بازدید 25049
بیشترین جست و جو‌های ایرانیان در گوگل در ۴۸ ساعت گذشته

سمت جدید، محمد اسلامی را ترند گوگل کرد/ پیگیری جزئیات اربعین ۱۴۰۰ توسط کاربران فضای مجازی/ چرا بورس منفی شد؛ پرسش مکرر سهامداران در گوگل/ بیاینا محمودی کیست و چرا ترند شده است؟

در بازه زمانی مورد اشاره، مفاهیم و عباراتی چون «رابعه اسکویی»، «حامد پاکدل»، «محمد اسلامی»، «اربعین ۱۴۰۰»، «عارف غلامی»، «چرا بورس منفی شد؟»، «بیاینا محمودی» و... از مهم‌ترین موضوعاتی است که کاربران ایرانی در اینترنت به دنبال اطلاعاتی در مورد آن‌ها بودند.
کد خبر: ۱۰۷۳۱۲۱
تاریخ انتشار: ۰۹ شهريور ۱۴۰۰ - ۰۷:۰۰ 31 August 2021

سمت جدید، محمد اسلامی را ترند گوگل کرد/ پیگیری جزئیات اربعین ۱۴۰۰ توسط کاربران فضای مجازی/ چرا بورس منفی شد؛ پرسش مکرر سهامداران در گوگل/ بیاینا محمودی کیست و چرا ترند شده است؟

روزانه عبارت و مفاهیم متعدد و صد البته متفاوتی از سوی کاربران فضای مجازی در شبکه‌های اجتماعی و موتور‌های جستجوگر جست و جو می‌شود؛ مفاهیمی که بعضاً با تحولات خبری ارتباط تنگاتنگی دارند و کاربران به دنبال اطلاعات بیشتری در مورد آن‌ها هستند. در بسته خبری پیش روی، به مهم‌ترین مفاهیم جست و جو و بیان دیگر، ترند‌های گوگل در ۴۸ ساعت گذشته اشاره شده است.

به گزارش «تابناک»؛ در بازه زمانی مورد اشاره، مفاهیم و عباراتی چون «رابعه اسکویی»، «حامد پاکدل»، «محمد اسلامی»، «اربعین ۱۴۰۰»، «عارف غلامی»، «چرا بورس منفی شد؟»، «بیاینا محمودی» و... از مهم‌ترین موضوعاتی است که کاربران ایرانی در اینترنت به دنبال اطلاعاتی در مورد آن‌ها بودند.

رابعه اسکویی

رابعه اسکویی یکی از بازیگران پرحاشیه سینما و تلویزیون ایران است که مدتی نیز برای ادامه حیات هنری به خارج از ایران مهاجرت کرد ولی دوباره به سینما و تلویزیون ایران بازگشت.

سمت جدید، محمد اسلامی را ترند گوگل کرد/ پیگیری جزئیات اربعین ۱۴۰۰ توسط کاربران فضای مجازی/ چرا بورس منفی شد؛ پرسش مکرر سهامداران در گوگل/ بیاینا محمودی کیست و چرا ترند شده است؟

اسکویی اخیراً و در قالب یک کلیپ خبر از یک عمل جراحی داده است که البته در مورد جزئیات آن توضیحات بیشتری نداده است.

همین کلیپ سبب شده تا بسیاری از کاربران فضای مجازی نسبت به سلامتی او نیز چیستی عملش کنجکاو شوند.

واقعیت این است که اسکویی و یا نزدیکان او در مورد این عمل جراحی جزئیات بیشتری ارائه نکرده و صرفاً از مردم طلب دعا برای سلامتی کرده اند، از همین رو توضیحات ارائه شده بیشتر در فضای مجازی صرفاً گمانه زنی تلقی می شود.

حامد پاکدل

حامد پاکدل، فوتبالیست و بازیکن سابق تیم آلومینوم اراک است که اخیراً و طی قراردادی رسمی به تیم پرسپولیس تهران پیوسته است.

مخالفت آلومینیوم با جدایی گلزن اولش در نیم فصل

این انتقال سبب شد تا در 48 ساعت گذشته، نام حامد پاکدل به یکی از ترندهای گوگل تبدیل شود و بسیاری در پی یافتن اطلاعات بیشتر در مورد رزومه حرفه ای او باشند.

توضیح بیشتر در مورد حامد پاکدل اینکه متولد  ۹ آبان ۱۳۷۰ در دورود است و در تاریخ  ۷ شهریور ۱۴۰۰ با قراردادی دو ساله به تیم فوتبال پرسپولیس پیوست.

 محمد اسلامی

محمد اسلامی، استاندار اسبق مازندران، وزیر راه و شهرسازی در دولت حسن روحانی و رئیس سازمان انرژی اتمی در دولت سید ابراهیم رئیسی است.

انتصاب محمد اسلامی به عنوان رئیس سازمان انرژی اتمی آن هم در دولت جدید خیلی زود او را در کانون توجه بسیاری از کاربران شبکه های اجتماعی قرار داد.

گفتنی است، اسلامی دانش‌آموخته مهندسی راه و ساختمان از دانشگاه دیترویت میشیگان آمریکا در سال ۱۳۵۸ در مقطع کارشناسی و همچنین کارشناس ارشد مهندسی راه و ساختمان از دانشگاه اوهایو آمریکا در سال ۱۳۶۰ و ام‌بی‌ای مدیریت جهانی هوانوردی مشترک دانشگاه رویال رودز کانادا و دانشگاه شریف در سال ۱۳۸۳ است.

بیشتر بخوانید

 اربعین ۱۴۰۰

اربعین ۱۴۰۰در حالی برگزار خواهد شد که همچنان جامعه جهانی به ویژه ایران با کرونا و شیوع نگران کننده آن دست و پنجه نرم می کند.

در همین رابطه و با توجه به اینکه در سال 1399 مراسم اربعین با حضور زائران خارجی از جمله ایرانیان برگزار نشد، مسئولان ایرانی تلاش می کنند تا ضمن رعایت پروتکل های بهداشتی، مراسم پیاده روی اربعین برای زائران ایرانی را در سال ۱۴۰۰  برقرار کنند.

توضح بیشتر اینکه سازمان حج و زیارت که تایید سفر زائران ایرانی به عتبات عالیات عراق را از ستاد ملی کرونا گرفته است، شهریور ماه  از ادامه رایزنی‌ها با دولت عراق برای حضور زائران ایرانی در اربعین خبر داد.

همچنین حسین امیرعبداللهیان، وزیر جدید امور خارجه نیز در حاشیه نشست منطقه‌ای حمایت از عراق، در دیدار با مصطفی الکاظمی نخست‌وزیر این کشور،  درباره زیارت زائران ایرانی در اربعین گفت‌وگو کرد.

پیشتر  نیز در خردادماه، خطیب‌زاده، سخنگوی وزارت امور خارجه پس از دیداری که با وزیر فرهنگ عراق داشت، از توافق‌های اولیه برای ازسرگیری سفرهای زیارتی ایرانی‌ها به صورت محدود و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی خبر داد. قرار بود پس از تفاهمی دوجانبه، این سفرها از سر گرفته شود.

در تیرماه  سال ۱۴۰۰ هم دیدارهایی بین سفیر ایران در عراق و وزیر فرهنگ، گردشگری و آثار باستانی عراق با همراهی معاون سازمان حج و زیارت و نماینده این سازمان در عراق و رایزن فرهنگی ایران صورت گرفت و ایرج مسجدی، سفیر ایران در عراق پیش‌نویس یادداشت تفاهم اعزام کاروان‌های زیارتی را به طرف عراقی تحویل داد و از طرف مقابل برای سفر به ایران و امضای نهایی این یادداشت دعوت کرد. این دیدار پیش از ماه محرم انجام شد و امید ایران به برقراری سفرهای زیارتی در دهه نخست ماه محرم بود، درحالی که یادداشت تفاهم دو کشور هنوز امضا نشده است.

عارف غلامی

عارف غلامی، فوتبالیست و بازیکن تیم فوتبال استقلال تهران است که اخیراً و به دلیل آسیب دیدگی، پای خود را جراحی کرده است.

انتشار تصویری از پای مصدوم و نیز جراحی شده او در شبکه های اجتماعی با واکنش های زیادی رو به رو شده و او را به یکی از ترندهای گوگل تبدیل کرده است.

 به صورت مشخص این مدافع استقلال به تازگی رباط صلیبی خود را به همراه مرتضی پورعلی گنجی مدافع تیم ملی در قطر جراحی کرده و هنوز در بیمارستان بستری است و دوران نقاهت را می‌گذراند.

بیشتر بخوانید

چرا بورس منفی شد؟

بازار سرمایه پس از طی کردن روند مثبت در چند هفته اخیر و عبور از شاخص یک میلیون و پانصد دوباره در دو روز گذشته روندی نزولی پیدا کرده و شاخص نیز منفی شده است.

منفی شدن شاخص بورس در روزهای گذشته سبب شده است تا بسیاری از کاربران سوال چرا بورس منفی شد؟ را در گوگل جست و جو کنند.

شرط بازگشت رشد به معاملات بورس - تابناک | TABNAK

در مورد این سوال، توضیح اینکه برخی این ریزش را به فضای جدید دولت و بازار مسکن ارتباط می دهند. مثلاً در این باره شاهین احمدی، کارشناس بازار سرمایه درباره برخی از دلایل ریزش بازار به تجارت‌نیوز گفت: فضای حاکم بر دولت و ساخت مسکن ارزان و ملی باعث شده است تا برای تامین مصالح ساختمانی فشار بیشتری به شرکت‌‎های سیمانی و میلگردی وارد کنند تا بتوانند مصالح ارزان‌تری را برای ساخت مسکن بخرند.

احمدی همچنین درباره خطری که صنایع سیمانی و فولادی را در ماه‌های آینده احتمالا تهدید می‌کند، گفت: با خرید مصالح برای ساخت مسکن از سمت دولت، برق و گاز مصرفی این کارخانه‌ها بالا می‌رود. همچنین در مقطع فعلی اگر قطعی‌های برق صنایع فولادی و سیمانی ادامه‌دار باشد و در زمستان هم شاهد چنین مساله‌ای باشیم، تاثیر این موضوع بر گزارش‌های سه ماهه پاییز و زمستان شرکت انعکاس منفی می‌گذارد و تولید این شرکت‌ها را به شدت تحت تاثیر قرار می‌دهد.

این کارشناس بازار درباره عامل مهم دیگر ریزش بازار گفت: یکی از عواملی که شوک زیادی به بازار امروز تحمیل کرد، بحث الزام بانک‌ها از سمت دولت برای پرداخت تسهیلات ۲۰ درصدی برای ساخت مسکن است که فشار زیادی را به بانک‌ها وارد کرده است. همچنین روز گذشته نرخ بهره بین بانکی از محدوده ۱۸ درصد دوباره به ۲۲ درصد رسید و این موضوع باعث شده تا به خروج پول از بازار کمک و تمایل افراد را برای خرید اوراق با درآمد ثابت بیشتر کند.

وی به تاثیر نرخ دلار در بازار اشراه کرد و گفت: با مشخص شدن قیمت دلار امروز ۸ شهریور، روند بازار هم برای نیمه دوم مشخص می‌شود. همچنین در وضعیت فعلی سهم‌های کوچکی که وضعیت بنیادی مناسبی ندارند بیشتر احتمال ریزش را خواهند داشت و نمادهای بزرگ شاخص‌ساز که از بنیاد مناسب، p/e  معقول و شناوری مناسبی برخوردارند در وضعیت فعلی بازار روندهای بهتری را خواهند داشت.

بیشتر بخوانید 

بیاینا محمودی

بیاینا محمودی یکی از بازیگرانی است که اخیراً بازی او در سریال گاندو در نقش شارلوت که از پخش شبکه سه سیما به روی آنتن رفته است، او را به یکی از ترندهای گوگل تبدیل کرده است.

در مورد بیاینا محمودی توضیح بیشتر اینکه او در ۵ نماش با نام‌های آرش، در انتظار نمایش، نگو نیست بگو نمی‌بینم، پایان بازی و آندورا درخشیده و علاوه بر این در فیلم تئاتر آرش به کارگردانی گلچهر دامغانی نیز بازی کرده است. سریال گاندو ۲ اولین کار تلویزیونی اوست.

سمت جدید، محمد اسلامی را ترند گوگل کرد/ پیگیری جزئیات اربعین ۱۴۰۰ توسط کاربران فضای مجازی/ چرا بورس منفی شد؛ پرسش مکرر سهامداران در گوگل/ بیاینا محمودی کیست و چرا ترند شده است؟

بیاینا محمودی علاوه بر بازیگری معلم یک مترجم برجسته زبان نیز هست. او همچنین در فیلم کوتاه تردید نیز نقش آفرینی کرده است.

او در مورد اصالت و فامیلی خود پیشتر نوشته بود: من دو رگه نیستم. ارمنی و مسیحی ام. ایران به دنیا آمده ام و از ارامنه ساکن ایران هستم. فامیلی من شبیه فامیلی ارامنه نیست چون در قدیم و در زمان ثبت اسامی، اسامی ارامنه برای فارسی زبانان سخت و غیرمتعارف بود، مجبور به تغییر دادنش شدند.

