بازدید 5802
خطیب‌زاده:

مقاومت فلسطین، متجاوز را وادار به عقب‌نشینی کرد

سخنگوی وزارت امور خارجه ضمن تبریک پیروزی تاریخی به خواهران و برادران فلسطینی، خطاب به آن‌ها عنوان کرد: مقاومت شما متجاوز را وادار به عقب‌نشینی کرد.
کد خبر: ۱۰۵۳۴۶۲
تاریخ انتشار: ۰۱ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۳:۱۳ 22 May 2021
به گزارش تابناک به نقل از فارس، سعید خطیب زاده سخنگوی وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران امروز (جمعه) در توئیتی با اشاره به تحولات اخیر در سرزمین‌های اشغالی و پیروزی مردم فلسطین نوشت: این پیروزی تاریخی را به خواهران و برادران فلسطینی خود تبریک می‌گوییم.

وی خطاب به مردم فلسطین عنوان کرد: مقاومت شما متجاوز را وادار به عقب‌نشینی کرد.

خطیب زاده افزود: همه پرسی برگزار خواهد شد. تا آن زمان، مفتخر به حمایت از مقاومت مشروع شما خواهیم بود.

وی نوشت: فلسطین آزاد خواهد شد.

شامگاه روز گذشته، پس از گزارش برخی منابع خبری درباره احتمال آتش‌بس، کابینه امنیتی رژیم صهیونیستی رسما بر سر توقف درگیری‌ها و آتش‌بس با میانجیگری مصر موافقت کرد. گروه‌های مقاومت فلسطین نیز ساعتی بعد در بیانیه‌هایی جداگانه تأکید کردند که تا زمان پایبندی تل‌آویو به آتش‌بس به آن متعهد خواهند بود.

طی یازده روز درگیری بین نیرو‌های مقاومت فلسطین و رژیم صهیونیستی، ۲۴۳ فلسطینی از جمله ۶۶ کودک به شهادت رسیدند.

در این درگیری‌ها بیش از چهار هزار موشک و راکت به سمت فلسطین اشغالی شلیک شد و ضعف گنبد آهنین در رهگیری و انهدام راکت‌های مقاومت فلسطین باعث خسارات مالی و جانی زیادی در شهر‌ها و شهرک‌های صهیونیست‌نشین شد.

کابینه امنیتی رژیم صهیونیستی شامگاه روز گذشته با طرح مصر برای برقراری آتش‌بس از ساعت ۲ بامداد ۲۱ مه (۰۳:۳۰ بامداد جمعه به وقت تهران) موافقت کرد.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر