بازدید 10957
۳

تایید صلاحیت ۵ عضو دیگر شورای فعلی شهر تهران/ هنوز فرصت اعتراض دوباره برای ۵ عضو رد صلاحیت شده وجود دارد

زهرا نژاد بهرام، زهرا صدراعظم نوری، حجت نظری، محمد جواد حق شناس و محمود میر لوحی، پنج عضو فعلی شورای شهر تهران هستند به رغم تمایل به حضور دوباره در این نهاد و ثبت نام در انتخابات شورای ششم، در مرحله ابتدایی بررسی صلاحیت‌ها تایید نشدند و اعتراض شان به هیات نظارت استان هم منجر به تایید صلاحیت شان نشده است.
کد خبر: ۱۰۵۲۳۰۶
تاریخ انتشار: ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۳:۲۹ 16 May 2021
در پی اعتراض اعضای ردصلاحیت شده شورای فعلی شهر تهران به هیات نظارت، نیمی از ایشان تایید صلاحیت شده و مجوز حضور در انتخابات آتی در قامت کاندیدا را دریافت کردند.

به گزارش «تابناک»؛ علی اعطا، محمد سالاری، آرش میلانی، افشین حبیب زاده و الهام فخاری، پنج تن از اعضای فعلی شورای شهر تهران که پیشتر صلاحیتشان برای حضور در میان کاندیدا‌های شورای ششم شهر تهران رد شده و فرایند ثبت اعتراض را طی کرده بودند، با دریافت پیامک، تایید لازم برای حضور در رقابت‌های انتخاباتی را دریافت کردند؛ این خبری است که اعطا، سخنگوی شورای پنجم با تایید آن به ایسنا گفت: «پیگیری‌های مستمر توسط رئیس شورا در مورد چرایی رد صلاحیت‌ها و همچنین حل و فصل مسائل سبب شد که روز گذشته صلاحیت ۵ تن دیگر نیز از طریق پیامک به آن‌ها اعلام شود؛ این مساله به رقابتی شدن فضای انتخابات کمک می‌کند.»
 
تایید صلاحیت ۵ عضو دیگر شورای فعلی شهر تهران برای انتخابات پیش رو/ هنوز فرصت اعتراض دوباره برای ۵ عضو رد صلاحیت شده وجود دارد

بدین ترتیب، شمار اعضای تایید صلاحیت شده شورای فعلی شهر تهران به ۷ تن رسید. هفت تن از ۲۱ عضو شورایی که ۹ تن از ایشان از حضور دوباره در شورای شهر دست شسته و کاندیدا نشدند تا شمار اعضای متقاضی حضور دوباره در شورای شهر تهران ۱۲ تن باشد. ۱۲ نفری که تنها دو نفرشان در ابتدای مسیر تایید صلاحیت شده بودند و حالا ۵ تن دیگر به جمع ایشان اضافه شده است.

زهرا نژاد بهرام، زهرا صدراعظم نوری، حجت نظری، محمد جواد حق شناس و محمود میرلوحی، پنج عضو فعلی شورای شهر تهران هستند و به رغم تمایل به حضور دوباره در این نهاد و ثبت نام در انتخابات شورای ششم، در مرحله ابتدایی بررسی صلاحیت‌ها تایید نشدند و اعتراضشان به هیات نظارت استان هم منجر به تایید صلاحیت شان نشده است.

البته این پایان راه نیست و هنوز فرصت دیگری برای حضور ایشان در میان کاندیدا‌های تایید صلاحیت شده وجود دارد که از طریق اعتراض ایشان به هیات مرکزی نظارت بر انتخابات است. هیاتی که اگر در نتیجه رسیدگی به اعتراض ایشان، رای به تایید صلاحیتشان دهد، پیامک تایید صلاحیت برای این افراد ارسال خواهد شد و مجوز حضور در رقابت‌های انتخاباتی و قرار گرفتن در معرض رای مردم را دریافت خواهند کرد.

این در حالی است که به گفته اعطا، برخی از این افراد رد صلاحیت شده، به رغم توصیه همکارانشان و هیات رئیسه شورای پنجم، فعلا تمایلی به ثبت اعتراض خود در هیات مرکزی نظارت ندارند؛ اتفاقی که با توجه به مهلت محدود باقی مانده از فرصت اعتراض به این هیات، باید در یکی دو روز آتی به انجام برسد، در غیر این صورت، به معنای بدرود قریب الوقوع ایشان با صندلی‌های ساختمان شورای شهر خواهد بود.
 
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۳
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۳
بشینید که ملت بیا رای بدن
با کدام رای ؟؟

۱۵ درصد شرکت کننده ...... ؟
وای وای وای خدایا شکرت شورای نگهبان خیلی خیلی خیلی ممنونیم
برچسب منتخب
# غزه # ماه رمضان # عید نوروز # کاظم صدیقی # دعای روز هشتم رمضان # دعای سال تحویل
وب گردی