بازدید 8223
عضو مجلس خبرگان رهبری:

مردم با همه نارضایتی به کاندیدا اصلح رأی می‌دهند

عضو مجلس خبرگان رهبری گفت: مردم از مجریان، سیاست‌گذاران و کارگزاران دولتی راضی نیستند، اما مسؤولان بدانند مردم با رضایتمندی از عملکرد آن‌ها پای صندوق‌های رأی نمی‌آیند بلکه با همه نارضایتی‌ها نسبت به عملکرد‌ها می‌خواهند به اصلح رأی بدهند.
کد خبر: ۱۰۵۶۰۷۹
تاریخ انتشار: ۱۴ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۴:۴۲ 04 June 2021
به گزارش تابناک به نقل از فارس از قوچان، آیت‌الله سید احمد حسینی خراسانی امشب در مراسم سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) در حوزه علمیه قوچان اظهار کرد: انتخابات در طول ۴۲ سال گذشته دارای اهمیت بوده است، اما اهمیت این انتخابات به‌گونه‌ای دیگر است، چون دشمن با استفاده از ابزار و تمام توان خود کمپین رأی بی‌رأی راه می‌اندازد.

عضو مجلس خبرنگاران رهبری با اشاره به سخنان امام راحل و مقام معظم رهبری مبنی بر انتخاب صحیح و درست، گفت: انتخاب درست و صحیح مشارکتی پرشکوه با انتخاب اصلح که این دو مقوله از هم جدا نیستند و انتخاب اصلح نیز یعنی انتخاب کسی که به ۶۰ سال مجاهدت این ملت وفادار است.

وی ادامه داد: کسی که در تبلیغات انتخاباتی به‌گونه‌ای سخن می‌گوید که برداشت عمومی این است که پایبند به قانون اساسی نبوده و نهاد‌های برآمده از قانون اساسی و ارزش‌هایی که هزاران شهید خون خود را نثار آن کرده‌اند را زیر سؤال می‌برد، آیا می‌داند که قرار است رئیس‌جمهور کدام کشور و مردم شود.

حسینی خراسانی با توصیه به کاندیدا‌های انتخابات ریاست جمهوری مبنی بر لزوم پرهیز از هرگونه بداخلاقی، بیان کرد: کاندیدا‌ها باید ادب، فرهنگ، دیانت، اخلاق، پایبندی به ارزش‌ها، وفاداری به قانون اساسی و پایداری در راه شهیدان را رعایت کنند.

عضو مجلس خبرگان رهبری اضافه کرد: مردم از سخن گفتن بی‌عمل خسته شده‌اند، پس باید با خیرخواهی و به‌دور از بداخلاقی و بدگویی، مشفقانه و دلسوزانه همه مردم را به حضور در صحنه انتخابات تشویق کرد.

وی با تأکید بر اینکه مردم از مجریان، سیاست‌گذاران و کارگزاران دولتی راضی نیستند، تصریح کرد: همه باید بدانند مردم با رضایتمندی از عملکرد مسئولان پای صندوق‌های رأی نمی‌آیند بلکه با همه نارضایتی‌ها نسبت به عملکرد‌ها می‌خواهند به اصلح رأی بدهند.

حسینی خراسانی تأکید کرد: مردم صاحبان اصلی این انقلاب بوده و آن را تنها نمی‌گذارند پس مسئولان باید خود را با ملت وفق دهند یا حسابشان را از این ملت جدا کنند.

عضو مجلس خبرگان رهبری با اشاره به گذشت ۴۳ سال از پیروزی نهضت و ۶۰ سال از آغاز آن و آرام نداشتن یک روز ملت، گفت: امروز بعد از ۶۰ سال همچنان در حال انقلاب هستیم، انقلاب بزرگی که همه افکار و نگاه‌های کشور‌های دنیا به آن دوخته شده است.

وی با بیان اینکه کسی نمی‌تواند بگوید مردم دلسرد شده‌اند، زیرا این نهضت با نشأت گرفتن از تاسوعا و عاشورای حسینی حرارتی در دل‌ها ایجاد کرده که هرگز کمرنگ نمی‌شود، خاطرنشان کرد: همواره تاریخ زندگی بشر صحنه نبرد حق و باطل بوده، اما گاهی این صحنه نبرد به‌جایی می‌رسد که تمام حق در برابر باطل صف‌آرایی می‌کند و انتخابات ۲۸ خرداد چنین صحنه‌ای خواهد بود.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار