بازدید 12433

راز چهار جنایت با انگیزه‌های شخصی فاش شد

کارآگاهان با انجام تحقیقات پلیسی و به‌کار‌بردن تمام توان عملیاتی و اطلاعاتی توانستند ردپای قاتل متواری را در یکی از روستا‌های اطراف دهلران پیدا کنند. آن‌ها سپس موفق شدند در عملیاتی غافلگیرانه قاتل را دستگیر کنند. متهم در بازجویی فنی پلیس ارتکاب قتل را قبول کرد و گفت به‌دلیل اختلافات شخصی دست به این جنایت زده است.
کد خبر: ۱۰۵۹۷۱۴
تاریخ انتشار: ۰۲ تير ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۶ 23 June 2021

به گزارش تابناک به نقل از شرق، کارآگاهان جنایی با تحقیقات گسترده توانستند معمای چهار جنایت را که در جریان آن‌ها پنج زن و مرد کشته شده بودند و یکی از قاتلان نیز به زندگی خود پایان داده بود، فاش کنند.

 در اولین پرونده مردی صبح دیروز پس از به‌قتل‌رساندن جوان اهل دهلران در استان ایلام متواری شده بود که کارآگاهان پلیس آگاهی او را در کمتر از دو ساعت شناسایی و دستگیر کردند. در‌پی به‌قتل‌رسیدن این جوان و متواری‌شدن قاتل با توجه به حساسیت موضوع، تلاش برای دستگیری قاتل فراری آغاز شد. در این راستا اکیپی از کارآگاهان اداره مبارزه با جرائم جنائی پلیس آگاهی شهرستان دهلران در همان ساعات اولیه وقوع قتل برای بررسی موضوع به منطقه وقوع جرم اعزام شدند.

کارآگاهان با انجام تحقیقات پلیسی و به‌کار‌بردن تمام توان عملیاتی و اطلاعاتی توانستند ردپای قاتل متواری را در یکی از روستا‌های اطراف دهلران پیدا کنند. آن‌ها سپس موفق شدند در عملیاتی غافلگیرانه قاتل را دستگیر کنند. متهم در بازجویی فنی پلیس ارتکاب قتل را قبول کرد و گفت به‌دلیل اختلافات شخصی دست به این جنایت زده است. او سپس همراه پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی تحویل داده شد.

در جنایتی دیگر مردی که زنی جوان را به قتل رسانده بود، بعد از هشت ساعت فرار به دام افتاد. با اعلام خبری از‌سوی بیمارستانی در قم مبنی‌بر فوت یک زن جوان به‌علت ضرب و جرح و واردشدن ضربه به سر او بلافاصله مأموران در محل حضور یافتند. به گزارش رکنا در تحقیقات پلیس مشخص شد یکی از اراذل‌و‌اوباش قم که به‌تازگی از زندان آزاد شده، این زن جوان را به داخل منزل خود کشانده و پس از درگیری، وی را مورد ضرب‌و‌شتم قرار داده و ضربات سنگینی را به سر او وارد کرده است.

مأموران با انجام تحقیقات گسترده در مدتی حدود هشت ساعت قاتل را شناسایی کردند و در اقدامی غافلگیرانه برای دستگیری او وارد عمل شدند. متهم که تلاش می‌کرد، با یک دستگاه موتورسیکلت مسروقه متواری شود؛ با شلیک چند تیر هوایی دستگیر شد و وقتی تحت بازجویی قرار گرفت، به ارتکاب جنایت و همچنین سرقت موتورسیکلت اعتراف کرد.

فرمانده انتظامی شهرستان قم تأکید کرد: متهم به‌همراه پرونده تشکیل‌شده به مرجع قضائی معرفی شد. در همین حال دادستان عمومی و انقلاب علی‌آباد کتول درباره سومین جنایت گفت: در این حادثه برادر بزرگ‌تر هنگام جدال کلامی، کنترل خود را از دست داد و با پرت‌کردن چاقو به سمت برادر کوچک‌تر که ۱۸ سال داشت، او را مجروح کرد.

حسینعلی‌ایزد افزود: مصدوم بلافاصله به بیمارستان منتقل شد، اما متأسفانه بر‌اثر شدت جراحت جان خود را از دست داد. دادستان ایزد گفت: برادر بزرگ‌تر در بیمارستان بازداشت شد. عامل جنایت چهارم سرنوشتی متفاوت داشت. او که یک خواهر و برادر را قربانی کینه خود کرده بود، بعد از ارتکاب جنایت اقدام به خودکشی کرد و روی تخت بیمارستان جان باخت.

این مرد گچسارانی از مدت‌ها قبل با همسرش اختلاف داشت تا اینکه این زوج از هم جدا شدند. بعد از آن مرد جوان اصرار داشت همسر سابقش به زندگی با او بازگردد و دوباره با هم ازدواج کنند، اما زن مطلقه با اینکه دو فرزند داشت این پیشنهاد را مصرانه رد می‌کرد تا اینکه شوهر سابق او به‌دلیل کینه‌ای که به دل گرفته بود سلاحی تهیه کرد. او به خانه همسر سابقش رفت و این زن و برادرش را هدف گلوله قرار داد.

متهم پس از انجام این قتل‌ها به خودش نیز شلیک کرد و مجروح شد. این مرد به بیمارستان انتقال یافت، اما به‌علت شدت جراحات جانش را از دست داد. بااین‌حال تحقیقات برای روشن‌شدن جزئیات بیشتر از این آدم‌کشی ادامه دارد.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار