بازدید 6703

پیش بینی دمای هوای استان تهران تا مرز ۴۰ درجه

مدیر کل هواشناسی استان تهران با اشاره به افزایش تدریجی دما از امروز یکشنبه ۱۷ مرداد گفت: تا پایان هفته جاری، دمای هوا در سطح استان ۲ تا ۵ درجه افزایش یافته و به مرز ۴۰ درجه می رسد.
کد خبر: ۱۰۶۸۶۷۶
تاریخ انتشار: ۱۷ مرداد ۱۴۰۰ - ۰۹:۱۰ 08 August 2021

به گزارش «تابناک»، مجتبی جلالی در گفتگو با خبرنگار مهر، در خصوص وضعیت جوی و آب و هوایی استان تهران با اشاره به افزایش تدریجی دمای تهران از امروز یکشنبه ۱۷ مرداد ماه اظهار داشت: تا پایان هفته جدید، دمای هوا در سطح استان ۲ تا ۵ درجه افزایش می‌یابد.

جلالی با بیان اینکه اوج افزایش دما طی روزهای پایانی هفته اتفاق خواهد افتاد افزود: بیشینه دمای پایتخت، در روزهای پایانی هفته به مرز ۳۹ یا ۴۰ درجه نزدیک می‌شود.

مدیر کل هواشناسی استان تهران با اشاره به اینکه هفته جدید در استان تهران خبری از بارش را نخواهیم داشت گفت: هفته آخر مرداد احتمالاً امواج بارشی از سطح استان عبور خواهند کرد اما قطعی نیست.

وی همچنین از تجمع بارش احتمالی تا پایان وقت پنجشنبه ۲۱ مردادماه خبر داد و عنوان داشت: از امروز تا پایان هفته در ارتفاعات شرقی و شمالی استان احتمال رگبار و رعدوبرق به صورت نقطه‌ای و محلی وجود دارد و سایر نقاط استان در این مدت جوی آرام خواهند داشت.

جلالی اظهار داشت: هوای تهران، برای امروز یکشنبه ۱۷ مرداد صاف تا قسمتی ابری خواهد بود و حداکثر دما ۳۷ درجه سانتی گراد و حداقل دما ۲۷ درجه سانتی گراد پیش بینی شده است.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر