بازدید 8580
۱
روحانی در هیئت دولت:

مگر انتخابات چقدر ارزش دارد به خاطر آن دروغ بگوییم؟

رئیس جمهور گفت: مگر انتخابات، تغییر قدرت و میز تا چه اندازه ارزش دارد که انسان دروغ بگویید و تهمت بزند و آبروی مردم را ببرد.
کد خبر: ۱۰۵۱۴۸۶
تاریخ انتشار: ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۱:۴۰ 12 May 2021


به گزارش تابناک به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، حجت الاسلام والمسلمین حسن روحانی رئیس جمهور در جلسه هیئت دولت با تبریک عید فطر به ملت ایران و همه مسلمانان جهان گفت: اساس برنامه در عید فطر کمک به مستمندان است، اینکه از ماه رمضان استفاده کردیم یا نه، امتحان آن آسان است اگر از فردای بعد از ماه رمضان نگاه، زبان، قدم و قلم ما تغییری نکرده است معلوم است که از فرصت های این ماه بهرمند نشده‌ایم و فقط گرسنگی و تشنگی بوده است.

روحانی افزود: اگر بعد از ماه مبارک رمضان، قفل خاصی بر زبان ما ایجاد شده و حساب شده حرف بزنیم و تهمت ، دروغ و بدگمانی را کنار بگذاریم این نشان می دهد که از فرصت ماه رمضان استفاده کرده ایم.

وی تاکید کرد: در حق الناس هم اراده خداوند این است که دخالت کند و باید صاحب حق بگذرد؛ مگر انتخابات، تغییر قدرت و میز تا چه اندازه ارزش دارد که انسان دروغ بگویید و تهمت بزند و آبروی مردم را ببرد؛ ما می‌دانیم که از دید اخلاق اسلامی گناه غیبت از گناه ۷۰ زنا بالاتر است.

رئیس جمهور تصریح کرد: دروغ گناه بزرگی است، پیامبر می‌فرماید آزمایش شما به نماز و حج نیست به صدق لسان و ادای امانت است؛ اگر در زبان راست گفتید و امانتدار خوبی بودید مسلمان واقعی هستید؛ ان‌شاءالله بتوانیم از این ماه به درستی استفاده کرده باشیم.

وی با اشاره به انفجار مدرسه سیدالشهدا در افغانستان که به کشته و زخمی شدن جمعی از دانش آموزان منجر شد، تصریح کرد: این روزها دو حادثه بسیار غمبار اتفاق افتاد، حادثه افغانستان که بسیار دلخراش و غیر قابل تحمل بود مسیر ناحق چگونه وجدان ، عقل و فهم انسان را زیر پا می گذارد. کشتار یک دختر بچه مدرسه ای چه مفهومی دارد و این افراد اسلام را بدنام کردند.

روحانی افزود: جنایت اصلی متعلق به کسانی است که در این کشور دخالت و جنایت کردند چه شرق و چه غرب این مردم عزیز یک روز راحت نداشتند و در روزهای اول انقلاب تاکنون یک شب راحت ندارند مگر گناه این مردم چیست؟

وی ادامه داد: خدا لعنت کند کسانی را که تندروی را راه انداختند؛ تا روزی که تندرویی وجود دارد همین است. راهی جز اعتدال و میانه‌روی نداریم. اگر راست می‌گویید که امت پیامبر هستیم باید امت وسط باشیم. شما را با تهمت و حرف های ناروا خسته نکنند ما در پیش خداوند عذر نداریم که یک روز کار نکنیم بگوییم این همه به ما فحاشی کردند و اذیت کردند.

رئیس جمهور گفت: وظیفه ما عمل است همه اینها روزی مشخص می شود. هیچ تردید ندارم که در تاریخ آینده روشن می شود که آدم‌های پاکی که در راه خدا جهاد و تلاش کردند، جهاد آنها گم نمی‌شود در تاریخ ماندگار می‌ماند. این حرف‌های باطل کف روی آب است که از بین می رود؛ واقعیت آن آب واقعی است که برای همیشه می‌ماند.

روحانی افزود:در فلسطین شاهد درگیری و بمیاران هستیم مگر مردم قدس شریف چه کرده‌اند؟ از ۷۳ سال پیش این مردم را آواره کرده‌اند و هر روز یک توطئه‌ای را ضد این مردم برنامه ریزی کرده‌اند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۳۲
انتشار یافته: ۱
اگر خيانت شما به مردم در بورس نبود کارها را به اينجا نميرسانديد که مجبور باشيد حاشيه پردازي کنيد و اين حرفها ميزديد و بنده خدا رهبر انقلاب را مکد ميکرديد که تاکيد بر انتخابات پرشور کند.
بنظر راه کوتاه جبران ضررهاي مردم و عذرخواهيي از مردم هم هست که متاسفانه بلد نيستند.
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار