بازدید 9358

جهانگیری: هیچ کس از ما نپرسید چگونه نفت فروختید

آقای روحانی قبل از دوران ریاست جمهوری گنجینه اسرار کشور بودند و در دوران ریاست جمهوری هم کشور را از شرایط سخت عبور دادند.
کد خبر: ۱۰۶۷۵۰۵
تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۲:۵۰ 02 August 2021

به گزارش تابناک به نقل از ایسنا، معاون اول رئیس جمهور با بیان این که ترامپ می‌خواست حتی یک بشکه نفت ایران فروخته نشود، گفت: در این مدت هیچ کس از ما نپرسید چگونه نفت فروختید.

 اسحاق جهانگیری در جلسه امروز رئیس جمهور با مدیران ارشد دولت تدبیر و امید با اشاره به سوابق مختلف حسن روحانی در جمهوری اسلامی اظهار کرد: آقای روحانی قبل از دوران ریاست جمهوری گنجینه اسرار کشور بودند و در دوران ریاست جمهوری هم کشور را از شرایط سخت عبور دادند. من به سهم خود از رئیس جمهور تشکر کرده و خسته نباشید می‌گویم و مطمئن هستم روزی قدر کار رئیس جمهور برملا می‌شود.

وی با اشاره به شرایط کشور در سال ۱۳۹۲ خاطر نشان کرد: اشکال ما این است که زود فراموش می‌کنیم در آن مقطع تحریم‌های شورای امنیت و آمریکا وجود داشت در رکود تورمی بودیم و از نظر سیاسی هم اوج اختلافات داخلی در میان نهادهای رسمی و حکومتی داشتیم به گونه‌ای که رئیس جمهور علیه رئیس مجلس شورای اسلامی نوار پخش می‌کرد.

معاون اول رئیس جمهور ادامه داد: در این فضا دولت کار خود را شروع کرد نتیجه انتخابات ۱۳۹۲ این بود که مردم و نخبگان سرشار از امید شده و به اصلاح امور و تغییر امید پیدا کردند تا سال ۱۳۹۴ دستاوردهای دولت، کاهش تورم و افزایش رشد اقتصادی و سرمایه گذاری بود. بخش خصوصی آن فعال شد اشتغال قابل توجهی ایجاد شد هماهنگی قوا زیاد شد و جریان‌های سیاسی امیدوار شدند.

جهانگیری همچنین تصریح کرد: برجام در دی ۱۳۹۴ به عنوان بزرگترین دستاورد دیپلماسی تاریخ معاصر ایران امضاء شد، البته آمریکایی‌ها گفتند که ایران سر ما کلاه گذاشتند که این دروغ بود و در مذاکره توافق شد و کسی سر دیگری کلاه نگذاشت. در انتخابات ۱۳۹۴ مجلس شورای اسلامی هر کس اعلام کرد ما حامیان دولت هستیم رای آورد. کف رای آن نمایندگان از سقف رای نمایندگان بعدی هم بیشتر شد ۲۴ میلیون هم در انتخابات بعدی به رئیس جمهور رای مجدد دادند در واقع روحانی در دور دوم با کارنامه خود از مردم رای گرفت و شاید در دور اول رای مردم به رئیس جمهور رای نه به دیگران بود.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۲۹
انتشار یافته: ۱۸
هیچ کس هم از شما نپرسید چگونه دلری 3 هزارتومانی را 27 هزار کردید
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۳۱ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۱
هیچ کس هم از قبلی نپرسید چرا دلار هزار و دویست تومنی، سه هزار تومن شد
اولا خسته نباشید
ثانیا بیست ساله مجلس از وزارت نفت می پرسه چقدر نفت میفروشید هنوز یه جواب درست ندادید
واقعاخسته نباشید
آقا برو. فقط برو ....
سلام، مگه شما نفت هم فروختيد؟
فعلا سوال هایی که پرسیدیم جواب بدین بقیه اش پیشکش
آقای جهانگیری دروغ نفرمایید! پرسیده شد. ولی جواب همیشگی شما این بود که اسرار فروش و دور زدن تحریم رو برای جلوگیری از استفاده دشمن نمیتونید برملا کنید.
خلافکاری و بی قانونی که افتخار ندارند که شما انتظار دست مریزاد دارید! این همه سلطان برای چی درست شد؟! همه کشورها بجز دو سه کشور در صلح یا سازش با هم رابطه دارند از بد روزگار و شانس بد نسل ما ، جمهوری اسلامی ایران یکی از اون دوسه تا کشور است!
از چهارشنبه صبح بگم بگم های اقای جهانگیری و سایر وزرای زحمت کش دولت شروع میشه و منت گذاری بر سر مردم که اگر ما نبوذیم چنین و چنان میشد و ... ! مثل اقای احمدی نژاد که انگار نه انگار هشت سال ریس جمهور این مملکت بوده با کلی اختیارات حالا هی کلیپ درست میکنه و ارسال میکند و انتظار داره مردم بریزن تو خیابون تا دوباره ایشون برگرده !!!!
باشه. حالا چجوری نفت فروختید شیطونا؟
من می پرسم: چگونه نفت فروختید؟ حتما باید التماس کرد که بگید؟ شما گزارش عملکرد به جایی نمی دید؟
خوب من می پرسم؛ چطور نفت فروختید؟
فروختید پولش اومد؟
4تا واسطه پیدا کردین اون وسط یک اتفاقاتی هم افتاده،منت چی رو به سر ملت میزارین؟؟؟
اقای جهانگیری مدیریت 4 سال دوم تان(4سال خر از پل گذشتنتون) فاجعه و جنایت بود.کجاست دهها میلیارد ارز 4200 که بین دوستانتان پخش کردید.و مردم را در فقر و فلاکت غرق کردید.خدا ازشماها نمیگذره.ایشالا حاکمیت هم شما رو محاکمه کنه.
خوب چطوری فروختید؟!! پولش کجا رفت ؟؟ مجانی فروختن که هنر نیست؟؟؟
خوب به جای فروختن نفت کار و تلاش کنید و ارزش افزوده ایجاد کنید
به وقتش می پرسند.
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار