بازدید 6091
۱

هشدار‌آمریکا‌درباره‌سفر‌به‌برخی‌کشور‌ها بدلیل‌شیوع‌دلتا

مرکز کنترل و پیشگیری از بیماری آمریکا با انتشار فهرست جدیدی به عنوان کشور‌های پرخطر به لحاظ شیوع گونه دلتا کرونا، به شهروندان خود هشدار داد که از سفر به چندین کشور جهان از جمله ایران، یونان، ایرلند و قزاقستان خودداری کنند.
کد خبر: ۱۰۶۷۸۰۶
تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۴۰۰ - ۲۲:۴۵ 03 August 2021
به گزارش تابناک به نقل از ایرنا، این مرکز روز سه شنبه به وقت محلی با بیان اینکه سفر به این کشور‌ها و جزایر به دلیل تعداد بالای موارد ابتلا به کووید -۱۹ خطرناک است، به شهروندان خود هشدار داد از سفر به این کشور‌های خودداری کنند.
مرکز کنترل و پیشگیری از بیماری آمریکا، کشور‌ها و مناطقی، چون ایران، یونان، ایرلند، و جزایر ویرجین آمریکا، لیبی، قزاقستان، آندورا، سنت بارتلمی، لسوتو، مارتینیک، مالت، جزیره من، و کوراسائو را به دلیل افزایش شدید شمار مبتلایان به ویروس کرونا در این مناطق، در "سطح چهارم" (بسیار خطرناک) برای سفر قرار داد.

پیش از این اعلام شد آمریکا ورود مسافران از اتحادیه اروپا، انگلیس، چین و ایران را برای بیش از یک سال به دلیل بیماری همه گیر بیماری کووید ۱۹ محدود کرده است.

جن ساکی سخنگوی کاخ سفید به خبرنگاران گفته بود ما در این مرحله محدودیت‌های سفر موجود را حفظ خواهیم کرد. شیوع سویه دلتا ویروس کرونا در اینجا و خارج از کشور در حال گسترش است.

ابتلا به سویه کرونا دلتا در آمریکا به طور عمده در میان افرادی که هنوز واکسینه نشده اند، روبه افزایش گذاشته و موجب شده است که استفاده از ماسک در شهر‌های مختلف این کشور از جمله نیویورک بار دیگر ضروری شود.

به گزارش شبکه سی ان ان، میانگین شمار مبتلایان کرونا آمریکا نسبت به ماه گذشته ۴۰۰ درصد افزایش داشته و با افزایش شمار مبتلایان کرونا در امریکا بیمارستان‌ها در این کشور مجددا با بیماران کرونایی پر شده است و بیماران نسبت به دوره قبل بسیار جوان‌تر شده اند.

همچنین با رشد بیماران کرونایی سازمان کنترل بیماری‌های عفونی دستورالعمل بهداشتی را بروز رسانی و اعلام کرد که افراد واکسینه شده باید در محل‌های بسته که احتمال انتقال شدید است از ماسک استفاده کنند تا از شیوع بیشتر نوع خطرناک دلتا جلوگیری شود. بیش از ۸۰ درصد جمعیت ایالات متحده دربرگیرنده دستور العمل جدید سازمان کنترل بیماری‌های عفونی قرار دارند.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
سیل.اتش سوزی.کروناو....اینها نشانه های چیه؟!!!
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان