ارزش پالایش یکم در روز بازگشایی ناکام شبندر

صندوق پالایش یکم، امروز در دومین روز هفته جاری مثبت به اتمام رسید و در پایان معاملات ارزش هر واحد صندوق پالایش‌یکم با ۱.۵۲ درصد رشد نسبت به روز معاملاتی قبل ۹۳ هزار و ۸۹۰ ریال معامله شد
کد خبر: ۱۰۷۲۸۵۹
تاریخ انتشار: ۰۷ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۹:۵۸ 29 August 2021

به گزارش بورس تابناک، امروز صندوق پالایش همانند روز‌های گذشته مثبت شروع به کار کرد و گروه پالایشی با افزایش قابل توجهی برای خرید همراه بود و شپنا و شبریز در ابتدای بازار با تاثیر مثبت بر شاخص کار خود را آغاز کردند و پالایش با افزایش ۲.۵ درصدی همراه بود، اما در ادامه با خبر بازگشایی نماد شبندر روند شاخص تغییر کرد و نماد‌های پالایشی نیز با افت همراه شدند، شاهد صف فروش سنگین شپنا بودیم و شتران و شبریز هرکدام ۲.۸ درصد کاهش قیمت پیدا کردند و در نهایت پالایش سه درصد عقب‌نشینی کرد. امروز قرار بود شبندر هم باز گشایی شود، ولی بدون توضیحی از سوی ناظر این اتفاق نیافتاد و به فردا موکول شد. همچنین امروز خبر افزایش سرمایه شتران نیز در سامانه کدال منتشر گردید
سهامدارانی که از ابتدا این صندوق را نگهداری کرده‌اند، الان زیان ۶ درصدی را متحمل شده‌اند.
نماد شتران (شرکت پالایش نفت تهران) با رشد ۰.۴۲ درصدی و نماد پالایش نفت اصفهان (شپنا) کاهش ۱.۴۱ درصدی و نماد شبریز (پالایش نفت تبریز) با رشد ۱.۰۲ درصدی امروز را به پایان رساندند.


ارزش پالایشی یکم ۷ شهریور ۱۴۰۰

امروز یکشنبه ۷ شهریورماه ۱۴۰۰ معاملات سهم پالایش قیمت پایانی هر واحد از پالایش یکم با رشد ۱.۵۲ درصدی نسبت به روز معاملاتی گذشته ۹ هزار و ۳۸۹ تومان معامله شد تا ارزش ۵۰۰ واحد از دومین ETF دولتی به ۴ میلیون و ۶۹۴ هزار و ۵۰۰ تومان افزایش پیدا کند. البته در معاملات روز جاری آخرین قیمت معامله شده برای هر واحد از پالایش یکم با کاهش ۳.۳۳ درصدی نسبت به روز معاملاتی گذشته ۸ هزار و ۹۴۰ تومان معامله شد.
این در حالی است که هر واحد از این صندوق به متقاضیان به قیمت ۱۰ هزار تومان و در مجموع ۵۰۰ واحد از آن به قیمت ۵ میلیون تومان فروخته شده بود.

ارزش پالایش یکم در روز بازگشایی شبندر | خبری برای سهامداران شتران
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل