بازدید 10723
۸

حرف درست ما بالاخره به دید آقایان مقبول افتاد!

عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس در توئیتی به موضوع مردمی کردن صنعت نفت که توسط برخی کاندیداها مطرح می شود،اشاره کرد.
کد خبر: ۱۰۵۳۵۷۷
تاریخ انتشار: ۰۱ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۵:۲۲ 22 May 2021



به گزارش تابناک به نقل از خانه ملت، سید شمس‌الدین حسینی نماینده مردم تنکابن، رامسر و عباس آباد و عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس در توئیتی نوشت:

"در دوران وزارتم، با اجرای طرح های هدفمندی یارانه ها و سهام عدالت سعی کردم عامه مردم و به ویژه طبقه متوسط و پایین درآمدی را از درآمد نفت و سهام بهره مند کنم.امروز دیدم برخی از کاندیداهای محترم ایده جدید مردمی کردن صنعت نفت را که قبلا مطرح کردم به عنوان برنامه خویش بیان نموده اند.

‏خوشحالم حرف درست ما بالاخره به دید آقایان مقبول افتاد!

کاش زودتر و قبل از این وضعیت اسف بار اقتصادی و معیشتی، از نظرات کارشناسان اقتصادی استفاده می کردید.این طرح و تجربه اجرای آن هشت سال پیش رویتان بود.

درک موضوع سخت بود یا توان اجرایش وجود نداشت؟"

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۱۴
انتشار یافته: ۸
ملی کردن یا مردمی کردن....مسئله اینست
بله شما خوبی که دلار 1000 تومن رو کردی 3000 تومن
بهتر است شما به کسوت مربیان کشتی بپیوندی در انجا موفق تری.
منظورتان در زمان دولت فخیمه ممودیه؟
شما جیب مارو نزن، طرح اصلاحی گذشتتو نمی‌خواد رو کنی. جای اجرای ناقص و پر ابهام گذشتش هنوز درد می‌کنه برادر.
واقعا فکر میکنه کار مهمی کرده. روزی که قبض آب و برق و گاز و بنزین ما جمها 50 هزار تومن نمیشد ، هدف مند نبود و روزی که هدف مند شد و یارانه 45 تومنی به حسابمون (که البته ما که جزوشون نبودیم) ریخته شده الان با همان مصرف کمتر از 700 هزار تا یک ملیون تومن نمیشه و سال به سال هم گرونتر میشه و همه چیز هم به موازاتش بالا میره. خجالت داره واقعا. فعلا زور دست شماست هر کاری میخواهید بکنید و هر چه میخواهید بگید . ما هم که نفهم ، و باور میکنیم. یا مردمی کردن رو نفهمیدید و یا مردم رو نفهمیدید. اون بخشی که متنفع شد از این شلخته بازی های اقتصادی الان کنار سواحل .... در حال خندیدن به ریش ما هست.
فاجعه بزرگ با این طرح در حال آمدن است
تو اگه مدیریت بلد بودی در زمان وزارتت چهارتا پروژه رو درست اجرا می کردی! تو همین یک سالی که نماینده رامسر بودی غیر از زد وبند و تغییر کاربری زمینها با رفقات چیکار کردی؟
متاسفم برای ایران که به وضعی افتاده که اینا میخوان رئیس جمهورش بشن...
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار