بازدید 6526
۱

میرزایی: ماجرای رمز ارز ماجرای بورس دوم است

یک عضو کمیسیون فرهنگی مجلس با بیان اینکه ماجرای رمز ارز ماجرای بورس دوم است، به سرمایه گذاران این بازار نسبت به بی ثباتی این بازار و مشکلاتی که ممکن است برای افراد ایجاد کند هشدار داد.
کد خبر: ۱۰۶۳۵۳۰
تاریخ انتشار: ۲۱ تير ۱۴۰۰ - ۱۲:۵۶ 12 July 2021

به گزارش تابناک، حسین میرزایی در گفت و گو با ایسنا در خصوص وضعیت بازار رمزارز و مشکلاتی که ممکن است نوسانات این بازار برای مردم ایجاد کند گفت: پیشتر در خصوص وضعیت بازار سرمایه یا همان بورس انتقاداتی مطرح بود، سهامداران مطرح می کردند که چرا نسبت به مشکلات این بازار به ما هشدار ندادند؟ حال اکنون می خواهم به مردم بگویم ماجرای رمز ارز ماجرای بورس دوم است، توجه کنید ممکن است مسئله بازار سرمایه در بازار رمز ارز تکرار شود.

وی افزود: بر همین اساس سرمایه گذارانی که قصد دارند در این بازار سرمایه گذاری کنند اگر یک زمانی با از بین رفتن اصل سرمایه خود روبه رو شدند و مبلغ زیادی از سرمایه خود را از دست دادند و متضرر شدند شخصی غیر خودشان سرزنش نکنند، مردم عزیز توجه کنند این بازار، بازار بسیار خطرناکی است.

نماینده مردم اصفهان در مجلس در پایان همچنین یکی دیگر از مشکلات استخراج رمز ارز را مصرف برق زیاد آن عنوان کرد.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
اگرشماها سربسرمردم نذارید مشکلی نداره فقط بفکرزدن جیب مردم هستید 200کشوردارن کارمیکنند وسود میبرند تنها جایی که جیب مردم رو خالی میکنه دولت روحانی هست
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل