بازدید 5568

گفت وگوی قطر و لبنان به منظور تقویت همکاری نظامی

ژنرال "ژوزف عون" فرمانده ارتش لبنان در دیدار با شیخ "خالد بن محمد العطیه" وزیر مشاور دولت قطر در امور دفاعی در دوحه راه‌های تقویت همکاری نظامی میان دو کشور را مورد بحث و تبادل نظر قرار دادند.
کد خبر: ۱۰۶۹۰۲۲
تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۴۰۰ - ۲۱:۱۷ 09 August 2021

به گزارش تابناک به نقل از ایرنا، دو طرف مسائل مربوط به موسسه نظامی لبنان و تقویت همکاری میان ارتش‌های دو کشور و حمایت از ارتش لبنان را مورد گفتگو قرار دادند بدون آنکه جزئیات بیشتری در این خصوص ارائه دهند.

ژنرال عون امروز دوشنبه همچنین با سپهبد ستاد غانم بن شاهین الغانم رئیس ستاد مشترک ارتش قطر دیدار کرد و دو طرف همکاری میان ارتش‌های دو کشور و حمایت از ارتش لبنان را مورد بحث و تبادل نظر قرار دادند.

فرمانده ارتش لبنان دیروز یکشنبه طی یک سفر رسمی که مدت زمان آن مشخص نشده جهت گفتگو در خصوص تقویت همکاری میان دو کشور وارد دوحه قطر شد.

قطر در اوایل ژوئیه گذشته متعهد شد که به مدت یک سال ماهانه ۷۰ تن مواد غذایی در اختیار ارتش لبنان قرار دهد.

ژنرال عون در اواسط ژوئن گذشته نسبت به فروپاشی نهاد‌های لبنانی از جمله نهاد‌های نظامی در صورت ادامه یافتن وخامت اوضاع اقتصادی و مالی کشور هشدار داد.

لبنان از اواخر ۲۰۱۹ به شدت با بحران اقتصادی مواجه است که منجر به فروپاشی مالی و کاهش شدید قدرت خرید اکثر اهالی لبنان و همچنین کمبود شدید سوخت و دارو و مواد غذایی در این کشور شده است.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست