بازدید 6210

دعوت هزار فعال اجتماعی برای کاندیداتوری دکتر رضایی

بیش از هزار نفر از جوانان و فعالان فرهنگی اجتماعی جبهه انقلاب در نامه سرگشاده ای خطاب به دکتر محسن رضایی، با مطرح کردن دغدغه های خود راجع به مدیریت اجرایی کشور، از وی برای کاندیداتوری در انتخابات ریاست جمهوری دعوت کردند.
کد خبر: ۱۰۵۱۴۳۰
تاریخ انتشار: ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۰۸:۳۸ 12 May 2021

بیش از هزار نفر از جوانان و فعالان فرهنگی اجتماعی جبهه انقلاب در نامه سرگشاده ای خطاب به دکتر محسن رضایی، با مطرح کردن دغدغه های خود راجع به مدیریت اجرایی کشور، از وی برای کاندیداتوری در انتخابات ریاست جمهوری دعوت کردند.

به گزارش تابناک، در این نامه که به امضای بیش از هزار نفر از جوانان و فعال اجتماعی سیاسی جبهه انقلاب رسیده، آمده است: «نظام مقدس جمهوری اسلامی در نقش آفرینی منطقه ای و بين المللی بویژه در حوزه سیاسی، امنیتی و دفاعی، موفقیت های خوبی داشته است؛ حضوری كه به مجاهدت خون شهدا، اقتدار و امنيت را برای همگان به ارمغان آورده است. انقلاب اسلامی ایران همواره از همراهی و حمايت مردم مستضعف در تحقق آرمانها و ارزشهای والای خود برخوردار بوده است، "ولیّ نعمت" هايی كه بيش از ساير اقشار جامعه پای كار انقلاب بوده اند، اما متاسفانه در ساليان اخير معيشت آنها درگير و درگرو يك تفكر غيرانقلابی و غربزده شده كه سفره مردم را روز به روز كوچكتر و فاصله طبقاتی را به شدت افزايش داده است؛ به گونه ای که بنظر می رسد عده ای با نفوذ در بدنه دستگاه های اجرایی به دنبال نااميد كردن مردم هستند، در اين شرايط حساس نیازمند یک دولت قوی و کارآمد هستیم و قطعا جايی برای آزمون و خطا وجود ندارد».

هزار جوان امضاکننده این نامه افزوده‌اند: «ما جمعی از جوانان جامعه ايران اسلامی، ضمن تقدیر و تشكر از مواضع ولایتمدارانه و مردم‌محور جنابعالی، از حضرتعالی برای ورود به عرصه بسيار مهم و سرنوشت ساز سیزدهمین دوره انتخابات رياست جمهوری، دعوت می داريم و معتقدیم که با توجه به شرايط بسيار حساس كشور و بحرانهای فرهنگی، اجتماعی، سياسی، مدیریت اجرایی کشور در جبهه بزرگ‌ نبرد اقتصادی قطعاً به فرمانده اقتصاددان نياز دارد».

امضاکنندگان‌ نامه افزوده اند: «با توجه به شاخصه‌های اعلام شده از سوی مقام معظم رهبری در سخنان اول فروردین سالجاری خطاب به ملت ايران كه فرد اصلح براي منصب رياست جمهوری بايد انقلابی، با ايمان، ضد فساد و معتقد به جوانان و نيروی داخل نگاه ويژه و اعتماد كامل داشته باشد، با تحقيق و تفحص بسيار زياد در بين كانديداهای شاخص احتمالی، به اين نتيجه رسيديم كه تنها راه برون رفت از مشكلات فعلی حضور شخص دكتر محسن رضايی در راس دولت، با توجه به داشتن كارنامه‌های بسيار درخشان در هشت سال دفاع مقدس، توجه به بسيج مردمی، بهره‌گیری از توانمندی های جوانان ناشناخته کشور و استفاده از نهضت عمومی اقشار مختلف به ويژه جوانان در آن برهه حساس - كه منجر به حفظ تماميت ارضی ايران عزيز شد - و پس از آن حضور موثر در دبيرخانه مجمع تشخيص مصلحت نظام - که منجر به تدوين سياستهای كلی نظام گردید - می باشد».

فعالان فرهنگی اجتماعی جبهه انقلاب در این نامه افزوده اند: «آنچه ما را در تشخیص خود مصمم تر می سازد، تحصيلات علمی و دانشگاهی جنابعالی در رشته اقتصاد دانشگاه تهران و ارائه برنامه های بسيار دقيق و كارشناسی شده در ابعاد مختلف می باشد».

بیش از هزار نفر از جوانان و فعالان فرهنگی اجتماعی جبهه انقلاب که این نامه را امضا کرده اند، در پایان تاکید نموده اند: «پس از بررسی های همه جانبه و با نصب العین قرار دادن شاخص های ارائه شده توسط مقام‌ معظم رهبری در سخنرانی نوروزی فروردین ۱۴۰۰ در مورد انتخاب درست و کاندیدای اصلح، با توكل به خداوند متعال، حمايت همه جانبه خود را از شما اعلام می داریم. اميد است ملت بزرگ ايران با دوری از هيجانات و دوقطبی های كاذب، با انتخاب اصلح گامی مهم برای رسيدن به ايران قوی بردارند».

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار