چه خبر از بزرگان بورس؟

در روزی که شاخص کل بورس با رشد ۱۶۰۰ واحدی به تعطیلات دو روزه رفت، شاخص کل هم وزن عقب نشینی داشت.
کد خبر: ۱۰۶۶۶۶۰
تاریخ انتشار: ۰۶ مرداد ۱۴۰۰ - ۲۲:۵۳ 28 July 2021
به گزارش بورس تابناک، در روزی که شاخص کل بورس با رشد ۱۶۰۰ واحدی به تعطیلات دو روزه رفت، شاخص کل هم وزن عقب نشینی داشت.

 در معاملات امروز بورس، تعداد نماد‌های متعادل بازار ۲۱۸ عدد، مثبت‌ها ۲۴۳ و منفی‌ها امروز ۳۴۶ نماد بودند.

در این میان، نماد‌های دلر، شاراک، سپید، وپخش و سفانو با صف‌های خرید قوی در بورس همراه بودند و در فرابورس نیز نماد‌هایی با صف خرید قوی متعلق به بپاس، هجرت، ارفع و شصدف بودند.

اما بزرگان بورس امروز چه روندی را سپری کردند؟

 
۱. فملی پرچمدار روند صعودی بورس؛ امروز نماد فملی متعلق به ملی صنایع مس ایران با رشد ۲۷۳۵ واحدی مانع از نزولی شدن شاخص کل بورس در پایان معاملات شد و با افزایش ۴.۵۲ درصدی ارزش هر سهم آن به قیمت ۱۲۹۵ تومان رسید. فملی امروز حجم معاملات ۲۴۰ میلیونی را تجربه کرد.

۲. کالا، نمادی که با رنج مثبت به صف خرید رسید. نماد متعلق به بورس کالای ایران امروز با رشد ۴.۳۸ درصدی، سود ۱۰۰ تومانی را برای هر سهم به سهامداران عرضه کرد.

۳. شاراک، نمادی که امروز مورد توجه سهامداران بود. سهام پتروشیمی شازند امروز با حجم معاملات ۴۲ میلیونی توانست افزایش ۴.۹۷ درصدی قیمت هر سهم را به ثبت برساند.

۴. آریا؛ نمادی که متعلق به پلیمر آریا ساسول است امروز توانست به دلیل گزارش ماهانه قابل توجه تیرماه، با صف خرید خوبی همراه شد. در نهایت این سهم، با حجم معاملاتی ۷ میلیونی، رشد ۴.۷۳ درصدی بهای سهم را به ثبت رساند و به قیمت ۹۰۵۶ تومانی به ازای هر سهم رسید.

۵.  برکت امروز رنج مثبت را تجربه کرد و در پایان معاملات رشد ۲.۱۳ درصدی را به ازای هر سهم به ثبت رساند و قیمت هر سهم برکت به ۳۸۸۶ تومان رسید. برکت در دو روز کاری گذشته، رنج منفی را به نمایش گذاشته بود.

۶.   پالایشی یکم، سهامی که قیمت آن امروز به زیر ۷ هزار تومان رسید. با روند نزولی امروز، پالایشی یکم برای پنجمین روز، منفی بود.

۷. دارایکم نیز امروز همانند پالایشی یکم منفی بسته شد و در پایان معاملات، با افت ۹۱ تومانی بهای هر سهم خود مواجه شد.

۸.   بانک ملت با نماد وبملت امروز بازگشایی شد و در حالی که حجم معاملات ۸۹ میلیونی را به ثبت رسانده بود، روند نزولی را تجربه کرد و در نهایت با افت ۳.۳۷ درصدی به ازای بهای هر سهم خود به کار خود پایان داد.
 
۹. سفانو، نمادی از گرون سیمانی‌ها که متعلق به سیمان فارس نو است امروز با صف خرید قوی در بورس همراه بود و در پایان معاملات آخرین روز هفته، افزایش ۴.۵۷ درصدی بهای هر سهم خود را به ثبت رساند و قیمت ۳۲۰۱ تومان رضایت داد.
 
منبع: نبض بورس
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر