بازدید 24665
۷

اطلاعیه شورای نگهبان درباره سخنان امروز رهبر انقلاب

شورای نگهبان در راستای فرمایشات امروز مقام معظم رهبری، اطلاعیه‌ای صادر کرد.
کد خبر: ۱۰۵۶۱۸۸
تاریخ انتشار: ۱۴ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۹:۱۴ 04 June 2021

به گزارش تابناک به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شورای نگهبان، شورای نگهبان درباره بیانات مهم امروز رهبر معظم انقلاب اسلامی، اطلاعیه‎‌ای صادر کرد؛ متن کامل این اطلاعیه به شرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحیم

شورای نگهبان ضمن عرض تسلیت به مناسبت شهادت حضرت امام صادق علیه السلام و سالگرد رحلت حضرت امام خمینی رحمت الله علیه معمار کبیر انقلاب اسلامی و گرامیداشت سالروز حادثه پانزدهم خرداد ماه و با تقدیر و تشکر از رهنمود‌های حکیمانه رهبر معظم انقلاب اسلامی مدظله العالی اعلام می‌نماید، در حین بررسی صلاحیت‌های داوطلبان ریاست جمهوری و پس از آن، در فضای مجازی و برخی رسانه‌ها با استناد به بعضی از گزارش‌های نادرست و غیرمستند در مورد برخی داوطلبان محترم و بستگان ایشان نسبت‌های نادرستی داده شده است.

شورای نگهبان ضمن تاکید بر حفظ حرمت اشخاص و محکوم نمودن هتک حرمت و حیثیت داوطلبان و خانواده‌های ایشان از کلیه رسانه‌ها موکدا می‌خواهد با توجه به محرمانه بودن بررسی صلاحیت‌ها در این شورا و با عنایت به اینکه در بررسی‌ها مجموعه‌ای از موضوعات، مستندات و مدارک مورد ارزیابی قرار گرفته و برخی گزارش‌های نادرست در نظریه نهایی شورای نگهبان موثر نبوده است، از گمانه‌زنی و استناد به امور غیرواقعی و نادرست اجتناب نمایند.

در پایان طول عمر و سلامتی مقام معظم رهبری دامت برکاته را از خداوند متعال مسالت می‌نماییم.

شورای نگهبان

۱۴ خرداد ماه ۱۴۰۰

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۵۷
انتشار یافته: ۷
الان مرجع این بیانیه مردم بودند یا معظم له
سخنان گوهربار رهبر معظم انقلاب باید برای همه فصل الخطاب باشد. وقتی ایشان بیان می دارند "... ظلم شده و باید جبران شود..." یعنی متاسفانه در احراز صلاحیت باید بازنگری شود و احقاق حق گردد و الا ایشان بهتر از هر کسی و یا مجموعه ای من جمله شورای نگهبان میدانند که که عملکرد و تصمیم شورای نگهبان بر چه اساس بوده!
خوب شد. بنابر این خطاب رهبری به شورای نگهبان نبوده به یک نهاد دیگه بوده که اون نهاد شورای نگهبان نیست بلکه یه نهادی است که نامزد ها را رد صلاحیت کرده و ربطی هم به شورای نگهبان ندناره خدا را شوکر
بالاخره ظلم باید با تایید جبران شود والا عذر خواهی به چه درد می خورد
آقا فرمودند در عدم احراز صلاحیت ها جفا شده . یعنی شورای نگهبان نظر خود را اصلاح کند. این اطلاعیه شما یعنی اینکه ما اشتباه نکردیم. ولایت مداری این نیست
آهان منظور رهبری شماها نبودید بلکه وزیر ارتباطات بوده که فضای مجازی را رها کرده !!!! متوجه شدیم
ما که نفهمیدیم چه شد ! اگه کسی فهمید به ما هم بگه .
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار