بازدید 4603
۱

۳۳ درصد جمعیت هدف تهران واکسینه شدند

فرمانده ستاد عملیات مدیریت کرونا در کلانشهر تهران اعلام کرد: تاکنون ۳۳ درصد از جمعیت هدف استان بر مبنای جمعیت ساکن، در برابر کرونا واکسینه شده‌اند که این از میانگین کشوری بالاتر است.
کد خبر: ۱۰۷۴۷۶۶
تاریخ انتشار: ۱۶ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۶:۴۲ 07 September 2021

به گزارش تابناک به نقل از ایرنا، دکتر علیرضا زالی فرمانده ستاد عملیات مدیریت کرونا در کلانشهر تهران افزود: مجموع آمار واکسن تزریق شده در استان تهران از ۵ میلیون و ۷۵۰ هزار دوز گذشته است که سهم استان در دوز اول و دوم دریافت شده از مرز یک میلیون و ۷۵۰ هزار نفر عبور کرده است.

وی بیان کرد: راه اندازی مراکز جدید وکسیناسیون سرعت می‌گیرد تا فرآیند تزریق شتاب بیشتری یابد.

فرمانده ستاد عملیات مدیریت کرونا در کلانشهر تهران با بیان اینکه ۱۰ گروه شغلی پرخطر داریم، گفت: این گروه‌ها بر اساس سند ستاد ملی کرونا در گروه‌های شغلی پرخطر قرار می‌گیرند و از همین رو در کنار واکسیناسیون عمومی، تزریق واکسن به این گروه ها در اولویت بوده و انجام می‌شود.

فرمانده ستاد عملیات مدیریت کرونا در کلانشهر تهران ادامه داد: در استان تهران بیش از ۹۰ درصد افراد گروه‌های شغلی پرخطر تاکنون واکسینه شده‌اند.

میزان بستری‌های کرونایی تهران به زیر ۹ هزار نفر رسید
زالی از کاهش میزان مراجعه بیماران کرونا به مراکز درمانی در استان تهران خبر داد و گفت: در استان تهران تا دیروز ۸/۷ دهم درصد کاهش بستری، ۵/۳ درصد کاهش مراقبت ویژه و ۲/۵ دهم درصد کاهش مراجعه را شاهد بودیم. همچنین در حال حاضر در تهران برای اولین بار در چند هفته گذشته میزان بستری عمومی به زیر ۹ هزار نفر رسید که این کاهش ناشی از تزریق واکسن و رعایت شیوه نامه های بهداشتی است.

فرمانده ستاد عملیات مدیریت کرونا در کلانشهر تهران در ادامه گفت: بر مبنای جمعیت ساکن استان تهران بیش از ۳۳ درصد مردم واکسینه شدند که این میزان نسبت به آمار کشوری که ۲۹ درصد است، نشان می‌دهد نسبت به دیگر استان‌ها جلو هستیم.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
دقت بفرمایید که زدند 33 درصد از جمعیت هدف
منظور 33 درصد از جمعیت تهران نیست
کمتر از دو میلیون نفر هر دو دوز رو گرفتن که حتی 15 درصد جمعیت ساکن تهران هم نیست
با تغییرات جمله و بازی کردن با کلمان امار رو بالا نشون ندید
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار