم ولی کو عمل:)
جلوي مرگ و مير ادم هاي كه فعلا هستن رو بگيريد بعد به فكر زاد و ولد باشيد. تامين مالي مردم هم پيشكش
امام جمعه محترم یاسوج معیشت مردم را درست کنید مشگل جمعیت حل خواهد شد .......
امام جمعه محترم یاسوج معیشت مردم را درست کنید مشگل جمعیت حل خواهد شد .......
رضا خاتمی :چه اشکالي دارد، در يک محاکمه علني دادگاه برگزار شود و آقاي روحاني بتواند حرفهايش را بزند؟!ا) نه نشد قرار نیست که روحانی حرف بزنه قراره فقط یک طرف حرف بزنه و اتهام بزنه بقیه بگن چشم
به اما جمعه یاسوج! پول زایمان و پوشک و دکتر و پوشاک و لباس و کلا مخارج بچه داری رو شما میدی؟!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۳۷ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۷
خودت با پوشک بزرگ شدی ؟؟؟
از بس این زنان پر توقع و تنبل شده اند جامعه داره نابود می شه
مادران ما چند بچه پشت هم داشتند و غذا و نان پختنهم داشتند و قالی هم می بافتند
زنان امروزی نیم متر ناخن می کارند روی دستهاشون غذا از بیرون و پوشک می خرند و به بچه شیر خشک می دهند و ماشین لباسشویی و ظرفشویی هم دارند و تازه کارگر هم می گیرند برای نظافت
حاج آقا امام جمعه ؛ یعنی در بحث فرزند آوری فقط به اون دو جبنه اش نگاه می کنی؟
آقای آشنا لطفاً ساکت باشید و منتظر محاکمه برای ظلم هایی که به این مردم کردید باشید.
دقیقاً واکسن پیتزا نیست که بتوان ان را تلفنی سفارش داد. البته برخی انقدر از مرحله پرت هستند که فکر می کنند واکسن با پیتزا فرق ندارد.
باشه منتظر فرمایش تو بودیم واسه بچه دار شدن
امام جمعه یاسوج باید بفهمد که مردم مخالف نظر او هستند وقتی خرید خانه یا اجاره آن برای خیلی از مردم امکان پذیر نیست و برای هزینه های روزمره خود ناتوان هستند چرا باید بچه دار بشوند .آنهم دو تا بچه !
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۳۹ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۷
جوانان قدیم در خانه پدری خود چند تا بچه می اوردند و زندگی می کردند
حالا همه زندگی مستقل می خوان
زندگی مستقل هم عرضه می خواد که ندارن مدام غر می زنند
نسل تنبلی پرورش یافته که همه چیز را راحت و آماده می خواد
امام جمعه یاسوج
بنده و خیلی از زوج ها دوست داریم بچه بیشتر داشته باشیم. ولی اول جنابعالی خرج نگهداری در دوران نوزادی و طفولیت ، خرج تحصیل تا دانشگاه، قول بهبود وضعیت کاری، هزینه ازدواج و مسکنشان را بدهید. مردم خودشان به فرزند آوری تشویق می شوند.
ایران با حمایت روسیه و چین عضو اصلی سازمان همکاری‌ شانگهای شد!?
آقای آشنا این تلفات چند صد نفره روزانه چطور؟ اینها شهاب سنگ هستن که یک شبه بر سر این ملت نازل شدن!!؟
فریاد رسی و فریاد خواهی و تلاش برای برقراری عدالت ورفع تبعیض درحقوق ها پزداختی توسط برنامه وبودجه در دولت قبلی :
اعضای هیات علمی دانشگاه‌ها تا مرز ۳۳ میلیون تومان حقوق می‌گیرند؛
جالب این است که نمایندگان مجلس در تلاش هستند که بازهم این رقم را افزایش دهند و خود اعضای هیات علمی دانشگاه‌ها مدعی هستند این مبلغ حقوقی برای انگیزه داشتن به هیچ وجه کافی نیست!

چطور اساتید با ۳۳ میلیون تومان انگیزه‌ای برای تولید علم ندارند، اما معلمان ،کارگران و بازنشستگانی که بار اصلی تولید کشور را با همه خطرات و ناگواری‌ها بردوش می‌کشند با ۴ میلیون تومان باید انگیزه ادامه زندگی و کار و تولید داشته باشند؟
خواهشمند است جلوی تبعیض وظلم با بازنشستگان کشوری را بگیرید.
خدایا امید واریم مسئولی احساس مسئولیت کند.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۵۲ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۷
چون اون کارگر بدن اون حداقل حقوق می میره یعنی کار می کنه که زنده بمونه و به کیفیت زندگی اصلا فکر نمی کنه ولی اون استاد دنبال براورده شدن حقوق انسانی خودشه
علی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۰۲ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۷
با فرافکنی مشکل حل نمی شود در اینکه حقوق معلمان زحمتکش بسیار پایین است و باید به بالاتر از حد فقر برسد و متناسب با شأن آنها افزایش یابد شکی نیست ولیکن گره زدن مشکلات آنها با حقوق اعضای هیات علمی راهکار درستی نبوده و مشکلی را حل نخواهد کرد
جریان اصلاحات نه تنها امروه بلکه از همان ابتدا دچار سکته راهبردی شده بود........ امان از دست ندانم کاری......
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۵۸ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۷
اصولگراها که ده سال قبل اصلاح طلب ها رفته بودن توی باقالی ها
امید مردم به اصلاحات بود که نامید شدند
زن باردار با شمشیرش در حال مجاهدت است ولی وقتی بجه رو‌به دنیا اورد حتی کارنامه فرزندش رو بهش نمیدن که بفهمه دیگه از این غلط ها‌ نکنه.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۴۳ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۷
زن نصف مرد ارزش داره
حتی جنین پسر دیه اش دو برابر مادرشه !
از قبل تولد تبعیض آغاز می شه !
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۴۹ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۷
دختران امروز تا حق و حقوقشان برابر با مردان نشود و از نظر قانون یک انسان کامل دیده نشوند نباید تزدواج کنند و فرزند به دنیا بیاورند
باید در مقابل تبعیض و تحجر ایستاد تا انسانها برابر شوند
بعضی اسم ها چقدر روی اعصاب است... حسام الدین آشنا... علی مطهری... صادق زیباکلام... اینها مدتی سکوت کنند که کمی دردهایمان کم شود بعد باز فرصت هست که اظهار فضل کنند...
امام جمعه یاسوج می گه هر خانواده ۲ فرزند بیاره من با حرف ایشون موافقم فقط لطف کنه هزینه های درمانی و پزشکی ۹ ماه بارداری تقبل کنه بقیه اش توکل به خدا
آقای آشنا
مردم با تمام وجود درک کردند که اصلاح طلبان غربزده ی دانش اموخته ی غرب ، چقدر ذلیلانه در هشت سال گذشته در برابر غرب منتظر الطاف آنها بودند و نتیجه نگرفتند و حال شما و همفکرانتان مانند آقای علی مطهری فرار به جلو دارید .
امام جمعه یاسوج: از هر خانواده‌ای دو فرزند متولد شود!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
حضرت امام جمعه محترم بچه دار شدن چیز خوبی است و بسیاری از زوجهای جوان در آرزوی بچه دار شدن ! اما آیا میدانید قیمت یک قوطی شیرخشک در بازار از 26000 تومان تا 500 هزار تومان است ؟ و آیا میدانید قیمت یک بسته پوشک از 32000 هزار تومان تا 400 هزار تومان است ؟
حضرت امام جمعه چرا به دولتی ها سفارش نمی فرمایید که هزینه دارو و درمان زوج های نابارور را جهت فرزند آوری این زوجها رایگان کنند ؟ آیا میدانید چند زوج نابارور در ایران داریم که براحتی قابل درمان هستند و میتوانند فرزند دار شوند ولی بخاطر هزینه های سنگین مداوا دنبال درمان نیستند ؟
الان از آقای مخبر یه کلیپ دیدم که میگه یک ماهه قیمت لبنیات ثابت بوده... و باید کاهش پیدا کنه!!!!! مثل اینکه این دولت هم مثل دولت قبل گوشت ولبنیات و مرغ و میوه نمیخورن
آفرین آشنا خوب جواب رو داده ، آقایون هنوز نیومدن فکر میکنن دارن کن فیکون میکنن.!!
خیلی از موفقیتها و دستاوردهای دولت فعلی، نتیجه کارهای انجام شده دولتهای قبلی است. انصاف را رعایت کنیم.
هرچه رشته کردند را آشنا پنبه کرد
کل مملکت دچار سکته است اونوقت اين دو گروه سر منافع شخصی بجان هم افتاده اند
تابناک! فرانسه سفیرش از امریکا و استرالیا رو خواسته. اخبارت داغ و تازه نیست. بیات شده
امام‌ جمعه میدونه هزینه یه بچه شیرخواره در ماه چقدر است؟ افاضات میکنه؟!!؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۴۶ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۷
بچه های قدیم با زنان دلاور قدیم یا بچه های لوس امروزی با زنان تنبل شما زن ذلیلان عالم ؟؟؟
نظرت راجع به شعار ها و دروغ های حسن چیه آشنای غریبه، ملت رو توی بورس بدبخت کردین پس حرف نزن
آقای آشنا گفته واکسن پيتزا نيست که بتوان آن را تلفني سفارش داد. درست است. اما واکسن نوشدارو هم نیست که بعد از مرگ سهراب برسد. شنیدم اینکه پول واکسن ها را پرداخت کرده بود ولی عرضه دریافت آنچه خریده بود را نداشته است. چون آقای آشنا به عنوان مشاور ارشد، آقای روحانی را فقط صبح های جمعه از خوب بیدار می کرد و آن موقع هم می فهمید کار از کار گذشته است. به همین خاطر نتوانسته بود واکسن وارد کند.
آقای آشنا شما که غریبه نیستید در دولت روحانی بلبل زبونی م یکردید نتونستید واکست بخیری و وارد کنید حال که آقای ریسی با واردات انبوه واکسن داره ریشه کرونا رو در میاره شما زورتون اومده برید که مردم از شما متنفرند
احسنت به آشنا همین موضوع را برای سایتی که سعی داشت تلاش دولت قبل برای پذیرش عضویت در شانگهای را مصادره کنه و پز میداد نوشتم اما منتشر نکرد .تفاوت تابناک با آنها در همین جاست.
آقای رئیسی طرح اتومبان دوستی و همزبانی بین 4 کشور ایران افغانستان تاجیکستان و دوشنبه را مطرح کنند
مشهد هرات قندهار دوشنبه سمرقند عشق آباد مشهد
اول صبر کنید ببینید که اصلاً خودتان مثل او نباشید. چون بعدش باید خودتان را هم محاکمه کنید.
در زمان روحانی بد ترین تجریم های جهان برای ایران وضع شد.
آقایان سیاسی قبل از اینکه مشکلات را به ارتباطات خارجی ربط دهند باید ابتدا به مشکلات داخلی توجه کنند که بیشتر اقتصادی است
متاسفانه ما 40 سال است که کشور را دلار زده اداره می کنیم که متاسفانه در دولت روحانی مردم اوج آنرا مشاهده کردند
کشور دلار زده به این معنی نیست که ما صندوق ذخیره ارزی نداشته باشیم بلکه به این معنی است که واحد پول ما ریال است نه دلار و به جای اینکه دولت زیرمجموعه دلار باشد باید دلار زیر مجموعه دولت باشد یعنی بازار، قیمت دلار را تعیین و دولت هم مثل یکی از مشتریان بازار می باشد و نباید با سیاست های غلط ریخت و پاش دلار کند و یا با سیاست غلط در آن محدودیت ایجاد کند.
اساساً چه معنی دارد که از پول آن روستایی سیستان و بلوچستانی که نیاز اصلی آن آب و نان است برای مسافر خارجی ولو به قصد زیارت در قالب دلار و ارز یارانه دلاری بدهد
دلار باید به عنوان یک ذخیره ارزی در دولت برای اطمینان نگهداری شود و پس از تبدیل به ریال در صرافی های داخلی مورد استفاده دولت قرار گیرد نه اینکه با دخالت در بازار ارز آنرا بالا و پایین بکشد و برای خودش بازار دلار دولتی و نیمایی و ... تعریف کند که در هیچ کشوری چنین چیزی وجود ندارد.
امام جمعه یاسوج . شما که در ریز امورات مردم ورود میکنید . این مورد را به خودمان بسپارید . ممنون .
جناب آشنا . هند و پاکستان در دو سال به عضویت این پیمان در آمدند. در حالی که عضویت دائم ایران از سال ۲۰۰۵ تا حالا طول کشید .
سلام. شرایط پذیرش و عضویت در سازمان های منطقه ای و بین المللی منطبق با اساس نامه آنها صورت می گیرد. البته توصیه و حمایت اعضای کلیدی مهم است، ولی در نهایت عضویت باید ساز و کار اساس نامه ای را طی کند.
بلایی بر سر جوانان آمده که از والدین خود به دلیل فرزند آوری شاکی هستند
تولید جمعیت را به آقازاده ها و نورچشمی ها بسپارید لطفا
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۱۲:۵۳ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۷
انگار این آقا در اینجا زندگی نن کند یا منافع خاص دارد
آقای ریئسی ریاست محترم جمهوری ایران
سلام
در پرداخت حقوق بازنشستگان کشوری با همان سابقه 30 سال وپرداخت مالیات وکسورات بازنشستگی میان دو اداره وهیئت علمی و وبعضی ها .....تبعیض وفاصله نحومی فاحشی در حقوق است و قبل ازشما که مبارزه با ظلم را گفتید رئیس صندوق باز نشستکی جناب آقایی سید میعاد صالحی(نامش در تاریخ صندوق بازنشستگی ظلم ستبز است.) در دوجلسه ومناظره تلویزنی شبکه یک و دو سیما این ظلم وستم را افشا نمودند وبلافاصله آقای شریعتمداری وزیر رفاه وقت آقای افتخاری را گذاشتند وایشان هیچ حرکتی نکردند وهمش به همرا نوبخت بازنشستکان کشوری را کوییدند. واین ننگ هرگز فراموش نمی شود. لطفا در چهاچوپ قانون عدالت را اجرا
نمایید تا همانندسردار سلیمانی نام نیک در این کشور جاودانه شود.
زنده باد راه شهدا
به امید سرفرازی نظام جمهوری اسلامی ایران.
کرونای تحمیلی و وارداتی ایران را بسوی جمعیت صفر سوق میدهد
امام جمعه محترم یاسوج امروز کره نسبت به دیروز 50درصد گران شد ایا این علت نیست
بسته ویژه خبری
برچسب منتخب
# غزه # ماه رمضان # عید نوروز # کاظم صدیقی # دعای روز هشتم رمضان # دعای سال تحویل
وب گردی