گفتنی است، تسلط بیاینا محمودی به زبان انگلیسی یکی از دلایل انتخاب او به عنوان بازیگر در سریال گاندو ۲ بوده است.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۱۱
انتشار یافته: ۱۶
محمد اسلامی چه ربطی به انرژی اتمی داره؟
پسر نمکی هم دستیار وزیر شده
حاج حسن روحانی رو هم جای رئیسی بذارید تا خیالمون راحت بشه
لطفا یکی به من بگه (( اسلامی دانش‌آموخته مهندسی راه و ساختمان از دانشگاه دیترویت میشیگان آمریکا در سال ۱۳۵۸ در مقطع کارشناسی و همچنین کارشناس ارشد مهندسی راه و ساختمان از دانشگاه اوهایو آمریکا در سال ۱۳۶۰ و ام‌بی‌ای مدیریت جهانی هوانوردی مشترک دانشگاه رویال رودز کانادا و دانشگاه شریف در سال ۱۳۸۳ )) کدوم یک از مدارکی که استاد گرفتن احیانا به سازمان انرژی اتمی میخوره؟؟؟
البته وقتی وزیر نفت رو میکنن وزیر راه و نماینده مجلسو شهردار یقینا ایشان هم میتوانند در این پست به خلق الله خدمت کنن.......
دانش‌آموخته مهندسی راه و ساختمان
جالبه سال های جنگ در کشور دشمن مشغول به تحصیل بوده
متاسفانه از همه چی تاسف بارتر انتصاب اسلامی است/ایشان نه مدرکش مرتبطه نه تجربه و تخصص انرژی اتمی است
برای مرایم خودتون یه کلمه با رعایت پروتکلهای بهداشتی میگین و تمام. تا مردم جهلشون رو کنار نذارن اوضاع ما درست نمیشه چون شماها که فقط به فکر جیب خودتون هستین
گوگل تابناک با بقیه گوگل ها فرق داره!!!!!!
انتصاب محمد اسلامی برای انرژی اتمی یک فاجعه بود
خانم محمودی برای بازی کردن در گاندو ۲,چون زبان انگلیسیش خوب بوده،انتخاب شده،اونوقت وزیر امور خارجه جدید،زبان انگلیسی بلد نیست،من دیگه حرفی ندارم.
ارمنی یا مسلمان مهم نیست مهم این است که ایرانیست ودر ایران زندگی می کند ! و مهم این است که گاندو بنیانگذار حضور زنان ایرانی بی حجاب در تلوزیون وسینمای ایران است .آیا قرار است در بینش عقیدتی گاندویی ها شاهد تغییرات اساسی باشبم ؟!!
واقعا این کابینه دیگر معجزه قرن خواهد بود سک نکنید !!!!!

مهندس عمران و وزیر راه سابق شده رییس انرزی اتمی !!!!

وزیر سابق نفت ، شده وزیر راه و شهر سازی !!!!

پزشک هسته ای شده شهردار تهران !!!!!

مهندس عمران، شده وزیر میراث فرهنگی !!!

کسی که کلا مخالف هنر سینما است شده وزیر فرهنگ!!!!!

کسی که پرونده اینتر پل داره تحت تعقیبه شده وزیر کشور !!

کسی که کلا مخالف ازادی رسانه مجازی است وزیر ارتباطات

کسی که انگلیسی بلد نیست و از روی متن عربی را اشتباه میخواند
و پروتکل های ابتدایی رفتار دیپلوماسی را نمیداند ، شده وزیر خارجه

کسی که سواد اکادمیک ندارد و هنوز در باید بشود و صدور بخشنامه و بیانیه اعتراضی شبه اپوزیسیون است و گرفتار اجرا است شده رییس جمهور

کسی که مخالف واکسیناسیون و پزشک چشم است ، شده وزیر بهداشت

از همه بد تر اینکه اینها فقط دکور و نمایش ویترین هستند و کارها در پشت صحنه و بدون نظارت و پاسخگویی انجام میشود و میشده است !!!@
پاسخ ها
سروش
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۱۱ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۹
و جالبتر اینکه نویسنده این متن ساده (ناشناس) آنقدر بی سواد تشریف دارند که نمرشون می شه 18
محسن
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۲۸ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۹
از مثلا متخصص های قبلی که خیری ندیدیم. بذار یه مدت هم اینا شانسشون رو امتحان کنن. مطمئن باش از دوره ی دوم روحانی بدتر نمی شه.
پیاده روی اربعین برگزار بشه و ایرانیا برن و برگردن سویه لامبدا هم به دلتای کرونا اضافه میشه.
پاسخ ها
لاندا نه لامبدا
| France |
۱۴:۰۲ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۹
تلفظ درستش «لاندا» است! یه بیسوادی خونده لامبدا حالا همه حتی دکتر مهندسها هم‌اشتباه تلفظ میکنن!!!
راهپیمایی اربعین باید ممنوع بشه وگرنه کشته های کرونا از ده هزار نفر در روز بیشتر میشه!
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار