بازدید 11234
۶

کاهش قطع برق در کشور از فردا

سخنگوی صنعت برق کشور گفت: روزهای گذشته با خروج واحدهای حرارتی و برق آبی، ۱۸۰۰ مگاوات خاموشی به مردم تحمیل شد که امیدواریم از فردا با کاهش دما خاموشی‌های برق به حداقل برسد.
کد خبر: ۱۰۶۹۸۴۹
تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۵:۰۵ 14 August 2021


به گزارش تابناک به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، مصطفی رجبی مشهدی افزود: روزهای گذشته بخش‌های مختلف کشور شاهد خاموشی‌های متعددی بودند که نسبت به روزهای گذشته این خاموشی‌ها افزایش محسوسی در تعداد و همچنین زمان اعمال خاموشی داشت.

وی دلیل بروز خاموشی‌ها را تنها خروج تعدادی از واحدهای برق آبی، گرمای هوا و مصرف بالای برق توسط مردم دانست و اظهارکرد: روزهای گذشته مجبور به اعمال خاموشی‌هایی شدیم، که دلیل آن هم از مدار خارج شدن چند نیروگاه بود.

سخنگوی صنعت برق کشور ادامه داد: همچنین تقاضای بالای مصرف برق در مرز ۶۱ هزار مگاوات قرار داشت که نیاز مصرف برق در زمان مشابه سال گذشته ۵۷ هزار و ۳۷۴ مگاوات بوده است، که ذخیره نیروگاه‌ها ۸۸، مصرف برق صنایع ۳ هزار و ۲۳۳ و تولید نیروگاه‌های تجدیدپذیر (در مجموع ۲۴ ساعت) ۵ هزار و ۸۹۸ مگاوات بوده است.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۷
انتشار یافته: ۶
اگر نیروگاههای موجود کشور بدلایل عدیده ای که بر شمردید توان تامین مصرف داخلی را ندارد چرا برای انتقال برق به کشورهای مجاور کیلومترها خط انتقال برق کشیدید و هزینه کردید..... آیا بهتر نبود با صرف جزیی از ان مبلغ نیروگاههای خورشیدی برپا می کردید که استهلاک و هزینه نگهداری در مقایسه با سایر نیروگاهها دارد و برای افزایش توان خروجی آن نیاز به تغییراتی چندانی ندارد.کشور ایران با داشتن مناطق کویری مشابه امارات ، عربستان و چین 365 روز سال از نور خورشید می تواند استفاده ببرد...
توی این خاموشی هاازتولید بیت کویین چه خبر مبرا ؟
جالبه شپا برای رفع آلودگی هوا از باد کمک بگیرید وبجای درست کردن مشکل برق از باران کمک بگیرید ولاغیرو.... کلا همتون نابلد هستید وبیسواد و بی تخصص .... البته اگر تعهد شما رنگ ولعاب ریا هم نداشته باشه ...وای بر همتون
فکر نمی کنید علاوه بر کمک به مردم دیگر کشورها ، باید در این کشور نیروگاه هم ساخته شود؟؟؟
بی عرضه ها حداقل برق نیروکاههای خصوصی را درست بخرید تا انها برای ما نیروگاه بزنند.
یعنی بی کفایتید که این مسایل پیش میاد،چرا سالی یک نیروگاه نمیزنید؟؟؟؟؟ پس پولهای مملکت کجا هرج میشه که مردم باید چوب ندونم کاری و بی کفایتی شما ها را بخورند و تحمل کنند و دم نزنند....؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار