سبزپوشی پالایش یکم در اولین روز هفته

صندوق پالایش یکم، اولین روز هفته را در محدوده قیمتی مثبت به پایان رساند و سبزپوش به اتمام رسید و در پایان معاملات ارزش هر واحد صندوق پالایش‌یکم با ۱.۴۷ در صد رشد نسبت به روز معاملاتی قبل ۷۳ هزار و ۲۸۰ ریال معامله شد.
کد خبر: ۱۰۶۰۳۳۴
تاریخ انتشار: ۰۵ تير ۱۴۰۰ - ۱۶:۱۵ 26 June 2021

به گزارش بورس تابناک، امروز پالایش مثبت شروع به کار کرد و مثبت معامله شد و با قیمت پایانی ۷۳۲۸۰ ریال به کار خود پایان داد. شپنا از نماد‌های تاثیرگذار بر رشد شاخص بود و از پرتراکنش‌های بازار بود و نماد پالایش بیشترین ارزش معاملات را به خود اختصاص داد و شبندر با توجه به افزایش سرمایه که اعلام کرده است همچنان ممنوع متوقف است.
نماد شتران (شرکت پالایش نفت تهران) افزایش ۴.۲۴ درصدی، نماد پالایش نفت اصفهان (شپنا (رشد ۳.۳۶ درصدی و نماد شبریز (پالایش نفت تبریز) با رشد ۲.۸۵ درصدی امروز را به پایان رساندند و شبندر (شرکت پالایش نفت بندر عباس) هم همچنان ممنوع متوقف بود.

ارزش پالایشی یکم ۵ تیر ۱۴۰۰

امروز شنبه ۵ تیرماه ۱۴۰۰ معاملات سهم پالایش قیمت پایانی هر واحد از پالایش یکم با رشد ۱.۴۷ درصدی نسبت به روز معاملاتی گذشته ۷ هزار و ۳۲۸ تومان معامله شد تا ارزش ۵۰۰ واحد از دومین ETF دولتی به ۳ میلیون و ۶۶۴ هزار تومان افزایش پیدا کند. البته در معاملات روز جاری آخرین قیمت معامله شده برای هر واحد از پالایش یکم با افزایش ۰.۷۹ درصدی نسبت به روز معاملاتی گذشته ۷ هزار و ۲۷۹ تومان معامله شد.
این در حالی است که هر واحد از این صندوق به متقاضیان به قیمت ۱۰ هزار تومان و در مجموع ۵۰۰ واحد از آن به قیمت ۵ میلیون تومان فروخته شده بود.

سبزپوشی پالایش یکم در اولین روز هفته | ارزش صندوق دارا دوم ۵ تیر ۱۴۰۰
 
 
 
منبع: نبض بورس
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر