بازدید 5039

سلطانی‌فر: ورزشکاران در انتخابات ١۴٠٠ حضور می‌یابند

وزیر ورزش و جوانان گفت که ورزشکاران در انتخابات ١۴٠٠ مشارکت خواهند کرد.
کد خبر: ۱۰۵۸۶۰۲
تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۹:۱۹ 18 June 2021

به گزارش «تابناک» به نقل از ایسنا، مسعود سلطانی‌فر پس از شرکت در انتخابات ١۴٠٠ در حسینیه جماران، در جمع خبرنگاران گفت: مردم حتما در این انتخابات بزرگ و سرنوشت ساز و برای تثبیت پایه‌های نظام حضور گسترده در پای صندوق رای خواهند داشت و برگ زرین دیگری را در تاریخ حمایت‌های خودشان از نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران رقم خواهند زد.

وی افزود: مطمئنا مردم در روزهای حساسی که به عنوان روزهای انتخابات در ۴۳ سال گذشته با حضور گسترده گذراندند برگ‌های زرینی را در تاریخ مبارزات خودشان به ثبت رساندند. روزهای سرنوشت سازی است و انشاءالله با حضور گسترده خودشان سرنوشت ۴ سال آینده کشور را در بخش انتخابات ریاست جمهوری رقم خواهند زد و کمک می‌کنند مسیر توسعه کشور با بالندگی ادامه پیدا کند و مسیر توسعه کشور با رای و حمایت مردم سرعت بیشتری بگیرد، مشکلات مردم حل شود و بتوانیم کماکان از نیروی عظیم مردم استفاده کنیم.

وزیر ورزش و جوانان در خصوص حضور ورزشکاران و جوانان در پای صندوق رای گفت: ورزشکاران ما و حدود ۲ میلیون نفر از اعضای سازمان های مردم نهاد جوانان همه این ها حضور گسترده خواهند داشت و این حضور اندوخته‌ای است برای حرکت مردم به سوی توسعه و پیشرفت و به امید خدا بتوانیم مسیر توسعه کشور را با حمایت مردم با سرعت بیشتری ادامه دهیم.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# غزه # ماه رمضان # عید نوروز # کاظم صدیقی # دعای روز هشتم رمضان # دعای سال تحویل
وب گردی