بازدید 41225

ستادهای علی لاریجانی آماده بازگشت شدند

حقیقت پور گفت: ما آماده جلسه اضطراری امروز شورای نگهبان هستیم تا فرمان رهبر انقلاب و امام ما روی زمین نماند. ما خواهش می کنیم از اعضای محترم شورای نگهبان که جلسه اضطراری تشکیل دهند وحق را به حق دار برسانند.
کد خبر: ۱۰۵۶۱۷۲
تاریخ انتشار: ۱۴ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۵:۲۱ 04 June 2021

به گزارش تابناک به نقل از نامه نیوز نوشت: منصور حقیقت پور درباره تاکید رهبر انقلاب بر جبران ظلم وارده بر برخی نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری گفت: بسیار بسیار ممنونم از لطف و صفا و پدریت رهبر معظم انقلاب و رکن رکین ولایت فقیه در ایران که به مظلومیت مظلوم و ظلم وارده به او اشاره کردند و جمهوری اسلامی ایران و مقامات مسئول را موظف کردند که شرعا جبران کنند. آبروی به باد رفته فرزند مرجعیت و داماد متفکر جهان شیعه –شهید مطهری-را مخدوش کردند.

وی افزود: برخی برای رسیدن به پاستور پا روی آبروی خیلی ها گذاشتند. الحمدالله آقای دکتر لاریجانی امروز مزد حجب و حیا و نجابت خودش را گرفت و مورد لطف رهبر انقلاب قرار گرفت. معتقدیم باید همه جانبه در حق ایشان عنایت شود. حق ایشان در تبلیغات تضییع شد. آبروی ایشان مورد لطمه از سوی برخی دنیا طلبان قرار گرفت. بیت شریف ایشان مورد ظلم قرار گرفت. خواستار جبران هستیم.

مشاور علی لاریجانی یادآور شد: از شورای نگهبان که جز وقار، ادب و تواضع از آقای لاریجانی ندید خواستار تجدیدنظر هستیم، برای اجرای فرمان دینی که مقام معظم رهبری دادند. از فرصت استفاده می کنم به تمام کسانی که برای رسیدن به پاستور حاضر هستند که از ارزش های دینی را زیر پا بگذارند، می گویم ۴ سال حضور در پاستور این قدر ارزش ندارد.

 

وی افزود: به تمام دوستان و هواداران آقای دکتر در کل کشور و خارج کشور توصیه می کنم آمادگی لازم را داشته باشند بلافاصله که تجدید نظر صورت گرفت و شورای نگهبان نظر رهبر انقلاب را تأمین کرد، تمام ستادها را بعد از اعلام نظر شورای نگهبان باید راه اندازی کنند.

حقیقت پور تأکید کرد: با رعایت تمام موازین شرعی عمل می کنیم. قرار نیست ما بد اخلاقی کنیم. ما همچنان که مزد حجب و آبرومندی خودمان را گرفتیم با همین حجب و حیا وارد انتخابات ریاست جمهوری می شویم. صداوسیما باید جبران کند. وزارت کشور باید جبران کنند این ظلمی را که به دکتر لاریجانی شد.

وی افزود: ما آماده جلسه اضطراری امروز شورای نگهبان هستیم تا فرمان رهبر انقلاب و امام ما روی زمین نماند. ما خواهش می کنیم از اعضای محترم شورای نگهبان که جلسه اضطراری تشکیل دهند وحق را به حق دار برسانند. ما با رعایت اخلاق و مبتنی بر اصول کارآمدی با ۷ نامزد حاضر در صحنه در چارچوب قانون رقابت خواهیم کرد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۲
در انتظار بررسی: ۷۲
انتشار یافته: ۱۹
رهبری گفتند تو فضای مجازی به برخی از اونها ظلم شد نه اینکه شورای نگهبان به اشتباه احراز صلاحیت نکرده
شما که از فهم یه جمله ساده ناتوانین چطوری ادعای صلاحیت میکنین؟
محاله لاریجانی برگردد رهبر فقط راجع به شبکه های مجازی تدکرر دادند شورا نگهبان تضیف نمی شود
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۱۲ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۴
کاملا واقع بینانه
واقعا دارید مردم رابه کجا می برید،باهمتونم؟
شتر در خواب بیند پنبه دانه. شما از کجا میدونید نظر اقا لاریجانی بوده؟ شاید منظورشون سعید محمد باشه. لاریجانیها مقصر اصلی در کنار روحانی برای وضع فلاکت بار فعلی هستن
من می خواستم به محسن رضایی رای بدم ولی حالا که داماد مرجعیت اومدن به ایشون رای میدم
به به این باعث خوشحالی علی مطهری میشه که گفت شورای نگهبان لااقل لاریجانی را تائید کند
حالا اینقدر مشتاق خدمت نباشین جاهای دیگه خیلی وقت داشتین ، همین کاندیداها مناسب هستند
اقا محمود هم میاد انشالله؟
شورای نگهبان گفت بخاطر فرزند و فامیل کسی که خارج است کسی رد نشده
بد دلت میخواد لاریجانی رو زورچپون کنی تابناک ها!!! :)))))
من جای اقای لاریجانی بودم به عنوان اعتراض به تصمیمات اشتباه شورای نگهبان در انتخابات شرکت نمی کردم.
شله کشکی هم بیارین پخش کنین،خیلی خوبه.
لاریجانی دخترش را فرستاده آمریکا چرا باید تایید بشه
از کلمات فرزند مرجعیت و داماد متفکر سوء استفاده نکن که از اینها زیاد دیده ایم نمونه اش فرزند ملکوتی رحمت الله که چه سوغاتی بود برای خودش. همین سوء استفاده های شماست که کشور الان شده بیکاری و بیعاری و ......... بیا بیرون چشات را باز کن هرج و مرج و فساد اخلاقی ها را ببین بعد شعار بده
اگه حقی از کسی ضایع شده است اون شخص لاریجانی نیست.
برن بخوابن
پس لطف کنید یار مظلومان وطن اقای دکتر محمود احمدینژاد رو هم به انتخابات برگردانید چون در ۸ سال خودش رو نشون داده بود ولیاقتش بیشتر از ایناست که در انتخابات شرکت داده شود تا مردم در مورد وی تصمیم بگیرند چون کشور ما مرمیه و مردمی هستش نه مال شورای نگهبان و غیره پس بیشتر در مورد اقای دکتر احمدینژاد تحقیق کنید چون ایشان ۱۷ ملیون رای نشان چننین ادعاییس که مردم او را قبول خواند داشت
باتشکر
مگر كشور بدهكار لاريجاني ها و... هست كه ايشان دنبال حق خود هستند ! بابا اين مملكت حق هيچكس نيست.واقعاشرم اوره كه اين مسئولين ايران را حق خودوخانواده هاهزار فاميل خود ميدانند
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی