بازدید 7153

سوپر کامبک ۲گله مس به فولاد بعداز دقیقه ۹۵

محمدرضا سلیمانی گل تساوی بازی را در دقیقه 4+90 به ثمر رساند. در حالی که مسابقه رو به پایان بود، مهرداد آوخ دروازه فولاد را در دقیقه 7+90 گشود تا مس رفسنجان پس از چهار شکست متوالی، طعم شیرین پیروزی را بچشد.
کد خبر: ۱۰۶۱۳۴۴
تاریخ انتشار: ۱۰ تير ۱۴۰۰ - ۲۲:۴۷ 01 July 2021

یک کامبک استثنایی با دو گل پیاپی آن هم بعد از دقیقه ۹۵ ، مانع تداوم ناکامی های ربیعی و مس رفسنجان شد.

مس رفسنجان از ساعت 20:30 امشب (پنجشنبه) در ادامه دیدارهای هفته بیست‌وپنجم فوتبال، در ورزشگاه شهدای مس رفسنجان میزبان فولاد خوزستان بود و با نتیجه 2 بر یک پیروز شد.

به گزارش تابناک ورزشی، فرشاد احمدزاده در دقیقه 9 برای فولاد گلزنی کرد، اما محمدرضا سلیمانی گل تساوی بازی را در دقیقه 4+90 به ثمر رساند. در حالی که مسابقه رو به پایان بود، مهرداد آوخ دروازه فولاد را در دقیقه 7+90 گشود تا مس رفسنجان پس از چهار شکست متوالی، طعم شیرین پیروزی را بچشد.

شاگردان محمد ربیعی با این نتیجه، 31 امتیازی شد و با تفاضل گل کمتر از پیکان، به جایگاه دهم جدول صعود کرد. فولاد خوزستان هم با 35 امتیاز، در جایگاه ششم جدول ماندنی شد و در رقابت کسب سهمیه آسیایی، از آلومینیوم اراک و تراکتور تبریز عقب افتاد.

محمدرضا تارخ قضاوت این مسابقه را بر عهده داشت و به مهدی کیانی و محمد قاسمی‌نژاد از مس و وحید حیدریه، محمد قاسمی‌نژاد و محسن فروزان از فولاد کارت زرد نشان داد.

سوپر کامبک ۲گله مس به فولاد بعداز دقیقه ۹۵

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# توماج صالحی # نمایشگاه کتاب # موسسه مصاف # صادق زیباکلام # سیل
وب گردی