بازدید 6957
۱
دستور کتبی وزارت ورزش به فدراسیون فوتبال و باشگاه ها

افزایش قرارداد فوتبالی‌ها فقط تا سقف تورم رسمی کشور

کد خبر: ۱۰۶۷۱۲۷
تاریخ انتشار: ۰۹ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۵:۱۸ 31 July 2021

وزارت ورزش و جوانان با ارسال بخش نامه ای به فدراسیون فوتبال اعلام کرده برای لیگ بیست و یکم افزایش قرارداد فقط به اندازه تورم مصوب بانک مرکزی مجاز است.

به گزارش تابناک ورزشی، در روزهایی که دولت دوازدهم روزهای پایانی فعالیت خود را پشت سر می گذارد، قوانین عجیب از سوی وزارت ورزش و جوانان همچنان ادامه دارد.

دستور کتبی وزارت ورزش به فوتبال؛ افزایش دستمزد تا سقف تورم بانک مرکزی!

در جدیدترین اقدام، وزارت ورزش و جوانان در روزهای گذشته نامه ای به فدراسیون فوتبال ارسال و اعلام کرده در نقل و انتقالات تابستانی افزایش دستمزد مربیان و بازیکنان تیم های فوتبال فقط به اندازه نرخ تورم که بانک مرکزی آن را اعلام می کند مجاز است و در واقع بازیکنان نمی توانند با مبالغ مورد نظر خود با باشگاه ها وارد مذاکره شوند. این نامه ای است که اخیرا به دست تمام باشگاه های فوتبال هم رسیده است.  

نکته عحبیب در این باره این است در این قانون اشاره نشده بازیکنانی که قصد دارند با یک باشگاه دیگر قرارداد امضا کنند، چه مبالغی را می توانند پیشنهاد بدهند و با این شرایط و در صورت اجرایی شدن این قانون بازیکنان ترجیح می دهند از تیم فعلی خود جدا شوند و با باشگاه های خواهان خود قرارداد امضا کنند تا بتوانند مبالغ مورد نظر خود را دریافت کنند.

از طرف دیگر بازیکنانی که مثلا دو سال قبل با یک باشگاه قرارداد امضا کرده اند و نسبت به آنهایی که فصل گذشته با مبالغ بالاتر قراردادهای خود را تمدید کردند، پول کمتری گرفته اند، امیدوار بودند بتوانند مبالغ معقولی از باشگاه دریافت کنند که با این قانون اضافه قرارداد آنها یک مبلغ مشخص خواهد بود، حتی اگر آنها در لیگ بیستم درخشش قابل توجه داشته باشند.

این قانونی است که می تواند باشگاه ها را در آستانه شروع فصل نقل و انتقالات با مشکلات عدیده روبرو کند، هرچند با روی کار آمدن دولت جدید بعید است این قانون به مرحله اجرا برسد.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
البته وزارت ورزش این قانون را فقط برای پرسپولیس اجرایی خواهد کرد تا الباقی این تیم را نیز به طور کامل از بین ببرد.
وزارت ورزش با ندادن پول به برانکو و کالدرون و نیز با آوردن رسول پناه و فراری دادن بازیکنان خوب و همچنین قرارداد ترکمانچای با اسپانسری که نیاز به توضیحش نیست، هر چه کرد به در بسته برخورد و در آخر نیز موفق نشد تا از قهرمانی پنجم متوالی پرسپولیس کبیر جلوگیری کنه، اما الان با این قانون هم راه را برای قهرمانی سپاهان هموار میکنه و هم به هر وسیله ای که شده از قدرت گرفتن مجدد تیم های پرسپولیس و استقلال جلوگیری میکنه.
البته متولیان امر در وزارت ورزش با اینکارشان یک خدا بیامرزی و آخر و عاقبت به خیری مادام العمر برای خودشان خواهند خرید!!!
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر