بازدید 5044

چندین غیرنظامی عراقی قربانی بمباران ترکیه شدند

برخی منابع عصر امروز (سه شنبه) اعلام کردند که چندین غیر نظامی عراقی در بمباران هواپیما‌های ترکیه در شمال عراق کشته یا زخمی شدند.
کد خبر: ۱۰۷۰۵۴۳
تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۴۰۰ - ۲۰:۱۲ 17 August 2021
به گزارش تابناک به نقل از ایرنا، شبکه خبری «روسیا الیوم» دقایق پیش به نقل از خبرنگار خود نوشت که جنگنده‌های ترکیه مناطقی در شهرستان «سنجار» (شنگال) واقع در استان صلاح الدین را بمباران کردند.

بر اساس این گزارش، در نتیجه بمباران ترکیه شماری از غیر نظامیان این منطقه کشته یا زخمی شدند.

شبکه روسیا الیوم به آمار دقیق کشته‌ها و زخمی ترکیه اشاره‌ای نکرده است، در مقابل مقام‌های رسمی عراقی نیز تاکنون در این باره اظهار نظر نکرده اند.

جنگنده‌های ترکیه در روز‌های گذشته به مواضع پ ک ک (حزب کارگران کردستان) در شمال عراق حمله کردند و این حملات منجر به خسارت‌ها و تلفات در میان غیرنظامیان شده ست.

وزارت دفاع ترکیه روز گذشته اعلام کرد که عملیات ارتش ترکیه در منطقه «متین» در شمال عراق ادامه دارد و افرادی را که در کشتن یک سرباز ترکیه دست داشته را شناسایی کرده و از پای درآورده است.

منابع خبری روز گذشته اعلام کردند که در حمله عناصر مسلح پ ک ک چهار نظامی ترکیه کشته شدند.

پیش از این نیز درگیری‌هایی میان ارتش ترکیه و عناصر پ ک ک در دهوک رخ داد که عناصر حزب کارگران کردستان یک سرباز ترکیه‌ای را کشتند.

روز گذشته در پی حمله ترکیه به سنجار واقع در استان نینوا ۳ نفر از جمله مسئول نظامی نیرو‌های حفاظت از سنجار، کشته شدند.

ترکیه در دو عملیات پنجه برق و پنجه تندر مناطق حضور عناصر پ. ک. ک از جمله در «العمادیه، زاخو، جبل متین، افاشین، باسیان، جبل کیسته و زاب» واقع در شمال عراق را هدف حمله قرار می‌دهد.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست