بازدید 7007

همه مردم فلسطین دربرابر اسرائیل اسلحه به‌دست گیرند

سخنگوی جنبش مقاومت اسلامی (حماس) در سخنانی گفت که «ملت فلسطین در همه صحنه‌ها برای مقابله با دشمن متحد شده و با قدرت پشت مقاومتی قرار دارند که سپر و محافظ آنان است».
کد خبر: ۱۰۵۲۱۹۳
تاریخ انتشار: ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۰۷:۲۷ 16 May 2021

به گزارش «تابناک» به نقل از مهر از فلسطین الآن، «فوزی برهوم» سخنگوی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) در سخنانی تأکید کرد که گردان‌های عزالدین القسام و نیروهای مقاومت، با قدرت، ابتکارها و مدیریت صحیح نبرد، رژیم صهیونیستی را غافلگیر کردند.

برهوم در ادامه توضیح داد: «مقاومت و گردان‌های القسام در تقابل با دشمن بزدل بی نظیر بودند و محاسبات آنان را برهم زدند و مقاومت کاری کرده که افکار عمومی در اراضی اشغالی و جهان علیه رژیم صهیونیستی (متحد) شده است».

سخنگوی حماس گفت: «تل آویو پایتخت تصمیم‌سازی‌های رژیم صهیونیستی، اکنون میدان جنگ میان القسام و دشمن شده است.جبهه‌های باز با دشمن و ضربات قوی و دقیق مقاومت، رژیم صهیونیستی را به دردسر انداخته و برای آن یک بحران بزرگ امنیتی، اجتماعی، نظامی و سیاسی شکل داده است».

گفتنی است که مقاومت طی ۶ درگیری که آغاز آن توسط صهیونیست‌ها کلید خورد، ده‌ها موشک به سوی تل آویو مرکز سیاسی رژیم اشغالگر صهیونیستی روانه کرده است. موشک‌هایی که با برخورد به اماکن مهم صهیونیست‌ها خواب را به طور شبانه روزی از چشم آنان ربوده و باعث شده تا اشغالگران صهیونیست پیوسته در پناهگاه‌ها به سر برند.

سخنگوی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) همچنین افزود: «ملت فلسطین در همه صحنه‌ها برای مقابله با دشمن متحد شده و با قدرت پشت مقاومتی قرار دارند که سپر و محافظ آنان است. ما هرگز در ضربه به دشمن صهیونیستی و تحمیل قواعد درگیری جدیدی که حافظ ملت ما و مقدسات ما در برابر هر حمله‌ای باشد، دریغ نخواهیم کرد. ما قدرت، ابزارها و نوآوری‌های بیشتری داریم که دشمن را شوکه می‌کند و محاسبات او را به هم می‌ریزد».

فوزی برهوم در پایان سخنرانی خود تأکید کرد که «زمان آن فرا رسیده تا همه مردم فلسطین در برابر اسرائیل اسلحه به دست گیرند».

این در حالی است که ساعاتی پیش «بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر رژیم صهیونیستی مدعی شد که هر کس پشت مقاومت فلسطین بایستد و از آن حمایت کند، بهای سنگینی خواهد پرداخت!

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان