بازدید 42196

جمله تاریخی آیت الله هاشمی بعد از ردصلاحیت

جهانگیری روایتی از ماجرای ردصلاحیت شدن آیت الله هاشمی را مطرح کرد.
کد خبر: ۱۰۵۴۷۱۹
تاریخ انتشار: ۰۷ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۹:۴۹ 28 May 2021

به گزارش «تابناک» به نقل از خبرآنلاین، اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس جمهور در جمع روسای ستادهای انتخاباتی اش ضمن اعلام خاتمه فعالیت های این ستاد، خاطره ای را از ردصلاحیت شدن آیت الله هاشمی روایت کرد.

وی گفت: همان شبی که خبر رد صلاحیت آقای هاشمی آمد، به من اطلاع داده شد که کار را تعطیل کردیم و فردای آن روز خدمت آقای هاشمی رسیدیم.

وی با اشاره به اینکه آقای هاشمی آن روز جمله ای تاریخی به من گفتند، اظهار داشت: آقای هاشمی به من گفت که من همان هاشمی قبل از رد صلاحیت هستم و تصور نکنید که با رد صلاحیت، تغییری در ارتباط من با جمهوری اسلامی ایجاد می شود و ایشان سپس از ما خواستند که از روسای ستادها تشکر کنیم که همان روز عصر جلسه ای با حضور آقای هاشمی و روسای ستادها برگزار شد و همان جلسه پایان کار ستادها بود.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۸
در انتظار بررسی: ۶
انتشار یافته: ۲۴
متوجه نشدم کجای جمله اش تاریخی بود؟!
من هیچگاه با رفسنجانی موافق نبودم از ریاست مجلس و جنگ و ریاست جمهوری ایشان ، اما صحبت در این است ملاک رد صلاحیت چیست؟ و اینجا بحث رفسنجانی یا خاتمی یا احمدی نژاد نیست ، تناقض مفهومی و مصداقی اخیرا حتی صدای مرده شور ها را درآورد .
لذا نقل خاطره آقای جهانگیری بدون پرداختن به یکه تازی کور موجود که افراد حتما موجهی را از حضور در اثر ارائه قابلیت ها بازداشته ، قابل استماع نیست .
حتی ملاکهای خود ساخته و دیکته شده از شورا به وزارت کشور هیچ توجیح عقلانی و قانونی نداشت ، جزء نسیم خودکامگی و انسداد سیاسی که موجب این همه فلاکت فساد شده است.
عمیقا مردم را نادان فرض کرده اند !
سیاست مدار واقع بین واهل مدارا بود .روحش شاد
فرق است بین کسی که بچه ای را بزرگ کرده وکسی که مدعی است.فرق است بین هاشمی واحمدی نژاد
این جمله خیلی هم درست نیست جمهوری اسلامی با مفهوم ، محتوا ،هویت و عملکرد مطابق قانون اساسی و خواست اکثریت مردم قابل احترام است وگر نه با این شیوه کارکرد هیچ تفاوتی با ......ندارد اشتباه برای مردم جا نیندازید
آنان که ردصلاحیت می کنند این جمله آقای هاشمی را می دانند که توری نمی شود
خدا‌ رحمتشان‌ کند از نظر من ایشان عاقبت به خیر شد
احمدی نژاد اونقدر غیرت داشت که موضع خودشو در رابطه با این ریاست جمهوری مشخص کرد ...
البته در عمل هم دیدیم تغییری حاصل نشده بود ....اصلا
آقاي جهانگيري شما فرق مي کني بالاخره هشت سال در نابودي مملکت زحمت کشيدي بفرما به شوراي نگهبان اعتراض کن و با آراي باطله رقابت کن.
یک جمله تاریخی تر هم داشت :
چهار سال دوم روحانی بهتر از چهار سال اول است
ایشون هم درواقع احراز صلاحیت نشدن خخخخخخخخ وقتی مسئولان شهامت ندارند صادقانه ومحکم بگویند بله رد شدن این یعنی مهندسی شده
هاشمی مرد خوبی بود یار امام بود قبر آن در زره امام است خواهشمندیم نه پشت سرش صحبت نکنید او دیگر دستش در این دنیا کوتاه شده خوب وبد دست خدا است
جمله تاریخی؟!!!!!!!!!!!!!!
ای کاش به رد صلاحیت اکتفا میکردند و او اکنون در بین ما بود،از زمان رد صلاحیت ایشان ، شورای نگهبان از طرف مردم رد صلاحیت شد مسولین بروند و شورای نگهبان جدیدی درست کنند تا این خاطرات تلخ کمتر به ذهن بیاید.
این شتری که درب خانه آیت الله منتظری خواباندند و شماها سکوت کردید درب خانه یکی یکی تان مینشانند . آسیاب به نوبت
روحت شاد،خیلی سعی کردی کشور درست بشه،ولی نشد
آخی چه ناز
رای بی رای
ظاهرا خاطره گویی از مرحوم هاشمی به آقای جهانگیری منتقل شده!!!
من نمی دانم چرا هر کسی گند میزنه بعد خودش رو به آقای هاشمی نسبت میده تو کجا آقای هاشمی کجا رفیق دوره قبل اومدی بعنوان نخودی شرکت کردی حالا هم همینطوره بحال تو فرقی نمی کنه شورای نگهبان کار حضرتعالی را راحت کرد چون دیگه خودت خودت رو ضایع نمیکنی .
خوب بود ولی کارگر قراردادی کردکه اصلا کاردرستی نبود
عجب کشور جالبی داریم
موسوی حصر شد. هاشمی رد صلاحیت شد. خاتمی رد صلاحیت شد. احمدی نژاد رد صلاحیت شد. چهار سال بعد هم روحانی رد صلاحیت میشه
واقعا چه جمله ی تاریخییییییی
احسنت
حرف خوبی زدن
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل