بازدید 21513
با برگزاری مراسم تحلیف

هیات رئیسه شورای ششم شهر تهران مشخص شد؛ چمران رئیس و سروری نائب رئیس شد / شهردار تهران انتخاب نشد

نخستین جلسه هر دوره شورا تحت ریاست مسن‌ترین و جوان‌ترین عضو شورا تشکیل می‌شود و بدین ترتیب در شورای ششم «مهدی چمران»، متولد ١٣٢٠ مسن‌ترین و «جعفر شربیانی» و «نرجس سلیمانی» جوان‌ترین افراد و اداره کننده نخستین جلسه شورا شدند. افرادی که در ادامه دو تن از ایشان با رای اعضا به هیات رئیسه شورا راه یافتند.
کد خبر: ۱۰۶۸۱۲۶
تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۴۰۰ - ۰۹:۵۹ 05 August 2021
تابناک اجتماعی
صبح امروز ششمین دوره شورای شهر تهران با برگزاری آیین تحلیف آغاز به کار کرد؛ شروعی که برخی تاکید دارند با انتخاب شهردار تهران، توفانی خواهد بود؛ هرچند شاید این انتخاب به جلسه آتی موکول شود.

به گزارش «تابناک»، آیین تحلیف دوره جدید شورای اسلامی شهر تهران در حالی برگزار می‌شود که در واپسین ساعات روز گذشته، خبر انتخاب شهردار تهران توسط اعضای جدید روی خروجی برخی رسانه‌ها رفت و موجب شد، توجه بسیاری به نخستین نشست رسمی شورای ششم شهر تهران باشد؛ نشستی که بعید است در آن فرصت به اموری عادی شورا برسد.
 
هیات رئیسه مشخص شد؛ چمران رئیس و سروری نائب رئیس/ شهردار تهران انتخاب نشد

انتخاب و تعیین جانشین پیروز حناچی در شهرداری تهران از این رو بعید می‌رسد که لازمه شروع به کار شورا، انجام اموری ابتدایی از جمله برگزاری مراسم تحلیف است؛ مراسمی که با حضور انوشیروان محسنی بندپی استاندار تهران، مهدی جمالی نژاد معاون عمرانی وزیر کشور، سردار حسن حسن زاده فرمانده سپاه محمد رسول الله تهران، محسن هاشمی رفسنجانی رئیس شورای پنجم شهر تهران، حجت الاسلام سیدرضا تقوی نماینده مردم تهران در مجلس، عیسی فرهادی فرماندار تهران، حسین توکلی فرماندار شهرستان ری، سید مهدی ساداتی فرماندار شهرستان شمیرانات، پیروز حناچی شهردار تهران و اعضای جدید شهر تهران برگزار شد.

این مراسم با انتخاب رئیس سنی از میان ۲۱ عضو شورای ششم یعنی مهدی چمران، پرویز سروری، نرجس سلیمانی، محمد آخوندی، حبیب کاشانی، ناصر امانی، مهدی پیرهادی، مهدی بابایی، سید جعفر تشکری هاشمی، سید احمد علوی، مهدی عباسی، مهدی اقراریان، علیرضا نادعلی، احمد صادقی، سید محمد آقا میری، میثم مظفر، زهرا شمس احسان، نرگس معدنی پور، علی اصغر قائمی، سوده نجفی، جعفر بندی شریبانی آغاز شد.

نخستین جلسه هر دوره شورا تحت ریاست مسن‌ترین و جوان‌ترین عضو شورا تشکیل می‌شود و بدین ترتیب در شورای ششم «مهدی چمران»، متولد ١٣٢٠ مسن‌ترین و «جعفر شربیانی» و «نرجس سلیمانی» جوان‌ترین افراد و اداره کننده نخستین جلسه شورا شدند. افرادی که توسط عیسی فرهادی، فرماندار تهران به جایگاه هیأت رئیسه فراخوانده شدند و وی در ادامه به رسم معمول گزارشی از انتخابات ارائه کرد.
 
هیات رئیسه مشخص شد؛ چمران رئیس و سروری نائب رئیس/ شهردار تهران انتخاب نشد


به بحث امنیت و مشارکت اندک در تهران بپردازید


«انتخابات تهران حساسیت داخلی و خارجی فراوانی دارد و اگر کمک‌های شهرداری نباشد در کمک‌های جانبی با مشکل مواجه می‌شویم. همکاری شهرداری تهران و حمایت‌های هاشمی رئیس شورای شهر در این دوره بی نظیر بود. امسال در ۲۲ منطقه ۴ هزار و ۲۹۰ شعبه افزایش یافت. همچنین در این دوره شاهد افزایش واحد‌های سیار و تشکیل کمیته بهداشت بیش از ۳ هزار بازرسی داشت و شاهد توزیع ۲۴ میلیون برگ تعرفه بودیم. انجام ۴ انتخابات همزمان بسیار سخت بود و کار ارزشمندی انجام گرفت و یک مورد ماحصل آن، ۲۱ تن اعضای شورای شهر فعلی هستند.

با همراهی شورای پنجم ۳۱۹ جلسه عادی برگزار شد و ۸۶۶ مصوبه رقم خورد که ۷۷ مصوبه مورد اعتراض هیأت تطبیق قرار گرفت. تهران صد‌ها مأموریت ریز و درشت دارد و همه تلاش می‌کنند، شهرداری چابک و فعالی داشته باشند. ۵۲ درصد مالیات کشور در تهران اخذ می‌شود و تنها پایتخت سیاسی و سرریز همه آسیب‌های کشور است؛ مدیریت تهران یعنی کل استان تهران و حتی کلانشهر البرز که نیازمند مدیریت است.

از مدیریت شهری ششم می‌خواهم به بحث امنیت تهران بپردازند. تهران ۱۲۰ کلانتری کم دارد. شورای شهر در حوزه اجتماعی حتماً در بحث تکدی گری در تهران و معتادین به ویژه منطقه ۱۲ و میدان شوش باید مدیریت کند. همچنین در مشارکت‌های سیاسی و اجتماعی در شهر تهران در میان پایتخت‌های سیاسی آخر هستیم و می‌خواهم که روند اصلاح شود.»
 
هیات رئیسه مشخص شد؛ چمران رئیس و سروری نائب رئیس/ شهردار تهران انتخاب نشد


به رفع کاستی‌های حوزه حمل و نقل عمومی بپردازید


در ادامه جلسه محسن هاشمی، رئیس شورای پنجم شورای اسلامی با اشاره به اینکه شورای ششم و همین طور دولت سیزدهم امروز در شرایط سخت تحریمی و کرونایی کار خود را آغاز می‌کند، گفت: همانطور که دولت و شورای قبلی، با چنین شرایطی مواجه بود، در ارزیابی عملکرد و قضاوت درباره آنها، شرایط و مشکلات خاص چهار سال گذشته در نظر گرفته شود و منصفانه است انتظارات از دوره جدید نیز با واقع بینی و در نظر گرفتن محدودیت‌ها و بحران‌های فعلی کشور تعدیل و به سختی کار دوستان جدید توجه شود.

وی با تاکید بر اینکه کارنامه دوره پنجم مدیریت شهری، شفاف و مشخص است و مکتوب نیز در روز‌های آینده در معرض بررسی و نقد افکار عمومی قرار خواهد گرفت، اظهار امیدواری کرد: نقاط مثبت عملکرد این شورا در دوره آینده تداوم یابد و نقاط کاستی جبران شود. مهمترین دستاورد شورای پنجم، صیانت از شهر در ابعاد مختلف شهرسازی، محیط زیست، اقتصادی و اجتماعی و به ویژه اجرای تذکرات و رفع نگرانی‌های رهبر انقلاب بود و ایجاد شفافیت.

هاشمی با اشاره به اینکه مدیریت پنجم در تجهیز حمل و نقل عمومی کاستی‌هایی داشته است، افزود: بر اساس نظرسنجی‌های مردمی رسیدگی به آلودگی هوا و حمل و نقل عمومی بیشترین درخواست را داشته که متأسفانه به دلیل کرونا بسیاری از این اهداف محقق نشد. از اعضای شورای ششم می‌خواهم برای توسعه مترو که در طول این سال‌های بعد از پیروزی انقلاب اسلامی زحمت زیادی برای آن کشیده شده و بیش از نیمی از آن ساخته شده اقدام کند.

وی افزود: رویه‌ای که بنده شخصاً از ابتدا تا انتها، دوران شورای پنجم، براساس الگوی رفتاری و نگرش آیت الله هاشمی رفسنجانی داشتم، تلاش در جهت کاهش تنش و تخریب عملکرد دوره‌های گذشته در شورا و انجام وظایف خود بود، چرا که تخریب و دعوا‌های سیاسی بین مسئولان به تضعیف اعتماد عمومی و سرمایه اجتماعی کلیت نظام می‌انجامد. امیدوارم در دوره جدید نیز با نگاهی مثبت و سازنده، انباشت تجربه و دانش در مدیریت شهری، کارآمدی شورا افزایش یابد.
 
هیات رئیسه مشخص شد؛ چمران رئیس و سروری نائب رئیس/ شهردار تهران انتخاب نشد


عامل ۷۵ درصد جرایم در تهران ناشناخته است


در ادامه، انوشیروان محسنی بندپی استاندار تهران پشت تریبون قرار گرفت و با اشاره به اینکه رکن شورای شهر و روستا مورد حمایت مقام معظم رهبری است، به منتخبین این شورا‌ها در شهر‌ها و روستا‌های تهران تبریک گفت و ابراز داشت: در یک شرایط بسیار سخت به لحاظ منابع مالی دو اتفاق مهم، سیل فروردین ۹۸ و کرونا بدون کمک دولت مدیریت شد و در سیل ۹۸ هیچ مشکل خاصی را شاهد نبودیم. اولین آرامستان غسل فوتی‌های کرونا در بهشت زهرا صورت گرفت.

وی افزود: در این دوره وزارت کشور و جمالی نژاد که تجربه کار در شهرداری و شورا‌ها را داشتند، در همکاری بین شورا‌ها و شهرداری‌ها موفق ظاهر شدند؛ هرچند دولت‌ها در برخی ادوار مشکلات شورا‌ها را به خوبی نبینند، شاهد همکاری خوبی بودیم.

محسنی بندپی با بیان اینکه تهران یک کلانشهر و مرکز سیاسی، اقتصادی، علمی با ریز تمام آسیب‌های اجتماعی است، ابراز داشت: در برآورد نیروی انتظامی در جرم و سرقت سایر استان‌ها ۷۵ درصد بومی هستند و نیروی انتظامی موثرتر می‌تواند عمل کند، اما در تهران عامل ۷۵ درصد ناشناخته است و این، سرعت عمل را می‌گیرد. این در حالی است که به دلیل پیچیدگی‌های تهران و احتمال بحران‌های متعددی مثل فرونشست و زلزله، کار‌ها روان‌تر پیش برود.

حضور بیش از ۱.۵ میلیون اتباع بیگانه در تهران و همچنین وجود نیروی انسانی توانمند و متخصص، از دیگر نکاتی بود که استاندار تهران مورد تاکید قرار داد و در ادامه با اشاره به دلسوزی‌های چمران برای شورای شهر تهران و تحقق مردم سالاری دینی در دوره‌های گذشته شورا، گفت: امیدواریم این زحمات در این دوره ادامه یابد. هر اقدامی در تهران می‌تواند تاثیرگذاری اش را در کل کشور بگذارد و شاهد آن باشیم.
هیات رئیسه مشخص شد؛ چمران رئیس و سروری نائب رئیس/ شهردار تهران انتخاب نشد


اعضای شورای ششم سوگند خوردند


پس از این سخنان، مراسم تحلیف با هیات رییسه سنی و با قرائت این سوگندنامه و امضای آن توسط اعضای شورای ششم ادامه یافت؛

«من در برابر کلام الله مجید، به خدای متعال سوگند یاد می‌کنم و با تکیه بر شرف انسانی خویش تعهد می‌نمایم که در حفظ امانت و انجام هرچه بهتر وظایفم و خدمت به مردم کوشا باشم و قانون اساسی و سایر قوانین و مقررات کشور را در چارچوب وظائف و اختیارات خود مراعات نمایم و در همه زمینه‌ها عدالت و انصاف را در نظر داشته و مادامی که در شورای اسلامی شهر عضویت دارم در رعایت صرفه و صلاح و پیشرفت امور شهر و شهرداری اهتمام نمایم.»
 

انتخاب اعضای هیات رئیسه شورای ششم

 
پس از این مراسم و با خروج مدعوین از جلسه، نخستین نشست این شورا با دستور کار انتخاب اعضای هیات رییسه آغاز شد و چمران از اعضا خواست کسانی که امکان پذیرش ریاست این شورا را دارند اعلام کنند. تقاضایی که در نهایت کاندیدایی نداشت تا این مسئولیت به چمران سپرده شود و بعد از رای گیری، وی با ۲۱ رای از ۲۱ رای، به ریاست ششمین دوره شورای شهر تهران انتخاب شود.

در رای گیری برای انتخاب نائب رئیس شورا، دو تن از اعضا به سروری رای ندادند، اما نکته جالب توجه در رای گیری برای انتخاب اعضای هیات رئیسه، چهار رای سفید در رای گیری برای انتخاب منشی اول بود که سوده نجفی برگزیده گردید و یک رای به نام «ناصر امانی» در انتخاب منشی دوم، در حالی که امانی اصلا کاندیدا نبود!
در ادامه انتخاب نایب رییس شورا در دستور کار قرار گرفت و چمران، پرویز سروری را به اعضای شورای پیشنهاد کرد که پس از رای گیری، وی با ۱۹ رأی به عنوان نایب رئیس شورای ششم شهر تهران انتخاب شد. سپس برای انتخاب منشی اول و دوم نیز جداگانه رای گیری صورت گرفت که در نتیجه آن‌ها سوده نحفی و جعفر شربیانی منتخب شدند؛ شربیانی ۲۰ رای و سوده نجفی ۱۷ رای آوردند.
 
همچنین انتخاب سخنگوی شورای شهر ششم تهران نیز به جلسه بعدی شورا موکول شد.
 
بدین ترتیب و با این انتخاب ها، موکول شدن انتخاب شهردار تهران به نشست آتی شورا در هفته آتی هم به نوعی قطعیت یافت، چون پیشتر چمران در پاسخ به اخبار منتشر شده از انتخاب زاکانی در نشست غیررسمی روز گذشته، خبر از انتخاب شهردار در روز یکشنبه هفته بعد داده بود و سروری، نائب رئیس منتخب امروز شورا هم پیش از نشست امروز به خبرنگاران تاکید کرده بود که امروز شهردار انتخاب نخواهد شد.
 
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱۲
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۴۵
یعنی سن بازنشستگی در بین مسئولان بالای ۱۲۵ سال است ؟؟؟

سه نسل پشت سدهای کار بیکار مانده اند

چمران بازنشستگی نداره ؟؟؟؟
پاسخ ها
سبوس برنج شمال
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۲۷ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۴
درود بر شهدا و آنانیکه از جان و مال......خود گذشتند.




کجایند مردان بی ادعا
ناشناس
| Malaysia |
۱۵:۴۹ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۴
یعنی چی؟ اسمش شورا است..... شورا! در شورا آدمها مشورت می کنند؛ کار اجرایی که نیست..
همیشه تاریخ هم موقع مشورت، از افراد سالدار و باتجربه استفاده شده و خواهد شد.. حالا اگر کسی تا 125 سالگی هم مشاعرش خوب کارکند که چه بهتر. نظرهای جوان هم که در اینجا هست؛ پس دیگه مشکل چیه؟...
اگر مشکل شما شخص است، که اون دیگه چیز دیگه ایه و من نمی دونم.
کار و بیکاری و بازنشستگی هم مقوله کارهای اجرایی است و حداکثر کارشناسی، نه کارهای مشورتی و حتی نظارتی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۵۲ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۴
نکنه انتظاری داری، فارغ التحصیل های بیکار بیان شورای شهر؟! این چه تصور خامی هست که شما دارید. وقتی کسی خوب میفهمه ولو ۸۰ ساله، به حکم عقل باید ازش استفاده کرد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۱۳ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۵
چمران که در دوره قالیباف نتوانست و یا نخواست تا جلوی فساد و خلاف به مردم شهر تهران را بگیرد

چرا مجددا خودش را نامزد انتخابات و ریاست کرده است ؟

جبهه پایداری ها قصد تصرف و گرفتن تمام پایگاه های قدرت و ثروت و رسانه های کسور را دارند

و قطعا چمران و دوستانش در شورا جرات و توان مقابله با انها را نداشته و ندارند
چرا از اعلام شهردار شدن زاکانی خودداری می کنید در حالی که خبرگزاری فارس که منبع اصلی تمام اخبار سایت های اصولگرا مانند تابناک هست دیشب این خبر رو اعلام کرد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۲۱ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۴
جبهه پایداری ها تخته گاز

بدنبال قبضه تمام سنگرهای قدرت هستند

و خدا رحم کنه
چرا از اعلام شهردار شدن زاکانی خودداری می کنید در حالی که خبرگزاری فارس که منبع اصلی تمام اخبار سایت های اصولگرا مانند تابناک هست دیشب این خبر رو اعلام کرد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۴۷ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۴
دقیقا چون خودشان هم می دانند که بدترین گزینه ممکن را انتخاب کرده اند ولی چه کنن که مقاصد سیاسی شان بر همه چیز ارجعیت دارد
دوباره چمران در مملکت قحط الرجال
زاکانی را انتخاب کنید مردم تهران از خجالت او در خواهند آمد
عجب..مهدی چمران شده سرجهازی شورای شهر...آقا مثل اینکه باز نشستگی ندارن....حیف از برادرش مصطفی چمران.
با توجه به اهمیت این دوره از دولت و حضور آقای زاکانی در مرکز پژوهشها و اشراف او بر مسائل دولت و کشور با توجه به رقابتی که در انتخابات ریاست جمهوری هم داشت، جدا شدن ایشان از مجلس و مرکز پژوهشها در این شرایط خیانت به مجلس، دولت و رای مردم است. ایشان باید در مجلس میماند تا به دولت کمک کند نه اینکه شهرداری تهران او را وسوسه کند. در دولت خیلی کار است که باید انجام شود و در این راه مجلس باید اقدامات زیادی انجام دهد. اصولگرایان کمی از جاه طلبی دست بردارند مردم گرفتارند بعد اینها هر روز در پی مقامی بالاتر هستند؟
موضوع جوان‌گرایی و استفاده از نیروی جوان برای مدیریت کشور ، صرفا یک شعار است. این آقای چمران که نزدیک 95 سال سن داره کی میخواد کنار بره و نیروی جوان جایگزین ایشان شود. علاوه بر آن مدیریت ایشان در دوران قبلی چه تاجی به سر شهروندان تهران گذاشته که مجددا رییس شورای شهر تهران میشه. آقا بسه دیگه!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۱۷ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۴
پروفسور کدوم مدرسه کلاس اول و دوم دبستان رو گذروندی؟ اختلاف 1400 و 1320 میشه 80 تا نه 95
و ملتی که دوست دارد به عقب برگردد.. چمران ۸۲ ساله با کارنامه ای سیاه برای بار چندم رییس شورای شهر تهران شد!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۳۷ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۴
والا تمام سیاهی ها واسه جریان مخالف چمران بوده و کارنامه‌اش کاملا معلومه الان برو ببین قیمت اتوبوس داخل شهری 1500 شده اونوقت کی سیاهه..
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۱۸ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۴
اگر کارنامه این آقا سیاهه، مقصر اون نیست که دوباره رای آورده. مقصر مردمی هستند که نرفتند رای بدهند تا امثال این آقا رای نیاورند
علی برکت الله
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۵۷ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۴
شما مثل اینکه هنوز تو فضای شورای محسن هاشمی و شهردار نجفی هستی داداش
روحانی رفت و اعوان و انصارش
هرچند چاههای عمیقش حالاها زیر پای ملت هست
این 4 سال کجا بودید دلمان براتون تنگ شد. در املاک نجومی خوش می گذرد؟
میشه سوابق آقای زاکانی در زمینه مدیریت شهری را بفرمایید ؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۲۶ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۴
زاکری ، داخل شهر تهران خانه ۴ طبقه دارند

و در خیابان های تهران هم خیلی رانندگی کرده

اینها واسه سوابق شهرداری کافی نیستند !!!!!!!؟؟؟؟؟؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۴۸ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۴
میاد میگه من توی شهر برای تامیین مخارج دانشگاه هم مسافر کشی می کردم این خخودش سابقه شهری من
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۱۹ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۴
سابقه نداره، اما زبون دراز تا بخواهید داره. انشاء الله ایشون شهردار بشوند تا ببینیم چند مرده حلاج هستند
چمران با انتخاب شهردارهای با کارنامه در سالهای قبل، موفقیت بیشتری داشته و از شوراها دیگر بهتر بوده و باقی شوراها مثل همین قبلی فقط قیمت وسایل نقلیه عمومی را گرون کردند.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۲۹ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۴
یادمان نمی رود که دوره چمران

قالباف دو هزار ملک با ارزش شهرداری را به دوستان بخشید

و چندین هزار میلیارد تومان پرونده مال باز داشت

و هزاران برج و تراکم فروشی در خیابانها بن بست ۶ متری دادند

و صدها باغ سبز تهران را برج کردند و رفت

اینها کارنامه چمران خان بود !!!!؟؟؟؟
مرگر خوبه ولي براي همسايه؟ مملكت دست ٨٠ سلىال به بالاست.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۱۹ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۴
طرف 80 سالشه هنوز دنبال مقامه
عجب جوانگرایی.این بود جوان مومن انقلابی که قرار بود کن فیکون کنه؟ اینها که قبلا هم تشریف داشتن.
خب به نظر می رسد چون آقای زاکانی نتوانست برای مقام وزارت با رئیس جمهور به نتیجه برسد برای پاداش انصرافش به نفع آقای رئیسی بهش شغل شهردار تهران را هدیه دادند در حالی که اصلاً تخصص و تجربه آن را ندارد و اینجاست که می بینیم اصولگرایان به رغم تمام وعده هایی که می دهند همچنان در پی تقسیم غنائم پیروزی خود هستند و از طرفی به رغم ادعای پیری دولت روحانی اصولگرایان با انتخاب چمران 80 ساله چگونه ادعای جوانگرایی می کنند این یک معضل اصولگرایان هست دایره محدود پذیرش پست مدیریت در دوره آنها و عدم وجود فرد متخصص در طرفداران آنها
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۲۰ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۴
اصولگراها بیشتر وصولگرا هستن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۱۵ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۵
نجفی- وزارت آموزش پرورش - وزارت علوم- شهرداری؟!؟
ترابه خدااین چمران رابازنشست کنید مگر قحطی الرجال است
پزشک!
شهر دار تهران!
جوان گرایی را بی خیال
شایسته سالاری کجا رفت
سیاسی کاری تا این حد
ویژگی بارز زاکانی گرایش شدید به یک جناح و نه شایستگی در شهر داری هست
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۵۹ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۴
حتما قحط الرجاله که شورای قبل سه چهار تا شهردار عوش کرد!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۱۶ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۵
یاد نجفی افتادم، خیلی شایستگی داشت البته در قتل
عضوشورای شهرگفته برای هرتهرانی یک قبرمجانی درنظرگرفتیم!یعنی خدایی بایدچکارکنندکه بفهمیدآی ملت؟؟!!
زاکانی کاندید، زاکانی نماینده، زاکانی شهردار، زاکانی همهجا.
این چمران همونی بود که با رو کردن احمدی نژاد و پز و بال دادن بهش به عنوان شهردار تهران آعاژ سقوط و بدبختی کشور رو کلید زد. پدیده هزاره سوم از آستین چمران اومد بیرون
حالا ببینین این دفعه کیو تو آستین داره
روی حافظه ضعیف تاریخی ملت حساب باز کردن که از رو نمیرن و بازم میان کاندید میشن
بنظر می رسد برای آقای مهندس چمران حضور در این عرصه کافی بود و بیش از این هم موضوعیت نداشت. انتخاب آقای زاکانی بعنوان شهردار، با توجه به غیر مرتبط بودن تحصیلات و سوابق و تجربیات، مایه تعجب است!
آقای زاکانی مگه دکتر نیست... مگه شهرداری بیمارستانه؟ مهندس تو این مملکت نیست؟؟
مطمئن هستید روئسای جمهور نمایندگان وزرا شورای شهر وشهردار به قران قسم میخورند که حافظ منافع ملت وکشور باشند؟در عمل ما چیز دیگری میبینیم ...................
به نام حق تعالی
آقای علیرضا زاکانی گزینه مناسب برای شهرداری تهران بزرگ است.پاکدستی و قاطعیت
بی ادب تر از زاکانی وجود نداره
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل