بازدید 9157
حسن بیگی خبر داد

تایید صلاحیت ۱۴ داوطلب انتخابات میاندوره‌ای خبرگان

رئیس ستاد انتخابات استان تهران از تایید صلاحیت ۱۴ داوطلب انتخابات میاندوره ای پنجمین دوره مجلس خبرگان در استان تهران بر اساس اعلام شورای نگهبان خبر داد.
کد خبر: ۱۰۵۳۲۸۷
تاریخ انتشار: ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۵:۱۶ 20 May 2021

 

به گزارش تابناک به نقل از ایسنا، شکرالله حسن بیگی در مورد تایید صلاحیت شدگان میان دوره ای پنجمین دوره مجلس خبرگان اظهار داشت: طبق برنامه مربوط به انتخابات و جدول زمانبندی، شورای نگهبان در موعد مقرر یعنی ۲۹ اردیبهشت اسامی تایید صلاحیت شدگان برای انتخابات میان دوره ای پنجمین دوره مجلس خبرگان را اعلام کرد.

وی ادامه داد: بر اساس تأیید شورای نگهبان ۱۴ نفر از داوطلبان تایید صلاحیت شدند و داوطلبانی که تایید صلاحیت نشدند از امروز ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۰ تا اول خرداد فرصت دارند مراتب اعتراض خودشان را اعلام کند و شورای نگهبان مجدداً بررسی کند.

رئیس ستاد انتخابات استان تهران عنوان کرد: از ۱۳ خرداد تا ۲۴ خرداد ۱۴۰۰ زمان تبلیغات نامزدهای میاندوره‌ای مجلس خبرگان است و ۲۷ خرداد تبلیغات ممنوع و در ۲۸ خرداد انتخابات انجام می شود.

حسن ‌بیگی گفت: سه کرسی از ۱۶ کرسی خبرگان استان تهران خالی است و تاکنون بر اساس نتایج اعلام شده ۱۴ نفر برای این سه کرسی در استان تهران با یکدیگر رقابت می‌کنند.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# غزه # ماه رمضان # عید نوروز # کاظم صدیقی # دعای روز هشتم رمضان # دعای سال تحویل
وب گردی