پیش بینی بورس فردا سه شنبه ۱۲ مرداد

اواخر بازار روز جاری فشار فروش بیشتر شد و در نهایت نماگر‌های بازار سرمایه در منطقه قرمز رنگ به کار خود پایان دادند. امروز همچنین ۳۰۵ میلیارد تومان پول حقیقی از بازار خارج شد. بورس فردا چگونه خواهد بود؟
کد خبر: ۱۰۶۷۵۹۰
تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۴۰۰ - ۲۱:۴۰ 02 August 2021

به گزارش بورس تابناک، بورس امروز را در حالی آغاز کرد که شاخص‌ها سبز پوش بودند، اما با گذر زمان، فشار فروش افزایش یافت و شاخص‌ها قرمز پوش شدند.

نکات مهم بازار امروز کاهش ارزش معاملات به زیر ۵ هزار میلیارد تومان و همچنین خروج پول حقیقی به میزان ۳۰۲ میلیارد تومان بود.  

پیش بینی بورس فردا سه شنبه ۱۲ مرداد | کدام گروه سبزپوش خواهد بود؟
 
 

بورس فردا چگونه خواهد بود؟

قاسم صادقی کارشناس و تحلیلگر بازار سرمایه در گفتگو با خبرنگار نبض بورس گفت: امروز شاخص کل مقدار کوچکی منفی شد و اکثر نماد‌های بازار در محدود یک منفی تا یک مثبت در نوسان بودند.

وی ادامه داد: امروز هم نماد‌های مثبت در بازار به چشم می‌خورد و هم نماد‌های منفی که تعداد نماد‌های منفی بیشتر بود. گروه‌های شیمیایی، فلزات اساسی، بانکی، پالایشی و شرکت‌های چند رشته‌ای مانند شستا، گروه‌های متعادل بازار امروز بودند. همچنین در روز جاری شاهد مثبت شدن برخی سرمایه گذاری‌های استانی که مدت‌ها صف فروش بودند، بودیم.

صادقی اظهار داشت: نکته قابل توجه این بود که خودرویی‌ها امروز شرایط بهتری را داشتند و بعد از چند روز اصلاح سرانجام صعودی شدند.

این تحلیلگر بازار سرمایه درباره بازار فردا گفت: در کل، کندل شاخص کل از منظر تکنیکال کندلی است که دقایق ابتدایی بازار فردا را منفی نشان می‌دهد. اگر بخواهیم اصلاحی را در بازار شاهد باشیم، شاخص می‌تواند طی دو الی سه روز تا محدوده یک میلیون و ۳۱۵ هزار تا یک میلیون و ۳۲۵ هزار اصلاح کند. اگر شاخص کل فردا بتواند در اواخر وقت مثبت شود و به مدار صعودی باز گردد می‌تواند تا حوالی مقاومت یک میلیون و ۳۷۵ هزار واحد بالا بیاید و انتظار این است که این مقاومت شکسته شود. اگر این مقاومت هم شکسته شود، شاخص می‌تواند تا حدود یک میلیون و ۴۳۰ هزار واحد آهسته و پیوسته صعود خواهد کرد. پیش بینی این است که شرایط خودرویی‌ها فردا بهتر باشد.  

منبع: نبض بورس

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر